|
|
| Pagina 18 van 23 |
[ 339 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
BVW schreef: witzwet schreef: Aalst was den eersten helft goe, den tweede helft zoals we dit jaar gewoon zijn: een stel bange wezels, staart tussen de benen en niemand die een goeie kans kan afdwingen. Een beetje tegenstand wint sowieso tegen dit onmondig Aalst. Moreels trapt de bal wel waar hij moet hangen, Spotbeen kreeg een gelijkaardige kans in de eerste helft...naast. Als je de analyse van de kern maakt tot dusver: te weinig kwaliteit en een hoop miskopen: Van Mieghem, Boussouffa, Wouter. Steurs was een aankoop in de breedte. Daarbij een Lord da nie draait, Nguekam die aan het 'demba-syndroom' lijdt, een gekwetste Dessaer-Podevijn-Van Dender, Aelbrecht die niks kan en Franck lost de verwachtingen niet in,... Wie draait wel? Seminck en De Schutter. Oplossing: seizoen uitspelen en winnen tegen degradatiekanditaten, m.a.w, nu MOET een 6 op 6, en dan grote kuis: De Veirman, Aelbrecht, Wouter, Boussouffa, Nguekam, Van Mieghem, Lambrecht, Van den Brande...Haal wat goei spelers uit ambitieloze ploegen zoals Wetteren, Zottegem, Waregem, Sint-Niklaas, Peruwelz terwijl altijd naar buitenlanders te vissen. En hebt je het geld niet?? Spreek dan de correcte ambities uit! Komen doen we toch! Respekt voor ieders mening maar hiermee vraagt ge nu toch wa veel. In het midden gelaten over de namen die je hier noemt, maar waar denkt gij na uwe 6/6 al die "goei" spelers te gaan halen? Da zijn er waarschijnlijk allemaal die zitten te wachten, zonder ploeg, om naar hier te kunnen komen. Al die namen die ge hier opnoemt hebben al bewezen dat het erin zit. Tkomt er alleen niet genoeg uit. De ene week zijt ge man van de match en de week erop zetten ze in een lijst om buiten gewenst te worden... Probeer daar de logica eens van in te zien ![]() 5 goeie matchen resulteert in 5 nominaties bij de punten. 704 slechte matchen niet...ge zult geen 5 keer vinden da ik de opgenoemde spelers punten geef. Een Arnold uit 4de klasse niet meegerekend. Denk dat GIJ het een en 't ander nie zo goed inziet...Zit erin maar komt er nie uit ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 20 Okt 2008, 20:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Hugo schreef: Jullie zien het nog redelijk positief de meeste mensen die ik vandaag ontmoet heb die gisteren waren gaan kijken vonden dit het erbarmelijkste voetbal van de laatste jaren nog veel slechter als toen we naar vierde zijn getuimeld Dit is echt wel de beste die ik hier al gelezen heb. Dat klopt absoluut van geen kanten. Toegegeven, zonder u met de vinger te wijzen, het staat natuurlijk wel chique als ge dat kunt zeggen dat het nu nog slechter is dan toen. Ik schat de kans echter groot dat die personen ofwel toen niet komen kijken zijn, ofwel zich nu graag interessant maken. Geloof me echter gerust, en er zijn er hier veel die het kunnen beamen, en mensen die er toen wel degelijk stonden, dat die miserie van toen in zijn geheel niet te vergelijken is met de huidige situatie. |
| 20 Okt 2008, 20:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Stijn schreef: Hugo schreef: Jullie zien het nog redelijk positief de meeste mensen die ik vandaag ontmoet heb die gisteren waren gaan kijken vonden dit het erbarmelijkste voetbal van de laatste jaren nog veel slechter als toen we naar vierde zijn getuimeld Dit is echt wel de beste die ik hier al gelezen heb. Dat klopt absoluut van geen kanten. Toegegeven, zonder u met de vinger te wijzen, het staat natuurlijk wel chique als ge dat kunt zeggen dat het nu nog slechter is dan toen. Ik schat de kans echter groot dat die personen ofwel toen niet komen kijken zijn, ofwel zich nu graag interessant maken. Geloof me echter gerust, en er zijn er hier veel die het kunnen beamen, en mensen die er toen wel degelijk stonden, dat die miserie van toen in zijn geheel niet te vergelijken is met de huidige situatie. Zeer juist Stijn! Toen verloren we zowat alles en zagen we een stuk minder voetbal dan vandaag de dag. Vraag me wel niet hoe het komt, maar het was in de tribune bij momenten stukken aangenamer. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Okt 2008, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
