Eerste klasse - Pagina 168 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 166 167 168 169 170 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eerste klasse
Stijn schreef:
Gilles schreef:
Ook al is Wasyl op zen zachtst gezegd een varken, zoiets verdient niemand denk ik. Witsel maanden schorsen lijkt mij zeer terecht.

mja, dan moest Wasyl ook maanden geschorst worden na de testmatchen van afgelopen seizoen. De kloppen die hij daar uitdeelt... Voor mij valt onder dezelfde categorie.

Idem Mbokani

31 Aug 2009, 8:21
nieuw in de eerste ploeg

Standard is op geen enkel moment aan de match begonnen met de intentie om te voetballen. Listige overtredingen en 2-3 doodschoppen volgens mij. Onze ster in spe van Real Madrid mocht ook gerust een rood kartonnetje gekregen hebben, maar laat Wasyl zelf die fout eens maken... België zou weer te klein zijn.
Ik heb er geen woorden voor. Ikzelf werd ook bleek toen ik het zag, maar dit hoort nergens thuis. Dit is gewoon uit pure frustratie.
Leuke opmerkingen van Sarr en Defour: Wasyl heeft Witsel ook al eens te grazen genomen... Ok dan, dan kan het ... Echt erg...!!!!

En dan die Bolat?! Wa is mij da zeg. Pakt daar mooi een poging van Boussoufa, maar voor de rest heeft die jongen niks anders gedaan dan tijd gewonnen. Kreeg uiteindelijk in de 87ste minuut dan ook maar een geel kartonnetje.

Wat die rellen betreft: Enkele slimmerikken van Standard kwamen wat amok maken met een truitje van Anderlecht in het Astridpark.

31 Aug 2009, 8:31
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
witzwet schreef:
o ironie...de meeste vuile speler op de Belgische velden, nee, niet Witsel maar Wasyl, wordt met een doodstrap aan het einde van zijn carrière gebracht? Een elleboogje hier, een elleboogje daar, beenharde duels...dat die gast met zijn 'reputatie' eens 'iets' ging voorhebben was te verwachten. Was het nodig om zijn been in 7 stukken te trappen, neen, uiteraard niet. Ook Witsel zal hiervoor een passende straf krijgen. Zo iets kan en mag niet op een voetbalveld. Het enige wat ik wil zeggen is dat het voor mij niet als een complete verrassing komt.

Amai, dan wil ik niet weten hoe uw verrassingen er uit zien. Echt, nog altijd extreem gedegouteerd.

31 Aug 2009, 9:12
forumlegende

Voor mij is er 1 simpele straf voor Witsel:

Schorsing tot wanneer Wasilevski opnieuw kan spelen in eerste klasse, met een maximum looptijd tot eind dit seizoen.

Dan zal Witsel zelf eens ervaren hoe het is om een jaar ni te kunnen sjotten. Volgend seizoen kan hij herbeginnen terwijl dat voor Wasilevski nog ni zo zeker is...

En zoals iemand zegt: 'wat zou u reactie zijn als dat met een speler van Aalst gebeurt...' Gralyk simpel als ge 't mij vraagt: BESTORMING VAN T VELD!

31 Aug 2009, 9:39
Nationale Ploeg

Ik denk dat de sympathie van de successupporters voor Standard hierdoor wel een flinke deuk gekregen heeft.

31 Aug 2009, 9:42
nieuw in de eerste ploeg

Dit valt niet goed te praten.
Sommigen mogen nog zo hun best doen.
Dat Wasyl geen doetje is, ga ik niet ontkennen, maar dit is gewoon eventjes wraak nemen voor een tackle die enkele jaren geleden gemaakt werd.

31 Aug 2009, 9:42
forumlegende

De gescheurde ligamenten van Polak kwamen er na een fel duel met De Camargo. In mijn ogen geen opzet mee gemoeid. De Camargo wil de bal afpakken maar Polak zet goed zijn lichaam en zijn been ....

Maar wat Witsel uitsteekt is gewoon ongelooflijk. Dat mannetje straalt de arrogantie uit en breekt daar gewoon Wasyl zijn been. De beelden waaren gruwelijk...

