|
|
| Pagina 475 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 473 474 475 476 477 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Nooit Off-topic
|
| 30 Okt 2008, 11:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
IK DACHT EEN EEN KAARS TE DOEN BRANDEN IN DE KERK VOOR DE GOEDE AFLOOP VAN ONS NIEUW SEIZOEN .
Dominee meldt zich op spoed met patat in z’n aars ![]() Een dominee van de Anglicaanse kerk meldde zich onlangs bij de eerste hulp van een ziekenhuis in het Britse Sheffield met een flinke aardappel in zijn achterste. De kerkvoorganger vertelde de verbijsterde verpleegkundigen dat hij tijdens het ophangen van gordijnen in de keuken op de keukentafel zou zijn gevallen en daarbij door de aardappel te zijn gepenetreerd. Dat meldt The Sun. Beschaamd Naar verluidt had de dominee het schaamrood op de wangen (van zijn gezicht, nvdr). Wat volgde was een delicate operatie om de fors uit de kluiten gewassen knol uit zijn achterste te verwijderen. Ongeloofwaardig Volgens de verplegers kwam het gordijnenverhaal nogal ongeloofwaardig over. Hij zou dan namelijk naakt aan het klussen moeten zijn geweest om de aanwezigheid van het knolgewas na de val te kunnen verklaren. Van deo tot komkommer De zusters denken eerder dat de kerkvoorganger met zichzelf aan het spelen was toen het voorval plaatsvond, al ontkent de geestelijke dat in alle toonaarden. "We kijken hier niet meer zo gek op van dit soort dingen. We krijgen te maken met de meest bizarre dingen die mensen in hun lichaam hebben. Dat gaat van een deodorantspuitbus of een komkommer tot een Russisch poppetje toe", aldus verpleegster Trudi Bron HLN _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Okt 2008, 13:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Nov 2008, 17:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
En dan zijn er nog mensen die beweren dat de twaalfde man het verschil niet kan maken...
![]() |
| 01 Nov 2008, 19:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: ge moet het maar doen ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 01 Nov 2008, 20:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Niemand meer wakker om de verkiezingen in Amerika te volgen? Of is hier bij de forumgangers maar weinig interesse voor de verkiezingen? Ik ben het momenteel nog wat aan het volgen, maar veel resultaten zijn er nog niet. K ga dan ook maar bijna slapen, alhoewel het me wel interesseert. K hoop dat Obama wint.
|
| 05 Nov 2008, 2:39 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Niemand meer wakker om de verkiezingen in Amerika te volgen? Of is hier bij de forumgangers maar weinig interesse voor de verkiezingen? Ik ben het momenteel nog wat aan het volgen, maar veel resultaten zijn er nog niet. K ga dan ook maar bijna slapen, alhoewel het me wel interesseert. K hoop dat Obama wint. Heeft ook gewonnen. De hele wereld volgt deze verkiezingen denk ik. Mijn voorkeur ging ook naar Obama. Hopelijk kan hij al zijn beloftes nakomen, wat heel moeilijk zal zijn... _________________ Broer van ja |
| 05 Nov 2008, 8:44 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik ben gisteren gaan slapen om 20u en ben opgestaan om 00u. Op de Nederlandse TV waren ze toen al begonnen. Was eigenlijk nooit echt spannend. Vanaf de 'swingstates' eraan begonnen te komen en je zag dat het lang duurde voor het in orde was, kon je al raden dat Obama ging winnen.
