Standaard Wetteren - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 23
 Standaard Wetteren - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Nieuwbakken voorzitter Dirk De Bruecker, zaakvoerder van hoofdsponsor Group De Dijcker - dat overigens het bestaande sponsorcontract opengebroken heeft t.e.m. het seizoen 2010-2011 - geeft zondag na afloop van de wedstrijd in Wetteren tussen 18.00u en 19.00u een welkomstdrink in het Aalsterse clubcafé. Tijdens dit uurtje - waarop iedereen van harte uitgenodigd is - worden alle beschikbare dranken gratis aangeboden.

In het clubcafé kan u morgenavond eveneens terecht om de wedstrijden KSV Roeselare - Standard Luik (vanaf 18.00u) en KAA Gent - SC Charleroi (vanaf 20.30u) te volgen via Belgacom-TV.

Bron: eendracht-aalst.be

30 Aug 2008, 12:58
Freak

Leeftijd: 35
jowwan schreef:
Ik kijk er al naar uit vooral omdat ik EA
in al haar oefenmatchkes niet volg.
(behalve op dit forum :D ).
Eerlijk gezegd , kan ik mij toch moeilijk
voorstellen dat we echt zo zwak zijn
dat we in Wetteren voor de bijl gaan.
Zondag ons ploeg massaal steunen + een
overwinning en den iendracht- turbo schiet in gang.
:EA:

Als we spelen zoals in de voorbereidingen gaan we verliezen zeit daar maar zeker af.Maar ja,oefenmatche zeggen niet alles dus gaan we gewoon winne zondag.

30 Aug 2008, 13:01
forumlegende

Leeftijd: 43
Stijn schreef:
zwawi schreef:
Zou forfait geven met een liesblessure. Coulibaly zou wel terug fit zijn.
Er zijn hier al opstellingen gegeven. Wel, hier volgt de mijne als ik trainer was.
Lambrecht
Vandenbrande-Seminck-Dessaer-De Schutter
Wouter-Coulibaly-Franck-Lord
Aelbrecht
Nguekam
Bank: Vervaene, Steurs, Van Mieghem, Van Damme

van mij mag het ook die opstelling zijn.
Ofwel Van Damme op de back en De Schutter op de plaats van Franck, en Franck op Aelbrecht zijn plaats.

Franck op Aelbrecht zijn plaats zou ik nie doen. Hij blijft teveel hangen in het middenveld, net als Van Mieghem die op Boom op die positie speelde. Kben nu ook gene fan van den Aelbrecht van het moment maar voor mij is hij den enige die op die positie uit de voeten kan. Dus enen van het trio Couli, Franck, Van Mieghem op de bank.

30 Aug 2008, 13:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
s@té schreef:
Nieuwbakken voorzitter Dirk De Bruecker, zaakvoerder van hoofdsponsor Group De Dijcker - dat overigens het bestaande sponsorcontract opengebroken heeft t.e.m. het seizoen 2010-2011 - geeft zondag na afloop van de wedstrijd in Wetteren tussen 18.00u en 19.00u een welkomstdrink in het Aalsterse clubcafé. Tijdens dit uurtje - waarop iedereen van harte uitgenodigd is - worden alle beschikbare dranken gratis aangeboden.

In het clubcafé kan u morgenavond eveneens terecht om de wedstrijden KSV Roeselare - Standard Luik (vanaf 18.00u) en KAA Gent - SC Charleroi (vanaf 20.30u) te volgen via Belgacom-TV.

Bron: eendracht-aalst.be

:drank: :banana: :EA: Om 18.00 gaat de tijd in . :D
Hopelijk vieren we de eerste overwinning en doen ze er nog een uurtje bij :wadde:

30 Aug 2008, 13:03
Vaste Waarde

zwawi schreef:
Stijn schreef:
zwawi schreef:
Er zijn hier al opstellingen gegeven. Wel, hier volgt de mijne als ik trainer was.
Lambrecht
Aelbrecht
Nguekam

van mij mag het ook die opstelling zijn.
Ofwel Van Damme op de back en De Schutter op de plaats van Franck, en Franck op Aelbrecht zijn plaats.

Franck op Aelbrecht zijn plaats zou ik nie doen. Hij blijft teveel hangen in het middenveld, net als Van Mieghem die op Boom op die positie speelde. Kben nu ook gene fan van den Aelbrecht van het moment maar voor mij is hij den enige die op die positie uit de voeten kan. Dus enen van het trio Couli, Franck, Van Mieghem op de bank.

