|
|
| Pagina 287 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: de Dendertopic
van teletekst :
* Was de omheining in Dender niet ste- vig genoeg of ligt de schuld van het incident bij de supporters van Genk? "Ik kan op dit moment niet zeggen of de omheining stevig genoeg was", zegt de veiligheidsman van Dender in HLN. "De politie zal een pv opstellen tegen de supporters die tijdens het vieren de voetbalwet overtreden hebben." Belachelijk... Wie zoiets bedenkt... Waar blijven ze het in godsnaam uithalen... |
| 20 Okt 2008, 20:46 |
|
|
Vaste Waarde
Had het gelezen in krant dat er straffen gingen uitgesproken worden. Zou echt wel schandalig zijn moesten er genk sups sv krijgen
_________________ Broer van ja |
| 20 Okt 2008, 20:48 |
|
|
Ancien
Er zijn programma's waar al die slimme vakmannen van Denderleeuw kunnen aan deelnemen of ne keer naar kijken om te zien hoe ze een deftige omheining kunnen maken.
Den Bas op VTM (EHBL) en den Roger natuurlijk met (doe-het-zelf met Roger). En bedankt hè jonges nu ken ik de oorzaak waarom de carnavalwagens van Denderleeuw uiteenvallen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2008, 20:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat zou wel eens niet zo belachelijk kunnen zijn
Stel u voor: aan die afsluiting allemaal kinderen (zoals het wel eens meer gebeurd), Genk scoort en een stoere supporter van om en bij de 150 kg komt naar beneden gewalst alles en iedereen meezuigend in zijn kielzog, recht op die kinderen af en pas 5 minuten nadat hij gekalmeerd is ziet hij dat er daar 2 kinderen onder hem liggen... Toen wij in 1ste nog speelden kwamen er ook zo mannen zien die daar zelfs een sport van maakten om het publiek naar beneden te duwen. Dit is nu een uiterste, ik weet absoluut niet wat er gebeurd is. Maar ik zou het niet op voorhand belachelijk noemen ook. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Okt 2008, 21:11 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Een aantal sups van Genk mogen zich inderdaad aan een SV verwachten.
Waarom? Niet omdat de omheining het begaf en ze allemaal op een hoop lagen, wel omdat een aantal het nodig vonden om na de 2-3 te provoceren en bengaals vuurwerk af te steken. Niet meer dan logisch dus dat ze een SV krijgen. |
| 20 Okt 2008, 23:16 |
|
|
nonkel marcel schreef: Een aantal sups van Genk mogen zich inderdaad aan een SV verwachten. Waarom? Niet omdat de omheining het begaf en ze allemaal op een hoop lagen, wel omdat een aantal het nodig vonden om na de 2-3 te provoceren en bengaals vuurwerk af te steken. Niet meer dan logisch dus dat ze een SV krijgen. ik ken er eentje die sv heeft van hen, de reden (stond zo in de pv!) het te uitbundig vieren van een doelpunt... komaan he ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Okt 2008, 12:11 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik kan me al voorstellen wat ik moet verstaan onder "te uitbundig".
Degenen die daar op nen hoop lagen, kunnen daar niets aan doen, maar er zaten een aantal tussen die misbruik gemaakt hebben van de situatie en die zijn uiteraard allemaal mooi gefilmd. Enfin, nog es extra kosten voor nix. Volgend seizoen staat er gemiddeld nog 50 man in het bezoekersvak. ![]() |
| 21 Okt 2008, 12:16 |
|
|
nonkel marcel schreef: Ik kan me al voorstellen wat ik moet verstaan onder "te uitbundig". Degenen die daar op nen hoop lagen, kunnen daar niets aan doen, maar er zaten een aantal tussen die misbruik gemaakt hebben van de situatie en die zijn uiteraard allemaal mooi gefilmd. Enfin, nog es extra kosten voor nix. Volgend seizoen staat er gemiddeld nog 50 man in het bezoekersvak. ![]() twas iemand die vanonder lag slimmen, heeft er 3gekneusde ribben aan overgehouden... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Okt 2008, 12:26 |
|
|
forumlegende
nonkel marcel schreef: Ik kan me al voorstellen wat ik moet verstaan onder "te uitbundig". Degenen die daar op nen hoop lagen, kunnen daar niets aan doen, maar er zaten een aantal tussen die misbruik gemaakt hebben van de situatie en die zijn uiteraard allemaal mooi gefilmd. Enfin, nog es extra kosten voor nix. Volgend seizoen staat er gemiddeld nog 50 man in het bezoekersvak. ![]() ...behalve tegen ons... |
| 21 Okt 2008, 12:27 |
|
|
Ik zou maar niet te veel op de zaken vooruitlopen, Jean. Al zouden jullie eigenlijk met die kern in zo'n zwakke reeks altijd kampioen moeten spelen.
Tja, hansken: ik heb er zaterdag weer zien rechtkruipen en die dan duchtig begonnen te provoceren. Mij maak je niet wijs dat je een PV krijgt van gewoon op nen hoop te liggen. Niet bijster slim trouwens van die Genk-spelers die het nodig vonden om daar nog es op te springen. |
| 21 Okt 2008, 12:35 |
|
|
nonkel marcel schreef: Ik zou maar niet te veel op de zaken vooruitlopen, Jean. Al zouden jullie eigenlijk met die kern in zo'n zwakke reeks altijd kampioen moeten spelen. Tja, hansken: ik heb er zaterdag weer zien rechtkruipen en die dan duchtig begonnen te provoceren. Mij maak je niet wijs dat je een PV krijgt van gewoon op nen hoop te liggen. Niet bijster slim trouwens van die Genk-spelers die het nodig vonden om daar nog es op te springen. daarin hebt ge dan wel 100% gelijk! ge ziet, ik kan vriendelijk zijn ook ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Okt 2008, 12:36 |
|
|
Ja, maar ik moet wel serieus aandringen.
Er zijn langs onze kant ook wat SV's gevallen, sebiet sta ik daar nog alleen. ![]() |
| 21 Okt 2008, 12:38 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Onze supporters werden tegen gehouden omdat ze rollen WC-papier mee hadden en mochten er niet mee binnen.
Na dat incident met die omheining gaan die mannen van Genk nog eens bengaals vuur afsteken, verschiet ge er dan van dat er mannen zijn die SV krijgen? _________________ FC Dender |
| 21 Okt 2008, 13:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Fredster schreef: Onze supporters werden tegen gehouden omdat ze rollen WC-papier mee hadden en mochten er niet mee binnen. Na dat incident met die omheining gaan die mannen van Genk nog eens bengaals vuur afsteken, verschiet ge er dan van dat er mannen zijn die SV krijgen? Alle toiletten waren misschien reeds voldoende bevoorraad ? ![]() Ik wist niet dat het zo slecht ging bij den FC ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Okt 2008, 16:28 |
|
|
Ancien
Fredster schreef: Onze supporters werden tegen gehouden omdat ze rollen WC-papier mee hadden en mochten er niet mee binnen. Na dat incident met die omheining gaan die mannen van Genk nog eens bengaals vuur afsteken, verschiet ge er dan van dat er mannen zijn die SV krijgen? Amateurs ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Okt 2008, 20:16 |
|
| Pagina 287 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 711 Volgende |