|
|
| Pagina 79 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bomber schreef: patbike schreef: panoleon schreef: Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() "met cijfers die niets aan het toeval overlaten. " wat zijn wij nu met cijfers!!! als ik zeg dat ik al 500 000€ in den iendracht heb gestoken, wie gaat er dan zeggen dat het leugens zijn of waarheid!!!! hebben ze de boeken laten zien aan de supporters misschien, ik denk het niet, t'is maar een woord van zeggen zelle. Koen heeft de boeken dus konden ze die niet laten zien he, ze vragen der zelf naar Dan zal er waarschijnlijk ook een bus rekening van een bepaalde sups club instaan,die dan ook weer het daglicht niet mag zien. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Mar 2009, 13:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
panoleon schreef: Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() Er is veel gezegd geweest op die vergaderingen, nogal dikwijls werd wel aan de essentie voorbij gegaan. De vergadering van Michel was nogal emotioneel, die van De Bruecker in het begin zeer zakelijk, maar als Dirk het woord nam uiteindelijk dus ook vrij emotioneel Persoonlijk kreeg ik daar de indruk dat Dirk het ook goed meent met Eendracht Aalst. Zijn entourage met dus vooral Frank De Roose in de punt, gaf mij een andere indruk. Nam een paar keer zeer lomp het woord over bijvoorbeeld. Er waren trouwens ook regelmatig wederzijds uitdrukkingen van respect van GDR naar DDB en omgekeerd... Het voornaamste waar ik mij op vast pin, dat is de belofte (die ook Bomber hier al gezet heeft) dat iedereen die EA wilt steunen kan toetreden tot de VZW als die 15.000 euro wilt betalen. We zullen dus wel zien wat het op die vergadering geeft. _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Mar 2009, 14:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Voor diegen die niet op de vergaderingen waren wil ik wel eens even mijn persoonlijk visie geven. Ik was aanwezig in naam van OPC en The Blackwans.
Uiteindelijk ben ik op geen van de 3 vergaderingen veel wijzer geworden. De geruchten die hier al weken de ronde gaan, de 'blunders' van beide partijen, de geschiedenis van beide partijen zijn voor de zoveelste keer naar elkaar verweten. De vergaderingen waren eigenlijk gewoon diezelfde beschuldigingen waarvan er hier al 80 pagina's staan, maar dan rechtstreeks uit de mond van de hoofdrolspelers. De Bruecker en co ; Stellen project 90 voor en beloven Eendracht Aalst een schitterende toekomst. Een heel gestructureerde organisatie zal ontstaan binnen Eendracht Aalst en deze zou ons binnen de kortste keren naar 2de klasse moeten loodsen. Als supporter teken je onmiddelijk. Anderzijds ben ik als supporter van den Iendracht nu ondertussen al wel wat beloftes gewoon ... Ergens heb ik niet helemaal het vertrouwen van die gasten. Ze zijn wel meester in het bespelen van mensen, hun vergadering was tot in de puntjes geregeld en volgens mij zelfs ingeoefend. Langs de andere kant weet ik al zeker dat ze nu al bezig zijn met het breken van beloftes. Gisteren waren er spelers die om duidelijkheid vroegen en een vergadering op de agenda hadden met het bestuur. Ik weet rechtstreeks van enkele spelers dat ze gisteren gewoon niet zijn komen opdagen. Ik kan nu al vertellen dat er een pak spelers weg gaan. Nu zijn er sommigen die zeggen dat ze na de wanprestatie van gisteren beter allemaal wegmogen, dat vind ik fout, maar dat is elk zijn gedacht. Alleszins komt het er op neer dat ze nu al beloftes niet nakomen. De Ridder en co ; Was zelf niet aanwezig en liet zich vervangen door Michel Markey op de supportersvergaderingen. Op de vergadering ingeroepen door De Bruecker waren zij niet uitgenodigd. Michel gaf toe dat de plannen rond Project90 een zeer goed initiatief zijn. Alleen zijn de mensen die erin plaatsnemen volgens hen niet geschikt en daar is het foutgelopen. Deze mensen geven ook toe dat er fouten zijn begaan gedurende hun periode aan het hoofd van Eendracht Aalst, al zouden ze voor elke fout reeds een oplossing beschikbaar hebben. Anyway, als supporter ben ik niet veel wijzer geworden. Sterker nog, ik heb nog meer twijfels in beide kampen. Er zijn door beide ook beloftes gemaakt en enkele daarvan zouden reeds merkbaar zijn bij de volgende algemene vergadering, op 30/3. Dan