|
|
| Pagina 110 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Artikels
Ik ben hier nu twee weken en heb al meer plezier beleefd dan in een heel seizoen bij Aalst.
|
| 15 Aug 2009, 16:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: Ik ben hier nu twee weken en heb al meer plezier beleefd dan in een heel seizoen bij Aalst. na twee weken voorbereiding zonder Kevin Franck had ik ook al meer plezier beleefd dan het hele vorige seizoen met Kevin Franck. |
| 15 Aug 2009, 16:10 |
|
|
Freak
dat wou ik ook zeggen.den dikke lul.
![]() |
| 15 Aug 2009, 16:11 |
|
|
Duivelke
Is misschien ook veelzeggend dat we vorig jaar geen groep hadden en geen capabele trainer die er een groep kon van maken. Dit is volgens mij toch een van de hoofdredenen waarom we het er vorig jaar zo slecht hebben van afgebracht. Je mag nog 11 klaasespelers hebben uit hogere afdelingen maar als die geen groep vormen, geen hecht geheel of als er een slechte groepssfeer is, dan eindig je niet in de topvijf...
Ik denk eerder dat hij dit wou zeggen, al heeft hij het hier toch wel ongelukkig geformuleerd, vind ik toch... |
| 15 Aug 2009, 17:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
waly 2 schreef: dat wou ik ook zeggen.den dikke lul. ![]() proficiat vind het niet meer dan een normaal, neutraal artikel....... was bijna vergeten dat we vorig jaar zonder Kevin idd waarschijnlijk kampioen geworden waren. dit soort klotereacties liggen mee aan de basis van het feit dat ik al lange tijd niet meer op't forum kom, net toen ik het bijna vergeten was........... en ps: wat betreft deze zin: "Ik ben hier nu twee weken en heb al meer plezier beleefd dan in een heel seizoen bij Aalst." vinden jullie dat echt zo abnormaal??????????? Hij speelde niet op niveau (ge moet een kat een kat noemen en ik denk dat hij dat zelf meer dan genoeg besefte) en hij werd constant uitgekakt dus wat verwacht je: "It was heaven???" ![]() |
| 15 Aug 2009, 17:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
CeltiC1919 schreef: waly 2 schreef: dat wou ik ook zeggen.den dikke lul. ![]() proficiat vind het niet meer dan een normaal, neutraal artikel....... was bijna vergeten dat we vorig jaar zonder Kevin idd waarschijnlijk kampioen geworden waren. dit soort klotereacties liggen mee aan de basis van het feit dat ik al lange tijd niet meer op't forum kom, net toen ik het bijna vergeten was........... Ik vraag mij dat dikwijls af, of dat allemaal wel nodig is zulke reacties. Natuurlijk een forum dient om zijn gedacht te kunnen zeggen, maar ja .... ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Aug 2009, 17:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Franck spreekt toch realistische taal ?! De spelersgroep die als los zand aan mekander hing.....wel dat is het minste dat van verleden seizoen gezegd kon worden, niks van karakter, niks van bezieling, volgens mij slaat hij nagel op de kop.... Het bestuur heeft ook gefaald verleden seizoen en ja, de trainers hadden ook geen vat op de spelersgroep....
Ook ik zie liever nu troch en ewen verheyden spelen in middenveld, simpelweg omdat franck het inderdaad bij eendracht niet kon maken. Maar ik wens hem het allerbeste bij oudenaarde.... natrappen naar hem hoeven we niet te doen..... Aalst was franck niet alleen,hé, maar inderdaad een ploeg van los zand.Als nu nog de betonnen laag in de verdediging gelegd wordt , dan komt het dit seizoen normaal gezien goed. |
| 15 Aug 2009, 17:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat artikel is anders toch ook wel om te lachen he. "Meer plezier beleefd als bij Aalst", na 2 weken Oudenaarde begot. Ik wil hem wel is horen als ze voor de zoveelste keer in de middenmoot eindigden. De supporters zullen dan ook wel zagen, alleen zijn het er ginder niet zoveel als op EA.
