Transfers 2008 - 2009 - Pagina 75 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 73 74 75 76 77 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Die staat tenminste overal bekend als een talent. Buiten Lord en Troch had denk ik geen enkele spits die bij ons kwam ergens al iets bewezen. Het feit dat hij mag meedoen in eerste wilt toch wel iets zeggen zeker ? Precies of ze beter materiaal gaan vinden tijdens de winterstop .... :wadde:

02 Jan 2009, 16:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Jean schreef:
Bartos schreef:
SERRE schreef:
Van Dender speelt centraal achterin en Dessaer wordt middenvelder; Flippo op linksachter. Vind ik persoonlijk een goeie zet!

Mja, als ge Dessaer op het middenveld zet en Degroote zou erbij komen, dreigen Coulibaly en Van Damme wel uit den boot te vallen. Met ook nog Franck in de kern dreigt zo een talent als Ken Van Damme zelfs volledig uit beeld te verdwijnen.

Dessaer blijft gewoon samen met Seminck centraal achterin en Filipovic speelt op links. Van Dender zal toch niet (veel) meer spelen.

NO way :nieje:

02 Jan 2009, 16:16
Freak

Leeftijd: 42
Een paar interessante namen tussen maar praktisch nog niemand zeker bij ons na de winterstop? Als die transfers doorgaan, zouden die dan effectief van ons worden of zijn dit huurcontracten? Iemand daar een idee over?

02 Jan 2009, 16:19
forumlegende

SERRE schreef:
Jean schreef:
Bartos schreef:
SERRE schreef:
Van Dender speelt centraal achterin en Dessaer wordt middenvelder; Flippo op linksachter. Vind ik persoonlijk een goeie zet!

Mja, als ge Dessaer op het middenveld zet en Degroote zou erbij komen, dreigen Coulibaly en Van Damme wel uit den boot te vallen. Met ook nog Franck in de kern dreigt zo een talent als Ken Van Damme zelfs volledig uit beeld te verdwijnen.

Dessaer blijft gewoon samen met Seminck centraal achterin en Filipovic speelt op links. Van Dender zal toch niet (veel) meer spelen.

Laatst gewijzigd door Jean op 02 Jan 2009, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

02 Jan 2009, 16:28
Nationale Ploeg

Jean schreef:
SERRE schreef:
Jean schreef:
Bartos schreef:
SERRE schreef:

Zeker en vast!!!

Precies de kindjes van mijn zus als ze ambras hebben me mekander, en ofwel zijn die volwassen voor hunne leeftijd (de oudste zit in t 2de leerjaar), ofwel...

02 Jan 2009, 16:31
Nationale Ploeg

Franck hoeft wat mij betreft trouwens niet meer in de kern...

02 Jan 2009, 16:33
Nationale Ploeg

Ik vraag mij hetzelfde af als Verbechio: komen de spelers van Dender op huurcontract?

Copel heb ik eenmaal bezig gezien en dat was in een oefenmatch van de reserve van dender tegen Liedekerke. Maakt in die match een slechte indruk, maarja wat is een match tegen een derde provencialer... Ik volg Bart in zijn visie dat de spelers die komen niet echt veel scorend vermogen bijbrengen en net daar knelde toch het schoentje? Samen met de aansluiting naar de spitsen toe. Wittesaele zou wel een goede transfer zijn, daar hoorde je van bij de jeugd al veel goeds van.

Jammer ook dat op de site nog altijd het vertrek van Tim niet wordt vermeld. Voor het nieuwe jaar hoop ik op een snellere en betere communicatie naar de supporters toe, dat zo veel roddels de kop indrukken (ik heb het hier natuurlijk niet over het vernoemen van eventueele transfer).

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

02 Jan 2009, 17:05
Iendracht.be - beheer

Verwachten dan jullie iemand die in tweede + 15 goals heeft gemaakt ? Of in eerste geregeld zijn doelpunt maakt ? Realistisch blijven hé, we staan tiende in derde klasse.

02 Jan 2009, 17:07
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Verwachten dan jullie iemand die in tweede + 15 goals heeft gemaakt ? Of in eerste geregeld zijn doelpunt maakt ? Realistisch blijven hé, we staan tiende in derde klasse.

