Nooit Off-topic - Pagina 477 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 475 476 477 478 479 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Nooit Off-topic
FM is altijd goed. Tijdens het testen wel veel ergernis, maar dat is normaal met een onafgewerkte versie.

Ondanks mijn melding zitten er wel nog fouten in onze kern. Lord is AMR en geen AML, Steurs is AML en S en geen VL, Wouter ligt nog niet onder contract, ...

14 Nov 2008, 4:44
Ancien

Leeftijd: 45
Smetje schreef:
Wouter ligt nog niet onder contract, ...

Goed zo! (y) :D

14 Nov 2008, 6:56
Freak

Als er hier filmliefhebbers op het forum zitten die Loft nog niet gezien hebben dan moeten ze dit weekend dringend gaan kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n geweldige filmkenner ben, maar van alle films in dat gerne is hij wel los de beste die ik al zag. I shit you not!

Moet er wel bijzeggen dat ik met mijn madam eerst aan de Palace had moeten aanschuiven tot aan het kruispunt, daar zijn we dus niet gaan kijken. Mijn ouders zijn daags erna naar de avondvoorstelling in Kinepolis gaan kijken, ook uitverkocht. Maar in het weekend bij voorstelling om 17u hadden we nog plaats. 't Was de moeite waard!

14 Nov 2008, 10:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Casual1919 schreef:
Als er hier filmliefhebbers op het forum zitten die Loft nog niet gezien hebben dan moeten ze dit weekend dringend gaan kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n geweldige filmkenner ben, maar van alle films in dat gerne is hij wel los de beste die ik al zag. I shit you not!

Moet er wel bijzeggen dat ik met mijn madam eerst aan de Palace had moeten aanschuiven tot aan het kruispunt, daar zijn we dus niet gaan kijken. Mijn ouders zijn daags erna naar de avondvoorstelling in Kinepolis gaan kijken, ook uitverkocht. Maar in het weekend bij voorstelling om 17u hadden we nog plaats. 't Was de moeite waard!

In Kinepolis bestel ik altijd de tickets op voorhand online. Dan zijt ge zeker van een goeie plaats, zijt ge zeker dat ge nog binnen kunt en moet ge niet aanschuiven. Ferm gemakkelijk.
Ik heb ook wel gehoord dat Loft echt enorm goed is, maar mijn vriendin is Spaanse en spreekt enkel Spaans en Engels, het zal er dus niet van komen om er eens naar te gaan zien. Misschien als hij ooit uitkomt op DVD met Engelse ondertitels.

14 Nov 2008, 10:56
Freak

De onlineticketservice lag zowat de hele dag plat toen wij geweest zijn.
Maar we zijn er toch geraakt.

De film is wel met Franse ondertitels.
En anders is het wachten op een Engelse versie want ze zouden schijnt in onderhandeling zijn met Amerikanen om de film te verkopen.

14 Nov 2008, 11:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Casual1919 schreef:
De onlineticketservice lag zowat de hele dag plat toen wij geweest zijn.
Maar we zijn er toch geraakt.

De film is wel met Franse ondertitels.
En anders is het wachten op een Engelse versie want ze zouden schijnt in onderhandeling zijn met Amerikanen om de film te verkopen.

allez, den arnoldinho kan er ook naar gaan kijken ;)

14 Nov 2008, 11:29
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 41
komen er dit jaar weer forum oscars?????

want de jean heeft mij daarnet bevestigd dat hij weer voor miss forum wil gaan he

16 Nov 2008, 22:04
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Casual1919 schreef:

sint niklaas (siniscoop) had voor ene keer zijn voordelen ook... bijna altijd ^plaats en betaalbaarder dan kinepolis. film was super!!!! aan iedereen aan te bevelen

16 Nov 2008, 23:26
forumlegende

Leeftijd: 45
ook al eens in siniscoop geweest
moderne cinema,niet te klein niet te groot
en inderdaad altijd plaats genoeg
ze komen daar voor de voetbal nie buiten en voor ne film ook nie precies

16 Nov 2008, 23:52
forumlegende

Website: http://www.eendracht-aalst.be
acrid schreef:
ook al eens in siniscoop geweest
moderne cinema,niet te klein niet te groot
en inderdaad altijd plaats genoeg
ze komen daar voor de voetbal nie buiten en voor ne film ook nie precies

enkel als er ne luchtballon aan 't stadhuis blijft hangen, of als onze zwarte schepen denkt dat hij een boodschap te verkondigen heeft, dan is daar iets van beweging jong... voor de rest... pffffff

17 Nov 2008, 14:33
forumlegende

Jommer, ge etj geir toch nen deftige cinema!! Toch gin fuifzaul uk? :D

18 Nov 2008, 14:32

Leeftijd: 37
zijn er hier ook mense die vroeger gebeten waren door het "mario-bros virus", vroeger uren op de nintendo...

hier ziet ge op zo'n eindejaarshow van een school hoe da nagespeeld word, kvind het echt sjiek gevonne zoiets!!

http://www.whitelinefirm.nl/node/190561

mario :worship:

18 Nov 2008, 17:21

Leeftijd: 68
hansken schreef:
zijn er hier ook mense die vroeger gebeten waren door het "mario-bros virus", vroeger uren op de nintendo...

hier ziet ge op zo'n eindejaarshow van een school hoe da nagespeeld word, kvind het echt sjiek gevonne zoiets!!

http://www.whitelinefirm.nl/node/190561

mario :worship:

Prachtig nagespeeld (y) :D

18 Nov 2008, 17:37
Ancien

Leeftijd: 38
Deschacht wil Slimste Mens ter Wereld worden

Olivier Deschacht heeft een nieuw doel. De linksachter van Anderlecht wil graag De Slimste Mens ter Wereld worden. Deschacht doet dit jaar immers mee aan het gelijknamige tv-programma.

Begin december start de VRT opnieuw met het programma De Slimste Mens ter Wereld, een ludieke quiz waarin Bekende Vlamingen strijden om de felbegeerde eindoverwinning. De voorbije jaren gingen onder andere Stany Crets, Bert Kruismans en Annelies Rutten aan de haal met de eretitel, dit jaar maakt ook Olivier Deschacht kans.

Deschacht is immers één van de vele BV's die aan de quiz van Erik Van Looy zal deelnemen. Hij neemt het op tegen onder andere Koen Wauters, Peter Van de Veire en Phaedra Hoste.

Het is niet de eerste keer dat een topvoetballer meedoet aan De Slimste Mens. Eerder deden Bob Peeters en Geert De Vlieger dat ook.

Laatst gewijzigd door Gilles op 18 Nov 2008, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.

18 Nov 2008, 23:26
Vaste Waarde

da gaat vonken geven

18 Nov 2008, 23:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 475 476 477 478 479 885