|
|
| Pagina 7 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Gruunwit schreef: Onderkroiper, verzamel je tickets nu het nog kan, want er wilt blijkbaar iemand je hobby verpesten. http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... D=9P21FHBK ![]() Amaai, zo eenvoudig zal dat nog wel niet gaan .Ziet ge ons al voor de wedstrijd allemaal onze pas afgeven en aanschuiven voor een ingangticket ? Doch voor mij niet getreurd want ik zoek de reeds bestaande tickets ter gelegenheid van de tentoonstelling volgend jaar . Ik heb het déjà-vu gevoel van in de tijd van het veiligheidpasje . Ik weet nog goed van een wedstrijd op Eupen. ( Veiligheidspasje was reeds afgeschaft ) Enkel tickets te krijgen op vertoon van je pas . Mijn vriend had zijn pas thuis vergeten dus ik kocht een ticket aan het linkse loket waar mijn pas werd gecontrolleerd op een zwarte lijst . Effen later kocht ik ticket aan het andere loket ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Okt 2008, 0:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Tja, die veiligheidspas, dat was nog al eens zever.
Ik heb daar nog een tof verhaaltje over. Ik was met vrienden -na lang zagen- eens mee gaan kijken naar Anderlecht-KVM. Tickets waren er voldoende dus ik had er op voorhand geen gekocht. Wanneer ik dat enkele uurtjes voor de match wel wou doen moest ik mijn veiligheidspas afgeven. Na een korte discussie achter dat loket kreeg ik te horen dat ik niet binnen mocht met dat pasje omdat ik supporter was van Aalst en niet van Anderlecht. Ik was dus een risicosupporter (en dat terwijl ik niet eens de intensie had van effectiet te gaan supporteren maar soit). Mijn vrienden (Anderlechtsupporters) dan maar alleen binnen en ik op cafe. Ik doe daar mijn verhaal aan iemand achter de toog en die persoon had een oplossing. Ik dronk enkele pintjes daar en uit dank daarvoor mocht ik binnen met de pas van iemand die daar in dat cafe hielp! In ruil voor mijn paspoort kreeg ik dat pasje mee en kon ik (aan hetzelfde loket van een uur ervoor trouwens) een ticket kopen voor de Anderlechtvakken. Na de match kon ik dat pasje weer gaan ruilen voor mijn paspoort. Zo gingen naar het schijnt menig Anderlechthooligans binnen in die tijd. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Okt 2008, 18:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Heb zoiets een paar jaar geleden voor gehad. Ik wou met Baeyens naar Beerschot-Marseille gaan en ze trekken ons na via paspoort en we mochten niet binnen omdat we als aalstsupporter stonden geregistreerd. en 't strafste van al, ze kijken Baeyens nog eens dubbelcheck na, blijkt dat hij bij de bond geregistreerd staat als St Truiden! supporter
, hij had nochtans (lang geleden) een voetbalfankaart voor Aalst aangevraagd en is nog nooit naar St Truiden gaan zien. Voetbalbond , waar amateurisme dagelijkse kost is._________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Okt 2008, 11:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Heb zoiets een paar jaar geleden voor gehad. Ik wou met Baeyens naar Beerschot-Marseille gaan en ze trekken ons na via paspoort en we mochten niet binnen omdat we als aalstsupporter stonden geregistreerd. en 't strafste van al, ze kijken Baeyens nog eens dubbelcheck na, blijkt dat hij bij de bond geregistreerd staat als St Truiden! supporter :lol: , hij had nochtans (lang geleden) een voetbalfankaart voor Aalst aangevraagd en is nog nooit naar St Truiden gaan zien. Voetbalbond , waar amateurisme dagelijkse kost is.Whahaha! En wa was de reactie van den Baeyens (ken hem van ziens) dan? |
| 10 Okt 2008, 21:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: Heb zoiets een paar jaar geleden voor gehad. Ik wou met Baeyens naar Beerschot-Marseille gaan en ze trekken ons na via paspoort en we mochten niet binnen omdat we als aalstsupporter stonden geregistreerd. en 't strafste van al, ze kijken Baeyens nog eens dubbelcheck na, blijkt dat hij bij de bond geregistreerd staat als St Truiden! supporter , hij had nochtans (lang geleden) een voetbalfankaart voor Aalst aangevraagd en is nog nooit naar St Truiden gaan zien. Voetbalbond , waar amateurisme dagelijkse kost is.Den Baeyens ![]() |
