|
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 27 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Nieuw bestuur
In Het Laatste Nieuws staat een artikeltje over het nieuwe bestuur:
"Voorzitter: Dirk De Bruecker Ondervoorzitter/woordvoerder: Michel Markey Penningmeester en jeugdvoorzitter: Frank De Roose Secretaris: Luc Van Hauwermeiren (oud-speler) Algemeen manager: Geert De Ridder Frans Krauch, Patriek D'Haeseleer en Steven De Cock 'verkozen' geen deel uit te maken van de raad van bestuur. De verruiming van het bestuur leidt tot een bijkomende financiële injectie. De ambitie om op korte termijn naar tweede te promoveren blijft." Van wie zou die financiële injectie komen? Derowood (De Roose Wood)? |
| 09 Feb 2009, 11:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bericht Re: Nieuw bestuur
op de off site staat een link naar het volledige persbericht.
verbreden kan nooit slecht zijn denk ik dan! |
| 09 Feb 2009, 13:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Dat denk ik ook.
Geert en Steven deden het volgens mij tot dusver helemaal niet slecht, het enige minpunt volgens mij is dat ze tot op heden teveel hooi op hun vork namen. Met een verbreding van het bestuur zullen ze elk minder taken op hen nemen en dat zal de werking hopelijk beter laten verlopen. Deze mensen brachten een zo goed als dode club, die al zeker was van degradatie naar vierde terug tot leven. Er werden goede aankopen gedaan en vorig seizoen had met een beetje meer geluk (of minder tegenslag, het is maar hoe je het bekijkt) de titel kunnen pakken. Dit seizoen waren er enkele foute transfers maar dat is tijdens de winterperiode toch deels rechtgezet. Voor de titel komen we waarschijnlijk nog te kort, hopelijk is eindronde de troostprijs. En zoniet bouwen we wel aan een ploeg voor volgend seizoen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Feb 2009, 13:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Een zin staat mij daar wel totaal niet aan. "We staan pal achter de technische staf". Na alle kemels dat Dillen dit seizoen al heeft gedaan is het ongelofelijk dat ze "pal achter de technische staf" staan.
|
| 09 Feb 2009, 13:49 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Jeroen schreef: Een zin staat mij daar wel totaal niet aan. "We staan pal achter de technische staf". Na alle kemels dat Dillen dit seizoen al heeft gedaan is het ongelofelijk dat ze "pal achter de technische staf" staan. Op zich lijkt het mij wel normaal dat je in de media niet gaat verkondigen dat je niet in je trainer gelooft, wat hun echte gevoelens ook mogen zijn.. |
| 09 Feb 2009, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Pai schreef: Jeroen schreef: Een zin staat mij daar wel totaal niet aan. "We staan pal achter de technische staf". Na alle kemels dat Dillen dit seizoen al heeft gedaan is het ongelofelijk dat ze "pal achter de technische staf" staan. Op zich lijkt het mij wel normaal dat je in de media niet gaat verkondigen dat je niet in je trainer gelooft, wat hun echte gevoelens ook mogen zijn.. Ze hadden bijvoorbeeld ook kunnen schrijven: "Als die klojo van nen trainer nog iene kier ne verkierde wissel doet of me een verkierde opstellink begintj zal em vliegen ! Iendracht veroit" |
| 09 Feb 2009, 14:09 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Jeroen schreef: Een zin staat mij daar wel totaal niet aan. "We staan pal achter de technische staf". Na alle kemels dat Dillen dit seizoen al heeft gedaan is het ongelofelijk dat ze "pal achter de technische staf" staan. "de rangen zijn qua technische en tactische keuzes allesbehalve gesloten... iendracht achteroit!" kan je moeilijk in een off persbericht zetten............. |
| 09 Feb 2009, 14:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
elfahem schreef: Pai schreef: Jeroen schreef: Een zin staat mij daar wel totaal niet aan. "We staan pal achter de technische staf". Na alle kemels dat Dillen dit seizoen al heeft gedaan is het ongelofelijk dat ze "pal achter de technische staf" staan. Op zich lijkt het mij wel normaal dat je in de media niet gaat verkondigen dat je niet in je trainer gelooft, wat hun echte gevoelens ook mogen zijn.. Ze hadden bijvoorbeeld ook kunnen schrijven: "Als die klojo van nen trainer nog iene kier ne verkierde wissel doet of me een verkierde opstellink begintj zal em vliegen ! Iendracht veroit" En op het einde ; Het vernieuwde bestuur vraagt bijgevolg ook aan de trouwe supporters om de ploeg zowel thuis ( en letterlijk 'thuis', voor diegene die wegens belachelijk stadionverbod niet meer mogen komen) als op verplaatsing met groot enthousiasme ( of middelgroot enthousiasme, want Big Brother is watching you) naar de overwinning te schreeuwen op een manier zoals alleen onze supporters dat kunnen (op voorwaarde dat ze de verplaatsing mogen maken wanneer we niet te dronken zijn). _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Feb 2009, 14:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: elfahem schreef: Pai schreef: Op zich lijkt het mij wel normaal dat je in de media niet gaat verkondigen dat je niet in je trainer gelooft, wat hun echte gevoelens ook mogen zijn.. Ze hadden bijvoorbeeld ook kunnen schrijven: "Als die klojo van nen trainer nog iene kier ne verkierde wissel doet of me een verkierde opstellink begintj zal em vliegen ! Iendracht veroit" En op het einde ; Het vernieuwde bestuur vraagt bijgevolg ook aan de trouwe supporters om de ploeg zowel thuis ( en letterlijk 'thuis', voor diegene die wegens belachelijk stadionverbod niet meer mogen komen) als op verplaatsing met groot enthousiasme ( of middelgroot enthousiasme, want Big Brother is watching you) naar de overwinning te schreeuwen op een manier zoals alleen onze supporters dat kunnen (op voorwaarde dat ze de verplaatsing mogen maken wanneer we niet te dronken zijn). ik geniet van je sarcasme_________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Feb 2009, 14:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat is diene Van Hauwermeiren uit Hofsta ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Feb 2009, 19:01 |
|
|
Reserve
Ik hoop nu wel op wat meer stabiliteit in onze club (op alle vlakken) De laatste 10 jaar zijn er al meer bestuursleden geweest dan spelers.
