Standaard Wetteren - Eendracht Aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23
 Standaard Wetteren - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Titus, wijze woorden man, 100% met je eens!!

31 Aug 2008, 18:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Als je ziet dat we de competitie aanvatten met 8 gekwetsten komt er maar één ding bij me op: :hmm: :hmm: :hmm: De eerste helft was hoopvol met de 0-1 maar tegen zo een zwak Wetteren moet dit een overtuigende 0-2 à 0-3 zijn! Na de rode kaart kregen we een volledig ontspoorde ploeg te zien met de bekende gevolgen vandien. Er waren er enkele met vechtlust en veel inzet daar ni van. Maar als je tegen zo een zwak Wetteren zo de boot ingaat wil dit genoeg zeggen over ons en is het stilaan tijd voor conclusies te trekken. Ik zal er nu misschien wel een paar op mijn dak krijgen maar na vandaag zullen er dat niet meer als een paar (2) zijn denk ik, dat pak ik er dan maar bij. Ik kijk met een bang voorgevoel naar de komende reeks met nog veel sterkere tegenstanders. :( "Op papier" moet onze kern zeker potten kunnen breken maar dat moet op het veld ook te zien zijn.
Ik steun altijd onze ploeg en dat moet ons legioen ook doen, want er is één positief punt: het kan alleen maar verbeteren als er ingegrepen wordt. Op welke wijze laat ik aan iedereen zelf over. Hopelijk vlug beterschap! :EA: :EA: :EA:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

31 Aug 2008, 18:45
Ancien

Leeftijd: 47
Er is maar 1 schuldige aan dit 4-1 verhaal: Tidiany Coulibaly. De fout was niet nodig, was de beste man op het veld. Zo laat je je club in de steek. Dat Limpens tactisch moet bijsturen, ge had nie eens nog nen verdediger op uw bank! En 3 minuten later stond het 2-1. de rest is geschiedenis.

31 Aug 2008, 18:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
witzwet schreef:
Er is maar 1 schuldige aan dit 4-1 verhaal: Tidiany Coulibaly. De fout was niet nodig, was de beste man op het veld. Zo laat je je club in de steek. Dat Limpens tactisch moet bijsturen, ge had nie eens nog nen verdediger op uw bank! En 3 minuten later stond het 2-1. de rest is geschiedenis.

:worship:

Iendracht nor 2e

31 Aug 2008, 18:50
Vaste Waarde

Jeroen schreef:
de clerus schreef:
Kvond dat em ni zooo slecht speelde vandaag. en ja ij mist daar voor de goal ma er stonden er wel twee voor hem. Ach, ja, ik vind de schuldige vandaag zeker niet aelbrecht hoor.
Na de uitsluiting was aalst ne pannenkoek.

Aléz komaan, Aelbrecht was een ramp. Vertraagde het spel altijd, en heeft daar weer 2 open doelkansen gigantisch de nek omgewrongen. Ge zou hopen dat hij vertrouwen heeft maar die geeft keer op keer zo een onzekere indruk...

Voor de rest vond ik ons goed spelen tot aan die rode kaart. Franck en Lord waren vandaag de beteren op het plein. Na die rode kaart zakten we dan volledig in elkaar.. De verdediging was vanaf dan archislecht, sommigen liepen precies in hun hof ...

Onbegrijpelijk hoe je kan verliezen van zo'n sukkelploeg. Na de 1-1 zat er niks van fut meer in de ploeg. De trainer heeft tactisch gezien niets verkeerd gedaan vandaag, maar hij slaagt er maar niet in vuur in de ploeg te krijgen.

de traagheid waarmee hij acties uitvoert en kansen de nek omwringt is ongelofelijk, sorry, het is waarschijnlijk de eerste keer dat ik rechtstreeks een speler zo beoordeel maar dit kan echt niet op dit niveau ..............

