|
|
| Pagina 153 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eerste klasse
Ze kunnen anders zo nog nen best of 3 of best of 5 zoals in den basket invoeren. Alles voor het geld.
|
| 25 Mei 2009, 13:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Net de beelden gezien van sporza gisteravond.
Dat fragment waarbij ze live naar het centrum van Luik gaan is fantastisch. Om over de grond te rollen van het lachen. De reporter in kwestie wil beginnen aan zijn verhaal daar, maar hij geraakt niet verder dan de eerste zin, waarna hij door een meute Standard-fans wordt besprongen, meegetrokken, bier over hem, zijnen bril af en ik denk uiteindelijk zelf kapot. Uiteindelijk stoppen die supporters met hem te bespringen, en dan moet je hem daar zien staan... kletsnat van het bier, in zijn één hand de micro en in het ander zijne kapotten bril. Ze zijn dan maar terug naar de studio gegaan zonder meer uitleg. |
| 25 Mei 2009, 20:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Net de beelden gezien van sporza gisteravond. Dat fragment waarbij ze live naar het centrum van Luik gaan is fantastisch. Om over de grond te rollen van het lachen. De reporter in kwestie wil beginnen aan zijn verhaal daar, maar hij geraakt niet verder dan de eerste zin, waarna hij door een meute Standard-fans wordt besprongen, meegetrokken, bier over hem, zijnen bril af en ik denk uiteindelijk zelf kapot. Uiteindelijk stoppen die supporters met hem te bespringen, en dan moet je hem daar zien staan... kletsnat van het bier, in zijn één hand de micro en in het ander zijne kapotten bril. Ze zijn dan maar terug naar de studio gegaan zonder meer uitleg. Kleine correctie, zijne micro was hij ook kwijt . |
| 25 Mei 2009, 20:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
ja inderdaad, die gaven ze hem daar op het einde dan nog terug, net alsof ze een kind zijn lollie terug gaven. Die reporter zijn blik was echt geld waard...
|
| 25 Mei 2009, 21:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Iendrachter90 schreef: Davy schreef: nu blijkbaar een overduidelijke ^penalty niet gegeven??? ongeacht of het nu a'lecht of gelijk wie diejen allaerts is er precies ook weeral "kloppen op aan 't geven" manmanman... Allaerts heeft goed gefloten al had hij wel minstens 1rode kaart moeten geven.Penalty was licht maar terecht. na het zien van de beelden is mijn reactie idd ewa overtrokken, maar dan was de reactie van diejen van sporza radio dat ook, want dieje zat allaerts effenaf uit te lachen... daaraan ziede he! bolat: daar kon je idd voor fluiten... maar soortgelijke fouten daar wordt idd zeker niet al te vaak een strafschop voor gegeven... tja ge kunt daar tot in den treure over discussieren eh verdiende kampioen, dat telt! en Wasylevski of hoe noemt die zieke geest, die heeft dringend psych begeleiding nodig |
| 25 Mei 2009, 21:28 |
|
|
Ancien
Stijn schreef: ja inderdaad, die gaven ze hem daar op het einde dan nog terug, net alsof ze een kind zijn lollie terug gaven. Die reporter zijn blik was echt geld waard... voor de geïnteresseerden : http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... n/1.534532 |
| 25 Mei 2009, 21:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Stijn schreef: Stijn schreef: ja inderdaad, die gaven ze hem daar op het einde dan nog terug, net alsof ze een kind zijn lollie terug gaven. Die reporter zijn blik was echt geld waard... voor de geïnteresseerden : http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... n/1.534532 Hij geeft hier toelichting (uit Man Bijt Hond): http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... g/1.535055 ![]() |
| 26 Mei 2009, 9:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
diene wasyl is inderdaad nimmer normaal te noemen ze...
