|
|
| Pagina 43 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
witteken schreef: Bakkie schreef: witteken schreef: Ik ben gene harde fan van de roel mor als da zijne vervanger gaat worden.Bij st niklaas kopen ze bula , arnold en wij moeten het doen met depoitre, delie. Ik heb hier gevoel da ze weer de middelmatige spelers aant kopen zijn. Had ik hier niet gelezen,geen afgedankte zogenaamde vedetten met een dikke pre goed doen op den iendracht dat zal nooit iemand kunnen en dat is al 30 jaar zo.Volgende week weer ene zoals van mieghem kopen en het kan hier weer niet meer op. Stop eens met zagen jongens en wacht eens rustig af met wat ons bestuur nog op de proppen komt. gemakkelijk gezegd , we wachten al veel jaren .ik hoor liever namen zoals arne; troch, ewen dan een naam van een jongen die soms eens mag meedoen bij een middelmatige ploeg uit derde.Ieder zijn gedacht mor vande jaar ist van moetes en die namen zeggen me toch nog nie da we gaan kunnen concurreren met andere top ploegen. Die namen die ge hier opnoemt zegden ons ook niets toen ze hier aankwamen indertij en we speelden los kampioen ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 08 Apr 2009, 19:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gij had nog nooit van Troch of Dugardeyn gehoord ?
Hallo ! dat waren wel namen in de lagere reeksen hoor ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Apr 2009, 19:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
BVW schreef: witteken schreef: Bakkie schreef: Had ik hier niet gelezen,geen afgedankte zogenaamde vedetten met een dikke pre goed doen op den iendracht dat zal nooit iemand kunnen en dat is al 30 jaar zo.Volgende week weer ene zoals van mieghem kopen en het kan hier weer niet meer op. Stop eens met zagen jongens en wacht eens rustig af met wat ons bestuur nog op de proppen komt. gemakkelijk gezegd , we wachten al veel jaren .ik hoor liever namen zoals arne; troch, ewen dan een naam van een jongen die soms eens mag meedoen bij een middelmatige ploeg uit derde.Ieder zijn gedacht mor vande jaar ist van moetes en die namen zeggen me toch nog nie da we gaan kunnen concurreren met andere top ploegen. Die namen die ge hier opnoemt zegden ons ook niets toen ze hier aankwamen indertij en we speelden los kampioen ![]() Nee das just, mor we wisten wel van bijna allemaal da ze de ervaring hadden om de top te spelen in derde, en da zie ik nu bij de nieuwkomers nie. |
| 08 Apr 2009, 20:01 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
dat ze kopen wat ze willen, volgend jaar moet er een ploeg staan want als ge dit jaar niet overgaat zal het nog lang kunnen duren eer ge nog eens een kans krijgt
........... wie er komt of blijft; 't er zal verdomme zweet op 't veld moeten stromen ![]() |
| 08 Apr 2009, 20:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
CeltiC1919 schreef: dat ze kopen wat ze willen, volgend jaar moet er een ploeg staan want als ge dit jaar niet overgaat zal het nog lang kunnen duren eer ge nog eens een kans krijgt ........... wie er komt of blijft; 't er zal verdomme zweet op 't veld moeten stromen ![]() Kort en bondig, zo ist gewoon! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 08 Apr 2009, 20:41 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
witteken schreef: BVW schreef: witteken schreef: gemakkelijk gezegd , we wachten al veel jaren .ik hoor liever namen zoals arne; troch, ewen dan een naam van een jongen die soms eens mag meedoen bij een middelmatige ploeg uit derde.Ieder zijn gedacht mor vande jaar ist van moetes en die namen zeggen me toch nog nie da we gaan kunnen concurreren met andere top ploegen. Die namen die ge hier opnoemt zegden ons ook niets toen ze hier aankwamen indertij en we speelden los kampioen ![]() Nee das just, mor we wisten wel van bijna allemaal da ze de ervaring hadden om de top te spelen in derde, en da zie ik nu bij de nieuwkomers nie. Nu nie voor tegen uw schenen te stampen maar we weten amper wie er in de ploeg zal staan en ge zijt de nieuwelingen al aant afbreken voordat ze ene minuut gespeeld hebben. srry hoor maar geef die jongens eerst eens een kans. _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 08 Apr 2009, 20:42 |
|
|
Bram schreef: Gij had nog nooit van Troch of Dugardeyn gehoord ? Hallo ! dat waren wel namen in de lagere reeksen hoor ![]() IK had die moment nog niet van Troch en Dugardein gehoord neen. Wel nen Dugardein bij Moeskroen maar over dieje ging het niet echt. Wist dat ze samen met Van Holm van Racing Zuid West (of hoe heetten die nu ook weer) kwamen... maar voor de rest neen. Dat moment zeker niet bekender dan een Depoitre, Moreels en consoorten. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 08 Apr 2009, 20:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
BVW schreef: Bram schreef: Gij had nog nooit van Troch of Dugardeyn gehoord ? Hallo ! dat waren wel namen in de lagere reeksen hoor ![]() IK had die moment nog niet van Troch en Dugardein gehoord neen. Wel nen Dugardein bij Moeskroen maar over dieje ging het niet echt. Wist dat ze samen met Van Holm van Racing Zuid West (of hoe heetten die nu ook weer) kwamen... maar voor de rest neen. Dat moment zeker niet bekender dan een Depoitre, Moreels en consoorten. Het belangrijkste is dat er een "PLOEG" op het veld staat die er voor gaan Of Pol of Pierke nu meedoet maakt het niet uit voor mij. Volgend jaar is een enorm belangrijk seizoen voor onze ploeg . Indien opnieuw gefaald wordt en er moet naar vierde klasse gezakt worden, dat zo pas een ramp zijn. _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 08 Apr 2009, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Apr 2009, 20:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
roel is zonet zijn contract gaan ontbinden bij den eendracht, morgen tekent die bij zen nieuwe club...