31 Aug 2008, 19:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
witzwet schreef:

Schuif dan De Schutter een rijtje naar achter, vervang Arnold door Spotbeen en laat Lord in de spits opdraven :wadde:

Eerste helft was goed, na die rode kaart viel alles in elkaar en na het tweede doelpunt hingen alle kopjes naar beneden, hoewel je op dat moment nog een half uur had om minstens gelijk te maken!

31 Aug 2008, 19:03
Junior

Limpens zette Van Damme op rechtsachter, Vandenbrande centraal en Lord naast Arnold.
Ok, dat draaide niet goed uit, maar het is niet alsof hij niks probeerde en niet schoof met pionnen toen we met 10 vielen.

31 Aug 2008, 19:14
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Als ge de 1-1 krijgt en met 10 valt, kunt ge natuurlijk altijd wel eerst eens proberen om U voorzichtig terug te organiseren, om er voor te zorgen dat ge twee minuten later op de eerste de beste counter niet onmiddellijk de tweede goal binnen krijgt. Desnoods speelt ge dan maar voor een punt en bekijkt ge of er geen appel meer uit de kast valt.
Als ge natuurlijk met 10 valt en ge gaat onmiddellijk na de gelijkmaker zonder enig overleg met 10 gezellig naar voor stormen met een onuitgegeven én in aantal gereduceerde verdediging, tja ... Voor overleg hebt ge natuurlijk leiders nodig, op en naast het veld en dan moet er gecoached worden vanaan de zijlijn dat de trainer 5 minuten later geen stem meer heeft ...

Wat Aelbrecht betreft, we zullen die jongen nog nodig hebt, maar wat hij vandaag laat liggen is wel zonder meer pijnlijk te noemen, zeker gezien het verloop van de wedstrijd ...

31 Aug 2008, 19:45
Scholier

Beste Jeroen, Aelbrecht een ramp noemen en zeggen dat hij het spel vertraagt...???
Van op de plaats waar jij stond had je zeker geen goed zicht op het veld. Tim was vandaag zeker een van de beteren, scoort, heeft een aantal kansen (OK maakt ze niet af, maar verdomme hij krijgt wel kansen, wat van onze spits Arnold niet kan gezegd worden...), zoekt de combinatie en biedt een aanzienlijke versterking voor de ploeg nu hij centraal speelt (voor zover jij dat opgemerkt hebt natuurlijk negativistje...). Maar ja, voor sommigen kan Tim nooit iets goed doen hé, nietwaar Iendrachter90? Het feit dat deze notoire Aelbrechthater vond dat Tim vandaag "redelijk" was, zegt genoeg. Hoe heb je dat op het scherm gekregen man? Het stoort mij al lang dat Aelbrecht bij sommigen onder jullie zo goed als geen krediet krijgt (voor één van jullie mocht hij zelfs vertrekken naar Terjoden...), dit in tegentelling tot bijvoorbeeld Arnold die, om het zacht uit te drukken, ook niet altijd fantastisch staat te spelen. Daarover zelden een woord. Ook nooit een woord over de egoïstische trekjes van Lord (fantastische speler overigens) die zoals vandaag opnieuw, steeds zelf probeert af te werken i.p.v. de bal af te leggen aan een vrijstaande speler. Op die manier brengen zijn ruches ook niet veel op hé. Ik ben er van overtuigd dat indien Tim op de plaats waar hij nu speelt mag blijven spelen vertrouwen zal kweken (dat was vandaag trouwens ook al te zien) en de ploeg nog veel diensten zal bewijzen. Maar ja onze vrienden Jeroen en Iendrachter90 zal ik nu niet kunnen overtuigen. Maar wees gerust, Tim zal dat wel doen op het veld.

31 Aug 2008, 19:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
De schuld op Couly steken is ook maar een simpele reden, of was het tijdens de voorbereiding ook altijd de schuld van iemand die rood kreeg?

