|
|
| Pagina 97 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Artikels
|
| 04 Aug 2008, 23:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ewa google werk levert volgend resultaat op : linksbuiten en aanvallende middenvelder.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 04 Aug 2008, 23:47 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
champagne schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Ons bestuur heerft er weeral 2 buitengekegeld. Nu de 2 mensen die alles regelden voor ons reserveteam. ![]() dan zal ons bestuur daar wel zijn redenen voor gehad hebben die twee mensen zijn dan ondertussen ook al reeds vervangen (en die mensen die in de plaats gekomen zijn, zullen dit wel naar behoren doen) |
| 05 Aug 2008, 2:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mezine wil dus liever niet meer komen om prive-redenen. Wel Jerommeke, ik zou zeggen, bezint eer ge begint! Ik zou het niet zo laten moest ik van ons bestuur zijn en op zijn minst een schadevergoeding ofzo eisen als da juridisch mogelijk is.
De nieuwe tester die tegen Oostende zal meedoen lijkt mij toch een gans ander type. Als ge hem gaat opzoeken, vinde altijd linkerspits en das toch waar Lord staat he. Bovendien zou hij maar 1m68 zijn wat mij toch te weinig lijkt om als enige diepe spits te spelen. Of zou er nu toch gedacht worden aan een 4-4-2 en wordt dit onze man voor de linkerflank? Den tijd zalt uitwijzen zeker... |
| 05 Aug 2008, 5:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Mezine wil dus liever niet meer komen om prive-redenen. Wel Jerommeke, ik zou zeggen, bezint eer ge begint! Ik zou het niet zo laten moest ik van ons bestuur zijn en op zijn minst een schadevergoeding ofzo eisen als da juridisch mogelijk is. De nieuwe tester die tegen Oostende zal meedoen lijkt mij toch een gans ander type. Als ge hem gaat opzoeken, vinde altijd linkerspits en das toch waar Lord staat he. Bovendien zou hij maar 1m68 zijn wat mij toch te weinig lijkt om als enige diepe spits te spelen. Of zou er nu toch gedacht worden aan een 4-4-2 en wordt dit onze man voor de linkerflank? Den tijd zalt uitwijzen zeker... Morgenavond zien we dat de eerste keer ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Aug 2008, 6:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Stijn schreef: champagne schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Ons bestuur heerft er weeral 2 buitengekegeld. Nu de 2 mensen die alles regelden voor ons reserveteam. ![]() Om het over je posting te hebben : je hoeft je echt geen zorgen te maken over die 2 mensen hoor. Eendracht zal er absoluut zeker niet slechter bij varen. en nog iets : het heeft er niet rechstreeks mee te maken, maar ik vroeg het mij gewoon even af : Kan jij eens je naam hier op het forum plaatsen? neen |
| 05 Aug 2008, 8:23 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
champagne schreef: Stijn schreef: Om het over je posting te hebben : je hoeft je echt geen zorgen te maken over die 2 mensen hoor. Eendracht zal er absoluut zeker niet slechter bij varen. en nog iets : het heeft er niet rechstreeks mee te maken, maar ik vroeg het mij gewoon even af : Kan jij eens je naam hier op het forum plaatsen? neen @Stijn: Inquisitie op zoek naar slachtoffers? Of moet je gaan briefen wat en wie hier gepost wordt/heeft? |
| 05 Aug 2008, 12:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ace schreef: champagne schreef: Stijn schreef: Om het over je posting te hebben : je hoeft je echt geen zorgen te maken over die 2 mensen hoor. Eendracht zal er absoluut zeker niet slechter bij varen. en nog iets : het heeft er niet rechstreeks mee te maken, maar ik vroeg het mij gewoon even af : Kan jij eens je naam hier op het forum plaatsen? neen @Stijn: Inquisitie op zoek naar slachtoffers? Of moet je gaan briefen wat en wie hier gepost wordt/heeft? Het is gewoon opvallend hoe de sfeer het laatste jaar hier veel negatiever geworden is, terwijl de resultaten veel beter zijn dan vroeger. Er zijn hier enkele personen die op alles wat er gebeurt negatieve kritiek geven en ervoor zorgen dat vele forumers van vroeger niet meer komen, omdat hier toch enkel maar roddels verspreis worden en negatieve uitspraken gedaan worden door mensen die uit persoonlijk belang de ploeg willen destabiliseren. En ik denk dat Stijn dat wou duidelijk maken. |
| 05 Aug 2008, 13:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Volledig akkoord. Waarom zit een bepaald deel van het forum altijd op alles en iedereen te zagen. Ik geef op sommige punten ook kritiek, maar sommigen kunnen blijkbaar alleen de slechte futuliteiten benadrukken.
Als het bestuur mensen buitensmijt zijn ze er meestal niet content van. Moet ge met die mensen dan nog zoveel jaar voortwerken omdat ze "toch wel goede bedoelingen hebben" ofzo ? Ik hoop echt dat niemand van het bestuur hier meeleest. Mijn goesting zou rap over zijn om dag en nacht met de club bezig te zijn. |
| 05 Aug 2008, 13:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Eerlijk gezegd denk ik dat het forum nog steeds enorm populair is.
