Rode Duivels - Pagina 58 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 56 57 58 59 60 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Rode Duivels
Tegen Feyenoord ? Wat betekent dit ? Feynoord moet verdorie "vechten" om uit de degradatiezonde te blijven.

Net zoals swerts : speelt elke week zijn match in Holland maar komt toch iets te kort op internationaal niveau hé.

Hetzelfde verhaal van Martens: de spelverdeler bij AZ, onaantastbaar in Holland...maar kan in mijn ogen niets komen doen in de nationale ploeg...

26 Mar 2009, 18:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dani schreef:
Tegen Feyenoord ? Wat betekent dit ? Feynoord moet verdorie "vechten" om uit de degradatiezonde te blijven.

Net zoals swerts : speelt elke week zijn match in Holland maar komt toch iets te kort op internationaal niveau hé.

Hetzelfde verhaal van Martens: de spelverdeler bij AZ, onaantastbaar in Holland...maar kan in mijn ogen niets komen doen in de nationale ploeg...
Ook mijn mening maar er zijn nu eenmaal een aantal belangrijke pionnen die we moeten missen.

We hebben wel een 11-tal goede spelers, waarmee we zeker een groot tornooi kunnen halen. Maar ze moeten wel allemaal fit zijn.

26 Mar 2009, 18:56
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bram schreef:
Dani schreef:

Ook mijn mening maar er zijn nu eenmaal een aantal belangrijke pionnen die we moeten missen.

We hebben wel een 11-tal goede spelers, waarmee we zeker een groot tornooi kunnen halen. Maar ze moeten wel allemaal fit zijn.

11? Dit is de basisploeg
--------------------------------Stijnen--------------------------------
---Vanden Borre --- Kompany - Simons --- Vermaelen--
-------------------------Fellaini - Vertonghen--------------------
-----------Defour --------------------------------- Witsel----------
--------------------------Sonck - Dembélé------------------------

Voor achteraan heb je nog Swerts, Van Buyten, Van Damme, Pocognoli. Binnenkort komt daar nog Joao Carlos en Marcos bij.
Verdedigende middenvelder kan Defour en Witsel ook nog spelen. Dan heb je nog Gillet, Odjidja, Mudingayi (is nu wat verdwenen uit de schijnwerpers maar heeft eigenlijk nog nooit ontgoocheld).
Aanvallende op het middenveld kunnen De Mul, Gillet, Legear, Hazard, Martens en kort achter de spitsen De Camargo spelen.
Spitsen heb je nog Mirallas en De Sutter en eventueel De Camargo.

Ik vind, in vergelijking met pakweg drie jaar geleden, dat we zeker niet mogen klagen ze.

26 Mar 2009, 20:58

Website: http://www.iendracht.be
Ja inderdaad, met al die naturalisaties gaan we er inderdaad misschien toch nog komen ;)

en de "plots" doorbrak van Hazard kan ook voor dat beetje extra zorgen.

26 Mar 2009, 20:59

Bram schreef:
Ja inderdaad, met al die naturalisaties gaan we er inderdaad misschien toch nog komen ;)

Spijtig dat die naturalisaties van Joao Carlos en Marcos er twee zijn waar we ze eigenlijk niet zo hard nodig hadden. Kompany en Joao Carlos centraal. Wereld duo :D

26 Mar 2009, 21:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
Bram schreef:

Spijtig dat die naturalisaties van Joao Carlos en Marcos er twee zijn waar we ze eigenlijk niet zo hard nodig hadden. Kompany en Joao Carlos centraal. Wereld duo :D

Ik vind het juist posities waar we ze wel nodig hebben. Rechtsachter is toch één van de probleemposities en we hebben alleszins geen enkele Belgische rechtsachter die maar in de buurt komt van Marcos. En centraal achterin kan je Joao Carlos in de plaats van Simons of Van Buyten toch ook een fameuze versterking noemen hé.

27 Mar 2009, 10:56

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Bram schreef:

Ik vind het juist posities waar we ze wel nodig hebben. Rechtsachter is toch één van de probleemposities en we hebben alleszins geen enkele Belgische rechtsachter die maar in de buurt komt van Marcos. En centraal achterin kan je Joao Carlos in de plaats van Simons of Van Buyten toch ook een fameuze versterking noemen hé.

Bwa, achteraan zit je met Kompany en later Vermaelen (als Simons ooit is inziet dat hij beter stopt met shotten en de voetballers het werk gaat laten doen :D ) . En op rechtsback, mja, daar zijn we het nog nooit over eens geweest hé :-) . Marcos zou voor mij wel de eerste invaller zijn op rechtsachter.

27 Mar 2009, 12:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
Bwa, achteraan zit je met Kompany en later Vermaelen (als Simons ooit is inziet dat hij beter stopt met shotten en de voetballers het werk gaat laten doen :D ) . En op rechtsback, mja, daar zijn we het nog nooit over eens geweest hé :-) . Marcos zou voor mij wel de eerste invaller zijn op rechtsachter.

Mja, als Vandenborre nog veel traint, mag hij misschien wel sporadisch de schoenen van Marcos al eens kuisen :p .

