"Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90" - Pagina 42 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 964 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 65
 "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90" 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
[quote="Hugo"]Ik kreeg deze morgen een telefoontje van radio 2 Oost-Vlaanderen en ben rechtstreeks in de ether geweest tijdens het programma om te spreken over de 90 jarige viering van onze club.
Opnieuw wat reklame gemaakt voor ons ploegsken en afgesloten met het mooiste clublied van de wereld Iendracht Veroit. :banana:
Den Iendracht is springlevend mannen![/quote

Nog nooit zo gemakkelijk wakkergeworden deze ochtend...
Hugo, ge hebt dat goed gedaan, en zo vriendelijk altijd mevrouw zeggen tegen dat madammeken. En zelfs het clublied gezongen ;-)

Onderkroiper, of anderen, zou iemand dit interview van de site kunnen halen en hier ergens posten? Ik dacht dat, ergens, alle radioprogramma's achteraf nog integraal kunnen beluisterd worden gedurende enkele dagen. Het was Radio 2 Oost-Vlaanderen deze ochtend rond 7u10

Groeten,
Geert

30 Jun 2009, 13:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
via http://www.radio2.be/streaming/nieuwstreaming.htm gaat het ook , eerst op die pagina ochtendpost oost vlaanderen zoeken en aanklikken , daarna in het nieuwe schermpje dat opend naar net gemist gaan en ochtendpost oost vlaanderen 30.06 aanklikken en naar ongeveer 1u10 gaan net na het liedje dat na het nieuws gespeeld word.
of ook :
http://internetradio.vrt.be/radiospeler ... /index.xml

als het niet direct afspeelt klik je op net gemist en sellecteer je ochtendpost 30.06 en ge kunt luisteren.

Laatst gewijzigd door supersossis op 30 Jun 2009, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Jun 2009, 13:57
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
supersossis schreef:
http://www.radio2.be/streaming/nieuwstreaming.htm , daarna op ochtendpost oost vlaanderen klikken ( linker kant scherm ergens) , er verschijnt een nieuw mapje , als het niet afspeelt klik je op net gemist en sellecteer je ochtendpost 30.06 en ge kunt luisteren.

Just geluisterd zé. Nen beleefde jongen onzen Hugo :D

30 Jun 2009, 14:04
Ancien

Leeftijd: 38
supersossis schreef:
http://www.radio2.be/streaming/nieuwstreaming.htm , daarna op ochtendpost oost vlaanderen klikken ( linker kant scherm ergens) , er verschijnt een nieuw mapje , als het niet afspeelt klik je op net gemist en sellecteer je ochtendpost 30.06 en ge kunt luisteren.

Het interview begint op ongeveer 01:12:15.

edit: Eendracht is de grootste club van de wereld. :D (y)

Den Hugo laat hem volledig gaan e man. Schitterend. :D

30 Jun 2009, 14:05
Vaste Waarde

Gilles schreef:
supersossis schreef:

Het interview begint op ongeveer 01:12:15.

edit: Eendracht is de grootste club van de wereld. :D (y)

Den Hugo laat hem volledig gaan e man. Schitterend. :D

als er enen mens op de wereld onzen eendracht kan aanprijzen ist toch wel onzen hugo ! ge moogt da vanavond nog eens zingen samen me kamiel !
... pas op , 't is nog nie gedaan he mevrouw .... prachtig! :D (y)

Laatst gewijzigd door supersossis op 30 Jun 2009, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Jun 2009, 14:27
Nationale Ploeg

Hugo, ik lig plat vant lachen, supergoed gedaan maat !!!!

30 Jun 2009, 14:31
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Schitterend interview :D

30 Jun 2009, 15:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Hugo schreef:
Ik kreeg deze morgen een telefoontje van radio 2 Oost-Vlaanderen en ben rechtstreeks in de ether geweest tijdens het programma om te spreken over de 90 jarige viering van onze club.
Opnieuw wat reklame gemaakt voor ons ploegsken en afgesloten met het mooiste clublied van de wereld Iendracht Veroit. :banana:
Den Iendracht is springlevend mannen!

Ik heb het deze morgen live gehoord,jongens toch vooral dat laatste was echt goe,op den achtergrond hoorde den hugo nog roepen "iendracht forever" :plat: hugo was pecies een beetje zenuwachtig hij wou alles in een keer zeggen.

