|
|
| Pagina 82 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Zo'n vriendschap moet je koesteren want 't is zeldzaam, maar als je mijn quote goed leest heb ik het over zijn stokpaardje, niet dat ik twijfel aan zijn kennis, wou alleen maar aantonen dat hij de programma's voor de spelers klaarmaakte voor in de fitness, wat de uitlooptraining op zandberg betreft, bezigheidstherapie van de bovenste plank, ben wel voorstander van recuptrainingen op het veld maar moet wel deftig blijven hé.
En die kilometers, dat je naar zandberg komt en rondjes loopt of je ga naar de fitness en je loopt op den band, wat is in godsnaam het verschil ? Je bent precies niet veel aanwezig geweest tijdens die uitlooptrainingen [/quote]Ben dan toch reeds tevreden dat we het over 1 zaal eens zijn , namelijk zijn kennis. Over het ander kan je blijven discussiëren, de ene gaat het goed vinden de andere niet. Een feit is dat zowel in 4de als de korte periode in 3de we zeer weinig geblesseerde spelers hadden, iets wat in de 2de helft van vorig jaar niet echt meer het geval was. Toeval, kan zijn, maar er lagen er op een bepaald moment wel zeer veel in de lappemand. Nog een vb, Roel vraagt aan Bart of hij het goed vond om te spelen met een inspuiting. Hij is tegen het advies van Bart ingegaan en wat is het resultaat, zijn jaar om zeep, misschien wel zijn volledige carrière. Mogelijk zou het indien het niet had gespeeld het zich later hebben gemanifesteerd, maar toch. Arnold was zo gezegd niet meer in orde, maar Bart heeft hem getest, verder met hem doorgewerkt en uiteindelijk fit bevonden en tevreden dat ze zijn in Hoek. Enfin we zullen beiden onze mening wel hebben, de tijd zal uitwijzen wie zijn mening dient te herzien. _________________ geer'n bè |
| 23 Mar 2009, 16:16 |
|
|
Duivelke
panoleon schreef: Zo'n vriendschap moet je koesteren want 't is zeldzaam, maar als je mijn quote goed leest heb ik het over zijn stokpaardje, niet dat ik twijfel aan zijn kennis, wou alleen maar aantonen dat hij de programma's voor de spelers klaarmaakte voor in de fitness, wat de uitlooptraining op zandberg betreft, bezigheidstherapie van de bovenste plank, ben wel voorstander van recuptrainingen op het veld maar moet wel deftig blijven hé. En die kilometers, dat je naar zandberg komt en rondjes loopt of je ga naar de fitness en je loopt op den band, wat is in godsnaam het verschil ? Je bent precies niet veel aanwezig geweest tijdens die uitlooptrainingen ![]() Ben dan toch reeds tevreden dat we het over 1 zaal eens zijn , namelijk zijn kennis. Over het ander kan je blijven discussiëren, de ene gaat het goed vinden de andere niet. Een feit is dat zowel in 4de als de korte periode in 3de we zeer weinig geblesseerde spelers hadden, iets wat in de 2de helft van vorig jaar niet echt meer het geval was. Toeval, kan zijn, maar er lagen er op een bepaald moment wel zeer veel in de lappemand. Nog een vb, Roel vraagt aan Bart of hij het goed vond om te spelen met een inspuiting. Hij is tegen het advies van Bart ingegaan en wat is het resultaat, zijn jaar om zeep, misschien wel zijn volledige carrière. Mogelijk zou het indien het niet had gespeeld het zich later hebben gemanifesteerd, maar toch. Arnold was zo gezegd niet meer in orde, maar Bart heeft hem getest, verder met hem doorgewerkt en uiteindelijk fit bevonden en tevreden dat ze zijn in Hoek. Enfin we zullen beiden onze mening wel hebben, de tijd zal uitwijzen wie zijn mening dient te herzien.[/quot Tof dat we overéénkomen maar heb wel enkele bedenkingen: Die fabeltjes van die testen waar Arnold zogezegd de beste resultaten had van de groep, over welke testen hebben we het in godsnaam en wat/waar zijn nu die resultaten ??? Nogmaals, ik heb menig trainingen gezien op zandberg en (spijtig genoeg) liep het voor Arnold van geen meter, kon zelfs geen deftige controle uitvoeren laat staan scoren op training. En dat Bart met hem heeft doorgewerkt? (Dan wel buiten de trainingsuren op een andere lokatie misschien, want niet op zandberg) |
| 23 Mar 2009, 16:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