27 Mar 2009, 12:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Over Marcos ben ik akkoord, maar die Joao Carlos ... Wat heeft die bewezen feitelijk ? Top in België bij Lokeren en Genk, maar ondertussen ook niet meer van de jongste..

Van Buyten, hoe veel er ook tegen zijn speelt wel geregeld mee bij Bayern. Simons bij PSV..

Al moet het centrale duo altijd Kompany - Vermaelen zijn.

27 Mar 2009, 12:45

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Mja, als Vandenborre nog veel traint, mag hij misschien wel sporadisch de schoenen van Marcos al eens kuisen :p .

Ja hij is bescheiden soms wilt hij zich is verlagen tot het helpen van zijn minder getalenteerde ploegmaats :p

27 Mar 2009, 13:38
forumlegende

Ik vind dat Simons maar weinig respect geniet.
Is toch de enige Duivel die steeds op niveau acteert. Ontgoochelt amper.

Toch even een bedeking over de "basisploeg" van onze vriend uit opwijk.

Ik vind dat Witsel niets te zoeken heeft in de nationale ploeg. Ook Defour vind ik tekort komen op de positie waar hij wordt uitgespeeld.

De Camargo is gewoon top en kan het verschil maken in de lucht, wat tegen een stugge tegenstander wel nodig zal zijn.

Verder vind ik Stijnen een enorme arrogante kloot die bovendien zo dom is als lood. En wat heeft hij al bewezen????

Geef mij maar volgende ploeg :

Bailly
VDB - Van Buyten - Kompany - Vermaelen
Defour - Simons - Fellaini - Dembele
De Camargo
Sonck

27 Mar 2009, 14:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ja, daar begrijp ik nu toch niks van hoor. De Camargo top ?? Ge moet is zien hoeveel kansen die de nek omwringt. Een spits moet scoren, De Sutter lijkt mij een beter alternatief daar (wil je een boomlange spits hebben).

Defour heeft gewoon alles om de nieuwe patron van de Rode Duivels te worden. Schitterende voetballer met een zéér goede mentaliteit. Tis zeker niet de slimste, maar als je ziet hoeveel respect die krijgt in Standard, waar hij al drie jaar kapitein is...

Defour moet gewoon altijd in de ploeg, al zou ik hem aanvallender laten spelen en achter hem Fellaini en Vertonghen, naar Belgisch niveau ook twee klasbakken.

Witsel zou bij mij ook op de bank zitten. Die presteerde in 2008 super, maar in 2009 is die niks meer dan middelmaat. Al heeft hij wel het potentieel.

27 Mar 2009, 15:03
Junior

als we toch allemaal bezig zijn ;)

--------------------------------Bailly-----------------------------------
--Vanden Borre - Simons - Vermaelen - Van Damme-
---------------------------Fellaini - Defour--------------------------
-----------De Mul --------------------------------- Hazard---------
------------------------De Sutter - Dembélé----------------------

Vertonghen zou ik er ook ergens in willen, maar dan moet Defour eruit. Misschien De Mul een helft laten doen, dan hem vervangen door Vertonghen en met Defour verwisselen van plaats.

27 Mar 2009, 15:45

Leeftijd: 11
Pai schreef:
als we toch allemaal bezig zijn ;)

--------------------------------Bailly-----------------------------------
--Vanden Borre - Simons - Vermaelen - Van Damme-
---------------------------Fellaini - Defour--------------------------
-----------De Mul --------------------------------- Hazard---------
------------------------De Sutter - Dembélé----------------------

Vertonghen zou ik er ook ergens in willen, maar dan moet Defour eruit. Misschien De Mul een helft laten doen, dan hem vervangen door Vertonghen en met Defour verwisselen van plaats.

De mul heeft geblesseerd afgehaakt

27 Mar 2009, 16:09
Ancien

Leeftijd: 45
Dani schreef:
De Camargo is gewoon top en kan het verschil maken in de lucht, wat tegen een stugge tegenstander wel nodig zal zijn.

:lol: :lol:
De Camargo is inderdaad goe in de luchtduels, maar eenmaal voor doel wringt hij werkelijk alles de nek om. Dus 'top'?????

Dani schreef:
Verder vind ik Stijnen een enorme arrogante kloot die bovendien zo dom is als lood. En wat heeft hij al bewezen????

Geef mij maar volgende ploeg :

Bailly
VDB - Van Buyten - Kompany - Vermaelen
Defour - Simons - Fellaini - Dembele
De Camargo
Sonck

Stijnen is idd nen arrogante kloot, maar 't is wel veruit den besten da we hebben. Zwijg me aub van kermiskeeper Bailly...
Nu geniet die veel respect in Duitsland maar hij is er nog maar efkes hé. Wacht eens een jaar tot ze hem zien blunderen, zoals wij hem kennen...

Mijn ideale 11:
Stijnen
VDB-Simons-Kompany-Vermaelen
Defour-Vertonghen-Fellaini-Witsel
Dembele-Sonck

edit: in de toekomst zou je dan Marcos (als em Belg is) in de plaats van VDB kunnen zetten

27 Mar 2009, 16:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 56 57 58 59 60 242