| 10 Okt 2008, 22:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jan schreef: Mariner schreef: Heb zoiets een paar jaar geleden voor gehad. Ik wou met Baeyens naar Beerschot-Marseille gaan en ze trekken ons na via paspoort en we mochten niet binnen omdat we als aalstsupporter stonden geregistreerd. en 't strafste van al, ze kijken Baeyens nog eens dubbelcheck na, blijkt dat hij bij de bond geregistreerd staat als St Truiden! supporter :lol: , hij had nochtans (lang geleden) een voetbalfankaart voor Aalst aangevraagd en is nog nooit naar St Truiden gaan zien. Voetbalbond , waar amateurisme dagelijkse kost is.Whahaha! En wa was de reactie van den Baeyens (ken hem van ziens) dan? die kon er wel mee lachen, wa kun je ook anders doen met die amateurs vd voetbalbond? _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Okt 2008, 11:02 |
|
|
Ancien
Mariner schreef: Jan schreef: Mariner schreef: Heb zoiets een paar jaar geleden voor gehad. Ik wou met Baeyens naar Beerschot-Marseille gaan en ze trekken ons na via paspoort en we mochten niet binnen omdat we als aalstsupporter stonden geregistreerd. en 't strafste van al, ze kijken Baeyens nog eens dubbelcheck na, blijkt dat hij bij de bond geregistreerd staat als St Truiden! supporter :lol: , hij had nochtans (lang geleden) een voetbalfankaart voor Aalst aangevraagd en is nog nooit naar St Truiden gaan zien. Voetbalbond , waar amateurisme dagelijkse kost is.Whahaha! En wa was de reactie van den Baeyens (ken hem van ziens) dan? die kon er wel mee lachen, wa kun je ook anders doen met die amateurs vd voetbalbond? Nog eens het zoveelste bewijs van amateurisme van den bond en waaruit blijkt dat den Eendracht wel degelijk op de zwarte lijst staat! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Okt 2008, 14:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
EINDELIJK staat het artikel van de tickets in Het Nieuwsblad vandaag .
Reportage reeds 3 weken geleden opgenomen . Zie link : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... D=86225LTJ Ik zal het artikel inscannen en posten in de artikels . Spijtig mijn emailadres staat verkeerd er is [email protected] Moet zijn [email protected] ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Okt 2008, 22:02 |
|
|
Vaste Waarde
_________________ Broer van ja |
| 25 Okt 2008, 9:50 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
schoon artikel
respect voor hetgeen ge allemaal doet voor de club onderkroiper |
| 25 Okt 2008, 9:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Onderkroiper schreef: EINDELIJK staat het artikel van de tickets in Het Nieuwsblad vandaag . Reportage reeds 3 weken geleden opgenomen . Zie link : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... D=86225LTJ Ik zal het artikel inscannen en posten in de artikels . Spijtig mijn emailadres staat verkeerd er is [email protected] Moet zijn [email protected] :EA: das ook wel klote voor de mensen die zouden willen reageren ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Okt 2008, 10:25 |
|
|
hansken schreef: Onderkroiper schreef: EINDELIJK staat het artikel van de tickets in Het Nieuwsblad vandaag . Reportage reeds 3 weken geleden opgenomen . Zie link : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... D=86225LTJ Ik zal het artikel inscannen en posten in de artikels . Spijtig mijn emailadres staat verkeerd er is [email protected] Moet zijn [email protected] :EA: das ook wel klote voor de mensen die zouden willen reageren ![]() Ik heb gisteren mail gedaan naar foutief e-mailadres om mails door te sturen naar mij doch nog géén reactie tot nu toe . Afwachten dus ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Okt 2008, 12:00 |
|
|
Ik vermoed dat ik een mail kreeg op mijn vaste e-maildres [email protected]
van een persoon, die dit forum las . E-mail werd gewist , hoe weet ik niet ? Kan de persoon in kwestie, mij deze mail opnieuw zenden ? Thanks _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Okt 2008, 12:49 |
|
|
acrid schreef: schoon artikel respect voor hetgeen ge allemaal doet voor de club onderkroiper Clubliefde zeker ? Dank zij mijn oogoperatie wat meer vrije tijd gekregen, en per toeval deze website ontdekt. Het nakende verjaardagsfeest van 90 jaar, sprak me wel aan . Vermits ik toch reeds een kleine 100 tal tickets bezat, was de start vlug gegeven om deze verder tot een echte verzameling uit te breiden . Ik ben maar een kleine garnaal op gebied van iets te doen voor de club . Er zijn wel meerdere personen die zich méér inspannen en hun vrije tijd in de club steken . Wij moeten niet verder zoeken dan bv onze OPC . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Okt 2008, 12:55 |
|
|
Hier is het echte krantenartikel
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Okt 2008, 22:39 |
|
| Pagina 7 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 35 Volgende |