|
|
| Pagina 4 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
in hln staat dat iedereen die niet voldoet weg moet.
|
| 12 Dec 2008, 9:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Goed, ik zie ook liefst couli en Van Damme in de ploeg
we gaan zondag de ballen er nog eens inroepen _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Dec 2008, 10:09 |
|
|
Freak
ik had wel van mieghem eens zonder franck willen zien spelen.
|
| 12 Dec 2008, 10:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Dec 2008, 10:23 |
|
|
waly 2 schreef: ik had wel van mieghem eens zonder franck willen zien spelen. ik liever niet _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Dec 2008, 10:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik denk dat het niet zo ver zal afzitten van de ploeg die ik hier enkele dagen geleden al zette. De Schutter en Couli op het middenveld, Thomas Spotbeen naar den back, Van Damme zal blijven staan op midden rechts en misschien Boussoufa erin voor Iakovlevski. Ik gok dat die ploeg er niet ver zal afzitten.
|
| 12 Dec 2008, 10:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
En dan de bank opvullen met jongeren. Niels Spotbeen alleszins en geef daarnaast nog maar aan enkele talenten de kans om eens van de eerste ploeg te proeven. Slechter als Iakovlevski en Van Mieghem kunnen ze bekanst al niet zijn.
|
| 12 Dec 2008, 10:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Mariner schreef: http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=UT23UHHB&PostCode=9300 Mooi artikel van Dennis, toch iemand die beseft dat je enkel door hard werken uit de crisis kan komen... Hopelijk hebben we zondag het geluk aan onze kant. |
| 12 Dec 2008, 11:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Mariner schreef: waly 2 schreef: ik had wel van mieghem eens zonder franck willen zien spelen. ik liever niet Ik weet dat ik eerder kritiek gaf op Franck, maar geef mij dan liever een match mét Franck en zonder Van Mieghem |
| 12 Dec 2008, 11:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
acrid schreef: Mariner schreef: Hopla, brief van binnenlandse zaken gekregen, ik en ne maat van mij gaan waarschijnlijk stadionverbod krijgen. als ge dus tegenwoordig uwen fuck-you vinger opsteekt, peist dan 2 keren na want de Walter zit gereed om je te strikken. ik hoop dat het zover nie komt,als ze mensen zoals u beginnen straffen zijn ze goe bezig... Dan mag ik mij ook aan een SV verwachten!! Heb zondag ook middenvinger uitgestoken naar Dillen bij de vervanging van Ken Van Damme. Kga mijn brievenbus dichtmetsen denk ik |
| 12 Dec 2008, 11:17 |
|
|
zotvawies schreef: acrid schreef: Mariner schreef: Hopla, brief van binnenlandse zaken gekregen, ik en ne maat van mij gaan waarschijnlijk stadionverbod krijgen. als ge dus tegenwoordig uwen fuck-you vinger opsteekt, peist dan 2 keren na want de Walter zit gereed om je te strikken. ik hoop dat het zover nie komt,als ze mensen zoals u beginnen straffen zijn ze goe bezig... Dan mag ik mij ook aan een SV verwachten!! Heb zondag ook middenvinger uitgestoken naar Dillen bij de vervanging van Ken Van Damme. Kga mijn brievenbus dichtmetsen denk ik ik ook ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Dec 2008, 11:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Mariner schreef: zotvawies schreef: acrid schreef: Mariner schreef: Hopla, brief van binnenlandse zaken gekregen, ik en ne maat van mij gaan waarschijnlijk stadionverbod krijgen. als ge dus tegenwoordig uwen fuck-you vinger opsteekt, peist dan 2 keren na want de Walter zit gereed om je te strikken. ik hoop dat het zover nie komt,als ze mensen zoals u beginnen straffen zijn ze goe bezig... Dan mag ik mij ook aan een SV verwachten!! Heb zondag ook middenvinger uitgestoken naar Dillen bij de vervanging van Ken Van Damme. Kga mijn brievenbus dichtmetsen denk ik ik ook ![]() hola, recidivisme??!!!! ach, ik heb 3 jaar geleden na een thuismatch tegen Antwerp ook een stadionverbod gekregen omdat ik de flikken verweet dat het lamzakken (en klootzakken) waren. De Antwerpsupporters smeten toen STENEN over de omheining naar de Aalstsupporters en de flikkies stonden erbij en keken ernaar. Bij Aalst smeet er iemand uit frustratie een HAMBURGER terug, en hij werd opgepakt !! Toen heb ik die mannen verweten, en had 6 maanden aan mijn broek. Die mannen kennen mij toch niet, en heb dan in de zittribune die 6 maanden uitgedaan bende losers. Zoals gezegd werd, daar houden ze zich mee bezig, maar als er rellen zijn, lopen ze weg, of ze pakken Aalstenaars op die uit frustratie erop reageren. Allez, Mariner, dan heb je veel tijd om alle DVD's te bekijken Bon, ik ga vanavond naar FSV Frankfurt-Sankt Pauli (bij de Pauli fans). Zal een fiestjen worden ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 12 Dec 2008, 11:33 |
|
|
eintracht frankfurt schreef: en heb dan in de zittribune die 6 maanden uitgedaan Dat lijkt mij nog een zwaardere straf dan stadionverbod . |
| 12 Dec 2008, 11:44 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bartos schreef: eintracht frankfurt schreef: en heb dan in de zittribune die 6 maanden uitgedaan Dat lijkt mij nog een zwaardere straf dan stadionverbod . had het zo nog niet bekeken. Ja, bij een bende ouwe zeikers gaan zitten die op alles kreften wat beweegt, maar het hoogste omhoog springen bij een doelpunt, is niet alles, indeed.Nu ja, ben er aan gewend geraakt, nu mijn zoontje ook meekomt en ik met hem op de zittribune zit. Hmmm shit, wie weet word ik nu ook wel zo een ouwe zeiker voor ik het besef... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 12 Dec 2008, 11:55 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Ik heb de Walter zwierig zien pennen nadat
Mariner zijn middenvinger had .Als ge daarvoor s.v. moet krijgen, amaai : den bond maakt "voetbal " ="een passie" grandioos kapot. 'k stel voor dat Mariner , om in de EA sfeer te blijven , een bijkomend croque festijn organiseert met zijn supp.club. ![]() |
| 12 Dec 2008, 13:22 |
|
| Pagina 4 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 23 Volgende |