iets anders: Ik heb normaal gezien alle lof voor de supporters van standard, maar heb je gezien hoe die mannen (niet allemaal natuurlijk) naar die spelers en trainer vlogen? Die mannen moesten door stewards begeleid worden... Dat ge door het dolle heen zijt met u kampioenschap akkoord, maar u spelers attackeren... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Mei 2009, 10:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Vicky schreef: diene wasyl is inderdaad nimmer normaal te noemen ze... iets anders: Ik heb normaal gezien alle lof voor de supporters van standard, maar heb je gezien hoe die mannen (niet allemaal natuurlijk) naar die spelers en trainer vlogen? Die mannen moesten door stewards begeleid worden... Dat ge door het dolle heen zijt met u kampioenschap akkoord, maar u spelers attackeren... die spelers moeten daar mee omkunnen, zonder hun supporters zijn ze niks, die hebben daar in mijn ogen arrogant en ongeinteresseerd op gereageerd. Waar heb ik dat nog gezien vandejaar? _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Mei 2009, 11:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ik blijf het altijd spijtig vinden dat een ploeg die kampioen speelt op de loop moet voor zijn eigen supporters ... laat die spelers eens een ereronde lopen en storm desnoods daarna het veld op ...
|
| 26 Mei 2009, 11:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Mariner schreef: Vicky schreef: diene wasyl is inderdaad nimmer normaal te noemen ze... iets anders: Ik heb normaal gezien alle lof voor de supporters van standard, maar heb je gezien hoe die mannen (niet allemaal natuurlijk) naar die spelers en trainer vlogen? Die mannen moesten door stewards begeleid worden... Dat ge door het dolle heen zijt met u kampioenschap akkoord, maar u spelers attackeren... die spelers moeten daar mee omkunnen, zonder hun supporters zijn ze niks, die hebben daar in mijn ogen arrogant en ongeinteresseerd op gereageerd. Waar heb ik dat nog gezien vandejaar? Ik vind het ook mooi dat de spelers een ereronde kunnen lopen, maar ik vond de reactie van de spelers en trainer hier toch ook wat ongepast. De manier waarop oa Jovanovic en Boloni de supporters van zich wegduwden getuigt van weinig respect voor de supporters. |
| 26 Mei 2009, 12:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als ze daar met 30 rond uwen nek vliegen ... Als ze daar nog 5 minuten bleven staan geraakten ze vanzeleven niet meer de catacomben in, terwijl er duidelijk gevraagd was om het veld pas te betreden na een ereronde ...
Dus je kan het ook omgekeerd bekijken hé, enkele honderden die het verkloten voor de rest.. |
| 26 Mei 2009, 12:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Mariner schreef: Vicky schreef: diene wasyl is inderdaad nimmer normaal te noemen ze... iets anders: Ik heb normaal gezien alle lof voor de supporters van standard, maar heb je gezien hoe die mannen (niet allemaal natuurlijk) naar die spelers en trainer vlogen? Die mannen moesten door stewards begeleid worden... Dat ge door het dolle heen zijt met u kampioenschap akkoord, maar u spelers attackeren... die spelers moeten daar mee omkunnen, zonder hun supporters zijn ze niks, die hebben daar in mijn ogen arrogant en ongeinteresseerd op gereageerd. Waar heb ik dat nog gezien vandejaar? Ik vind het ook mooi dat de spelers een ereronde kunnen lopen, maar ik vond de reactie van de spelers en trainer hier toch ook wat ongepast. De manier waarop oa Jovanovic en Boloni de supporters van zich wegduwden getuigt van weinig respect voor de supporters. Mja, ik peis dat ge toch nie moogt onderschatten hoe die supporters tekeer gaan hoor. Die mannen trekken werkelijk de kleren van uw lijf. Ok, Boloni duwt ze misschien wa weg, maar hij werd dan ook zowat verpletterd door die mannen hé. Zelfs ne simpele reporter wordt daar bekanst verkracht door de supporters . |
| 26 Mei 2009, 12:21 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Stijn schreef: ja inderdaad, die gaven ze hem daar op het einde dan nog terug, net alsof ze een kind zijn lollie terug gaven. Die reporter zijn blik was echt geld waard... Had iets weg van uwen blik in Lloret de laatste nacht, alhoewel er bij u meer woede aan te pas kwam ![]() _________________ FC Dender |
| 26 Mei 2009, 16:38 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
ok, dat die spelers hun eerste zorg ni de supporters is, dat is nu eenmaal het huidige voetbal. Maar ik zou begot ook maken dak weg ben ze als ge zo een bende zotten op u ziet afkomen!
blijf op u tribune en laat de spelers een ereronde lopen en nadien doe je van mijn part wat je wil... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Mei 2009, 20:01 |
|
| Pagina 153 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 500 Volgende |