|
|
| Pagina 106 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 104 105 106 107 108 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
Bericht Re: Eerste klasse
waly 2 schreef: als ge gans de wedstrijd kansen afdwingt maar niet scoort is het wel mogelijk dat er de laatste minuut toch nog eentje binnen vliegt.maar een keer over de middenlijn geraken en scorendat noem ik geluk hebben.er was precies een pak volk mee van dender. ![]() geluk moet je hebben é int voetbal ne man of 500 was er mee daarmee doen we beter dan tubeke , roeselare ,bergen,waregem,westerlo,moeskroen , dus we mogen nie klagen _________________ fcv dender for ever |
| 09 Nov 2008, 14:18 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
waly 2 schreef: trek er de punten af die ge al met veel geluk hebt gehaald ,en ge staat mooide allerlaatste. ![]() Trek de penaltycadeaukes af, en jullie seizoen was nu ook reeds afgelopen. En zo kunnen we bezig blijven. We hebben 10 punten uit 11 duels, maar dan wel gespeeld tegen ploegen als Standard, Club, Genk, Cercle, Gent, een sterk Westerlo,...Das nog ewa anders dan grootheden als Zaventem, Wetteren en andere Zottegems. ![]() Ik vond ons punt op Gent niet onverdiend, nauwelijks iets weggegeven met onze verdediging van karton. We missen met Petter, Smajic en Karroubi zowat gans ons middenveld. 't Zal heel moeilijk worden, maar we zijn niet alleen in dat geval. |
| 09 Nov 2008, 14:18 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Smetje schreef: Ze spelen daar al 96 minuten in Anderlecht. De ref wil er zeker alles aan doen om de nekken toch nog punten te laten pakken. De 'nekken' konden er niks aan doen dat de ref liet overspelen. Copa deed niet anders als op de grond liggen. Hem blesseren als hij uit trapt, wa ne con. Bon, ik was eigenlijk totaal niet ontevreden. Lokeren gaat drie keer op doel en ze werken superefficient af. Als je zo goed kunt counteren, vind ik dat chapeau, ieder zijn stijl. Een super Copa hield alles tegen. Geloof mij, op Studio 1 hebben ze nog niet de helft van de kansen van Anderlecht laten zien. Het is van het seizoen 2002-2003 denk ik geleden dat Anderlecht zoveel moeite had om te scoren. Toen troffen ze op Genk 7 keer het doelkader voor dat Jestrovic kon scoren op vrije trap. _________________
|
| 09 Nov 2008, 14:39 |
|
|
Ancien
nonkel marcel schreef: waly 2 schreef: trek er de punten af die ge al met veel geluk hebt gehaald ,en ge staat mooide allerlaatste. ![]() Trek de penaltycadeaukes af, en jullie seizoen was nu ook reeds afgelopen. En zo kunnen we bezig blijven. We hebben 10 punten uit 11 duels, maar dan wel gespeeld tegen ploegen als Standard, Club, Genk, Cercle, Gent, een sterk Westerlo,...Das nog ewa anders dan grootheden als Zaventem, Wetteren en andere Zottegems. ![]() Ik vond ons punt op Gent niet onverdiend, nauwelijks iets weggegeven met onze verdediging van karton. We missen met Petter, Smajic en Karroubi zowat gans ons middenveld. 't Zal heel moeilijk worden, maar we zijn niet alleen in dat geval. Man wat een pretentie en het is nog maar van het seizoen 2005-2006 geleden dat jullie tegen deze ploegen speelden. Uit ervaring weten we dat jullie rapper de verplaatsing naar deze toffe streekploegen kunnen maken dan je in je stoutste dromen durft te dromen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Nov 2008, 15:01 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Precies alsof we dat niet weten.
