Transfers 2009-2010 - Pagina 139 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 137 138 139 140 141 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Transfers 2009-2010
marc2 schreef:
Mijn betoog gaat hem niet over de hoeveelheid spelminuten, maar over de gouden bijdrage die zo een spelers bieden.
Ik hoop dan ook dat velen niet zo kortzichtig gaan zijn om onze waalse spitsbroeder te beoordelen op zijn goals. Eigenlijk vrees ik dervoren want nog steeds veel mensen zien in een spits enkel de goals....
Voor mij is hij gewoon een spits die het aanvallende compartiment beter gaat laten functioneren en hoeveel goals hij scoort maakt me "geen zak" uit......
Op een manier heb ik trouwens liever dat hij der niet teveel maakt maar dat de ploeg als geheel der veel scoren. Want topscoorders wil iedere ploeg..... Laat hem vooraan maar nuttig werk leveren en heel de aanvalsartillerie in stelling brengen.

Tja, je mag een spits niet alleen beoordelen op het aantal goals, maar als er niemand goals maakt dan win je toch niet, hé...

15 Jun 2009, 22:43
toevallige voorbijganger

marijn naar hamme
staat op voetbalkrant
:cry:

16 Jun 2009, 6:36

Ik heb nu wel het gevoel dat we iedereen aankunnen... We gaan ons kunnen meten met de top met deze ploeg hoor. Ik klink misschien te optimistisch, maar dat is mijn gevoel en ik heb er vertrouwen in. :EA:
Laat Deinze en Hamme maar komen!

16 Jun 2009, 6:37
Ancien

Leeftijd: 46
sterke ajuin schreef:
marijn naar hamme
staat op voetbalkrant
:cry:

Waarmee dus nog maar eens wordt aangetoond, dat al dat gedoe over zijn studies, de lange afstanden, etc. een hoop gezeur (of gesteur) voor niks was... All about the money...

16 Jun 2009, 8:22
Vaste Waarde

DT schreef:
Waarmee nog maar eens wordt aangetoond, dat al dat gedoe over zijn studies, de lange afstanden, etc. een hoop gezeur (of gesteur) voor niks was... All about the money...

Idd, bye bye Marijn, heb je al een berichtje geplaatst op Netlog? :oops:

16 Jun 2009, 8:45
forumlegende

Een beetje meer respect voor die gast vind ik.
Het is zijn goed recht om te gaan waar hij wil, ook al zijn er nu eenmaal "rare" dingen gezegd en geschreven.

Wedden dat hij niet zal opvallen wanneer hij tegen ons speelt ?

16 Jun 2009, 9:30
Vaste Waarde

Dani schreef:
Het is zijn goed recht om te gaan waar hij wil, ook al zijn er nu eenmaal "rare" dingen gezegd en geschreven.

Het is mijn goed recht om niet met mijn kl*ten te laten spelen door ons drogredenen te geven voor zijn vertrek, terwijl het idd allemaal enkel om geld gaat.

En hij zal zeker niet opvallen, want wij gaan over Hamme WALSEN :EA: :EA:

Hoop ik toch :D

16 Jun 2009, 9:33
Ancien

Dani schreef:

Ik heb respect voor wat hij tussen pakweg november en eind februari heeft laten zien vorig seizoen... De rest is eigenlijk ook niet belangrijk... ook al komt zijn bericht op Netlog wel heel belachelijk over nu...

Jaar van de bevestiging voor hem, maar wordt daar wel binnengehaald bij Hamme als de "vedette van Aalst", de Gouden Schoen, etc. en dat zou hem wel eens zuur kunnen gaan opbreken... Is hier uitgegroeid tot man van het seizoen omdat er niemand echt iets van hem verwachtte - maakte dat ook goed duidelijk in de voorbereiding en zijn eerste maanden competitie trouwens - en de uitkomst was dus dat hij ruimschoots de verwachtingen overtrof... Als je echter met de grote trom wordt binnengehaald, zijn de verwachtingen minstens even hoog gespannen... Aan onze rechterflankspelers om hem het vuur aan de schenen te leggen in de onderlinge confrontaties hé...

