|
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 22 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: 90-jarig bestaan: de ideale elf
pattaboem schreef: Niet gemakkelijk voor de huidige jeugdige generatie supporters om deze namen in te vullen Inderdaad niet gemakkelijk voor jeugdige supporters. Daarom zijn er regels onontbeerlijk om objectief te blijven en onze vorige helden niet te kwetsen... Maar kunnen eventuele voorafgaande discussies op het forum wel, op grond van historische gegevens, hun niveau over hun ganse carrière, en verslaggeving van "ouderen" die hen wel zagen spelen. Jongen gij kunt toch een stukske memmen man.... Tees is gewoon ne luchtigen topic waar mensen hun elftal kunnen zetten die zij persoonlijk het leukst vonden/vinden en zo herinneringen ophalen aan vroeger. Moeten daar nu regelkes voor zijn ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 01 Feb 2009, 13:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
De opmerking van gaskonijn kenmerkt dit forum:
- Er zijn "memmers" die zonder respect voor onze spelers, alles en nogwat mogen verkondigen of beweren.. (luchtig of niet). En dat allemaal onder het moto : 'vrijheid van mening' - En er zijn mensen die constructief en objectief hun mening geven over (de geschiedenis van) het Eendracht-voetbal. Wie het schoentje past... trekt het hem aan... Mijn voorstel om een normensysteem toe te passen bij een evaluatiesysteem is enkel bedoeld om een objectieve evaluatie te bekomen. Zeker als als het bedoeling zou zijn een soort 'Iendracht-forum Award' toe te kennen aan 'het 90-ELFTAL" Zodoende komen dit forum (en de forumbezoekers) niet in verlegenheid als "memmers" , ingeval de pers melding zou van maken van het resultaat. Maar inderdaad : het lijkt me dat dit forum daar niet rijp voor is ... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Feb 2009, 17:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik denk inderdaad ook dat gij gewoon te slim zijt voor ons allemaal.
|
| 01 Feb 2009, 18:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Geen kwestie van slimmer of minder slim. Maar (proberen) eenvoudige eigenschappen aan eendrachtsupporters / forumbezoeker te vragen op dit forum :
respect voor onze voetballers en objectiviteit (proberen) na te streven. ..Wellicht teveel gevraagd... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Feb 2009, 18:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
zzzzzzzzzz zzzzzzzzzz
en da voor nen topic op eenf orum jongens.... jawatte |
| 01 Feb 2009, 20:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
pattaboem schreef: Geen kwestie van slimmer of minder slim. Maar (proberen) eenvoudige eigenschappen aan eendrachtsupporters / forumbezoeker te vragen op dit forum : respect voor onze voetballers en objectiviteit (proberen) na te streven. ..Wellicht teveel gevraagd... Ma da is het em just... zoiets is nie objectief.... snapt da nu toch is :s Voetbal is passie, emotie, niet beredeneerd. Dus kan iemand ne favoriete speler kiezen voor een geheel andere reden dan puur zijn kwaliteiten.... _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 01 Feb 2009, 23:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
pattaboem schreef: De opmerking van gaskonijn kenmerkt dit forum: - Er zijn "memmers" die zonder respect voor onze spelers, alles en nogwat mogen verkondigen of beweren.. (luchtig of niet). En dat allemaal onder het moto : 'vrijheid van mening' - En er zijn mensen die constructief en objectief hun mening geven over (de geschiedenis van) het Eendracht-voetbal. Wie het schoentje past... trekt het hem aan... Mijn voorstel om een normensysteem toe te passen bij een evaluatiesysteem is enkel bedoeld om een objectieve evaluatie te bekomen. Zeker als als het bedoeling zou zijn een soort 'Iendracht-forum Award' toe te kennen aan 'het 90-ELFTAL" Zodoende komen dit forum (en de forumbezoekers) niet in verlegenheid als "memmers" , ingeval de pers melding zou van maken van het resultaat. Maar inderdaad : het lijkt me dat dit forum daar niet rijp voor is ... We zullen proberen de mogelijkheid te onderzoeken om iedereen die niet voldoet aan uw normen stante pede te deporteren naar strafkampen. Dat moet hier inderdaad maar eens gedaan zijn zeg met een ideale elf op een forum te posten dat niet voldoet aan de normen van pattaboem, het zijn zulke zaken waar deze maatschappij aan kapot gaat. Voor alle duidelijkheid, mijn bericht was maar ironisch hoor, ik word ook mottig van pattaboem zijne zever. |
| 02 Feb 2009, 11:23 |
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 22 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |