|
|
| Pagina 110 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Eerste klasse
Jeroen schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Al geloof ik sterk dat Standard ook ver kan geraken maar tot in de finale....dat is volgens mij net een brug té ver. Mja, met wat meeval kan het altijd wel. Het voordeel aan de UEFA Cup is dat heel wat ploegen uit de grote Europese competities de voorkeur geven aan de competitie en niet met hun sterkste ploeg aantreden in de UEFA Cup. En zo kunnen ambitieuze ploegen uit kleinere landen wel eens heel ver geraken in de UEFA Cup. Zenith had nu ook niet bepaald een wereldploeg (zo staat Lombaerts daar b.v. vast in de ploeg), maar won vorig seizoen wel de UEFA Cup. En de Rangers, die vorig seizoen de finale verloren, hebben al helemaal geen betere ploeg dan Standard. En de voorbije jaren zagen we toch een ploeg als CSKA Moskou de UEFA Cup winnen, een ploeg als Sporting Lissabon in de finale geraken en ploegen als AZ en Steaua Boekarest op een zucht van de finale stranden. Enige voorwaarde voor Standard om een kans te maken, is wel de ploeg bij mekaar houden nu. Als ze met nieuwjaar nog enkele basisspelers verliezen, zal het heel moeilijk worden om dit niveau aan te houden. CSKA, Steau, Sporting Lissabon,... zijn toch nog steeds een serieus trapke hoger dan Standard hoor (zowel qua budget als spelers). Maar hoe ze nu bezig zijn maken ze natuurlijk wel een meer dan redelijke kans tegen die ploegen (als je tegen Sevilla, Liverpool, en Everton kan winnen). En eens men na nieuwjaar nog in de uefa cup zit, wil elke ploeg toch zo ver mogelijk geraken ? Bayern speelde ook niet bepaald met zijn reserven toen ze er tegen (Getafe ?) uitvlogen hé ... tegen liverpool wast wel schoon en goed gevoetbald maar ze hebben spijtig genoeg niet gewonnen he ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Nov 2008, 23:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Bayern speelde ook niet bepaald met zijn reserven toen ze er tegen (Getafe ?) uitvlogen hé ... Bayern geraakte in de slotminuut toch nog voorbij Getafe. Ze gingen er uiteindelijk in de halve finale tegen Zenith pas uit. |
| 01 Dec 2008, 9:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Wel ja, ze verdienden er dan toch nog uit te liggen, dat herinner ik mij nog
![]() |
| 01 Dec 2008, 10:46 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Derwa: "Ik zal geen sanctie aanvaarden"
do 04/12/08 - Louis Derwa is donderdag voor het Beroepscomité van de voetbalbond verschenen. De Tubeke-manager gaf uitleg waarom hij tijdens de thuiswedstrijd van Tubeke tegen Racing Genk het veld betrad. De hoorzitting duurde anderhalf uur en in die tijd kreeg Derwa de kans om zijn daad te verdedigen. (PhotoNews) Hij wou met zijn actie de racistische spreekkoren van de Genk-fans aan de kaak stellen, maar toch eist het parket dat Derwa een schorsing en een boete krijgt. "Ik zal geen enkele sanctie aanvaarden", zei Dewa aan het Beroepscomité. "Ik trachtte enkel om het Belgisch voetbal te verbeteren. Ik ben het slachtoffer, geen schuldige. Men mag het gedrag van de Genk-supporters niet banaliseren." Op 18 december valt het verdict in de zaak. Da kunnen ze wel, die Walen... zichzelf in de slachtoffer rol duwen. ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Dec 2008, 22:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Zegt da wel!!
Degene van ons die in Nieuwkerken hun stadioverbod hebben opgelopen waren evengoed slachtoffer. Zeven minuten overspelen en dan een goal slikken. |
| 04 Dec 2008, 22:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't zal wel, hij heeft hij niets te willen of !
_________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Dec 2008, 23:08 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Toch aandoenlijk hoe ze allemaal het Belgisch voetbal trachten te verbeteren: de ene met een competitiehervorming (met 16 ploegen ipv 18 gaat het Belgisch voetbal ongekende hoogtes kennen
), de andere met op het veld te komen. 't Begint erg te worden: ne "Walen buiten" en ze komen al dreigen met een SV. ![]() |
| 05 Dec 2008, 11:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ongelofelijk !! Dat konijn van een Gumienny blaast penalty voor RSCA. Frutos scoort, maar Boussoufa staat in de halve maan aan de back. Hij keurt het doelpunt af, de penalty hergeven denkt ge dan, maar Gumienny geeft vrije trap voor Tubize !!!
![]() |
| 06 Dec 2008, 21:48 |
|
|
forumlegende |
Jeroen schreef: Ongelofelijk !! Dat konijn van een Gumienny blaast penalty voor RSCA. Frutos scoort, maar Boussoufa staat in de halve maan aan de back. Hij keurt het doelpunt af, de penalty hergeven denkt ge dan, maar Gumienny geeft vrije trap voor Tubize !!! ![]() da meende nu toch ni hopek wa e FUCKING ONNOZEL KONIJN!!!!!!!!!!!!! ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 06 Dec 2008, 21:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Ja man, wel nen toffe speeldag vind ik, tot nu toe :)
|
| 07 Dec 2008, 0:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
De Jean schreef: Ja man, wel nen toffe speeldag vind ik, tot nu toe :) prachtig e ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 07 Dec 2008, 3:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
En dan maar kreften dat er teveel commentaar is op scheidsrechters... Dat is de tweede week na elkaar dat ze er op het hoogste niveau zelf niet in slagen van een strafschop normaal te laten uitvoeren.
|
| 07 Dec 2008, 10:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Ongelofelijk !! Dat konijn van een Gumienny blaast penalty voor RSCA. Frutos scoort, maar Boussoufa staat in de halve maan aan de back. Hij keurt het doelpunt af, de penalty hergeven denkt ge dan, maar Gumienny geeft vrije trap voor Tubize !!! ![]() Anders wel elegant dat hij na de wedstrijd voor de camera's zijn fout komt toegeven. Heb ik nog niet gezien. Voor Anderlecht kwam het op dat moment niet meer op een goalke aan en was die fase niet echt matchbepalend. Het was weliswaar anders geweest had het nog 0-0 gestaan bv... Tis een kieken en tzal altijd wel een kieken blijven, maar toch klasse dat hij dat komt verklaren. Dat was het laatste wat ik eigenlijk van hem verwacht had. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Dec 2008, 10:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Niet normaal !
Maar goed nieuws voor ons is dat weer niet hé veel kans dat hij zich mat komen "bezinnen" in 3de klasse, olé ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Dec 2008, 11:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Voor diegenen die de ware toedracht willen weten bij de rare beslissingen van de scheidsrechter tijdens Anderlecht-Tubeke: wie heeft de pronostiek juist (5-1)? Ik zou in die richting zoeken...
|
| 07 Dec 2008, 18:49 |
|
| Pagina 110 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 500 Volgende |