|
|
| Pagina 16 van 29 |
[ 427 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Reservencompetitie
Jan schreef: El Corredor schreef: Yoan Amghar Nog nooit van gehoord... Een grote sterke spits die een goede indruk nagelaten heeft tegen ons. Nu ja, feit is wel da hij al efkes weg moet bij Boussu Dour Borinage maar ze zijn er nog nie vanaf geraakt ![]() |
| 18 Apr 2009, 6:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwawi schreef: Jan schreef: El Corredor schreef: Yoan Amghar Nog nooit van gehoord... Een grote sterke spits die een goede indruk nagelaten heeft tegen ons. Nu ja, feit is wel da hij al efkes weg moet bij Boussu Dour Borinage maar ze zijn er nog nie vanaf geraakt ![]() Ik peis dat da één van die mannen is die just tegen ons goed speelt. Hij maakte dit seizoen nog maar één goal en da was tegen ons. |
| 18 Apr 2009, 11:17 |
|
|
Freak
Bartos schreef: zwawi schreef: Jan schreef: Nog nooit van gehoord... Een grote sterke spits die een goede indruk nagelaten heeft tegen ons. Nu ja, feit is wel da hij al efkes weg moet bij Boussu Dour Borinage maar ze zijn er nog nie vanaf geraakt ![]() Ik peis dat da één van die mannen is die just tegen ons goed speelt. Hij maakte dit seizoen nog maar één goal en da was tegen ons. mmm. vind ik toch niet hoor, maakte dacht ik het jaar voordien wel wat goals. |
| 18 Apr 2009, 13:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: zwawi schreef: Jan schreef: Nog nooit van gehoord... Een grote sterke spits die een goede indruk nagelaten heeft tegen ons. Nu ja, feit is wel da hij al efkes weg moet bij Boussu Dour Borinage maar ze zijn er nog nie vanaf geraakt ![]() Ik peis dat da één van die mannen is die just tegen ons goed speelt. Hij maakte dit seizoen nog maar één goal en da was tegen ons. Mja, toch een stevige kerel in elk geval met een redelijke techniek en snelheid, toch al wat ervaring ook... Ik had hem toch ook op mijn lijstje staan, zeker in het systeem wat wij spelen... Velen kunnen dat hier precies niet horen, maar in ons systeem valt Delie letterlijk en figuurlijk te licht uit... En dan een Depoitre met 21 jaar ook met alle verantwoordelijkheid opzadelen... Blijft een risico....Was stand-in bij Peruwelz, die voor 300 man spelen... Ni onderschatten dus... |
| 18 Apr 2009, 15:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwawi schreef: Nu ja, feit is wel da hij al efkes weg moet bij Boussu Dour Borinage maar ze zijn er nog nie vanaf geraakt ![]() Zwawi, stond dit reeds ergens te lezen of zo? Indien ja, zouden we daar toch minimum een scout kunnen naartoe sturen hebben. En ja wegmoeten wil ook niet altijd zeggen dat hij niet goed genoeg is hé... Arnold moest hier ook weg bijvoorbeeld... |
| 18 Apr 2009, 15:44 |
|
|
Freak
DT schreef: zwawi schreef: Nu ja, feit is wel da hij al efkes weg moet bij Boussu Dour Borinage maar ze zijn er nog nie vanaf geraakt ![]() Zwawi, stond dit reeds ergens te lezen of zo? Indien ja, zouden we daar toch minimum een scout kunnen naartoe sturen hebben. En ja wegmoeten wil ook niet altijd zeggen dat hij niet goed genoeg is hé... Arnold moest hier ook weg bijvoorbeeld... kzal moi anders een abonnement op boussu pakken ![]() |
| 18 Apr 2009, 15:45 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Zwawi, stond dit reeds ergens te lezen of zo? Indien ja, zouden we daar toch minimum een scout kunnen naartoe sturen hebben. kzal moi anders een abonnement op boussu pakken ![]() Dat is zelfs ni nodig! Naar de reservenmatchkes gaan in de geburen (FCN, Wetteren, Zottegem, de Woluwes, Diegem) was voldoende geweest... Ze mogen mij dat altijd vragen trouwens - ze moeten mij alleen den inkom van de matchkes terugbetalen. ![]() |
| 18 Apr 2009, 15:54 |
|
|
DT schreef: zwawi schreef: Nu ja, feit is wel da hij al efkes weg moet bij Boussu Dour Borinage maar ze zijn er nog nie vanaf geraakt ![]() Zwawi, stond dit reeds ergens te lezen of zo? Indien ja, zouden we daar toch minimum een scout kunnen naartoe sturen hebben. En ja wegmoeten wil ook niet altijd zeggen dat hij niet goed genoeg is hé... Arnold moest hier ook weg bijvoorbeeld... Met nieuwjaar stond da op Walfoot da hij naar een andere club mocht uitkijken maar blijkbaar zit hij daar dus nog altijd. Zit meestal op de bank denk ik. |