witzwet schreef: BVW schreef: witzwet schreef: Aalst was den eersten helft goe, den tweede helft zoals we dit jaar gewoon zijn: een stel bange wezels, staart tussen de benen en niemand die een goeie kans kan afdwingen. Een beetje tegenstand wint sowieso tegen dit onmondig Aalst. Moreels trapt de bal wel waar hij moet hangen, Spotbeen kreeg een gelijkaardige kans in de eerste helft...naast. Als je de analyse van de kern maakt tot dusver: te weinig kwaliteit en een hoop miskopen: Van Mieghem, Boussouffa, Wouter. Steurs was een aankoop in de breedte. Daarbij een Lord da nie draait, Nguekam die aan het 'demba-syndroom' lijdt, een gekwetste Dessaer-Podevijn-Van Dender, Aelbrecht die niks kan en Franck lost de verwachtingen niet in,... Wie draait wel? Seminck en De Schutter. Oplossing: seizoen uitspelen en winnen tegen degradatiekanditaten, m.a.w, nu MOET een 6 op 6, en dan grote kuis: De Veirman, Aelbrecht, Wouter, Boussouffa, Nguekam, Van Mieghem, Lambrecht, Van den Brande...Haal wat goei spelers uit ambitieloze ploegen zoals Wetteren, Zottegem, Waregem, Sint-Niklaas, Peruwelz terwijl altijd naar buitenlanders te vissen. En hebt je het geld niet?? Spreek dan de correcte ambities uit! Komen doen we toch! Respekt voor ieders mening maar hiermee vraagt ge nu toch wa veel. In het midden gelaten over de namen die je hier noemt, maar waar denkt gij na uwe 6/6 al die "goei" spelers te gaan halen? Da zijn er waarschijnlijk allemaal die zitten te wachten, zonder ploeg, om naar hier te kunnen komen. Al die namen die ge hier opnoemt hebben al bewezen dat het erin zit. Tkomt er alleen niet genoeg uit. De ene week zijt ge man van de match en de week erop zetten ze in een lijst om buiten gewenst te worden... Probeer daar de logica eens van in te zien ![]() 5 goeie matchen resulteert in 5 nominaties bij de punten. 704 slechte matchen niet...ge zult geen 5 keer vinden da ik de opgenoemde spelers punten geef. Een Arnold uit 4de klasse niet meegerekend. Denk dat GIJ het een en 't ander nie zo goed inziet...Zit erin maar komt er nie uit ![]() Welles nietes spelen? Dan nog liever dat het erin zit, maar er niet uitkomt, dan dat er niks inzit en dus ook niets kan uitkomen Dit geheel terzijde. Kwestie van het gemiddeld niveau wat aan te houden ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 20 Okt 2008, 20:42 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
den iendracht heef thier precies nog eens verloren..
er zijn in voorbije posts toch heel veel waarheden verteld hoor: dat het transferbeleid in de zomer niet echt een succes mag genoemd worden, lijkt me nogal duidelijk. Ik denk dat Geert dat ook ziet, ik denk dat iedereen dat wel ziet. Ge kunt daar ontgoocheld over zijn, maar anderzijds hoort dat ook een stuk bij het voetbal he, dat niet alles loopt zoals vooraf gepland. er zijn altijd wel zaken die op één of andere manier moeilijk te verklaren zijn... neem nu bijvoorbeeld wetteren... ok, licht versterkt, maar wie had vooraf gedacht dat die telkens bijna met de vingers in de neus zo van die 3-0-achtige tikken gingen verkopen... wie had la louvière daar verwacht waar het nu staat!? niemand toch? Moeten we daar iemand voor verantwoordelijk stellen? Ik denk dat ze bij 't bestuur zeker wel spijt zullen hebben over bepaalde beslissingen, andere zaken, zoals blessures heb je minder in de hand, anderzijds ben ik ook niet vergeten hoe vaak ze'r in t verleden boenk op zaten met hun tranferbeleid. Van Holm, Dugardein, Troch, Verheyden, Nguekam, Deschutter, contractverlenging van seminck.. ik ben er zeker van dat ze 'r genoeg verstand van hebben om en kampioenenploeg te kopen, alleen zal het in werkelijkheid niet zo simpel zijn dan op championship manager he. het is eens tegengevallen: maar als iedereen eens bij zichzelf gaat kijken: we zullen in ons eigen inschattingen over bepaalde spelers ("die moeten we kopen") ook wel meermaals vergissen he