Transfers 2009-2010 - Pagina 88 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 86 87 88 89 90 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Waalse spits !!
FanDepoitre schreef:
Al jullie anti-waalse leuzen veranderen ?

Welke anti-waalse leuzen?

Er is er misschien één, maar dat is gewoon je tegenstander jennen.
En dat heeft niets met walen op zich te maken, dat doen we bij elke ploeg.

Het anti-waalse gevoel dat je beschrijft komt vooral door het feit dat we al in tijden geen match op waals grondgebied hebben gewonnen.

Afbeelding

05 Mei 2009, 16:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Das gellek as mé de Turken en de marokoanen, teirfde ién woerd zeggen tein zejje derect ne racist. En past op hein, oan die mannen moeten we oeik ons geljd geven. :wave:

05 Mei 2009, 16:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Dirk schreef:
Das gellek as mé de Turken en de marokoanen, teirfde ién woerd zeggen tein zejje derect ne racist. En past op hein, oan die mannen moeten we oeik ons geljd geven. :wave:

joat, tzellewoerdig eje veirt minste 't centrum veri geloike kansen op aa dak

05 Mei 2009, 16:47
nieuw in de eerste ploeg

Maar toch, ik vind dat er hier veel te veel wordt gesproken wordt over het feit dat peruwelz misschien kan zakken of misschien toch niet ......
Wat maakt die ploeg en alle waalse ploegen in hemelsnaam uit jongens !!! Weet je wat we moeten doen ?? Gewoon zien dat onze ploeg sterk genoeg is ! Dan kunnen we van alle vlamingen ,van walen , van turken, van iranezen en bla , bla bla .....kortom veen heel den nannekensnest winnen......
En nogmaals, ik verschiet dervan dat het nietmeer steekt dat dender straks in eerste blijft dan wel zo begaan te zijn met een ploeg als peruwelz.....
En ja, het feit dat steurs niet bijtekent ..... dat is de eerste prik van de bij !!! en een serieuze die kan tellen...
Nummer 1 : lord heeft op een seizoen tijd altijd nen schup rond zijn kont nodig, wel met ne goeie steurs stond der een enorme concurrent voor hem !!
Nummer 2 : steurs kan je ook op andere posities nog uitspelen dan alleen die linkerkant
Nummer 3 : de man van het seizoen, EEN MAN MET INZET EN DIE DER ALTIJD VOOR GAAT , degene DIE ZEKER NIET MOCHT VERTREKKEN !! toch laten gaan ! als dat waar is, dan heeft het bestuur zijn eerste missteek begaan !

05 Mei 2009, 16:59
Junior

Bericht Re: Waalse spits !!
FanDepoitre schreef:
Als ik jullie forum hier een beetje doorlees dan ben ik onsteld door het anti-waals gevoel dat jullie allemaal hebben als supporters. Mag ik jullie erop wijzen dat jullie vanaf volgend seizoen een keigoede spits zullen hebben MAAR die Waals is !

Hoe gaan jullie dat oplossen ? Al jullie anti-waalse leuzen veranderen ?

Hou me op de hoogte ! In ieder geval heb je er alle voordeel bij om die Depoitre goed te steunen want hij kan jullie enkele overwinningen geven zenne !!!

kerel, ik heb geen idéé over welke anti-waalse gevoelens jij het hebt.
dwazen franskiljon.

05 Mei 2009, 17:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
marc2 schreef:
Maar toch, ik vind dat er hier veel te veel wordt gesproken wordt over het feit dat peruwelz misschien kan zakken of misschien toch niet ......
Wat maakt die ploeg en alle waalse ploegen in hemelsnaam uit jongens !!! Weet je wat we moeten doen ?? Gewoon zien dat onze ploeg sterk genoeg is ! Dan kunnen we van alle vlamingen ,van walen , van turken, van iranezen en bla , bla bla .....kortom veen heel den nannekensnest winnen......
En nogmaals, ik verschiet dervan dat het nietmeer steekt dat dender straks in eerste blijft dan wel zo begaan te zijn met een ploeg als peruwelz.....
En ja, het feit dat steurs niet bijtekent ..... dat is de eerste prik van de bij !!! en een serieuze die kan tellen...
Nummer 1 : lord heeft op een seizoen tijd altijd nen schup rond zijn kont nodig, wel met ne goeie steurs stond der een enorme concurrent voor hem !!
Nummer 2 : steurs kan je ook op andere posities nog uitspelen dan alleen die linkerkant
Nummer 3 : de man van het seizoen, EEN MAN MET INZET EN DIE DER ALTIJD VOOR GAAT , degene DIE ZEKER NIET MOCHT VERTREKKEN !! toch laten gaan ! als dat waar is, dan heeft het bestuur zijn eerste missteek begaan !