mijn laatste sprankeltje hoop is nu weg, maarjah, khoop da hij het ongelijk kan bewijzen van ons nieuw bestuur! (waarmee ik enkel mijn mening geef over hun standpunt tegenover roel, ik wil ons nieuw bestuur verder alle kansen geven )_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Apr 2009, 20:56 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
mja, er zijn er altijd die je liever niet ziet vertrekken
roel is als hij topfit is iemand die een voortrekkersrol kan spelen en op zijn eentje vuur krijgt in een ploeg...maar hoeveel keer is dat effectief gebeurd? voor het overige toch veel geblesseerd of soms toch ook heel erg domme kaarten pakkend he. kwens hem 't allerbeste, want desondanks zie ik dat soort spelers liever bij ons lopen dan bij de tegenstander. maar willen we echt voor het kampioenschap gaan, dan hebben we simpelweg ander materiaal nodig; mijn mening is dat we met de broertjes moreels en met diejen boom van nen aanvaller van peruwelz alleszins goe vertrokken zijn, voor wat ik me kan herinneren zijn dit zeer degelijke spelers. zeker die spits van peruwelz hield bij ons constant 2 verdedigers aan de praat, en bleek niet af te stoppen. op voorhand victorie kraaien is voor niets goed, maar op voorhand al in paniek schieten evenmin. ik heb echt wel vertrouwen in de coach... en het is nu eenmaal leuker om positief naar de toekomst te kijken... gezien we ons nog weinig hebben om een gefundeerde mening te vormen over de kern van volgend jaar, stel ik dan ook voor om een streep onder dit rotjaar te trekken en met een positieve ingesteldheid naar volgend jaar uit te kijken, god weet wie komt er ons team nog versterken... voorts nog een bedenking: het is logisch dat er een hele resem spelers moeten vertrekken, tenminste als je de ambitie hebt om een beter efltal samen te stellen... individueel hadden de (meeste) spelers vaak hun sterktes, maar de kern dit jaar was ongelofelijk ongebalanceerd, allemaal spelers van hetzelfde type, weinig creativiteit, geen leiderschap, geen (of amper) scorend vermogen op het middenveld, teveel op dezelfde posities en zeer weinig spelers met een "over mijn lijk" mentaliteit... klinkt pijnlijk maar "ander en beter" ben blij met diegenen die blijven, ik had er graag steurs nog bij gehouden, de rest mag vertrekken als ze nog ne spits zoeken mogen ze diejen van boussu anders nekeer bellen... wa ne spits!!!!!! voorts graag mathias schamp en euvrard (waregem) (voorzover voornoemde spelers niet aan het shabi-syndroom lijden) |
| 08 Apr 2009, 21:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bakkie schreef: witteken schreef: Bakkie schreef: Had ik hier niet gelezen,geen afgedankte zogenaamde vedetten met een dikke pre goed doen op den iendracht dat zal nooit iemand kunnen en dat is al 30 jaar zo.Volgende week weer ene zoals van mieghem kopen en het kan hier weer niet meer op. Stop eens met zagen jongens en wacht eens rustig af met wat ons bestuur nog op de proppen komt. gemakkelijk gezegd , we wachten al veel jaren .ik hoor liever namen zoals arne; troch, ewen dan een naam van een jongen die soms eens mag meedoen bij een middelmatige ploeg uit derde.Ieder zijn gedacht mor vande jaar ist van moetes en die namen zeggen me toch nog nie da we gaan kunnen concurreren met andere top ploegen. Ik hoor liever namen zoals Salvador,Van Kemzeke,Marievoet maar zo maken ze er tegenwoordig geen meer. ![]() Ik wil er toch wel aan herinneren dat Aalst, toen ze overgingen van derde naar tweede dikke dertig jaar geleden, ze drie spelers kochten bij Crossing, een ploeg die in derde bleef: de genoemden Salvador, Van Kemzeke en ook Ferrera. Het werden drie succesaankopen met Salvador misschien de beste van heel tweede klasse op dat moment (als hij niet zo snel in de lappenmand was beland, man, man ...). Om maar te zeggen: dat waren ook geen toppers die zich op dat niveau al bewezen hadden... Het komt er op aan een neus te hebben voor talent... |
