|
|
| Pagina 6 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
El Corredor schreef: goeie oefenmatch met dank aan een hele goeie beloftenploeg, die moses en die nummer 10 en 9, jawadde. Hele goeie spelers. Moses Ashikodi kon mij ook wel bekoren. Efkes opgezocht en het is blijkbaar een 22-jarige Nigeriaan die ergens in Engeland heeft gespeeld. Zou dus nu aan het testen zijn bij Zulte Waregem. |
| 19 Jul 2009, 13:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
zwawi schreef: El Corredor schreef: goeie oefenmatch met dank aan een hele goeie beloftenploeg, die moses en die nummer 10 en 9, jawadde. Hele goeie spelers. Moses Ashikodi kon mij ook wel bekoren. Efkes opgezocht en het is blijkbaar een 22-jarige Nigeriaan die ergens in Engeland heeft gespeeld. Zou dus nu aan het testen zijn bij Zulte Waregem. Zijn 2e helft was goed, maar zijn eerste helft vond ik nu niet echt bijzonder... |
| 19 Jul 2009, 13:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jan schreef: zwawi schreef: El Corredor schreef: goeie oefenmatch met dank aan een hele goeie beloftenploeg, die moses en die nummer 10 en 9, jawadde. Hele goeie spelers. Moses Ashikodi kon mij ook wel bekoren. Efkes opgezocht en het is blijkbaar een 22-jarige Nigeriaan die ergens in Engeland heeft gespeeld. Zou dus nu aan het testen zijn bij Zulte Waregem. Zijn 2e helft was goed, maar zijn eerste helft vond ik nu niet echt bijzonder... Vond het op momenten wel goed voetbal van ons, maar wat te veel fantasiekes en vooral nonchalance achteraan wat zorgde voor 3 serieuze flutgoals. De enige knopen die nog eigenlijk moesten doorgehakt worden (vanachter dus) zullen na gisteren ook al ontward zijn imho. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jul 2009, 13:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Degelijke oefenpot waarin Eendracht Aalst domineerde. De tegenprikken van Zulte Waregem waren wel trefzeker.
Wat mij vooral opvalt is dat er voor de meeste posities een degelijk alternatief op de bank zit. Dat gaan we zeker nodig hebben in een seizoen dat qua aantal wedstrijden een Première League gehalte zal hebben. Ik heb nog gelachen met de trap onder de kont van Arnold die Flipo hem verkocht na zijn lullig lopje. Zegt wel iets over de groepsgeest die mij best ok lijkt. |
| 19 Jul 2009, 14:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Prodialoog schreef: Degelijke oefenpot waarin Eendracht Aalst domineerde. De tegenprikken van Zulte Waregem waren wel trefzeker. Wat mij vooral opvalt is dat er voor de meeste posities een degelijk alternatief op de bank zit. Dat gaan we zeker nodig hebben in een seizoen dat qua aantal wedstrijden een Première League gehalte zal hebben. Ik heb nog gelachen met de trap onder de kont van Arnold die Flipo hem verkocht na zijn lullig lopje. Zegt wel iets over de groepsgeest die mij best ok lijkt. Lord bedoelde zkr? |
| 19 Jul 2009, 15:09 |
|
|
forumlegende |
Iendrachter90 schreef: Prodialoog schreef: Degelijke oefenpot waarin Eendracht Aalst domineerde. De tegenprikken van Zulte Waregem waren wel trefzeker. Wat mij vooral opvalt is dat er voor de meeste posities een degelijk alternatief op de bank zit. Dat gaan we zeker nodig hebben in een seizoen dat qua aantal wedstrijden een Première League gehalte zal hebben. Ik heb nog gelachen met de trap onder de kont van Arnold die Flipo hem verkocht na zijn lullig lopje. Zegt wel iets over de groepsgeest die mij best ok lijkt. Lord bedoelde zkr? kwist ni da arnold nog bij ons speelde ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Jul 2009, 16:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Daar de wedstrijd reeds om 18.00 werd gespeeld kon ik toch nof even enkele fotokes nemen VOOR de aftrap.
De wedstrijd zelf heb ik niet gezien maar kreeg meerdere sms met de tussenstand. Voor de wedstrijd wist de trainer dat het goed zat ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jul 2009, 17:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Inderdaad Lord. Ik moet in de war geweest zijn (
)door onze witte Arnold die in tegenstelling tot het origineel wel beschikt over techniek .... |
| 19 Jul 2009, 21:20 |
|
|
Duivelke
Ah de Moses se ... zit die nu bij Z-W
Was ooit één van de beloftevolle jeugdsterren aan het Millwall firmament. Heb hem zelfs nog aan het werk gezien als 't nog geen 18 jaar was ... Uiteindelijk de deur gewezen omdat hij op training een mes getrokken had op een medespeler. Veel talent maar iets los in de bovenkamer naar 't schijnt ... John (ksvs) |
| 20 Jul 2009, 12:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
J. schreef: Ah de Moses se ... zit die nu bij Z-W Was ooit één van de beloftevolle jeugdsterren aan het Millwall firmament. Heb hem zelfs nog aan het werk gezien als 't nog geen 18 jaar was ... Uiteindelijk de deur gewezen omdat hij op training een mes getrokken had op een medespeler. Veel talent maar iets los in de bovenkamer naar 't schijnt ... John (ksvs) Dat is spelen met het mes tussen de tanden ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Jul 2009, 16:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
vanavond oefenpot op terjoden, altijd leuk daar! maar tzal zonder mij zijn, kzit met griep (geene mexicaansen
) en nog is een keelontsteking erbovenop en dat 2dage voor tomorrowland ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Jul 2009, 12:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
hansken schreef: vanavond oefenpot op terjoden, altijd leuk daar! maar tzal zonder mij zijn, kzit met griep (geene mexicaansen ) en nog is een keelontsteking erbovenop en dat 2dage voor tomorrowland ![]() Ik had er op Dour den eersten dag ook af, 2 daffalgannekes gepakt, om 21.00 de tent in en den dag was ik erdoor, gelukkig Vanavond ook zonder mij, werk nu drie lates en 5 nachten... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 22 Jul 2009, 14:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Vanavond ook zonder mij...
|
| 22 Jul 2009, 18:11 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48 Berichten: 70 Leeftijd: 44 |
En ik ben er ook ni bij, mijn eerste training....
Zal afzien worden..... _________________ Oilsjteneer to the bone! |
| 22 Jul 2009, 18:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Vanavond ook zonder mij... Ik was van plan om te gaan doch met een lekkende band durfde ik niet tot Terjoden rijden. Niet volledig lek doch zo goed als. Ben al blij dat ik er veilig mee thuis geraakt ben na het werk. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jul 2009, 20:38 |
|
| Pagina 6 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 53 Volgende |