|
|
| Pagina 3 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 22 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Zondag Wieze carnaval en dus helaas niet van de partij
Schreeuw onze ploeg naar een nieuwe overwinning en de leidersplaats in de periodestand. Komaan Iendracht |
| 06 Mar 2009, 20:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ge kunt franck toch moeilijk op de bank gaan zetten na zijn degelijke prestatie van verleden week?? Efkens serieus blijven.... Couli is een goede speler maar franck dus terug naar bank zwieren voor een couli die inderdaad heel degelijk speelt op verdedigende mid maar die al weken geen match meer gespeeld heeft.
Al iemand gedacht waar zijn matchritme gaat zitten? En al gedacht hoe je puur sang een speler breekt die in hele heenronde slecht was en die der nu pas doorkomt en hem dan naar bank zwieren? |
| 06 Mar 2009, 21:04 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
marc2 schreef: Ge kunt franck toch moeilijk op de bank gaan zetten na zijn degelijke prestatie van verleden week?? Efkens serieus blijven.... Couli is een goede speler maar franck dus terug naar bank zwieren voor een couli die inderdaad heel degelijk speelt op verdedigende mid maar die al weken geen match meer gespeeld heeft. Al iemand gedacht waar zijn matchritme gaat zitten? En al gedacht hoe je puur sang een speler breekt die in hele heenronde slecht was en die der nu pas doorkomt en hem dan naar bank zwieren? Volledig juiste analyse. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Mar 2009, 21:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: marc2 schreef: Ge kunt franck toch moeilijk op de bank gaan zetten na zijn degelijke prestatie van verleden week?? Efkens serieus blijven.... Couli is een goede speler maar franck dus terug naar bank zwieren voor een couli die inderdaad heel degelijk speelt op verdedigende mid maar die al weken geen match meer gespeeld heeft. Al iemand gedacht waar zijn matchritme gaat zitten? En al gedacht hoe je puur sang een speler breekt die in hele heenronde slecht was en die der nu pas doorkomt en hem dan naar bank zwieren? Volledig juiste analyse. ![]() ben het er ook met eens , heb alleen schrik dat van damme het niet aleen gaat klaren op verdedigende mid.Maar laat ons hopen dat ze der zondag overwalsen!!!! ![]() |
| 06 Mar 2009, 21:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Couli kan zich op gemak klaarstomen tot wanneer franck geschorst is.Ik zou met zelfde opstelling beginnen om verschillende redenen.
1) psychologisch..... ze hebben verleden week toch hun seizoen gered, dus zelfde elf laten starten 2)diegem is een heel stugge ploeg die het balbezit gaat cadeau geven, .....we hebben dus taktisch vooral een voetballend middenveld nodig, hierin zie ik filipovic nog passen, eventueel kan hij in dat middenveld naar links zwerven als steurs naar binnen trekt, die twee moeten een beetje voor wanorde zorgen bij tegenstander door die looplijnen te vervullen.... 3) van dender zou op linksback blijven spelen en zou van mij zijn aller-aller laatste kans krijgen ... omwille van zijn sterk uitvoetballend vermogen. Nogmaals zelfde verdedigende nonchalance aan dag leggen zou bij mij uitgerangeerd zijn, dan zou hij paar weken mogen nadenken op de bank..... 4) het stugge diegem schakelt normaal gezien niet zo snel over van verdediging naar aanval, in die optiek kan dessaer het midden ook nog wat steun verlenen.... |
| 06 Mar 2009, 21:38 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
boer touch schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: marc2 schreef: Ge kunt franck toch moeilijk op de bank gaan zetten na zijn degelijke prestatie van verleden week?? Efkens serieus blijven.... Couli is een goede speler maar franck dus terug naar bank zwieren voor een couli die inderdaad heel degelijk speelt op verdedigende mid maar die al weken geen match meer gespeeld heeft. Al iemand gedacht waar zijn matchritme gaat zitten? En al gedacht hoe je puur sang een speler breekt die in hele heenronde slecht was en die der nu pas doorkomt en hem dan naar bank zwieren? Volledig juiste analyse. ![]() ben het er ook met eens , heb alleen schrik dat van damme het niet aleen gaat klaren op verdedigende mid.Maar laat ons hopen dat ze der zondag overwalsen!!!! ![]() [b]Ik zou ne 4-4-2 spelen steven spotbeen-seminck-desaer-van dender de groote-couly-van damme-flipo delie-steurs bank: franck,boto,van mieghem, keeper Gij zijt ook ne specialen zeker? Hierboven uw woorden van de vorige pagina.... Eerst Franck absoluut op de bank en nu in de ploeg? Maar kom, ik ben blij da ge het licht gezien hebt. ![]() _________________ iendracht! |
| 06 Mar 2009, 21:53 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Couli kan zich op gemak klaarstomen tot wanneer franck geschorst is.Ik zou met zelfde opstelling beginnen om verschillende redenen. 1) psychologisch..... ze hebben verleden week toch hun seizoen gered, dus zelfde elf laten starten 2)diegem is een heel stugge ploeg die het balbezit gaat cadeau geven, .....we hebben dus taktisch vooral een voetballend middenveld nodig, hierin zie ik filipovic nog passen, eventueel kan hij in dat middenveld naar links zwerven als steurs naar binnen trekt, die twee moeten een beetje voor wanorde zorgen bij tegenstander door die looplijnen te vervullen.... 3) van dender zou op linksback blijven spelen en zou van mij zijn aller-aller laatste kans krijgen ... omwille van zijn sterk uitvoetballend vermogen. Nogmaals zelfde verdedigende nonchalance aan dag leggen zou bij mij uitgerangeerd zijn, dan zou hij paar weken mogen nadenken op de bank..... 4) het stugge diegem schakelt normaal gezien niet zo snel over van verdediging naar aanval, in die optiek kan dessaer het midden ook nog wat steun verlenen.... pfff... ik peis da goi familje zetj van dillen ![]() |
| 06 Mar 2009, 22:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Weet je wat je dan doet ? Zet franck dan op de bank ,hé !! Dat is een "superpsychologische" zet..... en couli laat je zonder matchritme beginnen aan de match, dat is een prachtcadeau voor die jongen.....