Als we volgende week (thuis nota bene) ook weer plat op de buik gaan dan wordt het serieus tijd dat de supporters eens een duidelijk signaal gaan uitzenden.

31 Aug 2008, 19:53
Freak

Leeftijd: 35
dekerpeld schreef:
Beste Jeroen, Aelbrecht een ramp noemen en zeggen dat hij het spel vertraagt...???
Van op de plaats waar jij stond had je zeker geen goed zicht op het veld. Tim was vandaag zeker een van de beteren, scoort, heeft een aantal kansen (OK maakt ze niet af, maar verdomme hij krijgt wel kansen, wat van onze spits Arnold niet kan gezegd worden...), zoekt de combinatie en biedt een aanzienlijke versterking voor de ploeg nu hij centraal speelt (voor zover jij dat opgemerkt hebt natuurlijk negativistje...). Maar ja, voor sommigen kan Tim nooit iets goed doen hé, nietwaar Iendrachter90? Het feit dat deze notoire Aelbrechthater vond dat Tim vandaag "redelijk" was, zegt genoeg. Hoe heb je dat op het scherm gekregen man? Het stoort mij al lang dat Aelbrecht bij sommigen onder jullie zo goed als geen krediet krijgt (voor één van jullie mocht hij zelfs vertrekken naar Terjoden...), dit in tegentelling tot bijvoorbeeld Arnold die, om het zacht uit te drukken, ook niet altijd fantastisch staat te spelen. Daarover zelden een woord. Ook nooit een woord over de egoïstische trekjes van Lord (fantastische speler overigens) die zoals vandaag opnieuw, steeds zelf probeert af te werken i.p.v. de bal af te leggen aan een vrijstaande speler. Op die manier brengen zijn ruches ook niet veel op hé. Ik ben er van overtuigd dat indien Tim op de plaats waar hij nu speelt mag blijven spelen vertrouwen zal kweken (dat was vandaag trouwens ook al te zien) en de ploeg nog veel diensten zal bewijzen. Maar ja onze vrienden Jeroen en Iendrachter90 zal ik nu niet kunnen overtuigen. Maar wees gerust, Tim zal dat wel doen op het veld.

Kheb gezegd dat hij vandaag redelijk gespeeld heeft en alsge gij vindt dat hij super gespeeld heeft isda u probleem ,kheb niks tegen tim hoor ,als hij goed speelt zal ik het ook zeggen.

31 Aug 2008, 19:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Iendracht02 schreef:
Als ge de 1-1 krijgt en met 10 valt, kunt ge natuurlijk altijd wel eerst eens proberen om U voorzichtig terug te organiseren, om er voor te zorgen dat ge twee minuten later op de eerste de beste counter niet onmiddellijk de tweede goal binnen krijgt. Desnoods speelt ge dan maar voor een punt en bekijkt ge of er geen appel meer uit de kast valt.
Als ge natuurlijk met 10 valt en ge gaat onmiddellijk na de gelijkmaker zonder enig overleg met 10 gezellig naar voor stormen met een onuitgegeven én in aantal gereduceerde verdediging, tja ... Voor overleg hebt ge natuurlijk leiders nodig, op en naast het veld en dan moet er gecoached worden vanaan de zijlijn dat de trainer 5 minuten later geen stem meer heeft ...

Wat Aelbrecht betreft, we zullen die jongen nog nodig hebt, maar wat hij vandaag laat liggen is wel zonder meer pijnlijk te noemen, zeker gezien het verloop van de wedstrijd ...

Voila, als ge weet dat uw verdediging traag is en kwetsbaar is voor doorsteekballen waarom laat hij zijn verdediging dan zo hoog spelen? Dan kan je even goed opendeurdag houden.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

31 Aug 2008, 19:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
dekerpeld schreef:

Aelbrecht een aanzienlijke versterking ? Als we de norm serieus gaan verlagen, misschien ja. En eerst geloofde ik ook dat Aelbrecht minder goed speelde omdat hij op rechts speelde. Hij heeft echter al genoeg zijn kansen gehad op die plek, en wist mij nooit te overtuigen.