MUSSA schreef: panoleon schreef: Zo'n vriendschap moet je koesteren want 't is zeldzaam, maar als je mijn quote goed leest heb ik het over zijn stokpaardje, niet dat ik twijfel aan zijn kennis, wou alleen maar aantonen dat hij de programma's voor de spelers klaarmaakte voor in de fitness, wat de uitlooptraining op zandberg betreft, bezigheidstherapie van de bovenste plank, ben wel voorstander van recuptrainingen op het veld maar moet wel deftig blijven hé. En die kilometers, dat je naar zandberg komt en rondjes loopt of je ga naar de fitness en je loopt op den band, wat is in godsnaam het verschil ? Je bent precies niet veel aanwezig geweest tijdens die uitlooptrainingen ![]() Ben dan toch reeds tevreden dat we het over 1 zaal eens zijn , namelijk zijn kennis. Over het ander kan je blijven discussiëren, de ene gaat het goed vinden de andere niet. Een feit is dat zowel in 4de als de korte periode in 3de we zeer weinig geblesseerde spelers hadden, iets wat in de 2de helft van vorig jaar niet echt meer het geval was. Toeval, kan zijn, maar er lagen er op een bepaald moment wel zeer veel in de lappemand. Nog een vb, Roel vraagt aan Bart of hij het goed vond om te spelen met een inspuiting. Hij is tegen het advies van Bart ingegaan en wat is het resultaat, zijn jaar om zeep, misschien wel zijn volledige carrière. Mogelijk zou het indien het niet had gespeeld het zich later hebben gemanifesteerd, maar toch. Arnold was zo gezegd niet meer in orde, maar Bart heeft hem getest, verder met hem doorgewerkt en uiteindelijk fit bevonden en tevreden dat ze zijn in Hoek. Enfin we zullen beiden onze mening wel hebben, de tijd zal uitwijzen wie zijn mening dient te herzien.[/quot Tof dat we overéénkomen maar heb wel enkele bedenkingen: Die fabeltjes van die testen waar Arnold zogezegd de beste resultaten had van de groep, over welke testen hebben we het in godsnaam en wat/waar zijn nu die resultaten ??? Nogmaals, ik heb menig trainingen gezien op zandberg en (spijtig genoeg) liep het voor Arnold van geen meter, kon zelfs geen deftige controle uitvoeren laat staan scoren op training. En dat Bart met hem heeft doorgewerkt? (Dan wel buiten de trainingsuren op een andere lokatie misschien, want niet op zandberg) Wie beweert dat Arnold de beste testen had? en ja Bart heeft een aantal middagen met Arnold verder gewerkt. Ere wie ere toekomt. We gaan er nog geraken Moussa, zondag mss een pintje? ![]() _________________ geer'n bè |
| 23 Mar 2009, 16:52 |
|
|
Miniem
ja Bart is echt wel de man.Is op 1 jaar tijd al 2x buiten gevlogen bij den A kern en ben zeker dat hij ongeduldig is om onder Van Der Haegen aan zijn 3de kans te beginnen.Heeft ook geen schaamte die gast
|
| 23 Mar 2009, 17:10 |
|
|
adolf schreef: ja Bart is echt wel de man.Is op 1 jaar tijd al 2x buiten gevlogen bij den A kern en ben zeker dat hij ongeduldig is om onder Van Der Haegen aan zijn 3de kans te beginnen.Heeft ook geen schaamte die gast Ken je hem dan persoonlijk? Is de 1ste keer zelf opgestapt en de 2de keer onder impuls van 4 spelers. 'k Ga er verder geen woorden aan vuil maken, jij jouw mening, ik de mijne. _________________ geer'n bè |
| 23 Mar 2009, 17:46 |
|
|
Freak
panoleon schreef: adolf schreef: ja Bart is echt wel de man.Is op 1 jaar tijd al 2x buiten gevlogen bij den A kern en ben zeker dat hij ongeduldig is om onder Van Der Haegen aan zijn 3de kans te beginnen.Heeft ook geen schaamte die gast Ken je hem dan persoonlijk? Is de 1ste keer zelf opgestapt en de 2de keer onder impuls van 4 spelers. 'k Ga er verder geen woorden aan vuil maken, jij jouw mening, ik de mijne. wie waren die vier spelers, dat interesseert mij dan telkens weer... ![]() |
| 23 Mar 2009, 20:11 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
kvraag mij af wa voor nut het heeft dat er ier ambras wordt gemaakt over dingen die in het verleden zijn gebeurd,ge moogt gij nog zoveel kreften,tga nix meer aan veranderen ze
![]() |
| 23 Mar 2009, 20:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Eventjes verduidelijk wat betreft blessure van roel.
