de Dendertopic - Pagina 298 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 296 297 298 299 300 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bericht Re: de Dendertopic
Bergen - Brugge: 4000 toeschouwers :hmm:

23 Nov 2008, 13:14
Ancien

Leeftijd: 45
Met de kansen die Bétrémieux op 't einde nog kreeg kon het gerust 4-2 geweest zijn... Maar bon, wij weten als geen ander dat een samenvatting dikwijls een vertekend beeld kan geven, dus ik ga er zeker niet over discussiëren.

De commentator had het over de 'massa Dender-supporters' wanneer ze er 6 in beeld namen. :D

23 Nov 2008, 15:35
Rode kaart
Rode kaart

Tja, we zaten (allez: stonden) dan ook allemaal in de zittribune, maar dat vonden ze dan weer niet nodig om te filmen. De samenvatting van gisteren gaf idd een serieus vertekend beeld. En lagere clubs op het niveau van het buitenland? Sorry, maar zet een buitenlandse supporter in het stadion bij pakweg Aalst-Francs Borains, RCM-Veldwezelt, Lierse-Virton, noem maar op, hij zal zich misschien in provinciale wagen. Dat Roeselare-Dender niet de meest aantrekkelijke affiche in 1e is, weet ik ook wel, net zoals de supsaantallen niet om over naar huis te spreken zijn, maar het wordt gewoon te duur en je ziet nog nauwelijks iets. Ik hoorde gisteren dat ze spraken van 30 EUR voor een ticket op Bergen: ik hoop dat dat een vergissing was. :kots:

23 Nov 2008, 15:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
nonkel marcel schreef:
Tja, we zaten (allez: stonden) dan ook allemaal in de zittribune, maar dat vonden ze dan weer niet nodig om te filmen. De samenvatting van gisteren gaf idd een serieus vertekend beeld. En lagere clubs op het niveau van het buitenland? Sorry, maar zet een buitenlandse supporter in het stadion bij pakweg Aalst-Francs Borains, RCM-Veldwezelt, Lierse-Virton, noem maar op, hij zal zich misschien in provinciale wagen. Dat Roeselare-Dender niet de meest aantrekkelijke affiche in 1e is, weet ik ook wel, net zoals de supsaantallen niet om over naar huis te spreken zijn, maar het wordt gewoon te duur en je ziet nog nauwelijks iets. Ik hoorde gisteren dat ze spraken van 30 EUR voor een ticket op Bergen: ik hoop dat dat een vergissing was. :kots:

Dat zal wel juist zijn Marcel , zo doen ze hun eigen de das om en is voetbal géén sport meer voor de werkmens . En nu met de crisis dat alles duurder is , haken de gewone supporters af . Een huishouden gaat nog altijd voor hé .
In 2001 of zo betaalde ik gemiddeld 900 Fr à 1000 Fr op de bezoekende zittribune en dat is 7 jaar geleden .

23 Nov 2008, 17:08
forumlegende

nonkel marcel schreef:

voor die prijs ga ik naar Chelsea kijken

23 Nov 2008, 18:32
Ancien

Leeftijd: 65
1. In het buitenland, dan denken wij aan Engeland en panje, maar in heel veel landen is het heel wat minder, hoor...
2. In begin jaren '80 ging ik op Liverpool in de spionkop staan voor 1,5 pond (toen nog geen 100 frank). Ik zag daar de beste ploeg van de wereld, en ik betaalde verdorie dubbel zo veel in België...

Maar goed, dit is eigenlijk allemaal :offtopic:
Dender staat inmiddels wel op een "veilige plaats"...
Al gaan er nog wel een paar omhoog schieten daar onder: GBA en KVM bij voorbeeld, al ben ik meer zeker van de eersten dan van de laatsten...

23 Nov 2008, 19:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Onderkroiper schreef:
nonkel marcel schreef:

Dat zal wel juist zijn Marcel , zo doen ze hun eigen de das om en is voetbal géén sport meer voor de werkmens . En nu met de crisis dat alles duurder is , haken de gewone supporters af . Een huishouden gaat nog altijd voor hé .
In 2001 of zo betaalde ik gemiddeld 900 Fr à 1000 Fr op de bezoekende zittribune en dat is 7 jaar geleden .
Dan is het in vergelijking met 2001 dus nauwelijks duurder geworden ... :wadde:

24 Nov 2008, 13:39
Rode kaart
Rode kaart

Met dat verschil dat ge op de meeste plaatsen in 1e niet meer kunt staan.