Lord was toch ook een wintertransfer. En als ik mij niet vergis mogen er bij kv Oostende weer een paar spelers weg die in derde veel gescoord hebben en zelfs in tweede (diene Guie zou daar zoveel niet meer spelen). En niet te vergeten ook Troch mag weg bij Roeselare ook iemand die het al bewezen heeft (al staat het vast dat hij niet naar ons komt).

02 Jan 2009, 17:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Jeroen schreef:

Toch enen die nog wakker is. :worship:
Als ze die drie man van Dender kunnen vastleggen dan komen we toch wel versterkt uit de transferperiode zeker? Al wie de kern verlaten heeft, werd afgeschilderd als te zwak, te plat en wa nog allemaal, terecht! Maar als ge deze 3 man vergelijkt met wat hier vertrekt, dan hebt ge toch goe bijgekocht zeker?

Van Filipovic bennek zeker, voor de andere 2 gaan ze blijkbaar hun tenen mogen uitkuisen, maar ik blijf hopen dat het in orde komt!

Het vertrek van Aelbrecht laat ook een gat na, maar denk niet dat dit opweegt tegen een mogelijke komst van Degroote. Trouwens dat zal wel de keuze van Tim zelf zijn...

02 Jan 2009, 17:16
Rode kaart
Rode kaart

Copel? Zou ik dolgraag zien vertrekken bij ons. Troef: snelheid, nadeel: al de rest. :D
Filipovic moet ik jullie niet voorstellen
Wittesaele maakte idd een aantal doelpunten in het begin van het seizoen, maar valt te licht uit voor 1e. Wel een intelligente speler met goed positiespel. Targetman.
Degroote is voor elke derdeklasser een versterking: zeer complete voetballer en uitstekende mentaliteit op en naast het veld.

Of ze betaalbaar zijn voor jullie, lijkt me twijfelachtig, maar zal wel via bepaalde constructies gebeuren.

02 Jan 2009, 17:20
Freak

nonkel marcel schreef:
Copel? Zou ik dolgraag zien vertrekken bij ons. Troef: snelheid, nadeel: al de rest. :D

Ne nieve Kabongo :D

02 Jan 2009, 17:23
Nationale Ploeg

BVW schreef:
Jeroen schreef:

Toch enen die nog wakker is. :worship:
Als ze die drie man van Dender kunnen vastleggen dan komen we toch wel versterkt uit de transferperiode zeker? Al wie de kern verlaten heeft, werd afgeschilderd als te zwak, te plat en wa nog allemaal, terecht! Maar als ge deze 3 man vergelijkt met wat hier vertrekt, dan hebt ge toch goe bijgekocht zeker?

Van Filipovic bennek zeker, voor de andere 2 gaan ze blijkbaar hun tenen mogen uitkuisen, maar ik blijf hopen dat het in orde komt!

Het vertrek van Aelbrecht laat ook een gat na, maar denk niet dat dit opweegt tegen een mogelijke komst van Degroote. Trouwens dat zal wel de keuze van Tim zelf zijn...

Tuurlijk stuk voor stuk degelijke spelers die zich elders bewezen hebben. Ik hoop dat alleen dat ze hier in het systeem passen en dat ons scorend vermogen wordt opgekrikt. Niet vergeten dat Van Mieghem en Franck hier op basis van hun naam en adelbrieven ook eerst bejubeld werden (ook door mij). Ik wil maar zeggen je moet altijd voorzichtig blijven. Marcel zegt hier dat Filipovic zijn beste tijd gehad heeft, wel van andere dendersupporters hoor ik dan dat hij nog steeds een hoog niveau haalt en dat ze het spijtig zouden vinden moest hij vertrekken.

02 Jan 2009, 17:23
Rode kaart
Rode kaart

Mocht em nog een hoog niveau halen, zou ons bestuur hem niet laten vertrekken, nietwaar. Ik kan weinig aanmerken op z'n inzet, maar de jaren wegen toch serieus door. Voor 3e zal em ongetwijfeld nog een zeer nuttige pion zijn.

02 Jan 2009, 17:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik blijf erbij dat ge uw verdediging sowieso verzwakt door Dessaer daar weg te halen. Centraal is Dessaer toch ontegensprekelijk sterker dan Van Dender en op back links zal Filipovic toch ook die versterking niet zijn tegenover Van Dender. Ok, het middenveld zal er dan misschien wa beter uit zien, maar ik weet niet of het erg nuttig is om dat dan ten koste van uw verdediging te doen.

02 Jan 2009, 17:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 73 74 75 76 77 130