Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 65 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 63 64 65 66 67 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bij mij begint er toch ook iets te kriebelen om toch te gaan kijken. Je weet maar nooit dat er plots vuur in de groep zit. Nieuw bestuur, nieuwen trainer, nieuwe geldschieters, nieuwe vooruitzichten.. Tja, het is sterker dan mezelf.. :wadde:

20 Mar 2009, 13:34
forumlegende

Leeftijd: 69
eeckhout chris schreef:
Beste supporters,
in naam van alle vrijwillige medewerkers wil ik even duidelijk stellen dat iedereen vrij is om te doen en laten wat ze willen,het is geen enkele keer,noch door Geert,Koen of een ander bestuurslid ter sprake gekomen om te stoppen op E.A.
Velen waren echter ontgoocheld toen het gerucht de ronde deed dat we vervangen zouden worden door vakmensen (uiteraard tegen vergoeding).Er zijn medewerkers met méér dan 20 jaar inzet......GRATIS!!!!
Het is absoluut meer dan alleen maar een pint tappen en geloof me,je moet eens proberen om 4 personen te zoeken om 1 kantine te runnen,een gans seizoen lang........ gratis!!
Op dit ogenblik weet niemand van ons iets,blijven?? buitenvliegen????,natuurlijk wensen wij Dirk,Frank en co,wat er ook gebeurt,in het belang van de club,veel succes!!!
Het is een zware taak,zeker niet te onderschatten,verder willen wij nog even meegeven dat de laatste 3 jaar onder beleid van Geert werken een plezier was en wij bedanken Geert voor die( soms minder) maar t'meest toffe dagen,hij en natuurlijk anderen hebben E.A. toch maar mooi uit de dikke stront gehaald, maar blijkbaar zijn velen dit al vergeten .

Beste Chris,
Ik zou eerlijk gezegd nog een beetje afwachten vooraleer jullie spreken over buitenvliegen want sommige zaken worden zodanig opgeklopt en uitvergroot dat je er ziek van wordt.
Ikzelf ben reeds 34 jaar op post als supporter en ik heb een zéér grote bewondering en sympathie voor jullie vrijwilligerswerk en ik denk dat de meeste supporters hier het daarmee ook eens zijn.
Dus wacht nog even af want in alle klassen van het betaalde voetbal staan vrijwilligers op de bres die broodnodig zijn.En stel je voor dat jullie als extraatje een kleine vergoeding krijgen dat zou toch motiverend werken denk je niet? :EA:

20 Mar 2009, 13:53
Miniem

Van Den Steen sportief verantwoordelijke???????????

Voor B-ploeg hoop ik.Aub jongens we zitten op niveau 2-3 nationale,niet provinciale!!!
Hoor hier ook zaken over vermeende transfers:Borlee - bankzitter bij Willebroek- beweert zelf voor EA getekend te hebben.

Als spits spreekt men over Dupont van hetzelfde Willebroek.
Blijkt wel om heel dure speler te gaan.
We hebben wel nood aan sterke diepe spits.

20 Mar 2009, 14:40
nieuw in de eerste ploeg

De Brandt Wim schreef:

Voor B-ploeg hoop ik.Aub jongens we zitten op niveau 2-3 nationale,niet provinciale!!!
Hoor hier ook zaken over vermeende transfers:Borlee - bankzitter bij Willebroek- beweert zelf voor EA getekend te hebben.

De Heer VAN DEN STEEN heeft wel voetbalverstand zulle
En hij weet wel waar er talent loopt op de velden.
Ik heb er alle vetrouwen in.
En hij heeft ook een iendrachthart. :worship:

20 Mar 2009, 14:54
nieuw in de eerste ploeg

panoleon schreef:
warmwater schreef:
Tom B&W schreef:
Wel, dat noem ik nu 's de waarheid vertellen waar 't op staat (y)
Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven!
Als je ziet welke mooie resultaten dat jeugdbestuur al geleverd heeft dan kan ik enkel chapeau zeggen (zie internationaal jeugdtornooi)
Een club als EA heeft ook een bestuur nodig die naam waardig en geen éénmansbedrijf met dictatoriale neigingen... Hoeveel trouwe clubiconen zijn de laatste maanden/jaren opgestapt/buitengegooid?
Als er mensen klaarstaan die de club op lange termijn opnieuw gezond en vol ambitie willen brengen (zie nieuwe passionele trainer), dan kunnen we dat enkel en alleen maar toejuichen want wat er de laatste maanden (aug-nu) allemaal gebeurd is op sportief en andere vlakken daar moet ik als trouwe supporter van :kots: en geen klein beetje, boontje is eindelijk om z'n loontje gekomen en geen seconde te vroeg... :EA:
Ja, net het motto waarop de nieuwe bestuursploeg iedereen probeert mee te krijgen.
't is precies gelijk Moeskroen, 'k verschiet eraf dat de champions league nog niet tot de beloftes gerekend behoort.
(y)
(y)