Kwestie van eens te overdrijven :crazy: . Het is jammer dat Steurs weggaat, maar verrassend is dit nu ook niet eh. Hij is overal eens gaan praten en heeft al uitdrukkelijk in elk interview gezegd dat de lange reis om te trainen begint tegen te steken. Ik denk dat het bestuur Steurs wel wou houden, maar dat hij zelf niet wou blijven. Dus moeten ze op zoek naar een vervanger en Steurs is een goede speler met vooral veel inzet, maar maak er aub geen levensbelangrijke pion van die je verliest. Het vertrek van Dessaer is mijn inziens een groter verlies dan het vertrek van Steurs.

We moeten nog niet beginnen panikeren, maar ze mogen toch eens met nieuws naar buiten gaan komen ivm versterkingen. En daarmee bedoel ik niet Van Mieghem terug naar de A-kern willen halen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

05 Mei 2009, 17:05
Freak

Leeftijd: 35
marc2 schreef:

Gij kunt dat nu al zeggen dat dender in eerste blijft,helderziend?Trouwens ik zie niet in wat dender met aalst te maken heeft,peruwelz zit ons reeks en waalse ploegen liggen ons gewoon niet (al jaren zo ,dus hebben we al jaren geen goede ploeg niet meer?).En al dat gedoe over steurs,het is niet alleen het bestuur é ,steurs zelf heeft problemen met de verre afstand etc.

05 Mei 2009, 17:07
Junior

marc2 schreef:
En nogmaals, ik verschiet dervan dat het nietmeer steekt dat dender straks in eerste blijft dan wel zo begaan te zijn met een ploeg als peruwelz.....En ja, het feit dat steurs niet bijtekent ..... dat is de eerste prik van de bij !!! en een serieuze die kan tellen...

wij waren over voetbal bezig.

05 Mei 2009, 17:36
nieuw in de eerste ploeg

Met die verre afstand moet ik toch eens lachen..... zet bij een voetballer wat euro'kes meer en de afstand lijkt plots dichterbij.....komaan zeg.....hij wist toch wanneer hij alhier kwam dat hij hier op geen vijf minuten zou staan.....
En wat betreft die waalse ploegen...... enkel de verre verplaatsingen zijn niet zo leuk, wie met de bus gaat misschien leuker maar voor de rest maakt dit niks uit..... bijgeloof in voetbal is bullshit, een goeie ploeg en prestaties neerzetten des te meer....
En een seizoen neerzetten zoals steurs..... wel dat zijn vervanger der maar eens gaat aanstaan.... !
Trouwens in krant ( dixit laatste nieuws vandaag ! ) werd er enkel nog gewag gemaakt van een nummer 10, een spits en een verdedigende middenvelder....
Als ze lord zonder concurrentie l aan een seizoen laten beginnen hebben we weer een probleem want dan kiest hij weer zijn matchen uit en speelt hij inderdaad in die matchen de pannen van het dak.
Of gaat vanderhaeghen hem elke week voor de aftrap een paar schuppen geven ... ???
Ik vind het toch contradictie: steurs wordt als man van seizoen verkozen maar blijkbaar maakt zijn vertrek dan toch nietveel los ??

05 Mei 2009, 17:52
Nationale Ploeg

marc2 schreef:
blijkbaar maakt zijn vertrek dan toch nietveel los ??

Serieuze streep door uw rekening he, makker?

Kalmeer ne keer en wacht af, zo wa kreften alsof de wereld vergaat helpt niemand vooruit. Zoals al werd gezegd door de anderen, een akkoord moet van twee kanten komen.

We zien wel wat het wordt.

