|
|
| Pagina 81 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
the_red_ant69 schreef: t is datte, laten we het over serieuze zaken hebben ... een sprint naar blz 100? ![]() Een vroege ontsnapping? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Mar 2009, 22:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Den Onderkroiper heeft een lichte voorsprong genomen om een fotoken te trekken van het jagende peleton
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Mar 2009, 22:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Smetje schreef: Jean schreef: Is hier geen web-master die de officiële web-site wil overnemen van de "Geert-marionetten"? Ik ken er wel 2 die dat willen doen (tees is nen insider waar er maar een paar gaan kunnun volgen).Is Dillen 1 van die 2? Als ge A zegt, zeg dan B ook. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 22 Mar 2009, 22:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
de langen schreef: Smetje schreef: Jean schreef: Is hier geen web-master die de officiële web-site wil overnemen van de "Geert-marionetten"? Ik ken er wel 2 die dat willen doen (tees is nen insider waar er maar een paar gaan kunnun volgen).Is Dillen 1 van die 2? Als ge A zegt, zeg dan B ook. ![]() |
| 22 Mar 2009, 22:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
de langen schreef: Smetje schreef: Jean schreef: Is hier geen web-master die de officiële web-site wil overnemen van de "Geert-marionetten"? Ik ken er wel 2 die dat willen doen (tees is nen insider waar er maar een paar gaan kunnun volgen).Is Dillen 1 van die 2? Als ge A zegt, zeg dan B ook. Ik denk het wel eerlijk gezegd, ik heb toch ergens horen zeggen dat Dillen het trainerschap gaat laten voor wat het is en zich volledig op een carrière als webmaster gaat richten. |
| 22 Mar 2009, 22:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Een grijs seizoen op EA? Ik wacht al 30 jaar...
![]() |
| 22 Mar 2009, 22:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Nu moeten we trouwens juist nog dienen tweeden ontmaskeren. Zou Patrick De Wilde iets van websites afweten? Diene zit toch ook nog zonder club hé.
|
| 22 Mar 2009, 22:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Nu moeten we trouwens juist nog dienen tweeden ontmaskeren. Zou Patrick De Wilde iets van websites afweten? Diene zit toch ook nog zonder club hé. incompetent daarvoor denk ik ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Mar 2009, 22:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bram schreef: Bartos schreef: Nu moeten we trouwens juist nog dienen tweeden ontmaskeren. Zou Patrick De Wilde iets van websites afweten? Diene zit toch ook nog zonder club hé. incompetent daarvoor denk ik ![]() 't Schijnt dat die een carriëre begonnen is als dirigent van mannenkoren. Hij is begonnen in Aalst, en nu is hij op wereldtoernee... |
| 22 Mar 2009, 22:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Bartos schreef: Nu moeten we trouwens juist nog dienen tweeden ontmaskeren. Zou Patrick De Wilde iets van websites afweten? Diene zit toch ook nog zonder club hé. incompetent daarvoor denk ik ![]() In dat geval ken ik nog een goede domeinnaam (ook nen insider) |
| 22 Mar 2009, 22:58 |
|
|
Duivelke
panoleon schreef: zwawi schreef: Jeroen schreef: Vrijdag was er dus een vergadering tussen de supporters en Markey en co. Zaterdag dan weer tussen De Bruecker en de supporters. Kan er hier iemand van beide vergaderingen een uitgebreid verslag zetten ? Een vraag waar velen denk ik wel eens een antwoord op willen. Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() Ben blij dat je het zegt van diene fitness !! Dit was het stokpaardje van (je vriendje) Bart De Nul, vraag maar na bij de spelers. Trouwens, waar hebben ze verleden maandag getraind ? Vraag ook maar aan de Spotbeentjes ![]() |
| 23 Mar 2009, 0:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
MUSSA schreef: panoleon schreef: zwawi schreef: Een vraag waar velen denk ik wel eens een antwoord op willen. Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() Ben blij dat je het zegt van diene fitness !! Dit was het stokpaardje van (je vriendje) Bart De Nul, vraag maar na bij de spelers. Trouwens, waar hebben ze verleden maandag getraind ? Vraag ook maar aan de Spotbeentjes ![]() nu weten we toch al iets meer en dank aan DDB voor de openheid, hopelijk volgend seizoen nen frisse start op bestuursvlak en spelersvlak en laat de rotte appels maar varen uit de kern! |
| 23 Mar 2009, 10:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