24 Nov 2008, 13:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
nonkel marcel schreef:
Met dat verschil dat ge op de meeste plaatsen in 1e niet meer kunt staan.

Daar hebt ge gelijk in. Alle verplaatsingen meemaken in eerste is financieel gewoon onhaalbaar als student.

24 Nov 2008, 13:45
Scholier

Ik ben er vandezomer voor gaan werken om nu alle matchen mee te kunnen maken. Ik weet dat we geen 50 jaar meer in eerste klasse zullen zitten, dus ga ik er maar van genieten e.

Hopelijk blijven we alleszinds nog e jaarke in eerste. GBA zal daar vanonder wel weggeraken en khad eerst gedacht dat Mechelen dat ook wel zou doen, maar kbegin er toch mijn twijfels bij te krijgen.

24 Nov 2008, 18:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
:lol: :lol:

Deflandre ramt de stadionpoort van Dender

wo 26/11/08 - Eric Deflandre werd verrast door het winterweer en maakte een slippertje met zijn BMW voor het stadion van Dender.
Eric Deflandre gleed dinsdag uit de bocht bij zijn aankomst aan het stadion van Dender. De voormalige Rode Duivel kreeg zijn BMW niet meer onder controle en ramde de stadionpoort, schrijven de kranten.

De auto van Deflandre was vrij zwaar beschadigd, vooral aan de linkervoorkant, maar zelf kwam de verdediger met de schrik vrij.

26 Nov 2008, 12:28
Freak

FC Dender-trainer Johan Boskamp zet in juni een punt achter zijn carrière. De 60-jarige Boskamp heeft bij Dender nog een contract tot 2010, maar zal dat niet uitdienen. Reden voor zijn afscheid: een kapotte knie.

Knie
"Ik kan geen halfuur meer rechtstaan op een trainingsveld", vertelt Boskamp. "Patrick Asselman geeft ondertussen het merendeel van de trainingen. Het zou niet eerlijk zijn om het salaris van een T1 te blijven opstrijken, terwijl een ander het werk doet. Mijn besluit staat dus vast. Ik stop in juni 2009."

Koeweit
Boskamp heeft al veel andere aanbiedingen op zak, maar zal daar niet op ingaan. "In Dender kan ik technisch directeur worden, een club uit Koeweit heeft me een fantastisch aanbod gedaan. Mijn vriendin verklaarde me gek toen ik dat voorstel weigerde. Maar ik heb een huis gekocht in Barcelona. Als het hier slecht weer wordt, ga ik daar naartoe. Mijn besluit staat dus vast." (belga/dea)

27 Nov 2008, 12:26
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Ik ga vrijdag kijken naar Dender - Anderlecht. Ben is benieuwd naar hun nieuw stadion. Wij zouden van in Liedekerke met de trein gaan met nog een groep kameraden. Is dat ver stappen van aan het station van Denderleeuw naar het stadion?

27 Nov 2008, 12:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik ga vrijdag kijken naar Dender - Anderlecht. Ben is benieuwd naar hun nieuw stadion. Wij zouden van in Liedekerke met de trein gaan met nog een groep kameraden. Is dat ver stappen van aan het station van Denderleeuw naar het stadion?

Juist zien dat ge niet tegen de omheining gaat leunen als er een goal valt en dat een pillamp meedoet :D .
En das niet ver van het station neen, alleszins heel goed te doen te voet.

27 Nov 2008, 12:56
Rode kaart
Rode kaart

Gewoon zien dat ge de achterkant van het station neemt (kant grote parking, Kouterbaan), vervolgens links volgen. Te voet max 5 minuten stappen. In welk vak zit ge?
We hebben trouwens een heel gezellig stadion.

27 Nov 2008, 13:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 296 297 298 299 300 711