Vandaag kreeg hij idd de kansen, maar is "kansen krijgen" al een reden zijn om goed gespeeld te hebben in derde klasse, misschien ? Hij kopte vanop de kleine bak in het midden van het doel, en slaagde er niet in om een bal in de goal te werken die tevens in de kleine bak kwam.

Bijna elke keer als Aelbrecht de bal krijgt heeft hij moeite om het spel snel te verdelen (terwijl dat toch wel een van de belangrijkste eigenschappen van een spelverdeler zou moeten zijn). Op dat gebied was Franck in de eerste helft een echte verademing. Je kan Aelbrecht kansen blijven geven, vertrouwen blijven geven. Als je al twee jaar in de ploeg staat en 0,0 progressie maakt, dan heb je je kansen gekregen, maar verprutst.

Ik wijt niet het verlies aan hem hoor, daarvoor speelde iedereen veel te zwak na de rode kaart. De volledige verdediging wordt belachelijk gemaakt bij de drie tegengoals. Arnold kwam inderdaad niet in het stuk voor. Een geluk dat we Lord hebben die steekt er wekelijks met kop en schouders boven uit.

31 Aug 2008, 20:06
Nationale Ploeg

Titus schreef:
Ik had mij voorgenomen te zwijgen tot na de competitiestart en het is mij wonderwel gelukt :wow:. Wat vandaag gebeurd is lag in de lijn der verwachtingen. Dit is dan ook deels te wijten aan het niet vlugger ingrijpen in de technische staf (na een verschrikkelijk slechte en belachelijke voorbereiding). Maar oke iedereen verdient een tweede kans zeker (of in Limpens zijn geval 5de,6de kans?). Ik lees hier dat het niet aan de trainer ligt dat we verliezen, maar aan het feit dat na de rode kaart de organisatie weg was. Wat moet een trainer dan doen volgens sommige? In mijn ogen moet een trainer tactische kunnen bijsturen en motiveren ook na een rode kaart, wat vandaag dus weer niet gebeurde door Limpens. Indien dit niet het geval is wil ik ook gerust trainer worden van den iendracht en Limpens zijn loon opstrijken.

Dan nog een excuus dat zoals verwacht bovenkomt: de blessure's. Sorry maar met de spelers die vandaag tussen de lijnen stonden moeten we het bescheiden Wetteren toch opzij kunnen zetten? Of zijn we ineens niet meer de grote derdeklasser Eendracht Aalst?

Het wordt tijd dat bepaalde mensen in het bestuur hun ego opzij zetten en vriendjespolitiek afschaffen, dit in het belang van de ploeg. Wanneer dit eindelijk zal gebeuren en Limpens buiten ligt, kunnen we misschien weer eens winnen van een eerste provencialer, een vierde klasser of een bescheiden derdeklasser.

De ploeg heeft van vandaag een periode van de match deftig de bal laten rondgaan, maar voetbal is meer dan de bal laten rondgaan. We moesten vandaag zeker winnen lees ik hier. Wel ik herriner mij de eerste matchen het seizoen dat we van derde klasse naar vierde klasse zijn gezakt. Waren we in die matchen ook niet altijd de "betere" ploeg (qua balbezit toch), was ons grote probleem in die matchen ook niet het maken van een doelpunt? Ik wil hiermee nog niet gezegd hebben dat we gaan degraderen, maar de titel of eindronde met vriend Limpens is een utopie hoor.