30 Jun 2009, 15:39
Ancien

Leeftijd: 65
knappe reclame voor de club...

30 Jun 2009, 20:38
Vaste Waarde

Krimineel interview! Nu ja interview, die madame van de radio moest eigenlijk niet veel zeggen ... :D

01 Jul 2009, 1:12
Ancien

AlostanA schreef:
Timoilsjt schreef:
Smetje schreef:
Nogmaals bedankt aan al degenen die hun tijd en energie in de expo gestoken hebben. Het is echt fantastisch om te zien.

Mijn zoontje van 9,5 maanden is zowat de jongste bezoeker van de expo zeker? Kwestie van hem van jongsaf in de Iendracht magie te introduceren (hij is wel in slaap gevallen bij de film) :EA:

Is die compilatiefilm bij Pascal ofzo te koop? Zo ja, hoeveel kost die dan. Ik zou die graag hebben. Zorgt voor menig kippenvelmomenten.

Helaas is de film niet te koop naar 't schijnt. 'k Heb er ook al naar gevraagd. Er staan beelden op van VRT, RTBF, VTM, TV-Oost en die hebben de auteursrechten op de beelden. Iets zegt mij dat het afkopen van die rechten handenvol geld kost. Jammer, want ik peis da menig Oilsjt supporter deze DVD wel aan zijn collectie zou willen toevoegen. :stom:

Ik heb de montage van de film voor mijn rekening genomen. Ik heb hiervoor inderdaad bronmateriaal van VRT, RTBF, VTM en TV Oost gebruikt. Auteursrechtelijk wordt het dus niet simpel om dit allemaal te 'clearen', al hoop ik dat ze dit door de vingers zien aangezien de beelden voor hen geen commerciële waarde meer hebben.
Ik hou jullie in elk geval op de hoogte.

Fenominaal,gewoon schitterend werk, het is de kers op de taart voor onze expo. (y) :worship:
.

01 Jul 2009, 9:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Is dat interview nog ergens te beluisteren? Want nu vind ik enkel nog de ochtendpost van deze ochtend.

01 Jul 2009, 10:04
forumlegende

Persoeinlek vondek da spelersblad tegen den Cerkel anno 1968 :angel:
wel et tofste.
Na zienek nou 41 jr ,sinds dei match, woarom da dei Brigse kinjeren
nen klacht adden tegen EA.
Vér de rest ; proficiat oan allen da zoe gewerkt emmen.
Den Karolus Vooght zou gezeid emmen : "hartstikke leuk."
('k ben oek kontent da onzen René van devoeiren es)

02 Jul 2009, 19:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
LAATSTE DAG EXPO 90

Morgennamiddag om 17.00 tot 21.00 is de laatste dag van Expo 90.
Supporters die nog niet geweest zijn, krijgen morgen de laatste kans.
Deze avond kregen we het bezoek van twee monumenten van ex-spelers ! :worship:
Namelijk Geert Van Roy & Peter Van Wambeke.
Ook zagen we opnieuw oud-spelers die ook op de receptie aanwezig waren vorige vrijdag.
Zij kwamen nog eens kijken naar deze Expo 90 om de foto's eens beter onder loep te nemen.
Het Eendrachtteam mag terugblikken op een geslaagde tentoonstelling die veel bekijks kreeg van zowel jong als oud.
Het is dank zij al deze supporters dat Expo 90 iets is waar later nog veel zal worden nagekaart.
Bedankt voor jullie interesse van je favoriete voetbalploeg "Den Iendracht" :worship: :EA:

02 Jul 2009, 22:17
Duivelke

vanavond de laatste keer mee gaan helpen op de expo want morgen vertreken wij naar de zee(jammer genoeg kan ik onze laatste avond niet mee maken :drank: :drank: na 14 dagen druk in de weer te zijn geweest met de expo ) maar ik moet moet jullie toch eens iets zeggen, mannen wat hebben wij een SCHITERENDE club , die historie is ongeloofelijk,al die ongeloofelijke verhalen die ik heb mogen horen(ik krijg er nog kikevlees van)

ook wil ik de mensen bedanken waar wij de vorige 14 dagen mee gewerkt hebben HUGO,JULIEN(zwawi),DAVE,LUC,MARK,GEERT,HERBERT,YVES,PASCAL (y) :worship: (y) :worship: :EA: :EA:

02 Jul 2009, 22:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 964 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 65