|
|
| Pagina 93 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Bericht Re: Artikels
edit
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 02 Aug 2008, 10:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Ik heb mij intussen ingelogd op het forum van een supportersgroep van ES Wasquehal om in mijn gebrekkig frans eens te vragen of zij weten wat Mezine van plan is: http://www.ultras59.com Feit is dat zij ginder verleden week een oefenmatch speelden en dat Jerome er niet was. Ah ja, hij zat hier Van de supporters wist niemand of hij gekwetst was of naar een andere club of nog op vakantie. Ik heb nu eens gevraagd of hij daar nog een contract had of hij vrij was ofzo. Benieuwd of ik reactie zal krijgen van die mannen.De Zwawi zen Frans is toch zo slecht nie hé . Zie hier wat hij schreef Bonjour, Je suis supporter de VC Eendracht Alost, division 3 en Belgique. Mon français n'est pas bien en premièrement, je veux m'excuser pour ça. Mais j'ai une question. Un joueur de ES Wasquehal, Jerome Mezine, a joué 2 matches amicaux avec notre équipe la semaine derniere. Dimanche il a signé un contrat de 1 an pour cette saison. Lundi, il a entrainé avec le groupe. Mais après Jerome est parti et nous savons rien ou il est. Est-il pour le moment encore joueur de Wasquehal ou est-il libre parce qu'il a signé un contrat a Alost? Pouvez-vous me dire quelques chose de plus? Merci bien. Dit is wat ik als antwoord kreeg op mijn vraag die ik op het forum heb gesteld. Je n'etais pas au courant ! Je n'en sais pas plus, il est vrai qu'il n'etait pas a wasquehal mais j'ai entendu dire qu'il s'est entrainé avec l'equipe reserve de WAsquehal car l'equipe premiere de wasquehal etait parti en stage dans le sud de la France. C'est un gros coup dur car il est excellant comme joueur, mais face à Alost, on ne peut pas lutter en salaire ! Ton Francais est excellant ! Blijkbaar traint hij ginder momenteel mee met de reserven ofzo. Kan iemand da hier eens juist vertalen? Dak hier geen blunders bega... |
| 02 Aug 2008, 10:59 |
|
|
Vaste Waarde
de eerste ploeg is op stage in het zuiden v frankrijk waardoor hij zou meetrainen met de reserven. het is een zware slag, want hij is een goede speler maar wij kunnen betreffende het salaris niet concurreren met Aalst.
(vrije vertaling )_________________ Broer van ja |
| 02 Aug 2008, 11:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Ik heb mij intussen ingelogd op het forum van een supportersgroep van ES Wasquehal om in mijn gebrekkig frans eens te vragen of zij weten wat Mezine van plan is: http://www.ultras59.com Feit is dat zij ginder verleden week een oefenmatch speelden en dat Jerome er niet was. Ah ja, hij zat hier Van de supporters wist niemand of hij gekwetst was of naar een andere club of nog op vakantie. Ik heb nu eens gevraagd of hij daar nog een contract had of hij vrij was ofzo. Benieuwd of ik reactie zal krijgen van die mannen.De Zwawi zen Frans is toch zo slecht nie hé . Zie hier wat hij schreef Bonjour, Je suis supporter de VC Eendracht Alost, division 3 en Belgique. Mon français n'est pas bien en premièrement, je veux m'excuser pour ça. Mais j'ai une question. Un joueur de ES Wasquehal, Jerome Mezine, a joué 2 matches amicaux avec notre équipe la semaine derniere. Dimanche il a signé un contrat de 1 an pour cette saison. Lundi, il a entrainé avec le groupe. Mais après Jerome est parti et nous savons rien ou il est. Est-il pour le moment encore joueur de Wasquehal ou est-il libre parce qu'il a signé un contrat a Alost? Pouvez-vous me dire quelques chose de plus? Merci bien. Dit is wat ik als antwoord kreeg op mijn vraag die ik op het forum heb gesteld. Je n'etais pas au courant ! Je n'en sais pas plus, il est vrai qu'il n'etait pas a wasquehal mais j'ai entendu dire qu'il s'est entrainé avec l'equipe reserve de WAsquehal car l'equipe premiere de wasquehal etait parti en stage dans le sud de la France. C'est un gros coup dur car il est excellant comme joueur, mais face à Alost, on ne peut pas lutter en salaire ! Ton Francais est excellant ! Blijkbaar traint hij ginder momenteel mee met de reserven ofzo. Kan iemand da hier eens juist vertalen? Dak hier geen blunders bega... Men zegt hier dat ze ook niet meer weten . En dat hij in Wasquehal afwezig was , en dat hij heeft meegetraind met de reserven daar de eerste ploeg in het zuiden van Frankrijk op stage is . Een kaakslag want hij is een goede speler . Die laatste zin is nogal dubbelzinnig . Ik denk dat : het is te maken heeft over het loon ???? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Aug 2008, 11:41 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Ik heb mij intussen ingelogd op het forum van een supportersgroep van ES Wasquehal om in mijn gebrekkig frans eens te vragen of zij weten wat Mezine van plan is: http://www.ultras59.com Feit is dat zij ginder verleden week een oefenmatch speelden en dat Jerome er niet was. Ah ja, hij zat hier Van de supporters wist niemand of hij gekwetst was of naar een andere club of nog op vakantie. Ik heb nu eens gevraagd of hij daar nog een contract had of hij vrij was ofzo. Benieuwd of ik reactie zal krijgen van die mannen.De Zwawi zen Frans is toch zo slecht nie hé . Zie hier wat hij schreef Bonjour, Je suis supporter de VC Eendracht Alost, division 3 en Belgique. Mon français n'est pas bien en premièrement, je veux m'excuser pour ça. Mais j'ai une question. Un joueur de ES Wasquehal, Jerome Mezine, a joué 2 matches amicaux avec notre équipe la semaine derniere. Dimanche il a signé un contrat de 1 an pour cette saison. Lundi, il a entrainé avec le groupe. Mais après Jerome est parti et nous savons rien ou il est. Est-il pour le moment encore joueur de Wasquehal ou est-il libre parce qu'il a signé un contrat a Alost? Pouvez-vous me dire quelques chose de plus? Merci bien. Dit is wat ik als antwoord kreeg op mijn vraag die ik op het forum heb gesteld. Je n'etais pas au courant ! Je n'en sais pas plus, il est vrai qu'il n'etait pas a wasquehal mais j'ai entendu dire qu'il s'est entrainé avec l'equipe reserve de WAsquehal car l'equipe premiere de wasquehal etait parti en stage dans le sud de la France. C'est un gros coup dur car il est excellant comme joueur, mais face à Alost, on ne peut pas lutter en salaire ! Ton Francais est excellant ! Blijkbaar traint hij ginder momenteel mee met de reserven ofzo. Kan iemand da hier eens juist vertalen? Dak hier geen blunders bega... Men zegt hier dat ze ook niet meer weten . En dat hij in Wasquehal afwezig was , en dat hij heeft meegetraind met de reserven daar de eerste ploeg in het zuiden van Frankrijk op stage is . Een kaakslag want hij is een goede speler . Die laatste zin is nogal dubbelzinnig . Ik denk dat : het is te maken heeft over het loon ???? Anders moet ge mijn post negeren ![]() _________________ Broer van ja |
| 02 Aug 2008, 12:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Ik heb mij intussen ingelogd op het forum van een supportersgroep van ES Wasquehal om in mijn gebrekkig frans eens te vragen of zij weten wat Mezine van plan is: http://www.ultras59.com Feit is dat zij ginder verleden week een oefenmatch speelden en dat Jerome er niet was. Ah ja, hij zat hier Van de supporters wist niemand of hij gekwetst was of naar een andere club of nog op vakantie. Ik heb nu eens gevraagd of hij daar nog een contract had of hij vrij was ofzo. Benieuwd of ik reactie zal krijgen van die mannen.De Zwawi zen Frans is toch zo slecht nie hé . Zie hier wat hij schreef Bonjour, Je suis supporter de VC Eendracht Alost, division 3 en Belgique. Mon français n'est pas bien en premièrement, je veux m'excuser pour ça. Mais j'ai une question. Un joueur de ES Wasquehal, Jerome Mezine, a joué 2 matches amicaux avec notre équipe la semaine derniere. Dimanche il a signé un contrat de 1 an pour cette saison. Lundi, il a entrainé avec le groupe. Mais après Jerome est parti et nous savons rien ou il est. Est-il pour le moment encore joueur de Wasquehal ou est-il libre parce qu'il a signé un contrat a Alost? Pouvez-vous me dire quelques chose de plus? Merci bien. Dit is wat ik als antwoord kreeg op mijn vraag die ik op het forum heb gesteld. Je n'etais pas au courant ! Je n'en sais pas plus, il est vrai qu'il n'etait pas a wasquehal mais j'ai entendu dire qu'il s'est entrainé avec l'equipe reserve de WAsquehal car l'equipe premiere de wasquehal etait parti en stage dans le sud de la France. C'est un gros coup dur car il est excellant comme joueur, mais face à Alost, on ne peut pas lutter en salaire ! Ton Francais est excellant ! Blijkbaar traint hij ginder momenteel mee met de reserven ofzo. Kan iemand da hier eens juist vertalen? Dak hier geen blunders bega... Men zegt hier dat ze ook niet meer weten . En dat hij in Wasquehal afwezig was , en dat hij heeft meegetraind met de reserven daar de eerste ploeg in het zuiden van Frankrijk op stage is . Een kaakslag want hij is een goede speler . Die laatste zin is nogal dubbelzinnig . Ik denk dat : het is te maken heeft over het loon ???? het was al vertaald ![]() |