05 Mei 2009, 18:30
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
marc2 schreef:
Met die verre afstand moet ik toch eens lachen..... zet bij een voetballer wat euro'kes meer en de afstand lijkt plots dichterbij.....komaan zeg.....hij wist toch wanneer hij alhier kwam dat hij hier op geen vijf minuten zou staan.....
En wat betreft die waalse ploegen...... enkel de verre verplaatsingen zijn niet zo leuk, wie met de bus gaat misschien leuker maar voor de rest maakt dit niks uit..... bijgeloof in voetbal is bullshit, een goeie ploeg en prestaties neerzetten des te meer....
En een seizoen neerzetten zoals steurs..... wel dat zijn vervanger der maar eens gaat aanstaan.... !
Trouwens in krant ( dixit laatste nieuws vandaag ! ) werd er enkel nog gewag gemaakt van een nummer 10, een spits en een verdedigende middenvelder....
Als ze lord zonder concurrentie l aan een seizoen laten beginnen hebben we weer een probleem want dan kiest hij weer zijn matchen uit en speelt hij inderdaad in die matchen de pannen van het dak.
Of gaat vanderhaeghen hem elke week voor de aftrap een paar schuppen geven ... ???
Ik vind het toch contradictie: steurs wordt als man van seizoen verkozen maar blijkbaar maakt zijn vertrek dan toch nietveel los ??

Als het moet ben ik er van overtuigd dat Vanderhaeghen zeker zal doen!

05 Mei 2009, 18:39
nieuw in de eerste ploeg

Serieuze streep door uw rekening he, makker?

Voor jou blijkbaar geen streep door de rekening. Maargoed, ik zal waarschijnlijk andere matchen gezien hebben dit seizoen ofwel kent het grootste deel van het publiek der niks van !

05 Mei 2009, 19:06
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
marc2 schreef:

Jij bent blijkbaar een helderziende. Als je het krantenartikel leest, lees je dat Steurs studeert en die, in tegenstelling tot de doorsnee voetballer, serieus neemt. Studies combineren met voetbal, en daarvoor anderhalf uur enkel in de auto moeten zitten 3 a 4x per week + een wedstrijd... Als ge een ganse dag les hebt, wanneer moet je dan nog voor uw school werken.. om 10u s'avonds? Als hij kiest voor zijn studies, wil je daar dan gewoon respect voor hebben, en beseffen dat je misschien zelf een inschattingsfout maakt, in plaats van zo door te drammen.
Dat zijn vertrek niet veel losmaakt heeft misschien gewoon meer te maken dat de meeste mensen hier wel bepaalde zaken kunnen relativeren en in een perspectief plaatsen.

Over Lord ben je ook al helderziende. Al meen ik nochtans dat vorig seizoen, toen hij in de terugronde zo sterk was, en al zeker in de eindronde, dat hij toen niet echt een rechtstreekse concurrent had. Claessens misschien al was die soms gekwetst en kon die ook op back links spelen.
Lord is trouwens dit seizoen uw topschutter. Ik vind dat er vaak nogal heel meewarig gedaan wordt over hem. Mochten de spitsen één van zijn talrijke afleggers ook eens in doel trappen, het zou ook helpen.

05 Mei 2009, 19:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
t is hier toch het transfertopic he?
Soms zou ik willen dat sommige supporters toch ook een transfer kregen of geen contractverlenging zelle :stom:

05 Mei 2009, 19:08
nieuw in de eerste ploeg

Helderziende ??? Lord is heel goeie speler maar hij speelt als hij der zin in heeft. En dan is hij inderdaad een gesel voor de verdediging en outstanding.... En topschutter? Nja, me al onze goeie spitsen dit seizoen zou ik dit niet direct een verdienste noemen. Als je het realistich verderbekijkt is het wel waar dat hij via zijn doelpunten beslissend is geweest. Maar met een lord zoals hij nu speelt draai je geen heel seizoen mee voor de titel ,hoor . Dan moet je iedere week het vat leegmaken....
Ieder zijn mening maar blijkbaar deel ik toch mening van speler X ( ga zijn naam niet noemen) en die speelt toevallig in A-kern van aalst ...... Of is die ook helderziend of speelt hij een andere match ipv dat ik andere match zie ??
Komaan zeg, ..... en goed, als een steurs weggaat en dit wordt geminimaliseerd, wel dat ze dan een betere halen,hé, dat is blijkbaar allemaal logisch ???

05 Mei 2009, 19:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 86 87 88 89 90 280