ander nieuws - Pagina 91 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 89 90 91 92 93 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: ander nieuws
Lap, al mijn werk voor niks, der was me al ene voor :D .

30 Jun 2009, 0:23
Iendracht.be - beheer

Ok, bij nader inzien was mijn werk niet voor niks, want ik denk dat voor de meeste het Spaans beter verstaanbaar is dan die andere vertaling naar het Nederlands :D .

30 Jun 2009, 0:24
Iendracht.be - beheer

Iendracht02 schreef:
Het beste in de tekst zelf, vind ik eigenlijk wel dat er staat dat er in België frequent Engels gesproken wordt. Ik denk eerlijk gezegd dat er in Mexico evenveel, en waarschijnlijk meer Engels gesproken wordt dan hier ...

Daar zou ik absoluut niet zo zeker van zijn. België is toch echt wel een land waar ge op de meeste plaatsen gaat geholpen worden in het Engels, als ge niks anders spreekt. Terwijl be bijvoorbeeld in Mexico heel veel armoede hebt, en ik niet denk dat die daar allemaal zo goed Engels spreken.

30 Jun 2009, 0:27
Iendracht.be - beheer

Gruunwit schreef:
Onderkroiper schreef:
Misschien kan EL CORREDOR dit vertalen ? :whistle: :wadde:

Klik & klaar ;)

Deze (goeie) vertaling was me dus wel voor alleszins :D .

onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
:plat: :D :lol:

Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
Voilà, wat ne mens allemaal al nie leert met een Spaans lief hé :D .

In de liefde hebt ge nu toch niet veel woorden nodig, hé Bartos. Te quiero mucho, tiene una sonrisa muy bonita en te quedas a dormir, sta je al erg ver of krijg je ofwel een goeie, Spaanse peer tegen uw muil ... :D

30 Jun 2009, 0:30
Iendracht.be - beheer

Iendracht02 schreef:
Bartos schreef:

In de liefde hebt ge nu toch niet veel woorden nodig, hé Bartos. Te quiero mucho, tiene una sonrisa muy bonita en te quedas a dormir, sta je al erg ver of krijg je ofwel een goeie, Spaanse peer tegen uw muil ... :D

Das just, maar als ge bij de Spaanse schoonouders op bezoek gaat, kan nen iets uitgebreidere woordenschat toch geen kwaad hoor :D .

30 Jun 2009, 0:33
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Racing Mechelen rekent erop om met het talent van de spelers komend uit Mexico te beginnen aan de weg naar het doel om aan te komen in de eerste klasse van het Belgische voetbal binnen een periode van zes jaar.

Ben ik nu den enige die dat bijzonder ambitieus vindt?

30 Jun 2009, 8:47
forumlegende

De Jean schreef:
Bartos schreef:
Racing Mechelen rekent erop om met het talent van de spelers komend uit Mexico te beginnen aan de weg naar het doel om aan te komen in de eerste klasse van het Belgische voetbal binnen een periode van zes jaar.

Ben ik nu den enige die dat bijzonder ambitieus vindt?

Ze zullen goed spelen tot als't begint te winteren.

30 Jun 2009, 12:49
Vaste Waarde

Bartos schreef:
Iendracht02 schreef:
Bartos schreef:

Das just, maar als ge bij de Spaanse schoonouders op bezoek gaat, kan nen iets uitgebreidere woordenschat toch geen kwaad hoor :D .

en als ge iet nie weet stuur ik u de website wel door van waar ik mijn schitterende vertaling heb afgehaald , t zou kunnen da ze u dan eerder kostelijk beginnen uitlachen dan u een goeie spaanse peer op uw muil te verkopen ... :plat: :plat: :D

30 Jun 2009, 14:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Citeer:
In derde klasse A ging RC Mechelen zaterdag met 2-3 onderuit tegen Willebroek-Meerhof. Dat gebeurde zonder de Mexicaanse spelers, want die waren het op voorhand afgetrapt.

De Mexicaanse huurlingen van RC Mechelen gingen zaterdagavond niet akkoord met de ploegopstelling van coach Regi Van Acker. Zij beslisten daarop om anderhalf uur voor de match gezamenlijk "ziek" op te stappen. Racing moest in allerijl enkele reservespelers optrommelen.