Al jaaaaaaaaaaaren aan een stuk is er hier miserie, uiteindelijk moesten 3 simpele supporters de club redden, en nu zoveel jaar laten gaat er opeens een financiele injectie komen om van achter over te vallen ?????

En dat schitterende jeugdbestuur, hoeveel putten hebben die ?
Ik wil volgend jaar een internationaal tornooi met clubs uit China, Afrika tot zelfs Canada organiseren, geen pobleem. Waar het geld vandaan komt is wel een zorg voor later :wadde: .

En nog iets, 2 weken geleden hoorde je hier nog dat we miljoenen en miljoenen schulden hadden volgens diezelfde mannen, nu plots spreken ze hier over Dupond, 2 broers Moreels, nen spelmaker top voor 2de, nog verschillende transfers en nen trainer die ook niet voor 2000 euro in de maand zal getekend hebben.

Ofwel liegen ze nu, ofwel logen ze vorige keer ! De supporters op die manier willen omkopen is LAAG!
En Titus, zwij maar over modder gooien de laatste 2 weken heeft er nog maar 1 groep openlijk modder gegooid en dat zijn dan de professionals :crazy: . Geert De Ridder kan zich nog goed kalm houden, bij mij lag er al lang eene in het ASZ.

3 simpele supporters zeg je, er was 1 met financiële armslag (die heeft zelfs borg gestaan met zijn huis en die hebbben ze buitengekieperd omdat hij serieuse vragen had ivm het finaciële plaatje), de andere 2 hebben een opportuniteit gegrepen en daarvan is en was er 1 echt begaan met den Iendracht. Ik vind het persoonlijk jammer dat Geert is opgestapt en ja hij heeft veel gedaan voor de club, maar de tegenstelling tussen beide partijen was uiteindelijk zodanig groot, dat op deze manier verder werken blijkbaar niet meer ging. Wat betreft het ITEA, beste warmwater, als je op een jeugdtornooi 3000 bezoekers over de vloer krijgt op 4 dagen, dan heb je veel inkomsten. Het budget van ITEA was rond, op het einde van het verhaal wat over, waarmee er iets is gedaan aan de installaties op zandberg. Dus kom aub geen larie verkopen. en wat betreft de transfers, de broerkes Moreels zullen een pak minder kosten als ne Kevin Franck of ne Van Mieghem die nog 4 jaar gaat rondlopen bij de reserven. En de schulden die zijn en waren er, of dit de schuld is van Geert, waarschijnlijk niet, want hij was niet verantwoordelijk voor dit departement, maar sta dan tenminste open als er mensen komen met goede ideeën en mensen die de club schuldenvrij willen maken. We hebben 3 jaar geleden een ploeg de kans gegeven, laat ons nu hetzelfde doen. Van 1 ding ben ik zeker als je De Dycker (Dirk), Derowood (Frank), Veraplus (Luc), Van den Steen (Marcel) en meer dan waarschijnlijk Vyverman (Jartazzi) als sponsers en geldschieters hebt dan zie ik heel wat meer budgetaire mogelijkheden als 3 jaar geleden. Mijn steun krijgen ze in ieder geval.

20 Mar 2009, 14:59
nieuw in de eerste ploeg

Waarom worden die spelers afgeschoten nog voor ze hier zijn?
Ik kan je 1 zaak vertellen !! Borlee is erg gemotiveerd om hier te komen spelen !! Uit eigen mond gehoord !
Dat is toch al een goed begin,hé, zeker als je de lamentabele prestaties van de laatste weken ziet.... en nogmaals, de bestuursperikelen zijn geen excuus voor een slechte , inzetloze prestatie op de grasmat !