vermoed ik dat we als supporters een duidelijker beeld gaan krijgen van in hoeverre elk zijn beloftes zal nakomen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Mar 2009, 14:06 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Bomber schreef: patbike schreef: "met cijfers die niets aan het toeval overlaten. " wat zijn wij nu met cijfers!!! als ik zeg dat ik al 500 000€ in den iendracht heb gestoken, wie gaat er dan zeggen dat het leugens zijn of waarheid!!!! hebben ze de boeken laten zien aan de supporters misschien, ik denk het niet, t'is maar een woord van zeggen zelle. Koen heeft de boeken dus konden ze die niet laten zien he, ze vragen der zelf naar Dan zal er waarschijnlijk ook een bus rekening van een bepaalde sups club instaan,die dan ook weer het daglicht niet mag zien. black and white (de cooman) had een schuld van 15.000 euro bij busmaatschappij waarvan markey ondertussen 7500 euro heeft betaald... Laatst gewijzigd door El Corredor op 22 Mar 2009, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Mar 2009, 14:07 |
|
|
Ancien
Bram schreef: panoleon schreef: Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() Er is veel gezegd geweest op die vergaderingen, nogal dikwijls werd wel aan de essentie voorbij gegaan. De vergadering van Michel was nogal emotioneel, die van De Bruecker in het begin zeer zakelijk, maar als Dirk het woord nam uiteindelijk dus ook vrij emotioneel Persoonlijk kreeg ik daar de indruk dat Dirk het ook goed meent met Eendracht Aalst. Zijn entourage met dus vooral Frank De Roose in de punt, gaf mij een andere indruk. Nam een paar keer zeer lomp het woord over bijvoorbeeld. Er waren trouwens ook regelmatig wederzijds uitdrukkingen van respect van GDR naar DDB en omgekeerd... Het voornaamste waar ik mij op vast pin, dat is de belofte (die ook Bomber hier al gezet heeft) dat iedereen die EA wilt steunen kan toetreden tot de VZW als die 15.000 euro wilt betalen. We zullen dus wel zien wat het op die vergadering geeft. Een geluk dat ik ook op die vergadering was , mij moeten jullie niets proberen wijs te maken. Ik heb daar genoeg gehoord om mijn besluit te trekken en probeer de waarheid niet te verdraaien mannen! In het belang van de club en de komende vergadering zal ik me inhouden. Jullie weten ook goed genoeg dat het water tot aan de kin stond, en de toekomst van den Iendracht serieus in gevaar was. Laat dit onderwerp rusten en de vergadering afwachten in de plaats van campagne te voeren. I _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 14:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Bomber schreef: Koen heeft de boeken dus konden ze die niet laten zien he, ze vragen der zelf naar Dan zal er waarschijnlijk ook een bus rekening van een bepaalde sups club instaan,die dan ook weer het daglicht niet mag zien. schuld black and white (de cooman) had een schuld van 15.000 euro bij busmaatschappij waarvan markey ondertussen 7500 euro heeft betaald... Daarom zoeken ze mensen om tot de vzw toe te treden (15.000€) om de poef te betalen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Mar 2009, 14:15 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: Dan zal er waarschijnlijk ook een bus rekening van een bepaalde sups club instaan,die dan ook weer het daglicht niet mag zien. schuld black and white (de cooman) had een schuld van 15.000 euro bij busmaatschappij waarvan markey ondertussen 7500 euro heeft betaald... Daarom zoeken ze mensen om tot de vzw toe te treden (15.000€) om de poef te betalen ![]() Miljaar , ik begin hier al te dromen van Europees voetbal, zoveel sponsors die opeens op het toneel verschijnen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 22 Mar 2009, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Mar 2009, 14:18 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hugo schreef: Een geluk dat ik ook op die vergadering was I Ik lees hier al 3 keer hetzelfde van andere personen ? Persoonlijk heb ik mijn twijfels en zeg ik om af te wachten, Bomber en Casual zeggen net hetzelfde Positief is wel dat zaken ook bevestigd zijn geweest door beide partijen. Vrijdag had Michel al heel wat openheid gegeven door over de financiele stand van de zaken en over het geld dat DDB in E. Aalst had gestoken. De dag nadien werden heel wat van die zaken bevestigd.... Dat