Ik ken die blessure omdat ik der zelf aan geopereerd ben jaren geleden. Pubalgie is een typische overbelastingsblessure. Op een gegeven moment is der scheur in buikspieren waardoor je nietmeer pijnvrij kunt spelen of sporten in het algemeen. Is allemaal te zien in welke mate dat is. Soms kunnen spelers op dit niveau met blijvende kiné geholpen worden ondanks dat scheur der aanwezig is. In ieder geval, wat betreft zijn carriere ben ik wel zeker !! Wie zich daaraan opereert scheurt dit NOOIT MEER !! wanneer operatie degelijk is uitgevoerd is kans op terug scheuren quasi nihil !! Enigste nadeeltje van buikspieren die dus operatief gehecht worden is dat deze blijvend sterk zijn maar dat je als speler een heel klein stukje wendbaarheid verliest. Het is een enorme pijnlijke operatie !!!! De eerste week roep je op alle heiligen en schreeuw je het dag en nacht uit van pijn bij minste beweging in bed..... Een aantal weken later kun je terug langzaam beginnen stappen , eerst hele kleine trajecten, steeds verder. Nadien kiné, en op 3 maand tijd kun je terug beginnen met voetballen. Ik ben der 100 percent dus van overtuigd dat roel daar niks maar dan ook niks van last gaat mee hebben. Dit even ter verduidelijking. Alleen naar aanleiding van bepaalde gebeurtenissen waarin ik niet dieper wil ingaan zegt er me iets dat hij de club gaat verlaten...... het is geen gissing en ik hoop dat ik fout ben..... |
| 23 Mar 2009, 21:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
marc2 schreef: Eventjes verduidelijk wat betreft blessure van roel. Ik ken die blessure omdat ik der zelf aan geopereerd ben jaren geleden. Pubalgie is een typische overbelastingsblessure. Op een gegeven moment is der scheur in buikspieren waardoor je nietmeer pijnvrij kunt spelen of sporten in het algemeen. Is allemaal te zien in welke mate dat is. Soms kunnen spelers op dit niveau met blijvende kiné geholpen worden ondanks dat scheur der aanwezig is. In ieder geval, wat betreft zijn carriere ben ik wel zeker !! Wie zich daaraan opereert scheurt dit NOOIT MEER !! wanneer operatie degelijk is uitgevoerd is kans op terug scheuren quasi nihil !! Enigste nadeeltje van buikspieren die dus operatief gehecht worden is dat deze blijvend sterk zijn maar dat je als speler een heel klein stukje wendbaarheid verliest. Het is een enorme pijnlijke operatie !!!! De eerste week roep je op alle heiligen en schreeuw je het dag en nacht uit van pijn bij minste beweging in bed..... Een aantal weken later kun je terug langzaam beginnen stappen , eerst hele kleine trajecten, steeds verder. Nadien kiné, en op 3 maand tijd kun je terug beginnen met voetballen. Ik ben der 100 percent dus van overtuigd dat roel daar niks maar dan ook niks van last gaat mee hebben. Dit even ter verduidelijking. Alleen naar aanleiding van bepaalde gebeurtenissen waarin ik niet dieper wil ingaan zegt er me iets dat hij de club gaat verlaten...... het is geen gissing en ik hoop dat ik fout ben..... Ik heb Roel bezig gezien tijdens de wedstrijd op La Louvière, en was daar een echte Iendracht supporter . Indien je de ploeg dra verlaat kom je niet in de spionkop staan . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Mar 2009, 22:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Laat het ons hopen !! Das een van spelers die ik nog meeste heb gemist dit seizoen.... Een jongen die der steeds voor gaat, vol inzet, soms wat teveel over de schreef maar nog liever zulke jongens dan tamzakken en pattatenzakken....
