|
|
| Pagina 333 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 331 332 333 334 335 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: de Dendertopic
Onderkroiper schreef: Prijzen waren niet van de poes 15 € staan achter de goal // 20 € zittribunes zijflanken en 25 € en zelfs 35 € in de hoofdtribune. Uitslag 1-2 een typfoutje mijnentwege , ik heb deze pyrusgoal nog gezien en na het affluiten was het hééééééééél stillekes in het stadion. Heb je geen fotokes getrokken,van de rouwende massa ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mei 2009, 18:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: Onderkroiper schreef: Ik vrees er een beetje voor dat het niks zal uitdoen die klacht De supporters waren gisteren als een geslagen hond. Heel stillekes na de match. Ook nog andere iendrachters gezien al dan niet ingeschreven op dit forum. Dus Den Onderkroiper was daar niet alleen als Oilsjteneer !!!! En allemaal met ne wit zwarte sjaal aan ![]() Ik heb dat niet gedaan . Maar achteraf gezien zou dat géén probleem geweest zijn moest ik tegen mijn collega's Frans gepraat hebben. Denkende dat we van Charleroi waren . Maar OPC wat zou de afkorting in het Frans geweest zijn ? ![]() OPC = "Olympic peut crever..." (klinkt toch geloofwaardig als zogezegde Sporting-suppoter...) |
| 18 Mei 2009, 19:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
salvador schreef: Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: En allemaal met ne wit zwarte sjaal aan ![]() Ik heb dat niet gedaan . Maar achteraf gezien zou dat géén probleem geweest zijn moest ik tegen mijn collega's Frans gepraat hebben. Denkende dat we van Charleroi waren . Maar OPC wat zou de afkorting in het Frans geweest zijn ? ![]() OPC = "Olympic peut crever..." (klinkt toch geloofwaardig als zogezegde Sporting-suppoter...) Géén fotokes van de rouwende massa, maar heb wel foto's van de tribunes die toch goed volzet waren. Heb wel géén moeite gedaan om er een reportageke van te maken.Maar met de rust zag je de bui al hangen bij de supporters. Gelaten als een geslagen hond. Doch ik heb in de tribune GEEN enkele keer een negatief woord gehoord tegen de spelers / trainer / bestuur . Het zou hier op Aalst toch wat anders geweest zijn, indien wij als eersteklasser die eindronde moesten spelen voor het behoud. Onmiddellijk na de match werden de supporters al opgeroepen de ploeg te komen steunen in deze eindronde ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Mei 2009, 20:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Onderkroiper schreef: salvador schreef: Onderkroiper schreef: Ik heb dat niet gedaan . Maar achteraf gezien zou dat géén probleem geweest zijn moest ik tegen mijn collega's Frans gepraat hebben. Denkende dat we van Charleroi waren . Maar OPC wat zou de afkorting in het Frans geweest zijn ? ![]() OPC = "Olympic peut crever..." (klinkt toch geloofwaardig als zogezegde Sporting-suppoter...) Géén fotokes van de rouwende massa, maar heb wel foto's van de tribunes die toch goed volzet waren. Heb wel géén moeite gedaan om er een reportageke van te maken.Maar met de rust zag je de bui al hangen bij de supporters. Gelaten als een geslagen hond. Doch ik heb in de tribune GEEN enkele keer een negatief woord gehoord tegen de spelers / trainer / bestuur . Het zou hier op Aalst toch wat anders geweest zijn, indien wij als eersteklasser die eindronde moesten spelen voor het behoud. Onmiddellijk na de match werden de supporters al opgeroepen de ploeg te komen steunen in deze eindronde ! Gaat naar Dender zien hé in't vervolg ... ![]() |
| 18 Mei 2009, 20:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Doch ik heb in de tribune GEEN enkele keer een negatief woord gehoord tegen de spelers / trainer / bestuur . Het zou hier op Aalst toch wat anders geweest zijn, indien wij als eersteklasser die eindronde moesten spelen voor het behoud. Nochtans herinner ik me dat we enkele seizoenen geleden in Doornik kansloos onderuit gingen tegen Péruwelz na zowat de slechtste match die ik ons ooit zag spelen. En ik heb er ons nochtans al wa slechte zien spelen hoor. Maar ik herinner me ook dat er toen ook geen negatieve woorden tegenover de spelers, trainer of bestuur vielen hoor. |
| 18 Mei 2009, 21:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't is dat, als er geen reden voor is, is er geen reden voor hé.