En blijkbaar ligt ook voor onze goede vriend Coulibaly de lat heel hoog en verwacht men er heel veel van...

16 Jun 2009, 10:01
Nationale Ploeg

DT schreef:
Dani schreef:

Aan onze rechterflankspelers om hem het vuur aan de schenen te leggen in de onderlinge confrontaties hé...

Is hij wel 'als linksback' gehaald? Misschien willen ze hem op de tien zetten he.

En van dat 'wedden dat hij niet opvalt...', het is vooral hopen dat spelers als Steurs en Couli geen subliem seizoen gaan spelen bij de concurrentie.

16 Jun 2009, 10:41
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
Dani schreef:

Het is mijn goed recht om niet met mijn kl*ten te laten spelen door ons drogredenen te geven voor zijn vertrek, terwijl het idd allemaal enkel om geld gaat.

En hij zal zeker niet opvallen, want wij gaan over Hamme WALSEN :EA: :EA:

Hoop ik toch :D

Wij zullen Marijn niet missen met zijn 2 goal's op een gans seizoen als men daar Claessens naast plaats 10 a 11 goal's dan zie je pas het verschil. En ik denk dat men met Wouter Moreels terug een schorende linkerflankspeler binnen gehaald hebben.

16 Jun 2009, 10:47
Vaste Waarde

David Van Hoyweghen komende van Roeselare heeft een contract voor 2 jaar getekend bij FCN St-Niklaas.

16 Jun 2009, 10:55
Ancien

De Jean schreef:
DT schreef:
Dani schreef:

Aan onze rechterflankspelers om hem het vuur aan de schenen te leggen in de onderlinge confrontaties hé...

Is hij wel 'als linksback' gehaald? Misschien willen ze hem op de tien zetten he.

En van dat 'wedden dat hij niet opvalt...', het is vooral hopen dat spelers als Steurs en Couli geen subliem seizoen gaan spelen bij de concurrentie.

Normaliter als linkerflankverdediger - allez als je op hun site de openstaande "vacatures" mag geloven toch

En ja, van mij mogen ze individueel zeker allebei excelleren hoor...zolang wij het als ploeg maar beter doen als Hamme...

Geldt ook omgekeerd hé... Wij hebben nu ook twee ex-Hammenaars rondlopen met Ewen en Kristof waarvan ze bij Hamme net hetzelfde hopen...

16 Jun 2009, 11:01
Vaste Waarde

DT schreef:
De Jean schreef:
DT schreef:

Normaliter als linkerflankverdediger - allez als je op hun site de openstaande "vacatures" mag geloven toch

En ja, van mij mogen ze individueel zeker allebei excelleren hoor...zolang wij het als ploeg maar beter doen als Hamme...

Geldt ook omgekeerd hé... Wij hebben nu ook twee ex-Hammenaars rondlopen met Ewen en Kristof waarvan ze bij Hamme net hetzelfde hopen...

met alle respect naar steurs en couli , ik denk toch da we met ewen en kristof meer "voetbalkwaliteit" zullen rondlopen hebben nu....

16 Jun 2009, 11:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Kestens meer voetbalkwaliteiten dan Coulibaly of Steurs ? Dat durf ik ten zeerste te betwijfelen. Bovendien, waarom al dat gezaag op Steurs ? "Het gaat allemaal om geld" zeggen sommigen hier, zou het niet kunnen dat het bestuur trouwens gewoon geen deftig voorstel gedaan heeft ?

Al dat gezaag op die jongen terwijl niemand de twee kanten van het verhaal kent. En zolang ge die niet kent, dan moet ge zwijgen, zeker als't over iemand gaat die toch wel een heel seizoen zéér goed heeft gespeeld en elke match zijn kop ervoor heeft gelegd.

16 Jun 2009, 11:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Hij is weg, dus ik lig daar nie meer wakker van.

16 Jun 2009, 11:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 137 138 139 140 141 280