20 Mar 2009, 15:01
toevallige voorbijganger

Gijzegem Vaneigest schreef:
Interview met Michel in HNB van vandaag:

VOETBAL DERDE KLASSE EENDRACHT AALST Michel Markey en Geert De Ridder zijn het niet eens met het bestuur

'Zo kan het niet verder'

Na het ontslag van coach Mark Dillen lijkt het alsof ook in de bestuurskamer een bom barstte. We gingen op de thee bij Michel Markey, de rechterhand van de mee opgestapte manager Geert De Ridder.

De nieuwe trainer Kris Van Der Haegen debuteert zaterdag op US Centre. Dat gebeurt niet meteen in serene omstandigheden?

Michel Markey: 'Ik wil benadrukken dat de opgestapte bestuurders zeker geen veto stelden tegen de komst van Kris Van Der Haegen. De Zottegemse coach kan zeker op onze sympathie en steun rekenen. We drongen er alleen op aan om eens rustig de markt af te speuren en eens na te denken of we de nieuwe coach nu meteen of pas volgend seizoen voor de leeuwen zouden gooien. Wij namen ontslag omdat we ontevreden zijn met de manier waarop Eendracht bestuurd wordt omdat dat permanent tot onrust leidt. Samen met Geert De Ridder nam ik ontslag als bestuurder, maar we blijven wel lid van de vzw. De lopende zaken zullen we samen met de eveneens ontslagnemende gerechtigde correspondent Jan Wanderstein afhandelen maar in de toekomst zullen we ons niet meer bezighouden met het Dagelijkse Bestuur van de club.'

Het compleet mislukte transferbeleid roept bij de ontevreden fans terecht vragen op?

'We stelden nu een duidelijk gebaar dat het op deze manier niet verder kan. Dirk De Bruecker, Frank De Roose en Luc Van Hauwermeiren regeren momenteel de club op een manier die niet strookt met onze visie. Ze worden gestuurd vanuit de jeugdwerking en zorgden ook al voor veel onrust in de spelersgroep. Geen wonder als je weet dat onze jeugdcoördinator de spot drijft met onze spelers. Geert De Ridder en ik waren de enige bestuurders die vorige zaterdag aanwezig waren op La Louvière. Ik stond er op de staantribune tussen de supporters en weet wat in de buik van de club leeft.'

Waarom ben je gekant tegen het Project 90 dat voorzitter De Bruecker wil doordrukken?

'Het Project 90 zou leiden tot een nieuwe structuur met verschillende departementen. Het stuit me tegen de borst dat het project wordt misbruikt om sommige mensen aan een postje te helpen. Zo wil men binnen de sportieve cel een denkcel installeren met vertegenwoordigers vanuit de jeugd. Jeugdcoördinator Steven Smet is iemand die op een autoritaire manier wil besturen en overal vaste voet wil krijgen. Als echte Eendrachter wil ik niet machteloos toekijken. Via deze manier van besturen laten we de club verloederen en daar moeten we paal en perk aan stellen.

Diene Markey is toch niet te schatten hé ! Nen echte politieker blijven liegen zonder blikken of blozen. Gisteren op TV Oost en vandaag in de gazet...
God weet is hij ooit al op de Zandberg geweest, heb hem daar toch nog nooit gezien op de jeugd. Laat staan dat hij Steven Smet kent of er al een deftig woord tegen gezegd heeft. Allemaal 'van horen zeggen', allemaal leugens die gevoed worden uit een welbepaalde hoek...Echt straf !
'Onze jeugdcoördinator' nog zo'n mooie uitdrukking... in tegenstelling tot hoe het bij het eerste elftal verliep, waar 1 persoon alles besliste, is er bij de jeugd een denkcel van verschillende coördinatoren die steeds sámen beslissen...alles behalve autoritair zou ik zo zeggen, integendeel zelfs...
Wie wil er hier bepaalde 'postjes' beschermen ...komaan zeg, is dat nu nog niet overduidelijk ! Er is zelfs enen die zijne grote mond niet kon houden en al overal aan het rondbazuinen was dat al 'die van de jeugd' (o, wat klinkt dat toch mooi...) gingen buiten gezet worden en dat alle 'postjes' al ingevuld waren...
Maar geen nood, ben er van overtuigd dat de waarheid in de komende dagen wel aan het licht zal komen ! Alsook de ware toedracht van het opstappen van GDR en Co...