als we er uit lagen in Dender vorig jaar voor de beker, of in de eindronde tegen Visé waren er ook geen woorden tegenover spelers of trainer. Als ge op waarde geklopt wordt moet ge niet blijten. We zagen misschien veel, maar het is nogal dikwijls eens vandoen ook. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mei 2009, 21:07 |
|
|
Scholier
Iendrachter90 schreef: Dender gaat ook ambetant doen over de licentie van moeskroen,kan er nu geen enkele ploeg zich eens neerleggen bij een uitspraak van de bond.Het zijn niet altijd de juiste beslissingen mss,maar een uitspraak is een uitspraak en legt er u bij neer é jongens. Wa voor nen belachelijke zever is dat. Iedereen weet wa voor een incompetente ou zakken er op den bond rondlopen. En wees maar zeker dat die Moeskroen-soap nog niet gedaan is. Die hebben veel te hoge schulden, volgend jaar begint da spelleke gewoon weer opnieuw. En als dan uiteindelijk blijkt da ze die licentie nooit hadden mogen krijgen, dan zijn wij uit Dender en Tubeke fameus gepoept. En ge moogt zeggen wat ge wilt, moest het een Vlaamse ploeg geweest zijn, dan was die al lang gedegradeerd. |
| 18 Mei 2009, 21:17 |
|
|
Freak
Bram schreef: 't is dat, als er geen reden voor is, is er geen reden voor hé. als we er uit lagen in Dender vorig jaar voor de beker, of in de eindronde tegen Visé waren er ook geen woorden tegenover spelers of trainer. Als ge op waarde geklopt wordt moet ge niet blijten. We zagen misschien veel, maar het is nogal dikwijls eens vandoen ook. mmhhh... nen tip om u ewa te helpen: het draagt handschoenen... |
| 18 Mei 2009, 21:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Op Visé dan
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mei 2009, 21:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
sjneer_fcd schreef: Iendrachter90 schreef: Dender gaat ook ambetant doen over de licentie van moeskroen,kan er nu geen enkele ploeg zich eens neerleggen bij een uitspraak van de bond.Het zijn niet altijd de juiste beslissingen mss,maar een uitspraak is een uitspraak en legt er u bij neer é jongens. Wa voor nen belachelijke zever is dat. Iedereen weet wa voor een incompetente ou zakken er op den bond rondlopen. En wees maar zeker dat die Moeskroen-soap nog niet gedaan is. Die hebben veel te hoge schulden, volgend jaar begint da spelleke gewoon weer opnieuw. En als dan uiteindelijk blijkt da ze die licentie nooit hadden mogen krijgen, dan zijn wij uit Dender en Tubeke fameus gepoept. En ge moogt zeggen wat ge wilt, moest het een Vlaamse ploeg geweest zijn, dan was die al lang gedegradeerd. Hadden jullie zaterdag gewoon gewonnen,dan was er toch geen vuiltje aan de lucht.Hetzelfde geld voor kortrijk trouwens hadden ze wat meer gevoetbald in plaats van op de arbiters te vitten in de terugronde waren ze zowiezo gered geweest en was een klacht tege moeskroen zelfs niet nodig.Moeskroen heeft natuurlijk wel onterecht hun licentie gekregen dat is een feit,maar van die 70jarigen bij de kbvb had ik niets anders verwacht. |
| 18 Mei 2009, 21:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Onderkroiper schreef: salvador schreef: OPC = "Olympic peut crever..." (klinkt toch geloofwaardig als zogezegde Sporting-suppoter...) Géén fotokes van de rouwende massa, maar heb wel foto's van de tribunes die toch goed volzet waren. Heb wel géén moeite gedaan om er een reportageke van te maken.Maar met de rust zag je de bui al hangen bij de supporters. Gelaten als een geslagen hond. Doch ik heb in de tribune GEEN enkele keer een negatief woord gehoord tegen de spelers / trainer / bestuur . Het zou hier op Aalst toch wat anders geweest zijn, indien wij als eersteklasser die eindronde moesten spelen voor het behoud. Onmiddellijk na de match werden de supporters al opgeroepen de ploeg te komen steunen in deze eindronde ! Gaat naar Dender zien hé in't vervolg. ![]() De enige echte reden dat ik mee met de collaga's naar FC Dender ben geweest was ............ Een lekkere entrecôte à la poivre in restaurant " Het pleintje ". De rest was een must maar "who cares" ? Ik ben die match al vergeten, maar ik kom er nog voor uit dat ik geweest ben en dan nog op uitnodiging. Ik heb daar meerdere Oilsjteneers gezien die hier niet piepen !!!! In feite doet iedereen toch wat hij wilt. Ik kreeg zelfs een aanbod voor een gratis kaart om naarfinale van de beker van België te gaan . Voor wie moest ik dan supporteren ? Heb dit aanbod afgewezen Echte reden : zet jullie schrap .....waarschijnlijk eerstdaags een nieuwe oogoperatie in UZ Gent. Morgenvroeg op dringende controle bij de professor. Ik heb mijn lang geplande reis met zes andere collega's naar Normandië morgen moeten afzeggen, wegens hoogdringendheid van het oogonderzoek. En maar mekkeren op het forum wat men wel of niet zo mogen doen. Ikzelf zie er tegen op om morgen naar dit onderzoek te gaan. Ik voel het van ver afkomen dat een nieuwe vitrectomieoperatie zich aankondigd. Dat zijn pas problemen want ik hoop mijn oog niet door blindheid te moeten verliezen. Een matchken op Dender bijwonen samen met vrienden is mijn inziens een peulschil in een mensenleven. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Mei 2009, 21:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Onderkroiper schreef: Géén fotokes van de rouwende massa, maar heb wel foto's van de tribunes die toch goed volzet waren. Heb wel géén moeite gedaan om er een reportageke van te maken.Maar met de rust zag je de bui al hangen bij de supporters. Gelaten als een geslagen hond. Doch ik heb in de tribune GEEN enkele keer een negatief woord gehoord tegen de spelers / trainer / bestuur . Het zou hier op Aalst toch wat anders geweest zijn, indien wij als eersteklasser die eindronde moesten spelen voor het behoud. Onmiddellijk na de match werden de supporters al opgeroepen de ploeg te komen steunen in deze eindronde ! Gaat naar Dender zien hé in't vervolg. ![]() De enige echte reden dat ik mee met de collaga's naar FC Dender ben geweest was ............ Een lekkere entrecôte à la poivre in restaurant " Het pleintje ". De rest was een must maar "who cares" ? Ik ben die match al vergeten, maar ik kom er nog voor uit dat ik geweest ben en dan nog op uitnodiging. Ik heb daar meerdere Oilsjteneers gezien die hier niet piepen !!!! In feite doet iedereen toch wat hij wilt. Ik kreeg zelfs een aanbod voor een gratis kaart om naarfinale van de beker van België te gaan . Voor wie moest ik dan supporteren ? Heb dit aanbod afgewezen Echte reden : zet jullie schrap .....waarschijnlijk eerstdaags een nieuwe oogoperatie in UZ Gent. Morgenvroeg op dringende controle bij de professor. Ik heb mijn lang geplande reis met zes andere collega's naar Normandië morgen moeten afzeggen, wegens hoogdringendheid van het oogonderzoek. En maar mekkeren op het forum wat men wel of niet zo mogen doen. Ikzelf zie er tegen op om morgen naar dit onderzoek te gaan. Ik voel het van ver afkomen dat een nieuwe vitrectomieoperatie zich aankondigd. Dat zijn pas problemen want ik hoop mijn oog niet door blindheid te moeten verliezen. Een matchken op Dender bijwonen samen met vrienden is mijn inziens een peulschil in een mensenleven. Veel sterke morgen he,hopelijk krijg je goed nieuws morgen van de dokter _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mei 2009, 21:49 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Onderkroiper schreef: Géén fotokes van de rouwende massa, maar heb wel foto's van de tribunes die toch goed volzet waren. Heb wel géén moeite gedaan om er een reportageke van te maken.Maar met de rust zag je de bui al hangen bij de supporters. Gelaten als een geslagen hond. Doch ik heb in de tribune GEEN enkele keer een negatief woord gehoord tegen de spelers / trainer / bestuur . Het zou hier op Aalst toch wat anders geweest zijn, indien wij als eersteklasser die eindronde moesten spelen voor het behoud. Onmiddellijk na de match werden de supporters al opgeroepen de ploeg te komen steunen in deze eindronde ! Gaat naar Dender zien hé in't vervolg. ![]() De enige echte reden dat ik mee met de collaga's naar FC Dender ben geweest was ............ Een lekkere entrecôte à la poivre in restaurant " Het pleintje ". De rest was een must maar "who cares" ? Ik ben die match al vergeten, maar ik kom er nog voor uit dat ik geweest ben en dan nog op uitnodiging. Ik heb daar meerdere Oilsjteneers gezien die hier niet piepen !!!! In feite doet iedereen toch wat hij wilt. Ik kreeg zelfs een aanbod voor een gratis kaart om naarfinale van de beker van België te gaan . Voor wie moest ik dan supporteren ? Heb dit aanbod afgewezen Echte reden : zet jullie schrap .....waarschijnlijk eerstdaags een nieuwe oogoperatie in UZ Gent. Morgenvroeg op dringende controle bij de professor. Ik heb mijn lang geplande reis met zes andere collega's naar Normandië morgen moeten afzeggen, wegens hoogdringendheid van het oogonderzoek. En maar mekkeren op het forum wat men wel of niet zo mogen doen. Ikzelf zie er tegen op om morgen naar dit onderzoek te gaan. Ik voel het van ver afkomen dat een nieuwe vitrectomieoperatie zich aankondigd. Dat zijn pas problemen want ik hoop mijn oog niet door blindheid te moeten verliezen. Een matchken op Dender bijwonen samen met vrienden is mijn inziens een peulschil in een mensenleven. heeft het één met het andere te maken? |
| 18 Mei 2009, 21:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Gelaten als een geslagen hond. Doch ik heb in de tribune GEEN enkele keer een negatief woord gehoord tegen de spelers / trainer / bestuur . Het zou hier op Aalst toch wat anders geweest zijn, indien wij als eersteklasser die eindronde moesten spelen voor het behoud. Onmiddellijk na de match werden de supporters al opgeroepen de ploeg te komen steunen in deze eindronde ! Als er daar geen enkel negatief woord viel tegen spelers / trainer / bestuur, dan zegt dat juist heel veel over die supporters. Als je ziet hoe de beide trainers met elkaar omgaan, als je ziet hoe de spelers al bij al een gelaten indruk maken in een must-win-game, tegen een ploeg die niets meer te winnen of te verliezen heeft, dan vind ik dat juist bijzonder raar dat er daar geen enkele supporter iets negatiefs zou op gezegd hebben. Zo grote debielen kunnen het nu toch ook allemaal niet zijn. |
| 18 Mei 2009, 21:53 |
|
|
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Gaat naar Dender zien hé in't vervolg. ![]() De enige echte reden dat ik mee met de collaga's naar FC Dender ben geweest was ............ Een lekkere entrecôte à la poivre in restaurant " Het pleintje ". De rest was een must maar "who cares" ? Ik ben die match al vergeten, maar ik kom er nog voor uit dat ik geweest ben en dan nog op uitnodiging. Ik heb daar meerdere Oilsjteneers gezien die hier niet piepen !!!! In feite doet iedereen toch wat hij wilt. Ik kreeg zelfs een aanbod voor een gratis kaart om naarfinale van de beker van België te gaan . Voor wie moest ik dan supporteren ? Heb dit aanbod afgewezen Echte reden : zet jullie schrap .....waarschijnlijk eerstdaags een nieuwe oogoperatie in UZ Gent. Morgenvroeg op dringende controle bij de professor. Ik heb mijn lang geplande reis met zes andere collega's naar Normandië morgen moeten afzeggen, wegens hoogdringendheid van het oogonderzoek. En maar mekkeren op het forum wat men wel of niet zo mogen doen. Ikzelf zie er tegen op om morgen naar dit onderzoek te gaan. Ik voel het van ver afkomen dat een nieuwe vitrectomieoperatie zich aankondigd. Dat zijn pas problemen want ik hoop mijn oog niet door blindheid te moeten verliezen. Een matchken op Dender bijwonen samen met vrienden is mijn inziens een peulschil in een mensenleven. heeft het één met het andere te maken? Dan zaten de wachtzalen vol bij de Oilsjterse oogartsen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Mei 2009, 21:53 |
|
| Pagina 333 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 331 332 333 334 335 … 711 Volgende |