Afbreken is makkelijk..... zeg dan zelf hoe ze moeten spelen...... |
| 06 Mar 2009, 22:28 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Weet je wat je dan doet ? Zet franck dan op de bank ,hé !! Dat is een "superpsychologische" zet..... en couli laat je zonder matchritme beginnen aan de match, dat is een prachtcadeau voor die jongen..... Afbreken is makkelijk..... zeg dan zelf hoe ze moeten spelen...... beste marc, ik breek helemaal niets af. alleen je kan hier honderden opstellingen zetten, het is meester tacticus Dillen die het laatse woord heeft. |
| 06 Mar 2009, 22:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, das een feit.Maar als supporter kun je het niet laten om een opstelling in je hoofd te zetten. Maargoed, dillen mag nog zoveel goochelen als em wilt, als em wint heeft hij weeral nekeer gelijk. Hij heeft veel meer geluk dan limpens.... daar kan niemand omheen.
|
| 06 Mar 2009, 22:47 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Nja, das een feit.Maar als supporter kun je het niet laten om een opstelling in je hoofd te zetten. Maargoed, dillen mag nog zoveel goochelen als em wilt, als em wint heeft hij weeral nekeer gelijk. Hij heeft veel meer geluk dan limpens.... daar kan niemand omheen. geluk? dillen is ne vakman, dixit GDR. ![]() |
| 06 Mar 2009, 22:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Reserven geven het goede voorbeeld 0 - 2 winst op Diegem.
Doelpunten Van Lijsebeth Kenn & De Vidts Lothar _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Mar 2009, 23:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Nu ga ik misschien het hele forum over me heen krijgen maar ik neem toch het risico.
Waarom niet eens met Van Mieghem achteraan starten i.p.v. Van Dender? Deze heeft wel match ritme (reserven) en het is het moment voor hem om zich terug "in the picture" te spelen. Met alle respect voor Van Dender, maar zondag vond ik hem één van de mindere. Ok jongens. Ik ben er klaar voor. Laat de kritiek maar komen.... ![]() |
| 06 Mar 2009, 23:09 |
|
|
Vaste Waarde
marc2 schreef: Weet je wat je dan doet ? Zet franck dan op de bank ,hé !! Dat is een "superpsychologische" zet..... en couli laat je zonder matchritme beginnen aan de match, dat is een prachtcadeau voor die jongen..... Afbreken is makkelijk..... zeg dan zelf hoe ze moeten spelen...... Ik ging dit niet meer doen, maar ok Dat net gij deze woorden nog in uw mond durft nemen vind ik wel straf. Soit, dit gezegd zijnde... _________________ Broer van ja |
| 06 Mar 2009, 23:15 |
|
|
Freak
Prodialoog schreef: Nu ga ik misschien het hele forum over me heen krijgen maar ik neem toch het risico. Waarom niet eens met Van Mieghem achteraan starten i.p.v. Van Dender? Deze heeft wel match ritme (reserven) en het is het moment voor hem om zich terug "in the picture" te spelen. Met alle respect voor Van Dender, maar zondag vond ik hem één van de mindere. Ok jongens. Ik ben er klaar voor. Laat de kritiek maar komen.... ![]() ik vind het vreemd dat er de laatste dagen terug sprake is van Van Mieghem... heel vreemd... Zitten er hier forummers die bijklussen als manager??? ![]() |
| 06 Mar 2009, 23:16 |
|
| Pagina 3 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 22 Volgende |