OK, Wasyl is niet meteen het toonbeeld van fairplay maar af en toe eens een elleboogje zetten, waarvan de helft van de "slachtoffers" al begint te bleiten vooraleer er effectief contact is, mag men toch niet vergelijken met deze doodschop. Zo'n zaken heb ik diezelfde Wasyl nog niet zien doen.

Die Witsel verdient gewoon een schorsing van een paar maanden.
Hij heeft het in ieder geval bij veel Belgische supporters verkorven. En terecht.

31 Aug 2009, 9:52
nieuw in de eerste ploeg

Dani schreef:
De gescheurde ligamenten van Polak kwamen er na een fel duel met De Camargo. In mijn ogen geen opzet mee gemoeid. De Camargo wil de bal afpakken maar Polak zet goed zijn lichaam en zijn been ....

Maar wat Witsel uitsteekt is gewoon ongelooflijk. Dat mannetje straalt de arrogantie uit en breekt daar gewoon Wasyl zijn been. De beelden waaren gruwelijk...

OK, Wasyl is niet meteen het toonbeeld van fairplay maar af en toe eens een elleboogje zetten, waarvan de helft van de "slachtoffers" al begint te bleiten vooraleer er effectief contact is, mag men toch niet vergelijken met deze doodschop. Zo'n zaken heb ik diezelfde Wasyl nog niet zien doen.

Die Witsel verdient gewoon een schorsing van een paar maanden.
Hij heeft het in ieder geval bij veel Belgische supporters verkorven. En terecht.

Dit incident overschaduwt ook de trap van Defour op Boussoufa.
Wa was da jong? Voor hetzelfde geld, lag Boussouffa op dezelfde kamer met Wasyl.
Iemand die blik van Defour gezien? Dat was dus gewoon haat! Andere woorden heb ik daar niet voor.

31 Aug 2009, 9:56
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
Als je weken, zelfs maanden de sfeer rond die wedstrijd helemaal naar de kloten helpt, dan weet je dat het op een bepaald moment helemaal fout gaat lopen: de klucht rond Van Damme, de bittere woordenstrijd over wie nu de grootste is in België, het vergoeilijken van het geweld tijdens de vorige confrontaties... Kijk nu wat het resultaat is: iemand die waarschijnlijk nooit meer zal kunnen shotten, laat staan deftig lopen.

De enige reactie die nu wel gepast is, is eens goed nadenken over het haatklimaat dat die topwedstrijden overschaduwt. Maar nee, Van Holsbeek spreekt weer over 'Standard is geen grote ploeg, geen ethiek blablabla' en enkele spelers van Standard vinden het dan weer nodig om te zeggen 'ja maar, hij is begonnen!'. De enige goede reactie komt -alweer!- van Jovanovic: die vindt het gewoon schandalig dat het gebeurt.

Laat Witsel enkele maanden aan de kant zodat hij zichzelf eens kan bezinnen.

Nog iets degoutant: die pipo van Belgacom-tv die absoluut de scoop van de week wil halen door Bolöni bijna te dwingen de beelden te tonen. Laat dat toch eens vallen, jongens toch. Die mens zal zelf wel beseffen hoe erg het is.

31 Aug 2009, 10:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Deef schreef:
Dit incident overschaduwt ook de trap van Defour op Boussoufa.
Wa was da jong? Voor hetzelfde geld, lag Boussouffa op dezelfde kamer met Wasyl.
Iemand die blik van Defour gezien? Dat was dus gewoon haat! Andere woorden heb ik daar niet voor.

Laten we nu wel wezen, Anderlecht is daarin geen haar beter dan Standard hé. Als ik Wasilewski nog eens nen elleboog in het gezicht van nen tegenstander zie planten, zie ik ook pure haat in de blik van Wasilewski hoor. Nu is het natuurlijk wel volledig geëscaleerd met de overtreding van Witsel. Dat kan niet door de beugel en hij zal daar terecht een serieuze schorsing voor krijgen. En de blessure van Wasilewski die wenst ge ook uwen ergste vijand niet toe. Iedereen is het er wel over eens dat het schokkend is. Maar sommigen zijn daardoor precies plots wel blind voor de realiteit, en die is dat zowel Anderlecht als Standard der tijdens hun laatste confrontaties een waar schopfestijn van maakten en dat dat ooit wel eens moest fout lopen.