als er mensen zijn die je verantwoordelijk kan stellen, denk ik in de eerste plaats aan de spelers zelf hoor... dat ze verdomme nekeer van zich afbijten, en er écht voor gaan... maar daar moet collectief over gepraat en aan gewerkt worden. ze moeten echt constructief zaken anders gaan aanpakken op het veld, en daar ligt nog ne rol voor onzen trainer he. het valt me op dat de samenhang tijdens zo'n match volledig ontbreekt: het is elke week kraaknet hetzelfde: bij balbezit bougeert er amper iemand. het is zo getelefoneerd alst maar zijn kan. niets van verrassingen, niets van creativiteit. Bovendien zorgt dat statisch gedoe, balleken in de breedte, en de rest blijft staan.. voor enorme ruimtes tussen aanval en middenveld en middenveld en verdediging... bij plots balverlies merken ze op dat den tegenstander wél het vuur aan hun gat heeft, en voor ze 't goe en wel beseffen worden die van ons efkes vakkundig achterwaarts in de poes genaaid. aanvallend net het zelfde.. het duurt 8 driemeterpaskes vooraleer we den bal in de zestien meter krijgen en tegen dat onzen armen arnold ocharme aan den bal strompelt hebben er al 3 op zijn schenen gestampt en één aan zijn broek getrokken. Ik was misschien ewa hard voor Arnold in mijn oordeel na waregem, maar uiteindelijk staat dieje gast (nen beer of ni) daar wel helemaal alleen he, als 't er op aankomt om te scoren. En zoals Bartos aangaf: als het niet van dieje rus gaat komen: dan zal enkel arnold ons kunnen helpen om te scoren, voor de rest is er niet al te veel scorend vermogen in de kern: zeg nu zelf: wie kan er bij ons eens vanuit de tweede lijn ne pot maken? niemand toch? Voor mijn part is het duidelijk: kop omhoog ons zo rap mogelijk redden en de club de tijd geven om de kern te versterken. meer zit er echt niet in hoor, dit jaar: voor wie toch nog op die eindronde zit te hopen... ik vrees daar toch serieus voor. maar laten we 't beschouwen als een jaarke uitstel... tis nu gewoon zo (geheel terzijde maar misshcien hebben we dan eens geen gemiddelde van 5 geblesseerden per match) |
| 20 Okt 2008, 20:49 |
|
|
Vaste Waarde
witzwet schreef: BVW schreef: witzwet schreef: Aalst was den eersten helft goe, den tweede helft zoals we dit jaar gewoon zijn: een stel bange wezels, staart tussen de benen en niemand die een goeie kans kan afdwingen. Een beetje tegenstand wint sowieso tegen dit onmondig Aalst. Moreels trapt de bal wel waar hij moet hangen, Spotbeen kreeg een gelijkaardige kans in de eerste helft...naast. Als je de analyse van de kern maakt tot dusver: te weinig kwaliteit en een hoop miskopen: Van Mieghem, Boussouffa, Wouter. Steurs was een aankoop in de breedte. Daarbij een Lord da nie draait, Nguekam die aan het 'demba-syndroom' lijdt, een gekwetste Dessaer-Podevijn-Van Dender, Aelbrecht die niks kan en Franck lost de verwachtingen niet in,... Wie draait wel? Seminck en De Schutter. Oplossing: seizoen uitspelen en winnen tegen degradatiekanditaten, m.a.w, nu MOET een 6 op 6, en dan grote kuis: De Veirman, Aelbrecht, Wouter, Boussouffa, Nguekam, Van Mieghem, Lambrecht, Van den Brande...Haal wat goei spelers uit ambitieloze ploegen zoals Wetteren, Zottegem, Waregem, Sint-Niklaas, Peruwelz terwijl altijd naar buitenlanders te vissen. En hebt je het geld niet?? Spreek dan de correcte ambities uit! Komen doen we toch! Respekt voor ieders mening maar hiermee vraagt ge nu toch wa veel. In het midden gelaten over de namen die je hier noemt, maar waar denkt gij na uwe 6/6 al die "goei" spelers te gaan halen? Da zijn er waarschijnlijk allemaal die zitten te wachten, zonder ploeg, om naar hier te kunnen komen. Al die namen die ge hier opnoemt hebben al bewezen dat het erin zit. Tkomt er alleen niet genoeg uit. De ene week zijt ge man van de match en de week erop zetten ze in een lijst om buiten gewenst te worden... Probeer daar de logica eens van in te zien ![]() 5 goeie matchen resulteert in 5 nominaties bij de punten. 704 slechte matchen niet...ge zult geen 5 keer vinden da ik de opgenoemde spelers punten geef. Een Arnold uit 4de klasse niet meegerekend. Denk dat GIJ het een en 't ander nie zo goed inziet...Zit erin maar komt er nie uit ![]() ook de plezantste thuis zeker? _________________ Broer van ja |