was misschien wel het positieve nieuws van het weekend. _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Mar 2009, 14:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hugo schreef: Bram schreef: panoleon schreef: Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() Er is veel gezegd geweest op die vergaderingen, nogal dikwijls werd wel aan de essentie voorbij gegaan. De vergadering van Michel was nogal emotioneel, die van De Bruecker in het begin zeer zakelijk, maar als Dirk het woord nam uiteindelijk dus ook vrij emotioneel Persoonlijk kreeg ik daar de indruk dat Dirk het ook goed meent met Eendracht Aalst. Zijn entourage met dus vooral Frank De Roose in de punt, gaf mij een andere indruk. Nam een paar keer zeer lomp het woord over bijvoorbeeld. Er waren trouwens ook regelmatig wederzijds uitdrukkingen van respect van GDR naar DDB en omgekeerd... Het voornaamste waar ik mij op vast pin, dat is de belofte (die ook Bomber hier al gezet heeft) dat iedereen die EA wilt steunen kan toetreden tot de VZW als die 15.000 euro wilt betalen. We zullen dus wel zien wat het op die vergadering geeft. Een geluk dat ik ook op die vergadering was , mij moeten jullie niets proberen wijs te maken. Ik heb daar genoeg gehoord om mijn besluit te trekken en probeer de waarheid niet te verdraaien mannen! In het belang van de club en de komende vergadering zal ik me inhouden. Jullie weten ook goed genoeg dat het water tot aan de kin stond, en de toekomst van den Iendracht serieus in gevaar was. Laat dit onderwerp rusten en de vergadering afwachten in de plaats van campagne te voeren. I Hier, god de vader heeft gesproken ![]() |
| 22 Mar 2009, 14:45 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Hugo schreef: Een geluk dat ik ook op die vergadering was I Ik lees hier al 3 keer hetzelfde van andere personen ? Persoonlijk heb ik mijn twijfels en zeg ik om af te wachten, Bomber en Casual zeggen net hetzelfde Positief is wel dat zaken ook bevestigd zijn geweest door beide partijen. Vrijdag had Michel al heel wat openheid gegeven door over de financiele stand van de zaken en over het geld dat DDB in E. Aalst had gestoken. De dag nadien werden heel wat van die zaken bevestigd.... Dat was misschien wel het positieve nieuws van het weekend. De meeste mensen op het forum waren vragende partij om te weten wat er zo allemaal gezegd en gevraagd is, ik niet! Ik was aanwezig en heb daar zeker geen behoefte aan, na alles wat ik gehoord heb. Ik kijk zoals jullie zeker uit naar 30 maart, en hopelijk kunnen jullie op 31 maart positieve verslaggeving plaatsen op dit forum die de toekomst van onze geliefde club ten goede komen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 14:50 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
De club overgenomen na Garré toen bijna iedereen het opgegeven had?
Zowat elke minuut met de club bezig zijn? Of denk je dat die fanshop, nieuwe kantines, e.d. allemaal vanzelf ontstaan? Dessaer, Seminck, Lord, Steurs, Arnold, Troch, De Schutter, Couly, Vandenbrande,...? Fouten gemaakt? Zeker, maar tis wel 100% nen iendrachter.[/quote] en dan die mensen die de werken uitgevoerd hebben buitengesmeten toen ze om hun geld gingen vragen ![]() |
| 22 Mar 2009, 15:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: Hugo schreef: Een geluk dat ik ook op die vergadering was I Ik lees hier al 3 keer hetzelfde van andere personen ? Persoonlijk heb ik mijn twijfels en zeg ik om af te wachten, Bomber en Casual zeggen net hetzelfde Positief is wel dat zaken ook bevestigd zijn geweest door beide partijen. Vrijdag had Michel al heel wat openheid gegeven door over de financiele stand van de zaken en over het geld dat DDB in E. Aalst had gestoken. De dag nadien werden heel wat van die zaken bevestigd.... Dat was misschien wel het positieve nieuws van het weekend. Volgens mij wou Hugo gewoon zeggen dat we financieel serieus in de penarie zaten zonder verdere inbreng van DDB en de andere sponsors, dit werd door geen van jullie drie vermeld. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Mar 2009, 15:31 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Hugo schreef: Bram schreef: Ge haalt een aantal zaken door elkaar maar soit. Er is veel gezegd geweest op die vergaderingen, nogal dikwijls werd wel aan de essentie voorbij gegaan. De vergadering van Michel was nogal emotioneel, die van De Bruecker in het begin zeer zakelijk, maar als Dirk het woord nam uiteindelijk dus ook vrij emotioneel Persoonlijk kreeg ik daar de indruk dat Dirk het ook goed meent met Eendracht Aalst. Zijn entourage met dus vooral Frank De Roose in de punt, gaf mij een andere indruk. Nam een paar keer zeer lomp het woord over bijvoorbeeld. Er waren trouwens ook regelmatig wederzijds uitdrukkingen van respect van GDR naar DDB en omgekeerd... Het voornaamste waar ik mij op vast pin, dat is de belofte (die ook Bomber hier al gezet heeft) dat iedereen die EA wilt steunen kan toetreden tot de VZW als die 15.000 euro wilt betalen. We zullen dus wel zien wat het op die vergadering geeft. Een geluk dat ik ook op die vergadering was , mij moeten jullie niets proberen wijs te maken. Ik heb daar genoeg gehoord om mijn besluit te trekken en probeer de waarheid niet te verdraaien mannen! In het belang van de club en de komende vergadering zal ik me inhouden. Jullie weten ook goed genoeg dat het water tot aan de kin stond, en de toekomst van den Iendracht serieus in gevaar was. Laat dit onderwerp rusten en de vergadering afwachten in de plaats van campagne te voeren. I Hier, god de vader heeft gesproken ![]() Jeroen, ik doop jou in de naam van de Vader.. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Mar 2009, 15:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Titus schreef: Bram schreef: Hugo schreef: Een geluk dat ik ook op die vergadering was I Ik lees hier al 3 keer hetzelfde van andere personen ? Persoonlijk heb ik mijn twijfels en zeg ik om af te wachten, Bomber en Casual zeggen net hetzelfde Positief is wel dat zaken ook bevestigd zijn geweest door beide partijen. Vrijdag had Michel al heel wat openheid gegeven door over de financiele stand van de zaken en over het geld dat DDB in E. Aalst had gestoken. De dag nadien werden heel wat van die zaken bevestigd.... Dat was misschien wel het positieve nieuws van het weekend. Volgens mij wou Hugo gewoon zeggen dat we financieel serieus in de penarie zaten zonder verdere inbreng van DDB en de andere sponsors, dit werd door geen van jullie drie vermeld. HET grote verschil in beide vergaderingen was volgens mij dat bij de eerste van kamp geert er gezegd werd "ja we hebben schulden maar we zijn er hard voor aan het werken en oplossingen voor aan het zoeken, deze zouden geen onoverkomelijk probleem mogen zijn" en bij de ander zeggen ze "ja er zijn schulden maar we gaan daar geld tegenaansmijten en doen die toe.". De goede oplossing op korte termijn is redelijk duidelijk denk ik, maar die op lange termijn is koffiedik kijken, en enkel te achterhalen door ze uit te zitten... Maar tegen dat het dan misloopt is het te laat en kunde niet meer weer e... Ik vind dat toch wat zwaar zo gokken met de toekomst van iendracht en hoop gewoon dat we geluk hebben en dat de juiste oplossing word gekozen. Van de rest kunnen ze allemaal de pot op ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 22 Mar 2009, 15:39 |
|
|
Titus schreef: Volgens mij wou Hugo gewoon zeggen dat we financieel serieus in de penarie zaten zonder verdere inbreng van DDB en de andere sponsors, dit werd door geen van jullie drie vermeld. Misschien inderdaad niet expliciet gezegd maar wat ik aanhaalde in een eerdere post: de inbreng van DDB in E. Aalst en zijn steun aan E. Aalst werden nooit door Michel Markey ontkent, integendeel hij bedankte Dirk daar meermaals voor. Ze hebben daar zelfs cijfers over gegeven, de cijfers die Michel gaf werden de dag later door DDB min of meer herhaald.... waardoor we dus mogen aannemen dat die wel zullen kloppen dus, wat dat betreft, daar kan inderdaad geen misverstand over bestaan. Wat mij dan wel stoorde is dat ze beweerden niet over cijfers te beschikken maar alle bovenstaande informatie wel konden geven (DDB dus). Dit bijvoorbeeld bij de vraag hoeveel de schuld bedroeg op het moment dat Geert, Steven en Marc overnamen... daar wouden/konden ze niets over zeggen. Dat was ook maar flauwjtes. Ik had ook de indruk dat Dirk daar wel meer over wou zeggen maar daar onderbroken werd door De Roose. _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Mar 2009, 15:44 |
|
| Pagina 79 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 289 Volgende |