SV Sottegem - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 23
 SV Sottegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Ik kon niet gaan kijken maar dit is alvast geen goede start. tis nog lang maar ja, ik vind niet dat we ons daar moeten achter wegsteken. ... ik weet nog hoe vorig seizoen begon.

Iendracht nor 2e

19 Aug 2009, 22:50
Reserve

Leeftijd: 53
Net terug... en zwaar teleurgesteld.

Zottegem, een ploeg waar wij normaal nooit van kunnen verliezen, was veel gretiger, met veel meer motivatie.
Nochtans beginnen we niet slecht, we hebben duidelijk veldoverwicht, maar als we na een half uur (en minstens 4 grote kansen) nog niet gescoord hebben, beginnen sommige kopjes al serieus door te hangen. Troch (behalve de mooie goal niet goed: veel balverlies, geen inzet, geen conditie?), Verheyden (trekt de lijn door van de laatste matchen: wat scheelt er?), Podevijn, ... niet goed bezig. Na de tegengoal is het duidelijk: enkel met wilskracht en inzet kunnen we hier nog winnen. OK, we mankeren enkele belangrijke spelers waardoor vooral ons middenveld en het scorend vermogen (Kestens en Depoitre) het zeer moeilijk krijgen, maar als je de gemiddelde kwaliteiten van EA met Sottegem vergelijkt, zou dit geen probleem mogen zijn. Niettemin, de tweede helft was een maat voor niets: zowel Sottegem als wij scoren, maar de drie punten zijn bye-bye. Dat we zondag een zeer zware match gespeeld hebben die bij sommigen nog in de benen hing, kan ik niet als een excuus aanvaarden. Het was duidelijk dat diegenen met een goede fysiek hier geen last meer van hadden.

Enige lichtpunten: Flippo, De Schutter en Galucci waren goed en de enige die met inzet kwalitatief goed bleven spelen. Waarom Galucci, volgens mij op dat moment de beste EA speler, vervangen werd, is mij dan ook een raadsel. Hij was zeker nog niet op het einde van zijn krachten op dat moment.

Soit, ik hoop dat VDH een donderpreek klaar heeft zodat enkele spelers hun kar gaan draaien. Ik geloof er nog altijd sterk in dat we een zeer goede en evenwichtige ploeg hebben, maar enkel als iedereen er een volle 100 % voor gaat. Als supporter moeten we uiteraard ook alles blijven geven. 't Is uiteraard nog maar de eerste match, ik blijf hoopvol voor de rest van het seizoen.

Go iendracht! Back to glory!

19 Aug 2009, 22:53
Reserve

Gewoon met de slechte mentaliteit op het veld. Ge voelt dat ge beter zijt maar dat is niet genoeg. In derde moet ge voor elke centimeter vechten en niet vanuit ne salong! Het zal anders moeten want gans de reeks zit vol ploegen zoals Sottegem. En we krijgen gemakkelijk goalen binnen maar waar zit dat middenveld, keeper was trouwens ook heel twijfelend vandaag na zijn glansprestatie.

19 Aug 2009, 22:58
Miniem

Leeftijd: 35
slechte match gezien...
waarom galucci eraf moest... was echt goe aan't spelen.
en die kans da Coppens mist :wadde: die moest echt binnen man!!
voor de rest hoop'k dat zondag veel beter is, want het zal nodig zijn.

United! United!

19 Aug 2009, 23:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Wat zeggen ze van Aalst? Dat het daar ofwel wit is, ofwel zwart ...

'k Denk dat al die commentaren hierboven dat nog geen klein beetje bewijzen, zenne. Ge verliest uw eerste competitiematch en er is opeens weer niks meer dat op iets trekt en Boto (die hier door degenen die hem nu bestoefen evenzeer bij het groot huisvuil werd gezet de voorbije twee jaar) moet direct terug in de ploeg (volgens mensen die, als ik mij niet vergis, zijn doelpunt, laat staan zijn match niet eens gezien hebben) ...

Akkoord, het was vandaag niet goed. Akkoord, als ge zoveel kansen mist, verliest ge ook van slechte ploegen à la Sottegem. Maar 't is wel maar een eerste match, hé jongens. En met of zonder Depoitre, is mijns inziens wel een enorm verschil, om dan van Kestens en Seminck nog te zwijgen. Het is vanzelfsprekend altijd beter van onmiddellijk te winnen, maar er zijn nog 35 speeldagen en 't zou mij verwonderen moest er in Derde A één ploeg rondlopen die 'ns niet zal verliezen van een ploeg die vooral aan afbraak denkt en voor de rest geen scheet laat zien. Als ge een match zoals die van vandaag 10 keer speelt, zult ge ze 8 keer winnen en 1 keer gelijkspelen, maar ge moet uwen bal dan wel een keer tussen die palen krijgen, in plaats van er hem altijd te wilen in lopen of altijd juist naast, juist over...

