|
|
| Pagina 466 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 464 465 466 467 468 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Nooit Off-topic
s@té schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Communicatiewetenschappen. Ik wil nen diploma. Het idee had ik al nen tijd en ik was toevallig dat lessenpakket aan het bekijken en dat beviel mij extreem goed... Ale ik hoop voor u dat het lukt, maar om zo terug 3j op de schoolbanken te zitten... Succes alleszins ![]() Tzijn er 4 ![]() Merci _________________
|
| 08 Sep 2008, 13:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: s@té schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ok, ik lig hier volledig strike. Ne collega van mij heeft weer is iets gezegd (vorige keer was haar vraag bijvoorbeeld of ge de schil van een abrikoos moogt opeten). Mijn pa belt mij dat hij met Kompany en Vertonghen heeft staan praten. Ze hoort mij daarover spreken en ik leg af en dan volgt de volgende conversatie. Zij: "Hoe komt dat dat hij met die mannen heeft gepraat?" "Ah," zeg ik "mijn va vertrekt naar Canada vandaag" "En die spelers ook?" "Neenee, die moeten woensdag in Turkije gaan spelen met de nationale ploeg." "Ah, zitten die dan op dezelfde vlieger?" vraagt ze "..." Wat e rund. ![]() En nog niks doorhebben hé "Hoe maar dat kan toch?" En ik kweet ni hoe luid: "NEE" Ik ben echt aan het blijten vant lachen. Waar hebben ze die gevonden jong? ![]() |
| 08 Sep 2008, 19:26 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jan schreef: Sven KSK Opwijk schreef: s@té schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ok, ik lig hier volledig strike. Ne collega van mij heeft weer is iets gezegd (vorige keer was haar vraag bijvoorbeeld of ge de schil van een abrikoos moogt opeten). Mijn pa belt mij dat hij met Kompany en Vertonghen heeft staan praten. Ze hoort mij daarover spreken en ik leg af en dan volgt de volgende conversatie. Zij: "Hoe komt dat dat hij met die mannen heeft gepraat?" "Ah," zeg ik "mijn va vertrekt naar Canada vandaag" "En die spelers ook?" "Neenee, die moeten woensdag in Turkije gaan spelen met de nationale ploeg." "Ah, zitten die dan op dezelfde vlieger?" vraagt ze "..." Wat e rund. ![]() En nog niks doorhebben hé "Hoe maar dat kan toch?" En ik kweet ni hoe luid: "NEE" Ik ben echt aan het blijten vant lachen. Waar hebben ze die gevonden jong? ![]() Kwil nu niks zeggen, ma ze is van de regio Aalst Maar ze werkt wel op Dender _________________
|
| 08 Sep 2008, 20:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Maar ze werkt wel op Dender Dat zegt alles natuurlijk ![]() |
| 08 Sep 2008, 20:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Sven KSK Opwijk schreef: s@té schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Communicatiewetenschappen. Ik wil nen diploma. Het idee had ik al nen tijd en ik was toevallig dat lessenpakket aan het bekijken en dat beviel mij extreem goed... Ale ik hoop voor u dat het lukt, maar om zo terug 3j op de schoolbanken te zitten... Succes alleszins ![]() Tzijn er 4 ![]() Merci Waar ga je dat doen? |
| 09 Sep 2008, 13:01 |
|
|
Smetje schreef: Sven KSK Opwijk schreef: s@té schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Communicatiewetenschappen. Ik wil nen diploma. Het idee had ik al nen tijd en ik was toevallig dat lessenpakket aan het bekijken en dat beviel mij extreem goed... Ale ik hoop voor u dat het lukt, maar om zo terug 3j op de schoolbanken te zitten... Succes alleszins ![]() Tzijn er 4 ![]() Merci Waar ga je dat doen? De VUB. _________________
|