| 08 Apr 2009, 21:48 |
|
|
Freak
Davy schreef: mja, er zijn er altijd die je liever niet ziet vertrekken roel is als hij topfit is iemand die een voortrekkersrol kan spelen en op zijn eentje vuur krijgt in een ploeg...maar hoeveel keer is dat effectief gebeurd? voor het overige toch veel geblesseerd of soms toch ook heel erg domme kaarten pakkend he. kwens hem 't allerbeste, want desondanks zie ik dat soort spelers liever bij ons lopen dan bij de tegenstander. maar willen we echt voor het kampioenschap gaan, dan hebben we simpelweg ander materiaal nodig; mijn mening is dat we met de broertjes moreels en met diejen boom van nen aanvaller van peruwelz alleszins goe vertrokken zijn, voor wat ik me kan herinneren zijn dit zeer degelijke spelers. zeker die spits van peruwelz hield bij ons constant 2 verdedigers aan de praat, en bleek niet af te stoppen. op voorhand victorie kraaien is voor niets goed, maar op voorhand al in paniek schieten evenmin. ik heb echt wel vertrouwen in de coach... en het is nu eenmaal leuker om positief naar de toekomst te kijken... gezien we ons nog weinig hebben om een gefundeerde mening te vormen over de kern van volgend jaar, stel ik dan ook voor om een streep onder dit rotjaar te trekken en met een positieve ingesteldheid naar volgend jaar uit te kijken, god weet wie komt er ons team nog versterken... voorts nog een bedenking: het is logisch dat er een hele resem spelers moeten vertrekken, tenminste als je de ambitie hebt om een beter efltal samen te stellen... individueel hadden de (meeste) spelers vaak hun sterktes, maar de kern dit jaar was ongelofelijk ongebalanceerd, allemaal spelers van hetzelfde type, weinig creativiteit, geen leiderschap, geen (of amper) scorend vermogen op het middenveld, teveel op dezelfde posities en zeer weinig spelers met een "over mijn lijk" mentaliteit... klinkt pijnlijk maar "ander en beter" ben blij met diegenen die blijven, ik had er graag steurs nog bij gehouden, de rest mag vertrekken als ze nog ne spits zoeken mogen ze diejen van boussu anders nekeer bellen... wa ne spits!!!!!! voorts graag mathias schamp en euvrard (waregem) (voorzover voornoemde spelers niet aan het shabi-syndroom lijden) die euvrard heeft bij wetteren getekend. die spits waar je het over hebt, yoan Amghar. voor mij de beste spits in derde nationale... |
| 08 Apr 2009, 21:49 |
|
|
Duivelke
Steurs naar OHL
Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() |
| 08 Apr 2009, 21:49 |
|
|
Freak
MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() waarom? omdat steurs bovenop zijn fikse kilometervergoeding ook nog een fikse opslag wil? en roel, inderdaad ne voortrekker. Maar voor kampioen te spelen heb je beter nodig dan een geschifte VDB. |
| 08 Apr 2009, 21:51 |
|
|
Duivelke
El Corredor schreef: MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() waarom? omdat steurs bovenop zijn fikse kilometervergoeding ook nog een fikse opslag wil? en roel, inderdaad ne voortrekker. Maar voor kampioen te spelen heb je beter nodig dan een geschifte VDB. Dat ze de kilometervergoeding en fikse opslag ??? maar aan super-Troch geven, trouwens, Steurs heeft meermaals verkondigd dat hij de kilometers voor een club als Aalst er graag bij neemt. En nu Roel verslijten als geschift en bij het huisvuil zetten ...... GOE BEZIG (RESPECT) |
| 08 Apr 2009, 21:58 |
|
| Pagina 43 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 280 Volgende |