Ikzelf was vroeger vrij regelmatig te vinden op het vroegere gastenboek of vroegere forum op de officiële site toen Geert de website nog onderhield. Wat mij wel opvalt is, dat diegenen die vroeger constant commentaar hadden op ons vroegere bestuur, nu plots niets meer zeggen, of niks meer kunnen verdragen. Wat mij ook opvalt is, dat de forumgebruikers die kritiek proberen counteren, ook altijd diegenen zijn die "boven staan" na een wedstrijd. Iedereen zijn plaats na een wedstrijd, maar ik wil gewoon zeggen dat dit forum hier 1 grote kliek is. We hebben nu een goed bestuur en soms loopt er wel een keer iets mis, maar niemand is perfect, ook dit bestuur moet waarschijnlijk nog veel leren, maar dit is een forum en als da opbouwende kritiek is, vuur maar af zou ik zo zeggen... Tenslotte betalen die "kreften" ook hun abonnement :-) En laat aub dat gekibbel niet meer beginnen wie wat verstaat onder opbouwende of afbrekende kritiek. |
| 05 Aug 2008, 14:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Deef schreef: Eerlijk gezegd denk ik dat het forum nog steeds enorm populair is. Ikzelf was vroeger vrij regelmatig te vinden op het vroegere gastenboek of vroegere forum op de officiële site toen Geert de website nog onderhield. Wat mij wel opvalt is, dat diegenen die vroeger constant commentaar hadden op ons vroegere bestuur, nu plots niets meer zeggen, of niks meer kunnen verdragen. Wat mij ook opvalt is, dat de forumgebruikers die kritiek proberen counteren, ook altijd diegenen zijn die "boven staan" na een wedstrijd. Iedereen zijn plaats na een wedstrijd, maar ik wil gewoon zeggen dat dit forum hier 1 grote kliek is. We hebben nu een goed bestuur en soms loopt er wel een keer iets mis, maar niemand is perfect, ook dit bestuur moet waarschijnlijk nog veel leren, maar dit is een forum en als da opbouwende kritiek is, vuur maar af zou ik zo zeggen... Tenslotte betalen die "kreften" ook hun abonnement :-) En laat aub dat gekibbel niet meer beginnen wie wat verstaat onder opbouwende of afbrekende kritiek. Niet iedereen over dezelfde kam scheren e ,kzeg hier nog altijd mijn eigen gedacht negatief of positief en dat sommigen helemaal geen kritiek kunnen verdragen weet iedereen hier op het forum wel,maar dat is hun goed recht.Sommigen geven hier kritiek op zaken waar ze helemaal geen benul van hebben(ontslagen personeel bv).Kdenk dat kritiek op het sportieve meer geaccepteerd wordt dan kritiek op het bestuur. |
| 05 Aug 2008, 14:22 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
zwawi schreef: Mezine wil dus liever niet meer komen om prive-redenen. Wel Jerommeke, ik zou zeggen, bezint eer ge begint! Ik zou het niet zo laten moest ik van ons bestuur zijn en op zijn minst een schadevergoeding ofzo eisen als da juridisch mogelijk is. De nieuwe tester die tegen Oostende zal meedoen lijkt mij toch een gans ander type. Als ge hem gaat opzoeken, vinde altijd linkerspits en das toch waar Lord staat he. Bovendien zou hij maar 1m68 zijn wat mij toch te weinig lijkt om als enige diepe spits te spelen. Of zou er nu toch gedacht worden aan een 4-4-2 en wordt dit onze man voor de linkerflank? Den tijd zalt uitwijzen zeker... Nog wat verder opzoekwerk gedaan en Lorenzo Wouter heeft ook nog bij Woluwe gespeeld een jaar of 2 geleden. Toen verbleef hij trouwens ten huize Boussoufa (Mbark). Hij zal hier dus toch al iemand kennen en is misschien via dezelfde manager naar hier gehaald als Nourdine. |
| 05 Aug 2008, 14:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Deef schreef: Eerlijk gezegd denk ik dat het forum nog steeds enorm populair is. Ikzelf was vroeger vrij regelmatig te vinden op het vroegere gastenboek of vroegere forum op de officiële site toen Geert de website nog onderhield. Wat mij wel opvalt is, dat diegenen die vroeger constant commentaar hadden op ons vroegere bestuur, nu plots niets meer zeggen, of niks meer kunnen verdragen. Wat mij ook opvalt is, dat de forumgebruikers die kritiek proberen counteren, ook altijd diegenen zijn die "boven staan" na een wedstrijd. Iedereen zijn plaats na een wedstrijd, maar ik wil gewoon zeggen dat dit forum hier 1 grote kliek is. We hebben nu een goed bestuur en soms loopt er wel een keer iets mis, maar niemand is perfect, ook dit bestuur moet waarschijnlijk nog veel leren, maar dit is een forum en als da opbouwende kritiek is, vuur maar af zou ik zo zeggen... Tenslotte betalen die "kreften" ook hun abonnement :-) En laat aub dat gekibbel niet meer beginnen wie wat verstaat onder opbouwende of afbrekende kritiek. De manier waarop sommigen bijvoorbeeld Limpens voor het minste blijven afbreken is toch niet normaal ? Kritiek kan en moet, maar geef dan tenminste argumenten hé ![]() |
| 05 Aug 2008, 14:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Niet iedereen over dezelfde kam scheren e ,kzeg hier nog altijd mijn eigen gedacht negatief of positief en dat sommigen helemaal geen kritiek kunnen verdragen weet iedereen hier op het forum wel,maar dat is hun goed recht.Sommigen geven hier kritiek op zaken waar ze helemaal geen benul van hebben(ontslagen personeel bv).Kdenk dat kritiek op het sportieve meer geaccepteerd wordt dan kritiek op het bestuur. We zijn er |
| 05 Aug 2008, 14:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Kort gezegd kan men de forummers hier onderbrengen in drie groepen: a) zij die zagen; b) zij die zagen op zij die zagen en c) zij van goede wil. Strikt genomen zijn de eerste twee groepen dikke zagen...
Graag had ik tot c) behoort, maar mijn post impliceert dat ik tot b) behoort want 1) ik zaag op de zagen en 2) ik zaag op de zagen die zagen op de zagen. |
| 05 Aug 2008, 14:44 |
|
| Pagina 97 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 497 Volgende |