20 Mar 2009, 15:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
De Brandt Wim schreef:

Hier moet ik toch eventjes op reageren dat van Borlee is met grote zekerheid een kwakkel want ken die jongen persoonlijk en ook zijn ouders,en die bevestigde me daarjuist nog dat er van een handtekening geen sprake is!!!Maar wat wel waar is en daar heeft marc gelijk, het is wel zo dat hij graag zou komen.

20 Mar 2009, 15:32
Miniem

Mijn inziens kan iemand die bij een reeksgenoot niet speelt moeilijk een meerwaarde zijn,hier in het geval van Borlee.
Het laatste nieuws wist blijkbaar al dat Moreels gaat tekenen als centrale verdediger.

Heb toch vragen bij het voetbalverstand van Van Den Steen,geleverde prestaties bij Eendracht Meldert????
Ik denk dat men de weg aan het vrijmaken is voor een nieuwe sportief verantwoordelijke.
Nu dat we een goede voorzitter hebben gaan we deze toch niet laten omringen door mensen die het belangrijkste d.i.de transfers niet onder de knie hebben.Anders zitten we tegen volgend jaar in dezelfde situatie.

20 Mar 2009, 16:04
Duivelke

Messi schreef:

VOETBAL DERDE KLASSE EENDRACHT AALST Michel Markey en Geert De Ridder zijn het niet eens met het bestuur

'Zo kan het niet verder'

Na het ontslag van coach Mark Dillen lijkt het alsof ook in de bestuurskamer een bom barstte. We gingen op de thee bij Michel Markey, de rechterhand van de mee opgestapte manager Geert De Ridder.

De nieuwe trainer Kris Van Der Haegen debuteert zaterdag op US Centre. Dat gebeurt niet meteen in serene omstandigheden?

Michel Markey: 'Ik wil benadrukken dat de opgestapte bestuurders zeker geen veto stelden tegen de komst van Kris Van Der Haegen. De Zottegemse coach kan zeker op onze sympathie en steun rekenen. We drongen er alleen op aan om eens rustig de markt af te speuren en eens na te denken of we de nieuwe coach nu meteen of pas volgend seizoen voor de leeuwen zouden gooien. Wij namen ontslag omdat we ontevreden zijn met de manier waarop Eendracht bestuurd wordt omdat dat permanent tot onrust leidt. Samen met Geert De Ridder nam ik ontslag als bestuurder, maar we blijven wel lid van de vzw. De lopende zaken zullen we samen met de eveneens ontslagnemende gerechtigde correspondent Jan Wanderstein afhandelen maar in de toekomst zullen we ons niet meer bezighouden met het Dagelijkse Bestuur van de club.'

Het compleet mislukte transferbeleid roept bij de ontevreden fans terecht vragen op?

'We stelden nu een duidelijk gebaar dat het op deze manier niet verder kan. Dirk De Bruecker, Frank De Roose en Luc Van Hauwermeiren regeren momenteel de club op een manier die niet strookt met onze visie. Ze worden gestuurd vanuit de jeugdwerking en zorgden ook al voor veel onrust in de spelersgroep. Geen wonder als je weet dat onze jeugdcoördinator de spot drijft met onze spelers. Geert De Ridder en ik waren de enige bestuurders die vorige zaterdag aanwezig waren op La Louvière. Ik stond er op de staantribune tussen de supporters en weet wat in de buik van de club leeft.'

Waarom ben je gekant tegen het Project 90 dat voorzitter De Bruecker wil doordrukken?

'Het Project 90 zou leiden tot een nieuwe structuur met verschillende departementen. Het stuit me tegen de borst dat het project wordt misbruikt om sommige mensen aan een postje te helpen. Zo wil men binnen de sportieve cel een denkcel installeren met vertegenwoordigers vanuit de jeugd. Jeugdcoördinator Steven Smet is iemand die op een autoritaire manier wil besturen en overal vaste voet wil krijgen. Als echte Eendrachter wil ik niet machteloos toekijken. Via deze manier van besturen laten we de club verloederen en daar moeten we paal en perk aan stellen.

