|
|
| Pagina 167 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 165 166 167 168 169 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eerste klasse
Het zij zo... en nu Standard winnen op een diefken ze
![]() |
| 30 Aug 2009, 22:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Staat reeds op youtube !
http://www.youtube.com/watch?v=Vci0-_pVGBs _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Aug 2009, 22:15 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Onderkroiper schreef: Staat reeds op youtube ! http://www.youtube.com/watch?v=Vci0-_pVGBs Schandalige vuile fout hopelijk wordt Witsel voor een paar maanden geschorst, een gouden schoen onwaardig. ![]() |
| 30 Aug 2009, 22:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Polak met gescheurde ligamenten van de knie na een overtreding van De Camargo, Defour die er op het einde nog is gelijk een zot invliegt.
Ik denk dat er daar een serieus potje geknokt gaat worden nu en straks rond het stadion. |
| 30 Aug 2009, 22:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Onder de supporters van Anderlecht onderling ofwa ?
Want de bezoekers op RSCA zitten op een parking achter een hekken van 3 meter hoog met een half leger flikken ertussen, dus dat zou mij verbazen ![]() |
| 30 Aug 2009, 22:49 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: Staat reeds op youtube ! http://www.youtube.com/watch?v=Vci0-_pVGBs da ze die prutsj van een witsel maar eens match of 7 schorsen, schandalige overtreding!! |
| 30 Aug 2009, 22:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Met 7 zou hij er nog goedkoop vanaf komen, wasilewski zal misschien nooit meer op een plein staan.
|
| 30 Aug 2009, 22:56 |
|
|
Freak
de reactie van witsel op sporza, je m'excuse. op nen toon van t kan mij eigen genen bal schelen hoe het met diene gast zijn gebroken been is. goh jongens, daar krijg ik het van hé.
die would be vedetten met hun tatoe's , oorbellen, pff... |
| 30 Aug 2009, 23:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: de reactie van witsel op sporza, je m'excuse. op nen toon van t kan mij eigen genen bal schelen hoe het met diene gast zijn gebroken been is. goh jongens, daar krijg ik het van hé. die would be vedetten met hun tatoe's , oorbellen, pff... Heb het ook gehoord. 'Et ben voila, je m'excuse'. ![]() |
| 30 Aug 2009, 23:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Nu, ik ben er 100 procent zeker van dat Wasilewski ook al zo met een gestrekt been over de bal is gegaan. Eigenlijk wordt dat elke speeldag een paar keer gedaan, dat ging niet blijven duren he.
|
| 30 Aug 2009, 23:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Jeroen schreef: Met 7 zou hij er nog goedkoop vanaf komen, wasilewski zal misschien nooit meer op een plein staan. was ook een van mijn eerste gedachten toen ik dit zag .... man,man , wa een lompe , schandalige fout!! en ja , achteraf is het gemakkelijk voor de witsel om te zeggen dat het niet zo bedoeld was - da zou nog het toppunt zijn - en om te zeggen dat het hem spijt.... BOER ! ![]() remember nilis .....was iet gelijkaardig... t was er ook mee gedaan hoor , met de carriere.... |
| 31 Aug 2009, 0:00 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik heb al veeeel matchen gezien maar wat ik vandaag gezien heb tart elke verbeelding. Standard vergeet dat ze ook gewoon kunnen voetballen en trachten de dominantie van Anderlecht dan maar te beantwoorden met smerige fouten. Eerste slachtoffer: Jan Polak met een scheur in de mediale band en 6 maand uit. Ok, was een vuile fout, maar dat is nog iets of wat (met veel optimisme) in duel. Maar dan, Defour ontwijkt twee tackles (waar volgens hem al toen tweemaal de fout had moeten geblazen geworden, soit, is serieus overdreven, er is geen fout te zien) en Wasyl wil de bal ontzetten. Witsel achtte zijn moment gekomen en ging losjes over de bal. DEGOUTANT! Ik heb mannen in het stadion rondom mij zien bleek worden bij het zien van de beelden op mijn monitor. Dit was zeker en vast opzettelijk. Sympathie die ik altijd al voor Standard heb gehad is op slag verdwenen. Op het einde vind blaaskaak Defour dat er een fout wordt gemaakt op hem, spel gaat door, Boussoufa wil de bal controleren en HOPLA gewoon onderuit gestampt.
Soit, de beelden vertellen genoeg. Dit was oorlog. De terugwedstrijd zal gespannen zijn. Hopelijk keert Wasilewski snel terug. Het is zeker en vast niet mijn favoriete speler, maar nu... En voor de mensen die het relativeren: Stel je voor dat een speler van Aalst dit zou overkomen. Denk daarover na en reageer dan. Dit valt gewoon niet te verdedigen... _________________
|
| 31 Aug 2009, 1:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dit verdient niemand. En het is duidelijk te zien dat het doelbewust was.
Zodus : dienen witsel verdient minimaal 1 jaar schorsing...... zoiets zou zelfs bestraft kunnen worden met een celstraf..... al vraag je je wel af wat dat gaat uithalen.... Dat ze die verwaande vedetten laten werken dat ze zweten verdomme !!! Dat ze hem aan het werk zetten..... tijdens zijn schorsing..... hij zal dan minder piepen !! Want voor zo een daad is maar 1 zin : " je bent een gouden smeerlap ,witsel" ipv een gouden schoen ! |
| 31 Aug 2009, 2:07 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
amai zeg
verschrikkelijk om zien, dat been hangt er enkel nog met het vel aan..het was te verwachten dat Wasilewski eens de rekening ging gepresenteerd krijgen voor al zijn vuile streken, maar dit is er echt wel over... een zware elleboog terug met een neusbreuk voor hem had ik eerder verwacht en had ik zelfs nog OK gevonden als compensatie voor al zijn varkensstreken. Maar dit... zijn carriere kan er evengoed opzitten. misschien dat de scheidsrechters nu ook eens sneller gaan optreden tegen alle ellebogen en andere vuile streken door onmiddellijk rood te trekken. Wasilewski had dit seizoen al 2x rood moeten krijgen... Maar nee, hij mag blijven staan, en dan was het gewoon wachten tot de eerste de beste tegenreactie natuurlijk.... verschrikkelijk... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 31 Aug 2009, 2:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
o ironie...de meeste vuile speler op de Belgische velden, nee, niet Witsel maar Wasyl, wordt met een doodstrap aan het einde van zijn carrière gebracht? Een elleboogje hier, een elleboogje daar, beenharde duels...dat die gast met zijn 'reputatie' eens 'iets' ging voorhebben was te verwachten. Was het nodig om zijn been in 7 stukken te trappen, neen, uiteraard niet. Ook Witsel zal hiervoor een passende straf krijgen. Zo iets kan en mag niet op een voetbalveld. Het enige wat ik wil zeggen is dat het voor mij niet als een complete verrassing komt.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Aug 2009, 8:14 |
|
| Pagina 167 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 165 166 167 168 169 … 500 Volgende |