En volgens mij is de reden dat hij in Oudenaarde zit gewoon financieel hoor, iedereen weet dat ze daar met geld gooien en ik denk niet dat Sottegem hem zal kunnen betalen hebben. Dat Franck dan nog over eerste nationale begint is helemaal hallucinant. Ik heb vorig seizoen nauwelijks een match van hem gezien waarvan hij toonde derde klasse aan te kunnen. Nu ja, aan hem om het tegendeel te bewijzen maar hij beleeft meer plezier in Oudenaarde, ik zal meer plezier hebben als ik Troch zie spelen. |
| 15 Aug 2009, 18:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Citeer: ZAT B - Hoek ontving gisteren slecht nieuws. Verdediger Giovanni Siereveld verruilt de Zeeuwse hoofdklasser namelijk per direct voor de Belgische profclub Eendracht Aalst, zo valt te lezen op de site van Hoek. De sterke centrale verdediger tekent in België een tweejarig contract. Eendracht Aalst komt uit in de derde klasse. Siereveld, die volgende week 25 wordt, zou beginnen aan zijn derde seizoen bij Hoek. De club haalde hem in de zomer van 2007 weg bij provinciegenoot Kloetinge. In Hoek ontwikkelde Siereveld zich dusdanig goed, dat er al snel interesse van diverse BVO's uit Nederland en België kwam. Siereveld heeft dus nu gekozen voor Eendracht Aalst, waardoor Hoek drie weken voor de start van de competitie een sterkhouder verliest. In de Zeeuwse krant PZC legt Siereveld zijn keuze als volgt uit: "Het is een prachtige kans om een stap hoger te zetten, hoewel ik het jammer vind voor Hoek. Ik ga naar een club waar het nog net iets professioneler is dan bij Hoek. Bovendien heeft Aalst een zekere status." De Vlissinger hoopt over acht dagen zijn overschrijving binnen te hebben. |
| 16 Aug 2009, 8:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jeroen schreef: Dat artikel is anders toch ook wel om te lachen he. "Meer plezier beleefd als bij Aalst", na 2 weken Oudenaarde begot. Ik wil hem wel is horen als ze voor de zoveelste keer in de middenmoot eindigden. De supporters zullen dan ook wel zagen, alleen zijn het er ginder niet zoveel als op EA. En volgens mij is de reden dat hij in Oudenaarde zit gewoon financieel hoor, iedereen weet dat ze daar met geld gooien en ik denk niet dat Sottegem hem zal kunnen betalen hebben. Dat Franck dan nog over eerste nationale begint is helemaal hallucinant. Ik heb vorig seizoen nauwelijks een match van hem gezien waarvan hij toonde derde klasse aan te kunnen. Nu ja, aan hem om het tegendeel te bewijzen maar hij beleeft meer plezier in Oudenaarde, ik zal meer plezier hebben als ik Troch zie spelen. Bingo _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Aug 2009, 1:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Mariner schreef: Jeroen schreef: Dat artikel is anders toch ook wel om te lachen he. "Meer plezier beleefd als bij Aalst", na 2 weken Oudenaarde begot. Ik wil hem wel is horen als ze voor de zoveelste keer in de middenmoot eindigden. De supporters zullen dan ook wel zagen, alleen zijn het er ginder niet zoveel als op EA. En volgens mij is de reden dat hij in Oudenaarde zit gewoon financieel hoor, iedereen weet dat ze daar met geld gooien en ik denk niet dat Sottegem hem zal kunnen betalen hebben. Dat Franck dan nog over eerste nationale begint is helemaal hallucinant. Ik heb vorig seizoen nauwelijks een match van hem gezien waarvan hij toonde derde klasse aan te kunnen. Nu ja, aan hem om het tegendeel te bewijzen maar hij beleeft meer plezier in Oudenaarde, ik zal meer plezier hebben als ik Troch zie spelen. Bingo Ik ben blij dat we ervan af zijn, zulke geldwolven zijn we liever kwijt dan rijk! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Aug 2009, 10:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Voor het geld inderdaad. Nie meer of nie minder.