Volgende week, tegen een ploeg die misschien ook een keer van in het begin (een heel klein beetje) durft mee te voetballen, beter, zou ik zo zeggen. En vooral niet panikeren. Het resultaat is misschien hetzelfde en het is misschien een vergelijking met een wel héél slecht seizoen, maar die 4-1 op Wetteren vorig jaar op de eerste speeldag (onder Limpens, nota bene) was wel een heel ander drama ...

19 Aug 2009, 23:05
Freak

'n onderwoizer schreef:
Alé komaan.... Boto was nu niet de superspits hé. Ok...hij scoort vandaag...maar meer dan een "goeie invaller" was hij bij ons toch niet hé.

Hij scoort niet ,de goal kwam van seminck ,Boto raakt de bal niet meer aan.Stadionomroeper zei het ook trouwens dat het seminck was.

19 Aug 2009, 23:10
Reserve

Iendracht02 schreef:
Volgende week, tegen een ploeg die misschien ook een keer van in het begin (een heel klein beetje) durft mee te voetballen, beter, zou ik zo zeggen ...

Akkoord dat we na 1 match de balans nog niet moeten maken, maar we gaan nog heel veel ploegen tegenkomen die een muur gaan optrekken en niet meevoetballen... Letterlijke quote van een Sottegem supporter vandaag: "Jullie gaan toch niet verwachten dat wij hier het spel gaan maken vandaag?" ...en dat speelt dan thuis, de eerste match van het seizoen...

19 Aug 2009, 23:13
Junior

Heel ontgoocheld. Vooral over het resultaat. Tegen deze toch wel beperkte ploeg mogen we eigenlijk niet verliezen. Eerste helft was nog redelijk vond ik met enkele goeie kansen. De 1-0 valt echt uit de lucht. Tweede helft veel minder en Sottegem vreselijk efficient. Knappe counter mooi afgerond. Ne schoonheidsprijs gaan ze niet krijgen maar efficient da zijn ze wel....'t is een zwaar verdict en Sottegem is vreed goe betaald maar feit is dat zij er 2 scoren en wij maar 1. En dat is een fucking harde realiteit...........

19 Aug 2009, 23:13
Junior

Verheyden er de volgende match af en Depoître terug, 't zal al direct beter zijn.
Nog niets verloren, ik geloof in deze ploeg.

19 Aug 2009, 23:14
Ancien

Leeftijd: 38
Stef DV schreef:
Het is dankzij supporters zoals u dat spelers supergemotiveerd zijn als ze nog eens in Aalst komen spelen ;-)

Jongen toch, uw broereke speelt hier niet meer, vergezelt hem naar Holland. Serieus. Als Veiremans ooit nog is tegen ons speelt en hij haalt het niveau dat hij hier etaleerde, ben ik er gerust in dat we een 5-0 kunnen neerzetten.

19 Aug 2009, 23:14
Junior

Iendrachter90 schreef:
'n onderwoizer schreef:
Alé komaan.... Boto was nu niet de superspits hé. Ok...hij scoort vandaag...maar meer dan een "goeie invaller" was hij bij ons toch niet hé.

Hij scoort niet ,de goal kwam van seminck ,Boto raakt de bal niet meer aan.Stadionomroeper zei het ook trouwens dat het seminck was.

Seminck zat een rij voor mij in de tribune met zijne voet in de plaaster, dus hij zal het hoogst waarschijnlijk niet geweest zijn..... ;)
Boto was trouwens zoals hij bij ons ook was vond ik, niet echt goed, maar scoort wel af en toe een belangrijke goal.

19 Aug 2009, 23:18
Ancien

Leeftijd: 38
Zijn broer speelt wel bij Sottegem e...

19 Aug 2009, 23:20
Freak

scarfie schreef:
Iendrachter90 schreef:
'n onderwoizer schreef:

Seminck zat een rij voor mij in de tribune met zijne voet in de plaaster, dus hij zal het hoogst waarschijnlijk niet geweest zijn..... ;)
Boto was trouwens zoals hij bij ons ook was vond ik, niet echt goed, maar scoort wel af en toe een belangrijke goal.

Ooit gehoord van maxime seminck,de broer van?

19 Aug 2009, 23:21
Reserve

scarfie schreef:
Iendrachter90 schreef:
'n onderwoizer schreef:

Maxime Semick, de broer van...

19 Aug 2009, 23:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
scarfie schreef:
Iendrachter90 schreef:
'n onderwoizer schreef:

Seminck zat een rij voor mij in de tribune met zijne voet in de plaaster, dus hij zal het hoogst waarschijnlijk niet geweest zijn..... ;) Boto was trouwens zoals hij bij ons ook was vond ik, niet echt goed, maar scoort wel af en toe een belangrijke goal.

Wel zijn broer hé of wist je niet dat die daar speelt ?

19 Aug 2009, 23:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 23