Artikels - Pagina 99 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 97 98 99 100 101 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 45
Bericht Re: Artikels
Er zal sowieso toch wa minder volk zijn dit seizoen. Veel extra stadionverboden en veel (meeloperkes) die daardoor hun grote voorbeeld niet meer naar de voetbal volgen.

Zo'n oefenmatchke in Bornem in 't midden van de week, da's nu wel normaal dat daar geen kat op af komt. Desalniettemin, respect voor degenen die er wel waren!

13 Aug 2008, 11:30
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik zal er donderdag in Lede normaal nie kunnen bij zijn en kem er nu al hartzeer van :cry:
Wat Lorenzo Wouter betreft. Ge ziet wel dat hij iets kan met nen bal maar een onvergetelijke indruk heeft hij op mij toch nie gelaten. Het blijft dus afwachten of hij een meerwaarde zal zijn maar ik hoop dat dit geen paniekaankoop is.

13 Aug 2008, 13:14
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Boris schreef:
Er zal sowieso toch wa minder volk zijn dit seizoen. Veel extra stadionverboden en veel (meeloperkes) die daardoor hun grote voorbeeld niet meer naar de voetbal volgen.

Zo'n oefenmatchke in Bornem in 't midden van de week, da's nu wel normaal dat daar geen kat op af komt. Desalniettemin, respect voor degenen die er wel waren!

bij mij ligt het er gewoon aan dat ik regelmatig zelf moet voetballen nu met de voorbereiding...
kheb dan ook gevraagd aan mijn broer om me op de hoogte te houden...

13 Aug 2008, 13:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Dries schreef:
Boris schreef:

bij mij ligt het er gewoon aan dat ik regelmatig zelf moet voetballen nu met de voorbereiding...
kheb dan ook gevraagd aan mijn broer om me op de hoogte te houden...

Hier hetzelfde, enkel dat ik het niet aan men broer kan vragen, hij voetbalt ook mee ;)
Spijtig dat die oefenmatchkes altijd op woensdag zijn

13 Aug 2008, 18:00
Ancien

Leeftijd: 38
Vandaag een artikel in HLN met Geert De Ridder waarin hij zegt dat er zeker nog offensieve versterking bijkomt. Ze zijn tevreden van tester Dianga en als hij blijft presteren komt hij in aanmerking voor een transfer al is het niet de enige piste die gevolgd wordt voor een transfer.

Over Arnold wachten ze nog op een concreet bod van Brussels.

14 Aug 2008, 10:01
Freak

s@té schreef:
Vandaag een artikel in HLN met Geert De Ridder waarin hij zegt dat er zeker nog offensieve versterking bijkomt. Ze zijn tevreden van tester Dianga en als hij blijft presteren komt hij in aanmerking voor een transfer al is het niet de enige piste die gevolgd wordt voor een transfer.

Geert zal ook wel zien dat het niet is hoe het moet zijn.
Hopelijk zijn het geen paniekaankopen, maar dat zullen we wel snel zien zeker.

14 Aug 2008, 10:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Casual1919 schreef:
s@té schreef:

Geert zal ook wel zien dat het niet is hoe het moet zijn.
Hopelijk zijn het geen paniekaankopen, maar dat zullen we wel snel zien zeker.

Dianga was toch diene tester die 3 open kansen de nek omwrong? Lijkt mij niet echt de versterking die we nodig hebben.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

14 Aug 2008, 14:07
Junior

Leeftijd: 46
Titus schreef:

Dianga was toch diene tester die 3 open kansen de nek omwrong? Lijkt mij niet echt de versterking die we nodig hebben.

klopt! en der waren 2 simpele binnenleggers bij!
maar! die jongen was zeker niet slecht (uitgzonderd in de afwerking)
kon een moeilijke bal aannemen, bal vasthouden en een andere actie op touw zetten.
arnold heeft moeite met voorin de bal vast te houden en met de rug naar doel te spelen... mss lukt het wel met deze 2 in de spits.
hoewel ik het nog steeds spijtig vind van mezzine. ma sorry, met zo eenen zijn ingesteldheid... (n)
hopelijk laat dianga iet meer zien vanavond!
kan er zelf niet zijn. hopelijk zijn er genoeg forumers die verslag kunnen uitbrengen

14 Aug 2008, 14:33
Ancien

Lede is natuurlijk niet echt een waardemeter, voor hetzelfde geld lapt hij er vanavond een paar in.

14 Aug 2008, 15:13
Vaste Waarde

Ge kunt van Arnold zeggen wat ge wilt, maar als ze die weg doen dan hebt ge zo goed als niks meer in de spits en het zal moeten lukken dat ze dat gat op dit moment nog opgevuld krijgen met god weet welke tester van god weet waar. En voor de "duizenden" euros die Brussels ongetwijfeld zal willen geven, zullen ze het zeker ook niet moeten doen ...
En als Arnold vertrekt, wat zal hij dan doen bij Brussels? Scoren, wees maar zeker. Die mannen zijn immers net het omgekeerde van ons: daar loopt de kwaliteit op het aanvallende middenveld en ontbreekt het in de spits ...

Als ze niet opletten, gaan ze dezelfde weg op als drie jaar terug: vol ambitie beginnen en op het einde zielsgelukkig als ge al niet in de problemen komt ...

14 Aug 2008, 15:13
Junior

Iendracht02 schreef:
Ge kunt van Arnold zeggen wat ge wilt, maar als ze die weg doen dan hebt ge zo goed als niks meer in de spits en het zal moeten lukken dat ze dat gat op dit moment nog opgevuld krijgen met god weet welke tester van god weet waar. En voor de "duizenden" euros die Brussels ongetwijfeld zal willen geven, zullen ze het zeker ook niet moeten doen ...
En als Arnold vertrekt, wat zal hij dan doen bij Brussels? Scoren, wees maar zeker. Die mannen zijn immers net het omgekeerde van ons: daar loopt de kwaliteit op het aanvallende middenveld en ontbreekt het in de spits ...

Als ze niet opletten, gaan ze dezelfde weg op als drie jaar terug: vol ambitie beginnen en op het einde zielsgelukkig als ge al niet in de problemen komt ...

kdenk dat iedereen hoopt dat arnold bij ons blijft!!!
en is juist... tot hiertoe in d oefenwedstrijden amper degelijke aansluiting middenveld - aanval gezien

14 Aug 2008, 15:40
Ancien

Leeftijd: 42
s@té schreef:
Lede is natuurlijk niet echt een waardemeter, voor hetzelfde geld lapt hij er vanavond een paar in.

Ela manneken, das wel subtop eerste provinciale hé :D

14 Aug 2008, 16:53
Ancien

Jan schreef:
s@té schreef:

Ela manneken, das wel subtop eerste provinciale hé :D

Ik heb jarenlang bij de 'vijand' uit Hofstade gespeeld e :D

14 Aug 2008, 16:58
Ancien

Leeftijd: 42
s@té schreef:
Ik heb jarenlang bij de 'vijand' uit Hofstade gespeeld e :D

Ah, dan begrijp ik uw post :p

14 Aug 2008, 17:00
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Terjoden is ook subtop 1ste provinciale, en Leopold Uccle ook... :wadde:

14 Aug 2008, 17:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 97 98 99 100 101 497