31 Aug 2009, 10:28
Vaste Waarde

Zouden ze niet beter die mannen niet eens controleren, want ik denk dat de die van Standard serieus wat pillen binnen hadden. Dit was niet normaal hoe het er op het veld aan toeging. :stom:

31 Aug 2009, 10:28
Ancien

Leeftijd: 56
malder schreef:
Als je weken, zelfs maanden de sfeer rond die wedstrijd helemaal naar de kloten helpt, dan weet je dat het op een bepaald moment helemaal fout gaat lopen: de klucht rond Van Damme, de bittere woordenstrijd over wie nu de grootste is in België, het vergoeilijken van het geweld tijdens de vorige confrontaties... Kijk nu wat het resultaat is: iemand die waarschijnlijk nooit meer zal kunnen shotten, laat staan deftig lopen.

De enige reactie die nu wel gepast is, is eens goed nadenken over het haatklimaat dat die topwedstrijden overschaduwt. Maar nee, Van Holsbeek spreekt weer over 'Standard is geen grote ploeg, geen ethiek blablabla' en enkele spelers van Standard vinden het dan weer nodig om te zeggen 'ja maar, hij is begonnen!'. De enige goede reactie komt -alweer!- van Jovanovic: die vindt het gewoon schandalig dat het gebeurt.

Laat Witsel enkele maanden aan de kant zodat hij zichzelf eens kan bezinnen.

Nog iets degoutant: die pipo van Belgacom-tv die absoluut de scoop van de week wil halen door Bolöni bijna te dwingen de beelden te tonen. Laat dat toch eens vallen, jongens toch. Die mens zal zelf wel beseffen hoe erg het is.
Dat was inderdaad serieus onbeleefd van die reporter, het is niet aan hem om de trainer op die fout van Witsel te wijzen. Bolöni zei trouwens dat Witsel zat te huilen tijdens de rust. Blijft natuurlijk een smerige overtreding, maar denk nu toch niet dat DIT de bedoeling was van Witsel. Wees maar zeker dat hij ook tot eind zijn carriere zal herinnerd worden aan zijn vuile overtreding( remember De Bilde). Om hem nu een JAAR te gaan schorsen is er toch ook wat over. Verder hoop ik dat Wasyl terug kan komen op hetzelfde niveau, en dat de"heren" voetballers zulke overtredingen achterwege laten.

31 Aug 2009, 10:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Fout van Defour op Boussoufa mocht ook wel rood zijn.

31 Aug 2009, 11:26
nieuw in de eerste ploeg

Website: http://foto.iendracht.be
Zeker na voorgaande zware fouten..

31 Aug 2009, 11:27
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
het is natuurlijk zeer slim van de arbitrage om tijdens die test matchen "wat meer toe te laten" dan anders
't was meer dan een cupmatch , twas gewoon hard, en daar moesten we dan met zijn allen maar begrip voor hebben.

resultaat:
een paar enorme blessures
een verzuurde relatie tussen de twee clubs (meer dan ooit)
en de laatste 3 keer anderlecht-standard 0,0 voetbal

ze hebben dat daar weer goe gezien

rood is rood, wie zich niet gedraagt moet van het veld. als refs hun verantwoordelijkheid niet nemen dan krijg je dit. wa voor een apen-competitie hebben wij toch zeg. pas op: neemt niet weg dat spelers zelf beslissen om zo over de schreef te gaan uiteraard

Niemand verdient zo'n straf, maar 't is niet omdat "wasyl" dat nu voorheeft, dat het plots genen evengrote klootzak is dan wistel he. wasyl heeft al genoeg pogingen achter de rug om hetzelfde lot aan iemand anders toe te dienen. 't was hem alleen nog niet gelukt, maar hij was goe op weg.

verder vind ik de calimero-mentaliteit van het bestuur van anderlecht belachelijk, compleet misplaatst en getuigend van een onevenaarbare dommigheid.er zijn andere manieren (volwassener, zoals ze zich graag willen voordoen) om hierop te reageren...

31 Aug 2009, 12:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 166 167 168 169 170 500