Transfers 2009-2010 - Pagina 125 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 123 124 125 126 127 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Scholier

Leeftijd: 36
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Kheb daarnet wat info opgezocht van diene Le Part.

Hij is een linksvoetige verdediger van 1m70 groot. Hij is een fransman en wordt 27 in oktober. Zijn jeugdopleiding heeft hij genoten bij Paris Saint-Germain en West Ham.

Hij is in Belgie beland bij Ath, in 2003 vertrok hij naar Roeselare. 2 jaar later werd hij getransfereerd naar Sporting West, waar hij na een half jaar al vertrok naar Oostnieuwkerke. In 2007 werd hij getransfereerd naar Centre. Hij heeft trouwens ook de gelijkmaker gescoord in de eindrondematch op RC Mechelen (1-1).

28 Mei 2009, 18:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ziet er inderdaad niet slecht uit.
De plaatsen op het middenveld worden duur. Enkel op de back rechts wordt het wat schuiven. En als uw spits uitvalt is het voor elke ploeg in 3de een enorm probleem om op te vangen. Dellie zal zich dan moeten bewijzen.

Voor de rest is het nu uitkijken naar de eerste oefenmatchen om te zien wat voor ploeg onze trainer er van gaat maken. Vorig jaar is gebleken dat namen niet volstaan, maar ik vind dat ze er uiteindelijk nog een mooie mix van gemaakt hebben.

De Bruecker heeft zich niet laten kennen

28 Mei 2009, 18:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Inderdaad nog een paar mooie transfers. Het middenveld is wel wat overbevolkt en er zou nog een rechtsback bijkunnen, maar geen een ploeg in derde heeft geld teveel natuurlijk. Zou diene Gallucci niet als spits kunnen fungeren in noodgevallen?

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

28 Mei 2009, 18:25

afwachten, maar ik moet toch al zeggen, serieuze knappe inspanning van ons bestuur! (y)

28 Mei 2009, 18:33
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Titus schreef:
Inderdaad nog een paar mooie transfers. Het middenveld is wel wat overbevolkt en er zou nog een rechtsback bijkunnen, maar geen een ploeg in derde heeft geld teveel natuurlijk. Zou diene Gallucci niet als spits kunnen fungeren in noodgevallen?

voor zover ik weet moet da wel lukken maar dan niet alleen in de spits...

28 Mei 2009, 18:34
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:

Ik vond ook dat er nog een rechtsback bijmoet, maar dan valt De Schutter bijna zeker altijd uit de kern, en dat zou echt schandalig zijn.. Galluci en Le Part lijken mij wel goede transfers (basisspelers van Waalse ploegen die bovenaan speelden, hopelijk zit er een "smeerlapke" tussen), en als Troch zijn niveau weer haalt dan zie ik het positief in.

Ik blijf alleen de kern onevenwichtig vinden: Flanken meer dan dubbel bezet met 'grote' namen (Lord, Galluci, Podevijn, Moreels, Glenn Coppens), maar vanvoor heb je maar 2 spitsen (Depoitre en Delie, en van laatsgenoemde loop ik helemaal niet warm). En ook maar 2 centrale verdedigers trouwens... maar dan wel 3 verdedigende middenvelders (maar Kestens en Van Damme kan je niet als CV gebruiken zoals dat wel met Couly kon).

28 Mei 2009, 18:34
Nationale Ploeg

Met Troch hebt ge natuurlijk wel nen halve spits erbij.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

28 Mei 2009, 18:37
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Titus schreef:
Met Troch hebt ge natuurlijk wel nen halve spits erbij.