|
| 20 Aug 2009, 10:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Alain Van Mieghem: 'Verlengstuk van trainer'
ALAIN VAN MIEGHEM DOORLIEP ALLE NATIONALE JEUGDSELECTIES Alain Van Mieghem leek als tiener een grootse voetbalcarrière tegemoet te gaan. Hij ondertekende als zestienjarige een profcontract bij Germinal Ekeren en doorliep alle nationale jeugdselecties van -15 tot -21. Vandaag speelt hij voor SK Deinze. *Waarom ruilde je in het tussenseizoen Eendracht Aalst voor SK Deinze? Alain Van Mieghem: 'Ik speelde in de eerste ronde van vorig seizoen alle wedstrijden voor de Ajuinen. Ik kreeg met nieuwjaar via trainer Marc Dillen te horen dat ik naar de B-kern werd verbannen. Het bestuur wou van mijn duur en vijfjarig contract af. Ik kreeg de zwarte piet toegeschoven voor de tegenvallende resultaten. Aalst hoopte dat ik naar een andere club zou vertrekken maar ik kon me op dat moment niet verbeteren. Ik bleef bij de derdeklasser en trainde de volledige tweede ronde met de B-kern. Dit betekent dat ik een gebrek aan wedstrijdritme heb maar hieraan wordt keihard gewerkt. De twee duels met Aalst worden voor mij speciale wedstrijden maar ik ben niet rancuneus. Mijn aandacht gaat nu volledig naar SK Deinze.' *Wat verwacht je van SK Deinze 'Ik heb niet lang hoeven te aarzelen om voor SK Deinze te kiezen. Deze club heeft alles om een hoofdrol in derde klasse te vertolken. Ik had al na twee dagen de beschikking over een wagen, de accommodatie is uitstekend en de spelers worden voor en na de wedstrijden in de watten gelegd. Trainer Franky Dekenne draagt discipline terecht hoog in het vaandel. Hij bouwt zijn trainingen goed op en geeft ons veel tactische richtlijnen mee. We beschikken over een ruime en goed uitgebalanceerde groep waarin er veel jongens van vorig seizoen zitten. Hun ervaring moet een belangrijke troef worden. We zullen ons moeten aanpassen aan het niveau van derde klasse waarin er te weinig wordt gecombineerd. Veel teams hebben een gebrek aan voetballend vermogen en teren op kracht en countervoetbal.' *Welke rol is voor jou weggelegd? 'Ik heb de reputatie van een moeilijke jongen omdat ik steeds rechtuit mijn mening zeg. Ik probeer eerlijk te zijn wat niet altijd door iedereen in dank wordt afgenomen. Ik moet op het veld het verlengstuk van de trainer worden. SK Deinze mikt op een plaats in de top vijf. We kunnen met een tiende stek zeker niet tevreden zijn.' _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Aug 2009, 11:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Onzen ex-trainer Luc Limpens geniet duidelijk van zijn gloriemoment.
Dit is voor mij een sportieve revanche, zegt hij. Niet op het huidige bestuur maar op de mensen van de jeugd, Steven Smet en Bart De Nul. Zij zorgden achter de schermen voor mijn ontslag en het is jammer dat ze nog steeds een grote invloed uitoefenen op het huidige bestuur. Ze verkondigen theorie van de Heizelschool maar in de praktijk stellen ze niet zo veel voor. Ze hebben hoogstens in derde provenciale gevoetbald. Eendracht heeft de nederlaag enkel aan zichzelf te wijten. Trainer VDH verkondigde vooraf dat aalst met 0-2 zou winnen en de champagne lag al vooraf gekoeld. Er werd zelfs vooraf al een etentje georganiseerd met spelers, technische staf en bestuur. Eens lekker natrappen noemen ze dat ![]() |
| 21 Aug 2009, 11:59 |
|
|
forumlegende |
chunga schreef: Onzen ex-trainer Luc Limpens geniet duidelijk van zijn gloriemoment. Dit is voor mij een sportieve revanche, zegt hij. Niet op het huidige bestuur maar op de mensen van de jeugd, Steven Smet en Bart De Nul. Zij zorgden achter de schermen voor mijn ontslag en het is jammer dat ze nog steeds een grote invloed uitoefenen op het huidige bestuur. Ze verkondigen theorie van de Heizelschool maar in de praktijk stellen ze niet zo veel voor. Ze hebben hoogstens in derde provenciale gevoetbald. Eendracht heeft de nederlaag enkel aan zichzelf te wijten. Trainer VDH verkondigde vooraf dat aalst met 0-2 zou winnen en de champagne lag al vooraf gekoeld. Er werd zelfs vooraf al een etentje georganiseerd met spelers, technische staf en bestuur. Eens lekker natrappen noemen ze dat ![]() waar heeft diejen da allemaal verkondigd dan? en als er vooraf een etentje georganiseerd is(wat ik niet weet natuurlijk) dan is da toch ni perse om al te vieren voor een overwinning ofzo, wa voor nen onzin is me da? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Aug 2009, 13:35 |
|
| Pagina 110 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 497 Volgende |