Couli zie ik dessaer nog vervangen indien hij geblesseerd is op lede heeft hij da toch goe gedaan.

30 Aug 2008, 16:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
eindelijk het langverwachte moment morgen, start va nde nieuwe competitie :banana:

Ondanks de slechte voorbereiding zie ik het volledig zitten :EA:

30 Aug 2008, 16:53
Vaste Waarde

Onze supporters zien het ook alvast goed zitten. Ondanks de zeer korte verplaatsing naar Wetteren mogen we toch nog rekenen op 90 (!!!) inschrijvingen en zullen we dus met 2 bussen van 54 plaatsen de verplaatsing maken.

Wie wil kan zich nog steeds inschrijven op onze website http://www.black-and-white.be --> Verplaatsingen. Onze bussen vertrekken om 13u45.

Koen

30 Aug 2008, 18:53
forumlegende

Leeftijd: 43
Op de site is de wedstrijdselectie aangepast. Nu is ook Alain Van Mieghem out, er staat wel nie bij wat hij heeft. Bovendien is Dessaer erg twijfelachtig, ik denk dus nie da die zal spelen. Gaat da nu echt is nie ophouden? :(

30 Aug 2008, 19:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ongelofelijk, 8 blessures net voor de eerste speeldag...

30 Aug 2008, 19:44

Aalst-trainer Luc Limpens selecteerde alle beschikbare kernspelers voor de eerste competitiewedstrijd te Wetteren. De Veirman, Podevijn, Boto, Boussoufa, Van Dender en Thomas Spotbeen en Alain Van Mieghem zijn out. Dessaer is erg twijfelachtig nadat hij in Boom een enkelblessure opliep.

De voorlopige 14-koppige selectie ziet er als volgt uit : Lambrecht, Vervaene, Van Den Brande, Seminck, Dessaer(?)Coulibaly, De Schutter, Van Damme, Aelbrecht, Steurs, Franck, Wouter, Lord en Nguekam.

Slechter kan een seizoen toch niet beginnen . Nog nooit meegemaakt, hopelijk dat diegenen die nu onverwacht toch speelkansen krijgen zich 200 % inzetten . :EA:

30 Aug 2008, 20:18
Freak

Onderkroiper schreef:
Aalst-trainer Luc Limpens selecteerde alle beschikbare kernspelers voor de eerste competitiewedstrijd te Wetteren. De Veirman, Podevijn, Boto, Boussoufa, Van Dender en Thomas Spotbeen en Alain Van Mieghem zijn out. Dessaer is erg twijfelachtig nadat hij in Boom een enkelblessure opliep.

De voorlopige 14-koppige selectie ziet er als volgt uit : Lambrecht, Vervaene, Van Den Brande, Seminck, Dessaer(?)Coulibaly, De Schutter, Van Damme, Aelbrecht, Steurs, Franck, Wouter, Lord en Nguekam.

Slechter kan een seizoen toch niet beginnen . Nog nooit meegemaakt, hopelijk dat diegenen die nu onverwacht toch speelkansen krijgen zich 200 % inzetten . :EA:

Tis nu niet dat die dat overblijven de slechtste spelers zijn,8geblesten is wel veel maar met dees ploeg moet het ook wel lukken.

30 Aug 2008, 20:40
forumlegende

WLM: [email protected]
Ben hier nu toch al een uurke wakker en kan, ondanks de slechte voorbereiding, ni wachten tot straks :EA: :EA: :EA:

31 Aug 2008, 8:07

Dries schreef:
Ben hier nu toch al een uurke wakker en kan, ondanks de slechte voorbereiding, ni wachten tot straks :EA: :EA: :EA:

Ge zejt nie allien , kmoen achter caffèkoeken en ten van den noen noar Den Iendracht :love: :EA:

31 Aug 2008, 8:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
alle der zen der nog. da moe jooren geleeën zijn dak op ne zondagmeirend al om 7 ieren wakker was, en direkt oon de voetbal peizen en van misere moeten opstoon! :zzz:

31 Aug 2008, 8:23
Ancien

Leeftijd: 47
zwawi schreef:
Lambrecht
Aelbrecht
Nguekam

Zal het wellicht worden nu ook van Mieghem geblesseerd is :hmm: Mss ook zonder Dessaer...verdediging zou er dan zo kunnen uitzien: De Schutter-Seminck-Roel-Steurs

31 Aug 2008, 8:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 23