| 20 Okt 2008, 20:55 |
|
|
Vaste Waarde
witzwet schreef: Aalst was den eersten helft goe, den tweede helft zoals we dit jaar gewoon zijn: een stel bange wezels, staart tussen de benen en niemand die een goeie kans kan afdwingen. Een beetje tegenstand wint sowieso tegen dit onmondig Aalst. Moreels trapt de bal wel waar hij moet hangen, Spotbeen kreeg een gelijkaardige kans in de eerste helft...naast. Als je de analyse van de kern maakt tot dusver: te weinig kwaliteit en een hoop miskopen: Van Mieghem, Boussouffa, Wouter. Steurs was een aankoop in de breedte. Daarbij een Lord da nie draait, Nguekam die aan het 'demba-syndroom' lijdt, een gekwetste Dessaer-Podevijn-Van Dender, Aelbrecht die niks kan en Franck lost de verwachtingen niet in,... Wie draait wel? Seminck en De Schutter. Oplossing: seizoen uitspelen en winnen tegen degradatiekanditaten, m.a.w, nu MOET een 6 op 6, en dan grote kuis: De Veirman, Aelbrecht, Wouter, Boussouffa, Nguekam, Van Mieghem, Lambrecht, Van den Brande...Haal wat goei spelers uit ambitieloze ploegen zoals Wetteren, Zottegem, Waregem, Sint-Niklaas, Peruwelz terwijl altijd naar buitenlanders te vissen. En hebt je het geld niet?? Spreek dan de correcte ambities uit! Komen doen we toch! Ge zijt anders wel heel goed op de hoogte van uw geliefde club. Spelers die meerdere jaren onder contract liggen kun je jammer genoeg zomaar niet bij het huisvuil zetten... _________________ Broer van ja |
| 20 Okt 2008, 21:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Verbechio schreef: Vwalla tis de supporters hun fout ![]() Ik vind terechte kritiek kunnen. de altijd weerkerende doodsdoeners ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Okt 2008, 21:03 |
|
|
Ancien
ook de plezantste thuis zeker?
Ge zijt anders wel heel goed op de hoogte van uw geliefde club. Spelers die meerdere jaren onder contract liggen kun je jammer genoeg zomaar niet bij het huisvuil zetten... Toch schoon die broederliefde. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2008, 21:09 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: ook de plezantste thuis zeker? Ge zijt anders wel heel goed op de hoogte van uw geliefde club. Spelers die meerdere jaren onder contract liggen kun je jammer genoeg zomaar niet bij het huisvuil zetten... Toch schoon die broederliefde. tof he _________________ Broer van ja |
| 20 Okt 2008, 21:11 |
|
|
Ancien
nieven ajoin schreef: Hugo schreef: ook de plezantste thuis zeker? Ge zijt anders wel heel goed op de hoogte van uw geliefde club. Spelers die meerdere jaren onder contract liggen kun je jammer genoeg zomaar niet bij het huisvuil zetten... Toch schoon die broederliefde. tof he ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2008, 21:13 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: nieven ajoin schreef: Hugo schreef: ook de plezantste thuis zeker? Ge zijt anders wel heel goed op de hoogte van uw geliefde club. Spelers die meerdere jaren onder contract liggen kun je jammer genoeg zomaar niet bij het huisvuil zetten... Toch schoon die broederliefde. tof he ![]() en in maart een klein keeperke se, binnen een jaar of 20 kunnen ze dan mss weer ns op nen De Veirman kakken ![]() _________________ Broer van ja |
| 20 Okt 2008, 21:15 |
|
|
Ancien
nieven ajoin schreef: Hugo schreef: nieven ajoin schreef: Hugo schreef: ook de plezantste thuis zeker? Ge zijt anders wel heel goed op de hoogte van uw geliefde club. Spelers die meerdere jaren onder contract liggen kun je jammer genoeg zomaar niet bij het huisvuil zetten... Toch schoon die broederliefde. tof he ![]() en in maart een klein keeperke se, binnen een jaar of 20 kunnen ze dan mss weer ns op nen De Veirman kakken ![]() Hoe heeft den Lieven da geflikt 'k hem er een goed oog in 't zal ne klasbak worden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2008, 21:24 |
|
|
Scholier
De ploeg faalt collectief. Er is een absoluut gebrek aan creativiteit.