We zijn vandaag belachelijk gemaakt door een ploeg met veel minder mogelijkheden, potentieel en supporters. Wel ik begin dit wat beu te worden en zolang de vriendjespolitiek niet wordt afgeschaft en niet gekozen wordt voor het ploegbelang zien ze mij niet meer (lees: zolang Limpens hier mag blijven foefelen). Of moeten we misschien zelf geld investeren in ons ploeg als we willen dat het beter gaat zoals sommige hier tot 1000 maal toe herhalen. Ik denk niet dat dat nodig is als je reeds het grootste budget hebt van de reeks, toch niet als het besteed wordt aan capabele werklui.

Als je met 4-1 verliest van Wetteren na een desastreuze voorbereiding en bekercampagne mag er toch wel eens aan de alarmbel getrokken worden zeker. Er mocht toch gereageerd worden na de eerste competitiematch eh? Of was het nu de eerste bekermatch? Of misschien toch beter gewacht tot aan de winterstop...

Titus, u bent een voetbalkenner dat is duidelijk, ik zou het niet beter kunnen verwoorden...
Eerste helft was behoorlijk dankzij een zwak Wetteren, tweede helft zagen we weer het Eendracht van de oefenmatchen, kortweg heel zwak...
Limpens stond zowaar recht deze keer maar bijsturen of zijn troepen motiveren lijkt nog steeds teveel gevraagd... Alvast welkom aan de nieuwe coach, het kan er alleen maar op verbeteren !
Limpens heeft zijn 1000ste kans verprutst, hopelijk blijft het bij deze 3 punten !!!!
(OK , de scheids was ook niet goed maar al die tegengoals ???? niet normaal !!!)
Kroniek van een voorspelde nederlaag, jammer maar helaas !!!! Hopelijk blijft het bij deze drie punten...

Laatst gewijzigd door Gijzegem Vaneigest op 31 Aug 2008, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Aug 2008, 20:07
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Citeer:
Standaard Wetteren kon het seizoen nauwelijks beter starten, het won vanmiddag met vier-één cijfers tegen dé titelfavoriet Eendracht Aalst. Een absolute topprestatie als je bedenkt dat de groep deze zomer volledig werd herschikt. Cijfers zeggen natuurlijk niet alles. In de eerstehelft hadden de Leeuwen het heel moeilijk en noteerden we zelfs geen enkele kans. Aalst daarentegen kwam een aantal keer gevaarlijk opzetten. Na een kwartiertje zette Lord voor naar Aelbrecht die veel te vrij mocht binnenschieten. Lionel Lord bleef een gesel voor de Wetterse defensie maar de afwerking bleef uit. Even voor de rust werd het bijna nul-twee toen een vrijetrap van Franck nipt over ging. In de tweedehelft keerde de partij volledig. Na drie minuten schoot Denijs net naast. Twee minuten later volgde het sleutelmoment van de wedstrijd: De Langhe werd in de zestien naar beneden getrokken, de scheidsrechter velde een wel heel zwaar verdict: niet alleen kreeg geel-groen de terechte strafschop maar daarenboven moest Coulibaly met rood afdruipen. Claessens trapte de penalty koelbloedig tegen de touwen. Even later glipt De Langhe door de buitenspelval en legt voorbij Lambrecht, twee-één. Iets voorbij het uur kreeg Aalst nog een uitstekende kans om gelijk te komen, bij een heet standje voor doel misten verschillende spelers van dichtbij. De veer leek volledig gebroken bij Aalst en Standaard profiteerde ten volle van de extra ruimte die het kreeg. Een kwartier voor tijd glipt De Langhe alweer door de buitenspelval, niet egoïstisch geeft hij het leer aan Claessens die zijn tweede doelpunt op de borden zet. Invaller Foket besluit de Ajuin dan nog volledig te pellen en scoort de vier-één. Standaard kreeg onder andere via Reyns de mogelijkheid om de score nog te vergroten maar het bleef bij de reeds zware vier-één cijfers.

Ik wou niets zeggen over die penaltie, omdat ik zelf er ver van stond. Maar als zelfs de site van Wetteren al twijfelt....

31 Aug 2008, 20:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23