De voorbije weken stonden telkens minstens vijf Mexicanen in de ploeg. GvA meent te weten dat de problemen vrijdag al ontstonden toen de Mexicaanse begeleider een briefje aan Van Acker overhandigde met daarop een opstelling waarin nog meer Mexicanen voorkwamen.

Van Acker kon zich daarin niet vinden en verliet "ziek" het trainingsveld. Uiteindelijk besliste de Mechelencoach om zaterdag toch aan het roer te staan, maar wel met de belofte van het bestuur dat "hij en niemand anders de ploeg mag opstellen". In die opstelling zouden alweer volgens GvA maar drie Mexicanen aan de aftrap verschenen zijn. Daarop hebben de Mexicaanse spelers besloten om te vertrekken, zogezegd omdat ze ook "ziek" waren.

"Iedere speler die fit is en presteert mag bij RC Mechelen spelen. Maar als je ziek bent, kun je niet spelen, hé", aldus een cynische Van Acker. "De Mexicaanse griep is enorm besmettelijk. Die gasten verblijven hier allemaal onder één dak: dan kan het snel gaan. Ikzelf doe verder met wat ik bezig ben. Ik ben de coach en word betaald om de ploeg op te stellen", beweert de geplaagde Racing Mechelencoach

14 Sep 2009, 14:17
Vaste Waarde

rené1919 schreef:
Citeer:
In derde klasse A ging RC Mechelen zaterdag met 2-3 onderuit tegen Willebroek-Meerhof. Dat gebeurde zonder de Mexicaanse spelers, want die waren het op voorhand afgetrapt.

De Mexicaanse huurlingen van RC Mechelen gingen zaterdagavond niet akkoord met de ploegopstelling van coach Regi Van Acker. Zij beslisten daarop om anderhalf uur voor de match gezamenlijk "ziek" op te stappen. Racing moest in allerijl enkele reservespelers optrommelen.

De voorbije weken stonden telkens minstens vijf Mexicanen in de ploeg. GvA meent te weten dat de problemen vrijdag al ontstonden toen de Mexicaanse begeleider een briefje aan Van Acker overhandigde met daarop een opstelling waarin nog meer Mexicanen voorkwamen.

Van Acker kon zich daarin niet vinden en verliet "ziek" het trainingsveld. Uiteindelijk besliste de Mechelencoach om zaterdag toch aan het roer te staan, maar wel met de belofte van het bestuur dat "hij en niemand anders de ploeg mag opstellen". In die opstelling zouden alweer volgens GvA maar drie Mexicanen aan de aftrap verschenen zijn. Daarop hebben de Mexicaanse spelers besloten om te vertrekken, zogezegd omdat ze ook "ziek" waren.

"Iedere speler die fit is en presteert mag bij RC Mechelen spelen. Maar als je ziek bent, kun je niet spelen, hé", aldus een cynische Van Acker. "De Mexicaanse griep is enorm besmettelijk. Die gasten verblijven hier allemaal onder één dak: dan kan het snel gaan. Ikzelf doe verder met wat ik bezig ben. Ik ben de coach en word betaald om de ploeg op te stellen", beweert de geplaagde Racing Mechelencoach

t heeft daar ook lang geduurd .... :hmm:

14 Sep 2009, 15:10
Nationale Ploeg

WLM: [email protected]
Vandaag naar Bambrugge - Kruibeke geweest.
Leuk om enkele ex-aalstenaars aan het werk te zien. (Dries de Vis en Kevin Goossens)
Ook het spel van de man achter de spitsen, Stephan Van Laere, was aangenaam om zien.

Prachtige 5-0 overwinning met 2 schitterende goals van Kevin.
Van die gast hebben we in Aalst het beste niet gezien, laat dat duidelijk zijn!

Qua inzet en vechtlust kunnen onze "vedetten" zeker iets leren van deze eerste provincialer...

20 Sep 2009, 18:44
Ancien

Leeftijd: 38
BVW schreef:
Leuk om enkele ex-aalstenaars aan het werk te zien. (Dries de Vis en Kevin Goossens)
Ook het spel van de man achter de spitsen, Stephan Van Laere, was aangenaam om zien.

Is da dieje rossen van Ronse vroeger?

20 Sep 2009, 18:48
Nationale Ploeg

WLM: [email protected]
Gilles schreef:
BVW schreef:

Is da dieje rossen van Ronse vroeger?

idd

*** Com'on you Spurs ***

20 Sep 2009, 18:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 89 90 91 92 93 126