Diene Markey is toch niet te schatten hé ! Nen echte politieker blijven liegen zonder blikken of blozen. Gisteren op TV Oost en vandaag in de gazet...
God weet is hij ooit al op de Zandberg geweest, heb hem daar toch nog nooit gezien op de jeugd. Laat staan dat hij Steven Smet kent of er al een deftig woord tegen gezegd heeft. Allemaal 'van horen zeggen', allemaal leugens die gevoed worden uit een welbepaalde hoek...Echt straf !
'Onze jeugdcoördinator' nog zo'n mooie uitdrukking... in tegenstelling tot hoe het bij het eerste elftal verliep, waar 1 persoon alles besliste, is er bij de jeugd een denkcel van verschillende coördinatoren die steeds sámen beslissen...alles behalve autoritair zou ik zo zeggen, integendeel zelfs...
Wie wil er hier bepaalde 'postjes' beschermen ...komaan zeg, is dat nu nog niet overduidelijk ! Er is zelfs enen die zijne grote mond niet kon houden en al overal aan het rondbazuinen was dat al 'die van de jeugd' (o, wat klinkt dat toch mooi...) gingen buiten gezet worden en dat alle 'postjes' al ingevuld waren...
Maar geen nood, ben er van overtuigd dat de waarheid in de komende dagen wel aan het licht zal komen ! Alsook de ware toedracht van het opstappen van GDR en Co...

Wie zet wie buiten en wanneer. Op die vraag is eindelijk antwoord op gekomen, en dit was minitieus gepland (en al een hele tijd). Of je nu zelf opstapt of ze je buiten zetten, weg is weg.
De laatste thuismatch (verlies tot groot jolijt van vele huidige bestuurders nota bene) hebben de kinderen van betrokkenen (spijtig , maar kinderen herhalen dikwijls wat papa heeft gezegd) ook een mini (kinder) confrontatie gehad: "Mijn papa gaat u papa buitensmijten". Triest, maar echt gebeurd, het resultaat is hetzelfde, alleen dat de papa zelf is opgestapt.

Wat de postjesverdeling betreft van het superproject 90 (waar Club Brugge o zo jaloers op is): de zooooo
ambitieuzen zullen op termijn elkaar rauw opeten en de alom geprezen KVDH (en diene verdiend een eerlijke kans!) zal nog dikwijls spijt krijgen dat hij niet naar FCN is getrokken (maar ja, Aalst ligt geografisch gezien dichter bij zottegem !), en voor de rest op naar tweede !!!!!

20 Mar 2009, 16:05
Freak

er zouden er zoveel graag komen,maar is hij goed genoeg?

20 Mar 2009, 16:07
Ancien

MUSSA schreef:
Messi schreef:

'Zo kan het niet verder'

Wie zet wie buiten en wanneer. Op die vraag is eindelijk antwoord op gekomen, en dit was minitieus gepland (en al een hele tijd). Of je nu zelf opstapt of ze je buiten zetten, weg is weg.
De laatste thuismatch (verlies tot groot jolijt van vele huidige bestuurders nota bene) hebben de kinderen van betrokkenen (spijtig , maar kinderen herhalen dikwijls wat papa heeft gezegd) ook een mini (kinder) confrontatie gehad: "Mijn papa gaat u papa buitensmijten". Triest, maar echt gebeurd, het resultaat is hetzelfde, alleen dat de papa zelf is opgestapt.

Wat de postjesverdeling betreft van het superproject 90 (waar Club Brugge o zo jaloers op is): de zooooo
ambitieuzen zullen op termijn elkaar rauw opeten en de alom geprezen KVDH (en diene verdiend een eerlijke kans!) zal nog dikwijls spijt krijgen dat hij niet naar FCN is getrokken (maar ja, Aalst ligt geografisch gezien dichter bij zottegem !), en voor de rest op naar tweede !!!!!

Waarom vertrek jij niet naar FCN als het hier zo slecht is. :wave:

20 Mar 2009, 16:32
forumlegende

Leeftijd: 43
De weg vrijmaken voor een nieuw sportief verantwoordelijke, kweet nie se. Volgens mij zal het Kris Van Der Haegen zijn die in hoofdzaak zal zeggen welke spelers hij zal willen.

20 Mar 2009, 16:50
Ancien

Leeftijd: 38
Laat hem dan liefst niet tegen ons scoren. ;)

Hadden wij nog maar een Trochsken.. :EA:

20 Mar 2009, 16:57
forumlegende

Leeftijd: 43
Waarom werd de tekst van Thomas Troch hier verwijderd?

20 Mar 2009, 17:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 63 64 65 66 67 289