|
| 23 Mar 2009, 23:19 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Marcel Van Den Steen sportief manager bij E. Aalst
Marcel Van Den Steen wordt de nieuwe sportief manager bij voetbalclub Eendracht Aalst. Hij zal daar de opgestapte Geert De Ridder opvolgen. Van Den Steen is de voormalige sterke man van Eendracht Meldert, later hielp hij mee aan de fusie van de twee Meldertse ploegen tot het huidige Verbroedering Meldert. Daar stapte hij op na een meningverschil met zijn broer Seppe, maar nu keert hij dus terug in het voetbalwereldje. (24/03/2009) Is dat zeker of wat? Ik dacht dat dat nog maar geruchten waren? _________________
|
| 24 Mar 2009, 13:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Sven KSK Opwijk schreef: Marcel Van Den Steen sportief manager bij E. Aalst Marcel Van Den Steen wordt de nieuwe sportief manager bij voetbalclub Eendracht Aalst. Hij zal daar de opgestapte Geert De Ridder opvolgen. Van Den Steen is de voormalige sterke man van Eendracht Meldert, later hielp hij mee aan de fusie van de twee Meldertse ploegen tot het huidige Verbroedering Meldert. Daar stapte hij op na een meningverschil met zijn broer Seppe, maar nu keert hij dus terug in het voetbalwereldje. (24/03/2009) Is dat zeker of wat? Ik dacht dat dat nog maar geruchten waren? Zolang hij hier maar aan geen fusie komt werken ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 24 Mar 2009, 13:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Vandaag plusminus een verzoeningspoging door De Bruecker in het Nieuwsblad.
|
| 24 Mar 2009, 14:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Casual1919 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Marcel Van Den Steen sportief manager bij E. Aalst Marcel Van Den Steen wordt de nieuwe sportief manager bij voetbalclub Eendracht Aalst. Hij zal daar de opgestapte Geert De Ridder opvolgen. Van Den Steen is de voormalige sterke man van Eendracht Meldert, later hielp hij mee aan de fusie van de twee Meldertse ploegen tot het huidige Verbroedering Meldert. Daar stapte hij op na een meningverschil met zijn broer Seppe, maar nu keert hij dus terug in het voetbalwereldje. (24/03/2009) Is dat zeker of wat? Ik dacht dat dat nog maar geruchten waren? Zolang hij hier maar aan geen fusie komt werken ... dan zal hij al even vlug weer weg zijn als dat hij gekomen is,denk nie da hij da een 2de keer gaat riskeren en zeker nie met ea,ze zullen het nu na de vorige 2 pipos dat da hier geprobeerd hebben wel geleerd hebben zeker da eendracht een traditieclub is die zijn eigenheid MOET behouden...voor wie da hier nog eens komt proberen,.t zal zijnen besten dag nie zijn! |
| 24 Mar 2009, 14:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
marc2 schreef: Eventjes verduidelijk wat betreft blessure van roel. Ik ken die blessure omdat ik der zelf aan geopereerd ben jaren geleden. Pubalgie is een typische overbelastingsblessure. Op een gegeven moment is der scheur in buikspieren waardoor je nietmeer pijnvrij kunt spelen of sporten in het algemeen. Is allemaal te zien in welke mate dat is. Soms kunnen spelers op dit niveau met blijvende kiné geholpen worden ondanks dat scheur der aanwezig is. In ieder geval, wat betreft zijn carriere ben ik wel zeker !! Wie zich daaraan opereert scheurt dit NOOIT MEER !! wanneer operatie degelijk is uitgevoerd is kans op terug scheuren quasi nihil !! Enigste nadeeltje van buikspieren die dus operatief gehecht worden is dat deze blijvend sterk zijn maar dat je als speler een heel klein stukje wendbaarheid verliest. Het is een enorme pijnlijke operatie !!!! De eerste week roep je op alle heiligen en schreeuw je het dag en nacht uit van pijn bij minste beweging in bed..... Een aantal weken later kun je terug langzaam beginnen stappen , eerst hele kleine trajecten, steeds verder. Nadien kiné, en op 3 maand tijd kun je terug beginnen met voetballen. Ik ben der 100 percent dus van overtuigd dat roel daar niks maar dan ook niks van last gaat mee hebben. Dit even ter verduidelijking. Alleen naar aanleiding van bepaalde gebeurtenissen waarin ik niet dieper wil ingaan zegt er me iets dat hij de club gaat verlaten...... het is geen gissing en ik hoop dat ik fout ben..... Overlaatst liet roel aan het bestuur weten dat hij enkel wil blijven als hij in de spits mag spelen. Nietmeer als verdediger. Hij zij dat hij beter was dan eender welke spits dat we op dit moment hebben lopen. Het ergste van al is dat hij nog gelijk heeft ook :-s |
| 24 Mar 2009, 15:42 |
|
| Pagina 82 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 289 Volgende |