Oefenwedstrijden '09-'10 - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 53
 Oefenwedstrijden '09-'10 
Auteur Bericht
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
piejie89 schreef:
Tegen Zulte-Waregem heb ik de match niet gezien dus kan ik niet beoordelen;
tegen Terjoden heb ik gezien en was hij beste man in de tweede helft. Tegen Hamme en Lede degelijke match met enkele goede infiltraties.. Ze zullen mssn wel aan elkaar gewaagd zijn, vind alleen dat we eindelijk eens flankverdedigers hebben met wat techniek en die aanvallend ongetwijfeld iets gaan bijbrengen.
Laat ons niet vergeten dat de voorbereiding 3 weken ver is en dat we toch al veel mooie dingen gezien hebben van ons ploegske.

Gesteld dat het zo was, dat kan je toch onmogelijk als argument nemen? Terjoden speelt twee reeksen lager dan ons, was nog maar pas aan het trainen, en zat in de tweede helft fysiek stikdood. Dan is het als verdediger inderdaad niet moelijk om aanvallend iets bij te brengen, als de tegenstander niet meer over de middenmeet komt.

02 Aug 2009, 20:29
Vaste Waarde

Stijn schreef:
piejie89 schreef:
tegen Terjoden heb ik gezien en was hij beste man in de tweede helft. Tegen Hamme en Lede degelijke match met enkele goede infiltraties.. Ze zullen mssn wel aan elkaar gewaagd zijn, vind alleen dat we eindelijk eens flankverdedigers hebben met wat techniek en die aanvallend ongetwijfeld iets gaan bijbrengen.
Laat ons niet vergeten dat de voorbereiding 3 weken ver is en dat we toch al veel mooie dingen gezien hebben van ons ploegske.

Gesteld dat het zo was, dat kan je toch onmogelijk als argument nemen? Terjoden speelt twee reeksen lager dan ons, was nog maar pas aan het trainen, en zat in de tweede helft fysiek stikdood. Dan is het als verdediger inderdaad niet moelijk om aanvallend iets bij te brengen, als de tegenstander niet meer over de middenmeet komt.

Vanaf 19 augustus worden de prijzen uitgedeeld nu nog niet ! en ik twijfel er niet aan dat wij een heel mooi seizoen gaan beleven .... :banana: :EA: :banana: :EA:

02 Aug 2009, 20:37
forumlegende

Onze coach vindt echter de Beker niet interessant en wil een aantal titularissen rust gunnen met het oog op de competitie.

Persoonlijk is dat jammer aangezien een wedstrijd tegen een eersteklasser wel plezant kan zijn.
Ik vind zelf dat dit jaarlijks ook één van de ambities moet zijn.

OK, als we er in de Beker na één ronde er al uit liggen en later blijkt dat we kampioen worden, dan mogen ze van mij al forfait geven.. :D

02 Aug 2009, 20:42
Freak

Dani schreef:
Onze coach vindt echter de Beker niet interessant en wil een aantal titularissen rust gunnen met het oog op de competitie.

Persoonlijk is dat jammer aangezien een wedstrijd tegen een eersteklasser wel plezant kan zijn.
Ik vind zelf dat dit jaarlijks ook één van de ambities moet zijn.

OK, als we er in de Beker na één ronde er al uit liggen en later blijkt dat we kampioen worden, dan mogen ze van mij al forfait geven.. :D

Die eerste 2 bekerwedstrijden moet je bekijken als extra oefenmatchen.
Resultaat daarin is niet echt belangrijk. Als je er daarna nog bij bent kan je al eens met inzet gaan spelen.
Maar uiteindelijk is de beker een extra competitie die helemaal niet belangrijk is.

02 Aug 2009, 20:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Iendrachter90 schreef:
Dries schreef:
dwarskijker schreef:
1-0 verloren

en met wie werd er zoal gevoetbald?
en voetbalden we goed of slecht?

Aalst begon met: vandenoortgaete,de castro(thomas spotbeen),seminck(vandamme),brecht moreels,filipovic,verheyden,de schutter,troch,wouter moreels(galucci, niels spotbeen),lord(podevijn)en depoitre(delie).
In de eerste helft waren we duidelijk de betere ploeg; en kregen we toch enkele goede kansen.In de 2de helft werden dan lord en seminck vervangen, en toen ging het wel wat slechter vooral vanachter,waar we in de eerste helft met moeite kansen toestonden,kreeg diegem toch wat goede kansen.Zoals gezegd goal onterecht afgekeurd(bewijs is trouwens vastgelegd door den onderkroiper) en op het einde scoorde diegem dan nog tegen.En de blessure van wouter moreels zag er echt niet goed uit.

De fotokes staan on-line alsook het bewijs dat het géén buitenspel was. :whistle:
Een momentopname van mijn Kodaksken :D

Afbeelding

02 Aug 2009, 20:45
Ancien

Leeftijd: 46
piejie89 schreef:

With all due respect, maar den beste man daar was wel Lord zenne die gans Terjoden oprolde op zijn eentje... Vandaag was in de tweede helft ook weer duidelijk dat we een pak van onze mogelijkheden verliezen als hij er niet bijloopt... Knappe combinaties in de eerste helft - die echt perfect was, ware het niet dat er een goaltje ontbrak.

02 Aug 2009, 22:46

Leeftijd: 11
Vandaag paar knappe combinaties gezien in de eerste helft waarin we ook geen echte kans weggaven. Tweede helft was gelijkopgaand en net als we wat wegzakken scoren we, onterecht afgekeurd. Daarna deksel op de neus 1-0. Match was behoorlijk, inkomprijs schandalig. Ik hoop echt dat Moreels zijn blessure meevalt maar dat zag er niet goed uit.

02 Aug 2009, 23:04
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
die zijn daar niet beschaamd zeker? 10 euro voor een oefenmatch??? jawatte!

ben niet gaan kijke, maar zo te zien is er ondanks de nederlaag toch ook positief nieuws over het spelpeil.
al bij al geen slechte beurt, gezien het matchverloop. ik denk echt wel dat we met dit spelersmateriaal voldoende talent in huis hebben om bovenin mee te draaien, alleen moeten er nog wat slordigheidjes eruit, en moet het in de "zone van de waarheid" nog net iets scherper... maar 't is een voorbereiding voor iets he.

wetteren zal ik ook al missen... dus wat mij betreft is het enorm uitkijken naar komende zondag

03 Aug 2009, 7:54
Miniem

Leeftijd: 35
Smetje schreef:
petit schreef:
ik vin et in ieder geval veel beter in't wit me zwarte broekskes

Helemaal akkoord. Zo was onze uitrusting plots al veel mooier.

Na de laatste supportersvergadering ging het bestuur in op de vraag om de witte broekjes te ruilen voor zwarte broekjes bij een thuiswedstrijd. De officiële thuisuitrusting is witte trui met zwarte broek en zwarte kousen en bij een uitwedstrijd wordt het witte truitje vervangen door het zwarte truitje. Zo komen onze wit/zwarte kleuren nog duidelijker tot uiting.

Bron: eendracht-aalst.be

het is dus inderdaad zo geworden :EA:

United! United!

03 Aug 2009, 10:28
Ancien

Het zegt eigenlijk wel veel als een fabricant twee uitrustingen maakt, en je die dan als club zelf moet gaan combineren om er iets van te maken dat er toch nog iets wat deftig uit ziet.
Nu ja, het is in elk geval het minst slechte.

03 Aug 2009, 11:34
Vaste Waarde

Als diene fabricant geld in het laatje brengt, is dat toch allemaal geen probleem zeker? Plus nu kunnen we ook terug op de pleinen van SK gaan trainen waardoor die van ons gespaard blijven.

Dat de kwaliteit minder is als NIKE, zeer zeker maarja het geld ligt nu eenmaal niet op straat.

03 Aug 2009, 12:27

Leeftijd: 68
Ace schreef:
Als diene fabricant geld in het laatje brengt, is dat toch allemaal geen probleem zeker? Plus nu kunnen we ook terug op de pleinen van SK gaan trainen waardoor die van ons gespaard blijven.

Dat de kwaliteit minder is als NIKE, zeer zeker maarja het geld ligt nu eenmaal niet op straat.

Toch enorm positief dat het bestuur luistert wat er leeft onder de supporters !
Ik was erbij toen deze vraag gesteld werd, en het eens bekeken ging worden.
Nu de kogel door de kerk is, wat gaan ze met de witte broekjes doen die reeds gemaakt zijn ? :wadde:

03 Aug 2009, 12:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Zoals gezegd, aandoen als uit-outfit... :?

03 Aug 2009, 14:40
Ancien

Ace schreef:

dat is juist.

03 Aug 2009, 15:43
Ancien

Leeftijd: 45
Het blijven de lelijkste truitjes die we ooit gehad hebben, maar op deze manier spelen ze wel in de minst lelijke combinatie die er mee mogelijk was.

03 Aug 2009, 16:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 53