Zondag was bij momenten echt schrijnend. Dit gezegd zijnde: Ik heb mij ook al vaak geërgerd aan die ballekes opzij van Franck, maar in veel gevallen is er gewoon geen aanspeelpunt. Die gast kan wel degelijk iets. In een beter draaiende ploeg zou hij volgens mij beter tot zijn recht komen. Zijn hoek- en vrije schoppen waren ook al beter. Steurs is een aankoop geweest in de breedte, OK; maar op dit moment zitten we met een pak gekwetsten en komt hij van pas. Hij gaat er tenminste voor en presteert elke match beter. Ook een Boussoufa nu al afschrijven vind ik wat vroeg. Hij heeft toch nog maar amper kans gehad om zich te bewijzen? Hij wordt daar in een vierkant draaiende ploeg op de flank gedropt.. hij speelde precies wat te voorzichtig, maar ik denk toch dat die een goeie actie in huis heeft. (Idem voor Kabongo eigenlijk) Roel zou gekwetst zijn? Laat hem dan aub revalideren, want zoals hij nu speelt hebben we er niks aan. Lord steekt er technisch bovenuit, maar wat heb je er aan als hij telkens twee man passeert en dan bij de derde inlevert. Arnold totaal niet vorm,... zwak. Op de youngsters valt weinig aan te merken, behalve dan dat het niet normaal is dat zij de ploeg bijna moeten rechthouden. De Veirman doet af en toe wat raar, maar valt mij de laatste tijd toch vooral positief op. Ik denk dat er met deze spelers meer in zit.. hopelijk kan onze rus iets bijbrengen. En omtrent prognoses voor de periodetitel of kampioenschap is het sowieso veel te vroeg. Alles kan nog. Ik vond de tegenstanders tot nog toe toch ook maar zwak. Ploegen als Wetteren en Zottegem gaan dat zeker niet volhouden. c'mon iendracht! ![]() |
| 20 Okt 2008, 21:36 |
|
|
Vaste Waarde
alostasoul schreef: De ploeg faalt collectief. Er is een absoluut gebrek aan creativiteit. Zondag was bij momenten echt schrijnend. Dit gezegd zijnde: Ik heb mij ook al vaak geërgerd aan die ballekes opzij van Franck, maar in veel gevallen is er gewoon geen aanspeelpunt. Die gast kan wel degelijk iets. In een beter draaiende ploeg zou hij volgens mij beter tot zijn recht komen. Zijn hoek- en vrije schoppen waren ook al beter. Steurs is een aankoop geweest in de breedte, OK; maar op dit moment zitten we met een pak gekwetsten en komt hij van pas. Hij gaat er tenminste voor en presteert elke match beter. Ook een Boussoufa nu al afschrijven vind ik wat vroeg. Hij heeft toch nog maar amper kans gehad om zich te bewijzen? Hij wordt daar in een vierkant draaiende ploeg op de flank gedropt.. hij speelde precies wat te voorzichtig, maar ik denk toch dat die een goeie actie in huis heeft. (Idem voor Kabongo eigenlijk) Roel zou gekwetst zijn? Laat hem dan aub revalideren, want zoals hij nu speelt hebben we er niks aan. Lord steekt er technisch bovenuit, maar wat heb je er aan als hij telkens twee man passeert en dan bij de derde inlevert. Arnold totaal niet vorm,... zwak. Op de youngsters valt weinig aan te merken, behalve dan dat het niet normaal is dat zij de ploeg bijna moeten rechthouden. De Veirman doet af en toe wat raar, maar valt mij de laatste tijd toch vooral positief op. Ik denk dat er met deze spelers meer in zit.. hopelijk kan onze rus iets bijbrengen. En omtrent prognoses voor de periodetitel of kampioenschap is het sowieso veel te vroeg. Alles kan nog. Ik vond de tegenstanders tot nog toe toch ook maar zwak. Ploegen als Wetteren en Zottegem gaan dat zeker niet volhouden. c'mon iendracht! ![]() Zit veel waarheid in denk ik... Ik vind ook dat Marijn sterk bezig is. Wat een inzet elke week, kan me niet herinneren dat hij gisteren veel "gepakt" is op zijn flank. _________________ Broer van ja |
| 20 Okt 2008, 21:42 |
|
| Pagina 18 van 23 |
[ 339 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 23 Volgende |