Ge moet niet zitten zeveren dat we nog maar 10 punten hebben, 't is eerste klasse, geen archizwakke derde klasse (en dat weten we ook uit ervaring!). Ge moet geen appelen met citroenen vergelijken. |
| 09 Nov 2008, 15:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Sven KSK Opwijk schreef: Smetje schreef: Ze spelen daar al 96 minuten in Anderlecht. De ref wil er zeker alles aan doen om de nekken toch nog punten te laten pakken. De 'nekken' konden er niks aan doen dat de ref liet overspelen. Copa deed niet anders als op de grond liggen. Hem blesseren als hij uit trapt, wa ne con. Bon, ik was eigenlijk totaal niet ontevreden. Lokeren gaat drie keer op doel en ze werken superefficient af. Als je zo goed kunt counteren, vind ik dat chapeau, ieder zijn stijl. Een super Copa hield alles tegen. Geloof mij, op Studio 1 hebben ze nog niet de helft van de kansen van Anderlecht laten zien. Het is van het seizoen 2002-2003 denk ik geleden dat Anderlecht zoveel moeite had om te scoren. Toen troffen ze op Genk 7 keer het doelkader voor dat Jestrovic kon scoren op vrije trap. Lieve Sven, minstens 4 keer dan toch... Het is nog dicht bij 2-4 geweest, hé... ![]() |
| 09 Nov 2008, 15:15 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
nonkel marcel schreef: Precies alsof we dat niet weten. Ge moet niet zitten zeveren dat we nog maar 10 punten hebben, 't is eerste klasse, geen archizwakke derde klasse (en dat weten we ook uit ervaring!). Ge moet geen appelen met citroenen vergelijken. nonkel hugo begrijpt da nie ze zo dom as een achterdeur ,kreageer daar nie meer op zo gefrustreerd dat hij naar wetteren enz moet gaan kijken _________________ fcv dender for ever |
| 09 Nov 2008, 15:25 |
|
|
Ancien
nonkel marcel schreef: Precies alsof we dat niet weten. Ge moet niet zitten zeveren dat we nog maar 10 punten hebben, 't is eerste klasse, geen archizwakke derde klasse (en dat weten we ook uit ervaring!). Ge moet geen appelen met citroenen vergelijken. Man je moet leren de juiste conclusie te trekken uit mijn schrijven , dergelijke ervaring om van 1st naar 3de klasse te zakken hebben jullie toch nog niet meegemaakt zeker. Ik wens het jullie niet toe, maar er zijn genoeg ploegen die in 1st klasse speelden die ons vooraf gegaan zijn en er zullen in de nabije toekomst nog meerdere zijn die op deze manier vlugger in door u geciteerde archizwakke 3de klasse zullen spelen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 09 Nov 2008, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Nov 2008, 15:30 |
|
|
Freak
archi zwakke 3e klasse ,wat is 1e dan?buiten standard is het maar zwakjes.als zelfs lokeren al kan gaan winnen op anderlecht.
![]() |
| 09 Nov 2008, 15:54 |
|
|
Ancien
denderfan1 schreef: nonkel marcel schreef: Precies alsof we dat niet weten. Ge moet niet zitten zeveren dat we nog maar 10 punten hebben, 't is eerste klasse, geen archizwakke derde klasse (en dat weten we ook uit ervaring!). Ge moet geen appelen met citroenen vergelijken. nonkel hugo begrijpt da nie ze zo dom as een achterdeur ,kreageer daar nie meer op zo gefrustreerd dat hij naar wetteren enz moet gaan kijken Inderdaad jullie FCNerdsgedoe begrijp ik niet. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Nov 2008, 15:56 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Het niveau ligt hier weer bijzonder hoog...
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 09 Nov 2008, 16:00 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Club brugge, man man. Weer een onterechte penalty & ontsnapt aan rode kaart blijkbaar.
|
| 09 Nov 2008, 20:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lichte maar terechte penalty volgens mij.
|
| 09 Nov 2008, 21:01 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
De vrije trap waaruit Charleroi de late gelijkmaker scoort, was nog veeeeeeeeeeeel lichter...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 09 Nov 2008, 21:08 |
|
|
Vaste Waarde
Boris schreef: De vrije trap waaruit Charleroi de late gelijkmaker scoort, was nog veeeeeeeeeeeel lichter... Ge moogt gerust zijn! Jammer om zo laat nog een tegentreffer te slikken. Wel een verdiend punt voor Charleroi... _________________ Broer van ja |
| 10 Nov 2008, 8:40 |
|
| Pagina 106 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 104 105 106 107 108 … 500 Volgende |