Succes aan het nieuwe bestuur! |
| 09 Feb 2009, 19:14 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Bram schreef: Dat is diene Van Hauwermeiren uit Hofsta ? ja |
| 09 Feb 2009, 21:27 |
|
|
Freak
Divide et impera
Ik stel vast dat er andermaal een hoera-stemming heerst bij het bekend maken van het nieuwe bestuur. Dat we ondertussen op twee en een half jaar tijd al drie trainers en twee voorzitters gehad hebben wordt gemakkelijkheidshalve verzwegen… Ook tal van ontslagen van andere mensen binnen de club is een vreemde gang van zaken. Ik heb de indruk dat al wie niet akkoord is met één bepaald visie, simpelweg kan oprotten. Bij de wederopstanding in vierde klasse waren er twee mensen, spic en span die de club leidde, en een voorzitter pro forma. Span “verkiest” ondertussen van niet in de raad van bestuur te zetelen. Genoemden zaten op WS Woluwe mijlenver uit elkaar, wat wijst op een haar in de boter. Dit wordt andermaal met de mantel der liefde bedekt. Die communicatie is er telkens één van een goednieuwsshow. En dat begint ergelijk te worden. Off the record krijg je van veel mensen hetzelfde liedje te horen. En of de nieuwe mensen in het bestuur het predikaat “kip met de gouden eieren” verdienen, zal nog afwachten worden, maar ik ben sceptisch bij de aanstelling van sommige mensen. Steeds weer wordt in ieder interview, hetzij door bestuur of spelers tweede klasse naar voor geschoven als hét doel. Middenmoot in derde nationale is de wrange realiteit. Geen woorden maar eindelijk eens daden. De club staat op een keerpunt… (gezien alle hervormingen binnen het Belgische voetbal). En hopelijk geven de nieuwe mensen een nieuwe financiële impuls, al vraag ik me af of het een extra is, of dat het eerder is om een put te vullen… |
| 09 Feb 2009, 21:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Volgens "de geruchten" was het GDR die afgerekend zou worden op de slechte transfers en uit het bestuur zou moeten, het is dus De Cock geworden blijkbaar. En elfahem ik weet niet wat jij juist gehoord heb, maar de namen die ik hoorde waaien hadden toch een grotere financiele injectie met zich meegebracht dan diegene die nu effectief zetelen. Maarja aangezien nooit veel gecommuniceerd wordt zullen we het fijne ervan wel nooit weten.
Net zoals de meeste hier hoop ik dat het nu niet alleen meer bij plannen en woorden blijft. Want blijven hangen in derde is nefast voor de club (zie RC Mechelen). _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 09 Feb 2009, 23:19 |
|
|
Ancien
Laten we de zaken eens positief bekijken , als den Iendracht de ambitie heeft om op hoger niveau te spelen is het evident dat men het bestuur gaat uitbreiden met kapitaalkrachtige mensen van de zakenwereld , die op hun beurt andere zakenmensen kunnen overtuigen om ook tot de Eendrachtfamilie toe te treden.
Want zonder de nodige financiële inbreng blijf je als ambitieuze club ter plaatse trappelen of ga je terug naar een situatie van failliettoestanden enz.. waaruit Geert De Ridder en zijn entourage ons jaren terug uit gered hebben ,waarvoor onze oprechte dank. Volgens mijn bescheiden mening kan de algemene manager Geert De Ridder nu beter functioneren nu hij niet alle verantwoordelijkheid moet dragen, want ik denk niet dat je het moet onderschatten een bedrijf als den Iendracht te runnen. Enfin, ik geloof tenvolle in het nieuwe Eendracht en hopelijk zijn we op goede weg om onze plaats terug in te nemen waar we thuis horen, en dat is voor een club als Aalst minimum 2de klasse. Iendrachter tot de dood! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Feb 2009, 10:26 |
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 27 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |