|
|
| Pagina 26 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 65 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
Gisteren verscheen er een klein artikel in het Laatste Nieuws over de Expo 90.
![]() Vandaag reeds respons van zoon van oud-speler Albert De Schrijver. Een paar mooie foto's periode 1930 werden aan de collectie toegevoegd. Zelfs 3 kleine medailles die aan de spelers werd geven door de voetbalbond Te bezichtigen tijdens Expo 90 Ook kreeg ik via Borre31 een paar mooie foto's van de eerste steenlegging van de zittribune door ons aller gekende Annieken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 11 Jun 2009, 1:28, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Jun 2009, 23:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Voila, tot in Opwijk zelfs... Bedankt Sven ! Sinds deze middag ligt er een kleine voorraad affiches in Café Ajuin Stationsplein . Deze kunnen vanaf 09.30 tot na middernacht afgehaald worden bij Guyken. Deze avond verkreeg ik meerdere Eendracht-items & attributen bij mij thuis gebracht. Het aftellen naar de Expo 90 is nu wel degelijk gestart ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Jun 2009, 23:29 |
|
|
Ancien
Bedankt mannen, we zien dat jullie goe bezig zijn.
We hebben nog geen tijd gehad op op het forum te komen, want de klimax komt steeds dichterbij. Met zijn allen gaan we de buitenwereld eens laten zien hoeveel de Eendrachtfans van hun club houden. Het is een tentoonstelling van de supporters en voor al diegene die onze geliefde club dierbaar zijn. Zoals den Iendracht is er maar één. We ontbreken nog enkele elftallen, waaronder 2001-2002,2002-2003,2003-2004,2004-2005,2005-2006,2006-2007. Je ziet het we naderen de eindmeet, men heeft me links en rechts foto's beloofd, maar we zijn nog steeds in blijde verwachting. Normaal gezien zouden deze jaren geen probleem mogen vormen, maar blijkbaar zijn er maar weinig foto's in omloop. Iedere hulp op een of andere manier is van harte welkom, en anders hopen we jullie te mogen begroeten op den Expo. Het Eendrachtteam ![]() Het is onwaarschijnlijk maar een foto van Blavier hebben we nog altijd niet in ons bezit. Misschien in archieven van een of andere krant, maar we hebben de nodige tijd niet meer om dit op te zoeken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Jun 2009, 23:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Zou die Blavier nog leven? Misschien wel nog leuk om hem op de opening te vragen. Of mee de aftrap komen geven tegen Anderlecht ....
|
| 11 Jun 2009, 8:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Fillou schreef: Zou die Blavier nog leven? Misschien wel nog leuk om hem op de opening te vragen. Of mee de aftrap komen geven tegen Anderlecht .... Zal niet meer gaan, Blavier is reeds overleden _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 11 Jun 2009, 8:36 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
De_steve schreef: Fillou schreef: Zou die Blavier nog leven? Misschien wel nog leuk om hem op de opening te vragen. Of mee de aftrap komen geven tegen Anderlecht .... Zal niet meer gaan, Blavier is reeds overleden Zou wel goed samen gaan met het doods voetbal dat Anderlecht tegenwoordig brengt ![]() _________________
|
| 11 Jun 2009, 9:04 |
|
|
Ancien
Sven KSK Opwijk schreef: De_steve schreef: Fillou schreef: Zou die Blavier nog leven? Misschien wel nog leuk om hem op de opening te vragen. Of mee de aftrap komen geven tegen Anderlecht .... Zal niet meer gaan, Blavier is reeds overleden Zou wel goed samen gaan met het doods voetbal dat Anderlecht tegenwoordig brengt ![]() Positief blijven besten, wij de fans van den Iendracht weten er alles van, maar ik geloof er steevast in dat er betere tijden op komst zijn voor onze geliefde club. Ik weet het is als trouwe supporter is het soms pijnlijk als je juist naast de prijzen valt, maar er zijn veel ergere zaken in het leven. Spijtig dat we geen oefenwedstrijd tegen jullie spelen, ik was liever naar Opwijk getrokken dan naar Diegem. Iendracht Back to Glory! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 11 Jun 2009, 9:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Hugo schreef: Sven KSK Opwijk schreef: De_steve schreef: Zal niet meer gaan, Blavier is reeds overleden Zou wel goed samen gaan met het doods voetbal dat Anderlecht tegenwoordig brengt ![]() Positief blijven besten, wij de fans van den Iendracht weten er alles van, maar ik geloof er steevast in dat er betere tijden op komst zijn voor onze geliefde club. Ik weet het is als trouwe supporter is het soms pijnlijk als je juist naast de prijzen valt, maar er zijn veel ergere zaken in het leven. Spijtig dat we geen oefenwedstrijd tegen jullie spelen, ik was liever naar Opwijk getrokken dan naar Diegem. Iendracht Back to Glory! ![]() Ik blijf normaal altijd positief maar als ge al jaren na elkaar kutvoetbal te zien krijgt stopt het ergens wel. Ik blijf supporter in hart en nieren maar abonnee ben ik niet meer... Trouwens, op Anderlecht commentaar geven is goed aangezien kameraden van mij achter de kaarten zijn geweest (standard en brugge supporters) voor de galamatch en die hebben natuurlijk tickets gekocht in de K . Chance dat ik een meester ben in het binnenin juichen ![]() Er is lang sprake van geweest om de oefenmatch van vorig jaar te herhalen maar wij hadden al een oefenmatch vast gelegd op de dag dat Eendracht wou spelen tegen ons en wij konden het niet maken om dat af te zeggen. Een woord is nog altijd een woord... _________________