| 02 Aug 2008, 12:05 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
mss wou die jogen het risico nt lopen bankzitter t zn
vind het trouwens straf van limpens dat die radicaal zegt niet met 2 spitsen t willen spelen |
| 02 Aug 2008, 12:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
lolo schreef: mss wou die jogen het risico nt lopen bankzitter t zn vind het trouwens straf van limpens dat die radicaal zegt niet met 2 spitsen t willen spelen radicaal radicaal... De gazetten schrijven het ook nog altijd zoals zij willen... Enige nuancering kennen die niet. De keuze van het spelsysteem ligt trouwens niet enkel bij de coach, maar ook bij het sportief management. De spelers die worden aangekocht worden steeds aangekocht met het oog op die 4-3-3. Dat heeft de voorbije twee seizoenen goed gewerkt. Het tweede seizoen door omstandigheden (blessures, ...) misschien niet altijd evengoed, maar die evaluatie is al ruimschoots gemaakt in andere topics. Voor het komende seizoen is het misschien aangeraden van te wachten tot we x aantal competitiewedstrijden gespeeld hebben vooraleer er evaluaties gemaakt worden. |
| 02 Aug 2008, 12:36 |
|
|
Mezine heeft ginder blijkbaar beweerd dat hij niet aanwezig was wegens een blessure tijdens de dagen dat hij spoorloos was in Wasquehal.
Toch ne rare gast se, wat zou hij hier nu willen mee bereiken alle? |
| 02 Aug 2008, 13:05 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
En gij zijt hem ginder gaan verraden...
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 02 Aug 2008, 13:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
het was al vertaald
Ik was juist tussendoor aan de het eten bezig en tussen de soep en de patatten effen op het forum . Zal e wâ rapper zen de noste kier . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Aug 2008, 13:09 |
|
|
Da is dan zijn probleem he seg.
Daarbij, ik vermoed da ons bestuur wel contact zal opnemen met Wasquehal zeker om te weten hoe de vork nu juist aan de steel zit en zij zullen ook wel zeggen da hij hier komen testen is he. |
| 02 Aug 2008, 13:09 |
|
|
zwawi schreef: Da is dan zijn probleem he seg. Daarbij, ik vermoed da ons bestuur wel contact zal opnemen met Wasquehal zeker om te weten hoe de vork nu juist aan de steel zit en zij zullen ook wel zeggen da hij hier komen testen is he. Dat ging toch uitkomen hé , want indien er een getekend contract is krijgt dat zekers nog een staartje . Blijkbaar zijn nieuwe testers afgewezen wegens reeds aangeworven nieuwe speler . Wordt vervolgd ...._________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Aug 2008, 13:14 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Stijn schreef: lolo schreef: mss wou die jogen het risico nt lopen bankzitter t zn vind het trouwens straf van limpens dat die radicaal zegt niet met 2 spitsen t willen spelen radicaal radicaal... De gazetten schrijven het ook nog altijd zoals zij willen... Enige nuancering kennen die niet. De keuze van het spelsysteem ligt trouwens niet enkel bij de coach, maar ook bij het sportief management. De spelers die worden aangekocht worden steeds aangekocht met het oog op die 4-3-3. Dat heeft de voorbije twee seizoenen goed gewerkt. Het tweede seizoen door omstandigheden (blessures, ...) misschien niet altijd evengoed, maar die evaluatie is al ruimschoots gemaakt in andere topics. Voor het komende seizoen is het misschien aangeraden van te wachten tot we x aantal competitiewedstrijden gespeeld hebben vooraleer er evaluaties gemaakt worden. klopt dat het nieuws dikwijls onjuistheden bevat en geregeld wordt verdraaid enkel den datum en d prijs kloppen altijd spijtig dat z gistern het papier zn kome halen want kdenk me t herinneren dat men limpens citeerde in hln maja, zoals j zei... efkes afwachten spijtig |
| 02 Aug 2008, 13:51 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Da is dan zijn probleem he seg. Daarbij, ik vermoed da ons bestuur wel contact zal opnemen met Wasquehal zeker om te weten hoe de vork nu juist aan de steel zit en zij zullen ook wel zeggen da hij hier komen testen is he. Dat ging toch uitkomen hé't was dan ook maar een grapje _________________ es da ier e fistjen... |
| 02 Aug 2008, 16:25 |
|
| Pagina 93 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 497 Volgende |