|
|
| Pagina 509 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 507 508 509 510 511 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Nen dikken proficiat aan Den Boris !!!!!!!!!!!
Op naar de 30 lentes man ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jun 2009, 2:23 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Onderkroiper schreef: Nen dikken proficiat aan Den Boris !!!!!!!!!!! Op naar de 30 lentes man ![]() Voor da eerste zinnetje: merci man! Voor da tweede zinnetje: da heb ik vandaag al zoooooooveel moeten horen, dat ik er zowaar depressief van word... Maar we laten het niet aan ons hart komen... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Jun 2009, 21:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik dacht zelfs al dat je vandaag 30 werd...
|
| 14 Jun 2009, 21:35 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Stijn schreef: Ik dacht zelfs al dat je vandaag 30 werd... Moede gij uw kommisjes nie wegleggen? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Jun 2009, 21:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Boris schreef: Onderkroiper schreef: Nen dikken proficiat aan Den Boris !!!!!!!!!!! Op naar de 30 lentes man ![]() Voor da eerste zinnetje: merci man! Voor da tweede zinnetje: da heb ik vandaag al zoooooooveel moeten horen, dat ik er zowaar depressief van word... Maar we laten het niet aan ons hart komen... ![]() Hoe zou dat nu komen dat ze allemaal deze one-liner gebruiken ? Hier nog eentje om na te denken : Verjaardag vieren is een gezonde bezigheid. Het is namelijk statistisch bewezen dat mensen die het meest hun verjaardag vieren, ook het langst leven. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jun 2009, 0:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Onderkroiper schreef: Boris schreef: Onderkroiper schreef: Nen dikken proficiat aan Den Boris !!!!!!!!!!! Op naar de 30 lentes man ![]() Voor da eerste zinnetje: merci man! Voor da tweede zinnetje: da heb ik vandaag al zoooooooveel moeten horen, dat ik er zowaar depressief van word... Maar we laten het niet aan ons hart komen... ![]() Hoe zou dat nu komen dat ze allemaal deze one-liner gebruiken ? Hier nog eentje om na te denken : Verjaardag vieren is een gezonde bezigheid. Het is namelijk statistisch bewezen dat mensen die het meest hun verjaardag vieren, ook het langst leven. ![]() Er is een verschil tussen verjaardagen "meemaken" en verjaardagen "vieren" hé... |
| 15 Jun 2009, 22:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Miljaarde zo kalm da da hier was deze nacht... Weinig nachtraven hier precies. Ne nacht/zevertopic zou hier geen succes hebben precies. Gelukkig heb ik e goe filmpke gezien: The Rise of Footsoldier. Hopelijk blijf ik niet in de sfeer van de film bij het naar huis gaan sebiet want anders heeft den eersten besten da ik tegenkom op straat het direct vlaggen.
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 19 Jun 2009, 5:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gio schreef: Miljaarde zo kalm da da hier was deze nacht... Weinig nachtraven hier precies. Ne nacht/zevertopic zou hier geen succes hebben precies. Gelukkig heb ik e goe filmpke gezien: The Rise of Footsoldier. Hopelijk blijf ik niet in de sfeer van de film bij het naar huis gaan sebiet want anders heeft den eersten besten da ik tegenkom op straat het direct vlaggen. ![]() Er is maar ééne loco die hier om halver 6 (als de kiekens met moeite al wakker zijn) komt posten ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Jun 2009, 9:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Vannamiddag iets gaan drinken in café De Mosselmarkt in Passendale, waar VDB-fans thuis zijn.
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 20 Jun 2009, 22:57 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Gruunwit schreef: Vannamiddag iets gaan drinken in café De Mosselmarkt in Passendale, waar VDB-fans thuis zijn. ![]() Ni lachen me VDB e ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 20 Jun 2009, 23:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gio schreef: Gruunwit schreef: Vannamiddag iets gaan drinken in café De Mosselmarkt in Passendale, waar VDB-fans thuis zijn. ![]() Ni lachen me VDB e ![]() frank is nog steeds god! hij rijdt deze namidag in lede, ik ga is gaan zien ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Jun 2009, 13:15 |
|
|
Waar moest ik het plaatsen dat de foto's van de prijsuitreiking van ITEA 2009 eindelijk op de fotosite staan.
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jun 2009, 0:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gisteren naar VDB gaan zien in Lede. Iljo Keisse gewonnen, vdb niet echt een rol van betekenis gespeeld.
Frank = God _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Jun 2009, 9:08 |
|
|
deredactie.be:
Aanvallers Wijffels komen ervan af met berisping ma 22/06/2009 - 09:53 De twee Oekraïense broers die bijna twee jaar geleden de Gentse jongen Simon Wijffels neerstaken, zijn bij verstek schuldig bevonden aan poging tot moord. De twee jongens krijgen echter geen straf. Simon Wijffels werd in september 2007, op de tweede dag van het schooljaar, in de buurt van zijn school in het centrum van Gent neergestoken met een mes door twee Oekraïense jongens. De toen 14-jarige jongen raakte levensgevaarlijk gewond. De twee Oekraïense broers vielen hun schoolgenoot aan omdat Wijffels hen het telefoonnummer van een meisje niet wilde geven. Belga Op 26 mei begon het proces over de steekpartij, maar de daders zelf waren niet aanwezig. De twee jongens werden vorig jaar het land uitgewezen na een mislukte asielaanvraag en wonen nu in Israël. De twee beklaagden, nu 18 en 16 jaar oud, werden vandaag bij verstek veroordeeld. De jeugdrechtbank van Gent bevond hen schuldig aan poging tot moord. De twee jongens kwamen er echter zonder een straf van af en kregen enkel een berisping. Volgens de rechtbank volstaat dat omdat ze zich vooraf aan de voorwaarden hielden en omdat ze intussen naar Israël zijn verhuisd. Een eventuele beslissing om hen in een gesloten instelling te plaatsen, kon daarom niet afgedwongen worden. Omdat de oudste broer nu meerderjarig is, kon hij sowieso niet in een instelling geplaatst worden. Na de feiten zaten de twee broers wel respectievelijk 15 (de oudste) en 9 maanden (de jongste) in een instelling. Simon Wijffels - die zelf niet aanwezig was tijdens de uitspraak - en zijn familie krijgen wel een schadevergoeding van 30.000 euro. Er wordt ook een dokter aangesteld om verdere gevolgen van het incident bij de jongen op te volgen. De jongen is namelijk nog steeds in behandeling om de steekpartij te verwerken. Hier kan dus echt ALLES! Steekt enen neer met de bedoeling hem te vermoorden, volstaat het om een 'berisping' (lees: niks) te krijgen. Maar o wee als ge nen aannemer, die ge professioneel een contract geeft, bij u thuis een werkje laat uitvoeren. Dan vliegde voor een half jaar den bak in! Akkoord, het mag nie, maar dat is blijkbaar veel erger dan poging tot moord? Ik begrijp er echt niks meer van. _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Jun 2009, 16:08 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 35 Locatie: roeizendreef |
of dage u beklag doet bij de gemeente, en dage den bak in vliegt plus boete
ma pas op ge moogt dan wel me zessen een boma in coma schippen voor 50 euro,den avond zelf zeje nog vrij in belgie kan da alemaal |
| 22 Jun 2009, 17:33 |
|
| Pagina 509 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 507 508 509 510 511 … 885 Volgende |