| 09 Sep 2008, 13:48 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Ok, ik lig hier volledig strike. Ne collega van mij heeft weer is iets gezegd (vorige keer was haar vraag bijvoorbeeld of ge de schil van een abrikoos moogt opeten). Mijn pa belt mij dat hij met Kompany en Vertonghen heeft staan praten. Ze hoort mij daarover spreken en ik leg af en dan volgt de volgende conversatie. Zij: "Hoe komt dat dat hij met die mannen heeft gepraat?" "Ah," zeg ik "mijn va vertrekt naar Canada vandaag" "En die spelers ook?" "Neenee, die moeten woensdag in Turkije gaan spelen met de nationale ploeg." "Ah, zitten die dan op dezelfde vlieger?" vraagt ze "..." Nieuw hoofdstuk. "Seg, de gemeente Meeissé (op zijn Frans gezegd dus), waar ligt die?" "Welk postcode is da?" "1860" "..." Ik zit hier echt weer te schokken vant lachen hé ![]() _________________
|
| 09 Sep 2008, 13:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Ik kon niet slapen en kreeg lumineus idee eens te surfen op de website van Levski Sofia . In de hoop contacten te leggen om misschien foto's te vinden van een ticket van onze Europese match in Sofia . Ik trok mijn stoute schoenen aan en logde mij in op hun forum . Het eerste wat ik tegen kwam was deze foto . Is dat ons stamnummer niet ![]() Ik zal straks eens mijn beste Engels boven toveren, om eens te vragen of er Levski supporters zijn die een dubbel ticket bezitten van die wedstrijd . Ik ben ne keer curieus of ik reactie krijg . ![]() Ik kreeg juist uit Sofia een mail met uitleg van foto . Deze foto dateert uit 2004 toen Levski Sofia hun 90e verjaardag vierde .De jaartallen zijn de jaren dat ze kampioen werden . OPC is dit een mooi voorbeeld hoe te vieren ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Sep 2008, 19:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
weer niets ingestort vant jaar.... 't zijn toch maar oude woessies geworden bij Al Qaida hé
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Sep 2008, 22:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: weer niets ingestort vant jaar.... 't zijn toch maar oude woessies geworden bij Al Qaida hé ![]() We konden nochtans een nieuwe staantribune gebruiken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Sep 2008, 22:28 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Bram schreef: weer niets ingestort vant jaar.... 't zijn toch maar oude woessies geworden bij Al Qaida hé ![]() tis nog altijd 11/09... zou wel "leep" zijn als ze wachten tot 23u59 |
| 11 Sep 2008, 23:35 |
|
|
acrid schreef: Bram schreef: weer niets ingestort vant jaar.... 't zijn toch maar oude woessies geworden bij Al Qaida hé ![]() tis nog altijd 11/09... zou wel "leep" zijn als ze wachten tot 23u59 Of vandaag pas ![]() _________________
|
| 12 Sep 2008, 8:40 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Sven KSK Opwijk schreef: acrid schreef: Bram schreef: weer niets ingestort vant jaar.... 't zijn toch maar oude woessies geworden bij Al Qaida hé ![]() tis nog altijd 11/09... zou wel "leep" zijn als ze wachten tot 23u59 Of vandaag pas ![]() doe da nie,tis het nie waard ![]() |
| 12 Sep 2008, 8:52 |
|
|
acrid schreef: Sven KSK Opwijk schreef: acrid schreef: Bram schreef: weer niets ingestort vant jaar.... 't zijn toch maar oude woessies geworden bij Al Qaida hé ![]() tis nog altijd 11/09... zou wel "leep" zijn als ze wachten tot 23u59 Of vandaag pas ![]() doe da nie,tis het nie waard ![]() Alle ploegen van ons reeks bombarderen dan worden we kampioen! ![]() _________________
|
| 12 Sep 2008, 9:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
wat is er aan de hand met planetajoin.be?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Sep 2008, 9:50 |
|
| Pagina 466 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 464 465 466 467 468 … 885 Volgende |