|
| 11 Jun 2009, 9:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Waarom komt ge eigelijk niet naar n'iendracht zien, Sven ? Dat spelleken heeft nu al lang genoeg geduurd hé, de schijn hoeft niet langer hoog gehouden worden
![]() |
| 11 Jun 2009, 10:08 |
|
|
Jeroen schreef: Waarom komt ge eigelijk niet naar n'iendracht zien, Sven ? Dat spelleken heeft nu al lang genoeg geduurd hé, de schijn hoeft niet langer hoog gehouden worden ![]() Volgend jaar hé, int vak van de Racing Neenee, ik heb het al gezegd. Ik heb heeel veel sympathie voor Aalst, echtw aar. Maar supporter zijt ge pas echt als ge elke week gaat kijken en dus ben ik alleen maar voor Opwijk en Anderlecht _________________
|
| 11 Jun 2009, 12:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
@ onderkroiper, hebde die vlaggen en da sjaaltje gevonden bij den ajoin?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Jun 2009, 11:07 |
|
|
Mariner schreef: @ onderkroiper, hebde die vlaggen en da sjaaltje gevonden bij den ajoin? PRACHTIGDus toch een stukje Mariner op Expo 90 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Jun 2009, 12:33 |
|
|
Hugo schreef: Bedankt mannen, we zien dat jullie goe bezig zijn. We hebben nog geen tijd gehad op op het forum te komen, want de klimax komt steeds dichterbij. Met zijn allen gaan we de buitenwereld eens laten zien hoeveel de Eendrachtfans van hun club houden. Het is een tentoonstelling van de supporters en voor al diegene die onze geliefde club dierbaar zijn. Zoals den Iendracht is er maar één. We ontbreken nog enkele elftallen, waaronder 2001-2002,2002-2003,2003-2004,2004-2005,2005-2006,2006-2007. Je ziet het we naderen de eindmeet, men heeft me links en rechts foto's beloofd, maar we zijn nog steeds in blijde verwachting. Normaal gezien zouden deze jaren geen probleem mogen vormen, maar blijkbaar zijn er maar weinig foto's in omloop. Iedere hulp op een of andere manier is van harte welkom, en anders hopen we jullie te mogen begroeten op den Expo. Het Eendrachtteam ![]() Het is onwaarschijnlijk maar een foto van Blavier hebben we nog altijd niet in ons bezit. Misschien in archieven van een of andere krant, maar we hebben de nodige tijd niet meer om dit op te zoeken. Seizoenen 2001-2002 & 2002-2003 reeds gevonden Zie mailbox Hugo _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jun 2009, 18:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Seizoenen 2001-2002 & 2002-2003 reeds gevonden Zie mailbox Hugo Ik vind die mailbox Hugo hier nergens terug . |
| 14 Jun 2009, 21:31 |
|
|
Duivelke
Nog 12 dagen en het is zover...
Hierbij nog eens oproep aan iedereen die nog ergens Eendracht gerief liggen heeft. Heb je nog het pak friet dat Mandiangu ooit eens op zijn kop gesmeten gekregen heeft, heb je de schoenen waarmee Eeckhout op Turnhout de promotie afdwong, de sjaal die je ooit erfde van je grootvader en die groter was dan jou zelf, uw potteken gekaste erwten dat je vóór de match kocht, nen 'voiventwintjeg frang ver nen iendrachter", den deegrol waarmee je slagen kreeg van uw madam als je weer eens blijven plakken was na de match, of om het even wat, zelfs al denk je dat we het al hebben, niks van aantrekken, het kan altijd van pas komen. Ga allemaal eens op zolder gaan rommelen, iedereen heeft nog wel ergens gerief, van CD'kes tot tickets en foto's, over posters en sjaals en petjes. Na de tentoonstelling wordt alles mooi terugbezorgd met een eeuwige dankuwel voor de medewerking. En da's dan nog een understatement. Wat betreft onze truitjes, we mankeren nog vooral de jaren 80 (Arzoni) dus moesten hier oud-spelers komen lezen, of moesten jullie er kennen, kunnen jullie even navragen? Ook, en dat is vooral een oproep naar de jonge garde supporters, de truitjes van de laatste paar jaar (Novotel en De Dijcker) zijn nog niet volledig, dus uit- of thuisuitrusting, geef gerust een seintje via personal message of [email protected] of via het adres dat in deze topic regelmatig terug te vinden is. En voor wie er morgen op de vergadering wenst bij te zijn, niet aarzelen: 20u in de kantine naast de fanshop. Groeten, Geert P.S. Yves, gij zit al aan evenveel berichten als het jaar van oprichting, ik nog maar aan evenveel berichten als jaren die gepasseerd zijn sinds de "herstart" |
| 14 Jun 2009, 23:02 |
|
| Pagina 26 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 65 Volgende |