Ik ben wel supercontent. Geen conservatieveling in the white house. _________________
|
| 05 Nov 2008, 12:36 |
|
|
forumlegende
Sven KSK Opwijk schreef: Ik ben gisteren gaan slapen om 20u en ben opgestaan om 00u. Op de Nederlandse TV waren ze toen al begonnen. Was eigenlijk nooit echt spannend. Vanaf de 'swingstates' eraan begonnen te komen en je zag dat het lang duurde voor het in orde was, kon je al raden dat Obama ging winnen. Ik ben wel supercontent. Geen conservatieveling in the white house. Denk je nu echt dat de brave man iets te zeggen zal hebben? |
| 05 Nov 2008, 13:15 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Wat een mediacircus weer
Ik denk dat heel veel Belgen (& Europeanen) Obama steunden, maar vooral omdat de media hem als een held beschouwde. Nu ja wat Europa en de rest vd wereld denkt, doet er ginder niet toe natuurlijk. Al denk ik wel dat het voor ons als Europeaan beter was geweest als McCain gewonnen had (op vlak van economie & veiligheid). Niet dat hij de superpresident was geweest, verrevan zelfs. We zien wel wat Obama ervan maakt. Iedereen verwacht er wel veel van, teveel vermoedek ... Hij weet zelf ook dat een deel van zijn standpunten verzwakt of zelfs niet uitgevoerd gaan (kunnen) worden. De keuze voor een donkere president is natuurlijk wel een sterke, symbolische keuze. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Nov 2008, 13:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Verbechio schreef: Wat een mediacircus weer Ik denk dat heel veel Belgen (& Europeanen) Obama steunden, maar vooral omdat de media hem als een held beschouwde. Nu ja wat Europa en de rest vd wereld denkt, doet er ginder niet toe natuurlijk. Al denk ik wel dat het voor ons als Europeaan beter was geweest als McCain gewonnen had (op vlak van economie & veiligheid). Niet dat hij de superpresident was geweest, verrevan zelfs. We zien wel wat Obama ervan maakt. Iedereen verwacht er wel veel van, teveel vermoedek ... Hij weet zelf ook dat een deel van zijn standpunten verzwakt of zelfs niet uitgevoerd gaan (kunnen) worden. De keuze voor een donkere president is natuurlijk wel een sterke, symbolische keuze. da moede mij toch eens uitleggen wat wij gebaat waren met cowboy mcCain _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Nov 2008, 13:22 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Zijn wij als Belg gebaat met de protectionistische gedachten van Obama (tegenover de vrije markt economie bij McCain)? Is het volgens u slim om, als Obama zijn gedacht krijgt al trekt hij meer en meer zijn staart in, de Amerikaanse troepen uit Irak weg te trekken en ze in te zetten in Afghanistan? Zo riskeert ge dat heel de regio ginder wegzinkt in geweld, machtstrijd, ... Daar is niemand mee geholpen, ook wij niet. Wie zal het dan moeten gaan proberen oplossen? De NAVO (of EU
) normaal al moogt ge daar uw twijfels over hebben.Over de gedachten van Obama ivm het Amerikaanse binnenland ga ik nix zeggen, want die interesseren mij toch niet erg al valt daar ook wat over te zeggen En nog eens, McCain is idd een Bush-opvolger en dat had ook zeker geen oplossing geweest. Ik wil gewoon zeggen dat Obama niet de Messias is, die hij volgens heel wat mensen wel is _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Nov 2008, 13:31 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik ben gisteren gaan slapen om 20u en ben opgestaan om 00u. Op de Nederlandse TV waren ze toen al begonnen. Was eigenlijk nooit echt spannend. Vanaf de 'swingstates' eraan begonnen te komen en je zag dat het lang duurde voor het in orde was, kon je al raden dat Obama ging winnen. Ik ben wel supercontent. Geen conservatieveling in the white house. Denk je nu echt dat de brave man iets te zeggen zal hebben? Ja, zeker als je ziet wat 1 man de laatste twee ambtstermijnen heeft gedaan. _________________
|
| 05 Nov 2008, 13:57 |
|
|
Smetje schreef: Niemand meer wakker om de verkiezingen in Amerika te volgen? Of is hier bij de forumgangers maar weinig interesse voor de verkiezingen? Ik ben het momenteel nog wat aan het volgen, maar veel resultaten zijn er nog niet. K ga dan ook maar bijna slapen, alhoewel het me wel interesseert. K hoop dat Obama wint. Amaai ik denk dat Smetje niet kon slapen omdat hij zijn 1500ste bericht plaatste Opgebleven tot diep in de nacht _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2008, 14:15 |
|
|
forumlegende
Sven KSK Opwijk schreef: Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik ben gisteren gaan slapen om 20u en ben opgestaan om 00u. Op de Nederlandse TV waren ze toen al begonnen. Was eigenlijk nooit echt spannend. Vanaf de 'swingstates' eraan begonnen te komen en je zag dat het lang duurde voor het in orde was, kon je al raden dat Obama ging winnen. Ik ben wel supercontent. Geen conservatieveling in the white house. Denk je nu echt dat de brave man iets te zeggen zal hebben? Ja, zeker als je ziet wat 1 man de laatste twee ambtstermijnen heeft gedaan. Denk je nu echt dat Bush de oorzaak is van die miserie? Denk je dat het nu zal beter gaan? Denk je nu echt dat de president van de USA ook maar iets te zeggen heeft? Wanneer denk je dat de Amerikaanse troepen zullen vertrekken in Irak? Dat ging Obama "onverwijld" bevelen. Wij Belgen weten maar al te goed wat dat woord betekent in de politiek? In de VS moet de president heel braaf zeggen wat hem voorgekauwd wordt en dat wordt niet gedaan door kleurgenoten van de man. Er wachten hem zeeeeeeeeer moeilijke tijden, tenzij hij braaf ja knikt. |
| 05 Nov 2008, 18:29 |
|
| Pagina 475 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 473 474 475 476 477 … 885 Volgende |