MUSSA schreef: panoleon schreef: zwawi schreef: Een vraag waar velen denk ik wel eens een antwoord op willen. Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() Ben blij dat je het zegt van diene fitness !! Dit was het stokpaardje van (je vriendje) Bart De Nul, vraag maar na bij de spelers. Trouwens, waar hebben ze verleden maandag getraind ? Vraag ook maar aan de Spotbeentjes ![]() Beste Moussa, vraag eens aan Thomas Troch, Ewen Verheyden, Arne Dugardein, Van Holm, Van Landuyt, Jens Podevijn, Arnold, Lord, Mich, de Spotbeentjes, Kenn Van Damme, enz ... en aan alle jeugdspelers wat Bart voor hen betekent. Dat je problemen hebt met de persoon Bart is 1 zaak, maar dat je twijfelt aan zijn kennis van zaken. De persoon in kwestie is hoofd van de faculteit sport en voedingsleer op de EHSAL en gaf elke maandag hersteltrainingen op de ZANDBERG. Tot een aantal spelers (4 uit de voltallige kern, waaronder 1 die een volledige revalidatie heeft gedaan met Bart) hem hebben afgeschoten en waarna ze naar de fitness zijn getrokken. Er waren erbij die het niet zagen zitten om te komen uitlopen op zandberg en daarvoor een aantal kilometers moesten doen. Als je graag info geeft, zorgt dan dat het correct is. Bijkomend ben ik fier dat ik Bart een vriend mag noemen, iets wat alle bovenstaande namen ook mogen doen. Maar ja dat waren spelers waar wij niets meer konden mee doen. _________________ geer'n bè |
| 23 Mar 2009, 14:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
panoleon schreef: MUSSA schreef: panoleon schreef: Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() Ben blij dat je het zegt van diene fitness !! Dit was het stokpaardje van (je vriendje) Bart De Nul, vraag maar na bij de spelers. Trouwens, waar hebben ze verleden maandag getraind ? Vraag ook maar aan de Spotbeentjes ![]() Beste Moussa, vraag eens aan Thomas Troch, Ewen Verheyden, Arne Dugardein, Van Holm, Van Landuyt, Jens Podevijn, Arnold, Lord, Mich, de Spotbeentjes, Kenn Van Damme, enz ... en aan alle jeugdspelers wat Bart voor hen betekent. Dat je problemen hebt met de persoon Bart is 1 zaak, maar dat je twijfelt aan zijn kennis van zaken. De persoon in kwestie is hoofd van de faculteit sport en voedingsleer op de EHSAL en gaf elke maandag hersteltrainingen op de ZANDBERG. Tot een aantal spelers (4 uit de voltallige kern, waaronder 1 die een volledige revalidatie heeft gedaan met Bart) hem hebben afgeschoten en waarna ze naar de fitness zijn getrokken. Er waren erbij die het niet zagen zitten om te komen uitlopen op zandberg en daarvoor een aantal kilometers moesten doen. Als je graag info geeft, zorgt dan dat het correct is. Bijkomend ben ik fier dat ik Bart een vriend mag noemen, iets wat alle bovenstaande namen ook mogen doen. Maar ja dat waren spelers waar wij niets meer konden mee doen. WAT EEN PLOEG |
| 23 Mar 2009, 14:55 |
|
|
Duivelke
panoleon schreef: MUSSA schreef: panoleon schreef: Weet dat Koen DC zijn eigen vergadering heeft verlaten en dat GDR niet aanwezig was in den babbeleir. De andere vergadering is vrij sereen verlopen met de nodige uitleg, met cijfers die niets aan het toeval overlaten. Was persoonlijk niet aanwezig, maar weet het van mensen die op beide vergaderingen waren. Wat betreft de trainingen, deze week wordt er maandag, dinsdag en donderdag getraind op zandberg, dus geen fitnesstoestanden. Weet het van de Spotbeentjes. Volgens Kris VDH zijn we nog altijd voetballers .... Allez na gisteren toch nog een aantal. Weet eigenlijk niet wat ik van gisteren moet denken, niet beter kunnen of bewust ......... ![]() Ben blij dat je het zegt van diene fitness !! Dit was het stokpaardje van (je vriendje) Bart De Nul, vraag maar na bij de spelers. Trouwens, waar hebben ze verleden maandag getraind ? Vraag ook maar aan de Spotbeentjes ![]() Beste Moussa, vraag eens aan Thomas Troch, Ewen Verheyden, Arne Dugardein, Van Holm, Van Landuyt, Jens Podevijn, Arnold, Lord, Mich, de Spotbeentjes, Kenn Van Damme, enz ... en aan alle jeugdspelers wat Bart voor hen betekent. Dat je problemen hebt met de persoon Bart is 1 zaak, maar dat je twijfelt aan zijn kennis van zaken. De persoon in kwestie is hoofd van de faculteit sport en voedingsleer op de EHSAL en gaf elke maandag hersteltrainingen op de ZANDBERG. Tot een aantal spelers (4 uit de voltallige kern, waaronder 1 die een volledige revalidatie heeft gedaan met Bart) hem hebben afgeschoten en waarna ze naar de fitness zijn getrokken. Er waren erbij die het niet zagen zitten om te komen uitlopen op zandberg en daarvoor een aantal kilometers moesten doen. Als je graag info geeft, zorgt dan dat het correct is. Bijkomend ben ik fier dat ik Bart een vriend mag noemen, iets wat alle bovenstaande namen ook mogen doen. Maar ja dat waren spelers waar wij niets meer konden mee doen. Zo'n vriendschap moet je koesteren want 't is zeldzaam, maar als je mijn quote goed leest heb ik het over zijn stokpaardje, niet dat ik twijfel aan zijn kennis, wou alleen maar aantonen dat hij de programma's voor de spelers klaarmaakte voor in de fitness, wat de uitlooptraining op zandberg betreft, bezigheidstherapie van de bovenste plank, ben wel voorstander van recuptrainingen op het veld maar moet wel deftig blijven hé. En die kilometers, dat je naar zandberg komt en rondjes loopt of je ga naar de fitness en je loopt op den band, wat is in godsnaam het verschil ? Je bent precies niet veel aanwezig geweest tijdens die uitlooptrainingen ![]() |
| 23 Mar 2009, 15:39 |
|
| Pagina 81 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 289 Volgende |