En in uiterste nood kan Lord in de spits gesteld worden he.
Er hebben er hier veel gezaagd maar als je de 20koppige kern bekijkt kun je vast stellen dat we op papier een sterke ploeg hebben.
We hebben na vorig seizoen geleerd dat we niet te vroeg victorie mogen kraaien maar tziet er goe uit (y)

28 Mei 2009, 18:39
Junior

ik zient sitten. we gaan er een gans seizoen invliegen om met ons team mee te vechten voor elke morzel gras. Den Tomas, Lio, Mich en de Kestens gaan terug naar hun niveau in ONS shirt. EA heeft ook altijd goed geweest in derby's en we gaan er vele hebben vant jaar. verwittigd ulle madammen maar al da de famillefiestjes niet op ne zondag mogen vallen want we moeten het Cornelisstadion doen spoken ! (y)

28 Mei 2009, 18:42
Freak

een goede trainer moet hier toch een goede ploeg van kunnen maken.

28 Mei 2009, 18:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:
En ook maar 2 centrale verdedigers trouwens... maar dan wel 3 verdedigende middenvelders (maar Kestens en Van Damme kan je niet als CV gebruiken zoals dat wel met Couly kon).

Is voor mij ook de grote kanttekening bij de transfers, centraal achterin is er echt heel heel weinig wisselmogelijkheid. Ge moogt er niet aan denken dat er iets zou gebeuren met Seminck of Brecht Moreels. Voor de rest inderdaad enkele mooie transfers. Ge kunt al een serieus mooi ploegske opstellen met het materiaal dat nu aanwezig is.

khoop echt dat we nu met VDH de justen trainer hebben! ene da er echt een PLOEG van kan maken, een bende kameraden die voor elkaar door het vuur zouden gaan! :EA:

come on you blacks! :iendracht:

Ons bestuur is goe bezig: ik denk dat we nu wel gewapend zouden kunnen zijn om de kop te spelen en hopelijk naar 2de te promoveren. Nu is 't aan de spelers en de trainers, en ook aan de 12de man. Ge kunt van 't bestuur zeggen wa da ge wilt, maar ze houden hun woord ... toen de voorzitter, Dirk DB, zowat een maand geleden zei: 'Tegen eind mei moet ons huiswerk af zijn', was ikzelf ook wat aan 't twijfelen, maar dit ziet er zeer goed uit. Over ne spits meer of minder kunt ge altijd zeveren, maar als ge Depoitre ziet staan, da lijkt mij da niet enen die veel gekwetst gaat zijn ... met deze kern zijn we gewapend, kan er geschoven worden en is er serieuze concurrentie.
Dus, vanaf nu, allemaal ACHTER DIE PLOEG en op naar 2de KLASSE !!
Merci, Dirk, Frank, Marcel, Pascal, Luc, Steven, Guy en al de rest. THE ONLY WAY IS UP!!
FORZA (IT)EA

28 Mei 2009, 18:44
toevallige voorbijganger

dit is mijn eerste bericht op dit forum. eerst en vooral proficiat aan het bestuur voor de geraliseerde transfers. De meesten vragen zich af wie die Le Part is. Wel, ik heb hem toevallig nog bezig gezien met Centre op Racing Mechelen. Het is een snelle en technisch sterke linksachter die graag mee oprukt en regelmatig de achterlijn van de tegenstander opzoekt. De anderen zijn hier al uitvoerig beschreven en hopelijk zijn we nu klaar voor een mooi seizoen.

28 Mei 2009, 18:52

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Lozano schreef:
Over ne spits meer of minder kunt ge altijd zeveren, maar als ge Depoitre ziet staan, da lijkt mij da niet enen die veel gekwetst gaat zijn ... A
Dat had niemand over Arnold ook gezegd waarschijnlijk.
Hetgeen ge daan voor hebt dat is, eens ze uit zijn, dat het direkt voor een half jaar is.

Maar soit, zoiets is altijd afwachten... hopen dat we dit jaar gespaard blijven van blessure en dan zit er normaal gezien wel iets in.
De voorbereiding eerst nog eens afwachten natuurlijk, dan kunnen we zien of ze er een ploeg van kunnen maken, vorig jaar was het dan al duidelijk dat er nooit iets van die ploeg te maken viel.

28 Mei 2009, 18:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 123 124 125 126 127 280