de Dendertopic - Pagina 319 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 317 318 319 320 321 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: de Dendertopic
Ja, een doodsaaie match met 2 ploegen die er niks van bakte

Proficiat Fc Dender ! :nieje:

Mijn hart is wit en zwart !

15 Feb 2009, 13:44
Rode kaart
Rode kaart

De_steve schreef:
Ja, een doodsaaie match met 2 ploegen die er niks van bakte

Proficiat Fc Dender ! :nieje:

Al een geluk dat jullie dit seizoen nog geen enkele doodsaaie match tussen 2 zwakke ploegen gezien hebben he. :-)

De bodem moet nu toch stilaan bereikt zijn, anti-voetbal ten top.

15 Feb 2009, 14:03
Ancien

Leeftijd: 46
BVW schreef:
Stijn schreef:
67' seminck vervangen

In het verslag hem ook eens in de gaten gehouden. Zeer bleek als je tmij vraagt.
Het verslag duur weliswaar maar enkele minuten, maar Maxim al het wel nooit maken in eerste klasse.
In mijn ogen slechts een schim van zijn broer...

De vergelijking tussen de broers kan misschien wel kloppen, maar het is ook wel niet zo dat Maxime een dikke krabber is ook hé. Heb die indertijd bij onze reserven wel knappe wedstrijden zien spelen en werd door de tegenstanders ook dikwijls bij de mannen van de match gezien... Maar om even scorebordjournalistiek te gebruiken - competitiematchen in eerste klasse tussen de broers Seminck - Maxime 1 - Michael 0...

Op dat verslag van 2 minuten kan je niet afgaan - heeft die nieuwe spits van Waregem blijkbaar wel goed uit de match gehouden. De reden van Maxime's vervanging waren krampen als je het verslag op de website van Dender wat interpreteert...

Dus zoals door Bram terecht aangehaald - hij heeft toch de goede keuze gemaakt hé... Hier had hij nooit de basisploeg gehaald - viel denk ik enkel wat wedstrijden in in ons kampioenenjaar in vierde

15 Feb 2009, 14:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
niet vergeten dat het ondertussen al een jaar of 2 geleden is zeker ? Dat hij hier nog speelde, op die leeftijd kunt ge op 2 jaar tijd veel progressie maken.

Ik ga er nu ook geen topper van maken. Maar hij doet het toch maar hé. Ik denk niet dat er hier veel van ons in 1ste klasse gespeeld hebben ?

15 Feb 2009, 14:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
En toch is het voor Eerste Klasse ne krabber.... Nuja hijzelf kan er natuurlijk ook nie aan doen dat em daar voor de leeuwen gegooid wordt. En Maxime - Michael 1-0... da zegt gij.... ware het niet dat Michael toch nog een beetje het clubgevoel hoog hield, dan speelde die al een seizoen of 2 in eerste klasse... heeft al meerdere keren interesse naast zich neergelegd.

Clubgevoel en gezond verstand heeft al een paar jaar gezegevierd... (en mede door studies). Weliswaar zal hij hier ook niet zijn hele carriere blijven... tenzij we plots nog een eindronde gaan winnen. :zzz:

15 Feb 2009, 14:41
Freak

maxime is goed genoeg voor dender :D

15 Feb 2009, 14:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Das ook allemaal dikke zever hé. Als een eersteklasser hem echt wou zou Michael ook niet twijfelen hoor. En inderdaad, goede keuze van Maxime om naar Dender te trekken. Ik vond hem bij ons in vierde klasse ook tekort komen, maar Boskamp is nu ook geen uil hé. Het moet dan toch zijn dat hij bij de reserven daar niet slecht heeft gespeeld.

15 Feb 2009, 15:02
Reserve

het ziet er niet zo goed uit voor dender. Volgende wedstrijd is tegen mechelen denk ik. Als deze ook verloren wordt dan kan het bestuur niet anders dan ofwel asselman ofwel bossie buitensjotten.

Met al de extra sportieve problemen vrees ik dat dender meer en meer een vogel voor de kat is

15 Feb 2009, 19:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
eendracht4ever schreef:
het ziet er niet zo goed uit voor dender. Volgende wedstrijd is tegen mechelen denk ik. Als deze ook verloren wordt dan kan het bestuur niet anders dan ofwel asselman ofwel bossie buitensjotten.

Met al de extra sportieve problemen vrees ik dat dender meer en meer een vogel voor de kat is

Asselman blijft geloof me, het zal boskamp zijn die z'n valies kan pakken.

Mijn hart is wit en zwart !

15 Feb 2009, 21:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ze zullen hem dan toch moeten betalen tot 2010.

16 Feb 2009, 11:02
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De reactie van de voorzitter van KV Mechelen nadat ze in Kortrijk problemen kregen met de plaatselijke supporters:

"Vanaf nu zullen we onze eigen stewards meenemen op verplaatsing om de veiligheid van het bestuur te garanderen. Te beginnen zaterdag op Dender. Daar hebben we in het verleden al problemen gehad."

Bende hooligans ginder zeg :D .

19 Feb 2009, 16:10
Rode kaart
Rode kaart

mja wat ik me van mechelen kan herinneren een paar seizoenen geleden is dit niet meer als normaal.

met hun vlaggenstok de ramen van onze toenmalige staantribune ingeslaan, mss zal het dan zijn dat ze wat problemen hadden.

maar zelf uitdagen? wij??? nooooiiiiiiit :lol:

bon zaterdag nen droge 7-0, waarvan 4 owngoals van persoons en we geloven er weer in :lol:

20 Feb 2009, 15:35
Nationale Ploeg

WLM: [email protected]
geeroms schreef:
mja wat ik me van mechelen kan herinneren een paar seizoenen geleden is dit niet meer als normaal.

met hun vlaggenstok de ramen van onze toenmalige staantribune ingeslaan, mss zal het dan zijn dat ze wat problemen hadden.

maar zelf uitdagen? wij??? nooooiiiiiiit :lol:

bon zaterdag nen droge 7-0, waarvan 4 owngoals van persoons en we geloven er weer in :lol:

Hoe zeer ik Persoons ook haat, zelfs da gunnek Dender niet :D

*** Com'on you Spurs ***

20 Feb 2009, 15:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Kan ik iemand een plezier doen met 5 kaarten voor FCV Dender - Tubeke van 28/02 (1 volwassene + 4 kinderen) ... dan doet een mens eens mee aan een wedstrijd van Coca Cola, dan win je zoiets :stom:

Graag PB van wie interesse heeft

21 Feb 2009, 12:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
the_red_ant69 schreef:
Kan ik iemand een plezier doen met 5 kaarten voor FCV Dender - Tubeke van 28/02 (1 volwassene + 4 kinderen) ... dan doet een mens eens mee aan een wedstrijd van Coca Cola, dan win je zoiets :stom:

Graag PB van wie interesse heeft

Dender goat vér de kroistroike gezinnen precies :lol:
Ge koeipt a koarten van Plopsaland en ge kroigt er vér Denjer boi.

21 Feb 2009, 15:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 317 318 319 320 321 711