| 18 Apr 2009, 19:46 |
|
|
zwawi schreef: DT schreef: zwawi schreef: Nu ja, feit is wel da hij al efkes weg moet bij Boussu Dour Borinage maar ze zijn er nog nie vanaf geraakt ![]() Zwawi, stond dit reeds ergens te lezen of zo? Indien ja, zouden we daar toch minimum een scout kunnen naartoe sturen hebben. En ja wegmoeten wil ook niet altijd zeggen dat hij niet goed genoeg is hé... Arnold moest hier ook weg bijvoorbeeld... Met nieuwjaar stond da op Walfoot da hij naar een andere club mocht uitkijken maar blijkbaar zit hij daar dus nog altijd. Zit meestal op de bank denk ik. Ik heb het eens opgezocht en dit stond toen op Walfoot: Ca risque de bouger du côté de Boussu durant le mercato hivernal. Amghar, Mazoyer, Real, Saigal et Livera peuvent se chercher un nouvel employeur (18/12/08). Libre de se trouver un nouvel employeur par le RBDB, Johan Amghar pourrait rebondir en France, son pays, et plus précisément à Gueugnon, club de Nationale, équivalent de notre D3. Arrivé en grandes pompes l'an dernier, l'attaquant n'entre plus dans les plans du staff actuel. Gueugnon sera-t-il un nouveau départ? (6/1/09) |
| 18 Apr 2009, 20:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: DT schreef: zwawi schreef: Nu ja, feit is wel da hij al efkes weg moet bij Boussu Dour Borinage maar ze zijn er nog nie vanaf geraakt ![]() Zwawi, stond dit reeds ergens te lezen of zo? Indien ja, zouden we daar toch minimum een scout kunnen naartoe sturen hebben. En ja wegmoeten wil ook niet altijd zeggen dat hij niet goed genoeg is hé... Arnold moest hier ook weg bijvoorbeeld... kzal moi anders een abonnement op boussu pakken ![]() koopt u dan direct ne goeie trommel, ze zijn er ginder grat zot van ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Apr 2009, 10:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Siereveld speelde blijkbaar een volledige wedstrijd mee met de reserven. Is iemand gaan kijken ?
|
| 18 Aug 2009, 22:41 |
|
|
forumlegende |
Jeroen schreef: Siereveld speelde blijkbaar een volledige wedstrijd mee met de reserven. Is iemand gaan kijken ? ik kon niet want ik moest zelf gaan voetballen _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 18 Aug 2009, 23:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
ik ben gaan kijken. En vond hem toch niet super. Ik vond dat hij alles veel te moeilijk wou oplossen, zijn uitvoetballen was niet alles en hij doet iets teveel zijnen mond open
maar mss is dat laatste enkel irritant als je hem kan horen zoals op een reservematch _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 19 Aug 2009, 8:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Gaskonijn schreef: ik ben gaan kijken. En vond hem toch niet super. Ik vond dat hij alles veel te moeilijk wou oplossen, zijn uitvoetballen was niet alles en hij doet iets teveel zijnen mond open maar mss is dat laatste enkel irritant als je hem kan horen zoals op een reservematch Seminck en Brecht Moreels doen dat voorlopig te weinig, dat vind ik dus niet echt negatief. En tis nen hollander he, dan weet ge dat die niet gaan zwijgen als't hun niet aanstaat ![]() |
| 19 Aug 2009, 10:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't leek wel meer op een voetbalverslag live van op het plein, maar bon
veel kunt ge eigenlijk niet zeggen over zijn match gisteren (hij wel waarschijnlijk ).hopelijk terug geen overdreven verwachtingen, zoals bij Wouter Moreels. Als iedereen realistische verwachtingen heeft kunnen we er misschien allemaal plezier aan beleven. uitspraken als: op geen foutje te betrappen doen de spelers zelf weinig deugd. soit, vanaf vanavond telt tot het eind van het seizoen enkel nog het collectief. winnen moet er gebeuren. Als van het duo Lord/Depoitre er al 1 kan spelen dan komt het wel goed. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Aug 2009, 11:01 |
|
| Pagina 16 van 29 |
[ 427 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 29 Volgende |