Eerste klasse - Pagina 175 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 173 174 175 176 177 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Eerste klasse
Bram schreef:
Jeroen schreef:
Hopelijk beginnen ze vanaf nu minstens de helft van die straf te geven aan elke gelijkaardige fout. Ik ben benieuwd.

In een strafbepaling wordt er nu eenmaal rekening gehouden met de aangerichte schade hé Jeroen.
Dat wilt daarom dus niet zeggen dat ge gelijkaardige fouten vanaf nu met eveneens met 10 speeldagen schorsing moet bestraffen.
Ik hoop dat dat toch stilletjes aan begint door te dringen in de hoofden van vele voetbalfans, of we gaan nog leuke matchkes zien dit seizoen.

Maar dan mogen identieke fouten toch ook met 4 a 5 speeldagen bestraft worden ? Zo ga je het eruit krijgen of ga je wachtent tot er nog een been is gebroken :hmm:

http://www.youtube.com/watch?v=hMKLaQi5xPk op 1:25 - dat verdient dan toch evengoed 5 dagen schorsing ?

01 Sep 2009, 19:00
Knaap

Leeftijd: 44
eintracht frankfurt schreef:
Maessie schreef:
Stijn schreef:

Ik heb Wasilewski anders ook nog nooit zien gaan kijken naar een speler waar hij een fout heeft opgemaakt. Hij staat er zelfs voor bekend na een charge of tackle nooit de hand van de tegenstander te drukken.
Iedere Anderlecht-supporter mag van mij moord en brand schreeuwen. Dat zou ik ook doen mocht een speler van de ploeg waarvoor ik supporter zoiets voor hebben. Maar hoe er van Wasilewski in ene keer een heilige gemaakt wordt, hoe die elleboogstoten (noem het soms zelfs eerder vuistslagen), gewoon geminimaliseerd worden... walgelijk.
+ daarboven op het zo extreem mogelijk mediatiseren van gans de zaak... Witsel gaat zwaar en vuil in duel, maar als je iedere Anderlecht-supporter moet geloven, wist Witsel voor de fout al exact wat de gevolgen gingen zijn van zijn fout. Ik moet de eerste Anderlecht-supporter nog tegenkomen die ook eens een hand in eigen boezem kan steken, of eens iets een klein klein beetje kan relativeren.

Ik krijg het hier echt op mijn zenuwen van sommige reacties!
Ik keur Wasyl zijn gedrag (ellebogen) zeker niet goed, maar nu doen sommigen precies of 't is zijn eigen schuld. Had De Camargo ook in de testmatchen een elleboog gegeven aan Wasyl, had ik da inderdaad zijn eigen schuld gevonden.
Maar dit is iets van 4 jaar geleden waarvoor hij OPZETTELIJK revange pakt...?!
Laten we elken Duitser da we tegen komen ook afslaan, want 70 jaar geleden hebben die hier ook lelijk komen doen. :?
En de straf is ook om te lachen, 2500€? Das toch 45min spelen en 't is betaald....
Degoutante maffiaploeg!

efkes voor de zekerheid : ik ben GEEN Duitser he, ik woon enkel in Frankfurt :whistle:
maar ik zal ze hier al verwittigen om Belgie efkes te vermijden :D

:lol: Ge begrijpt mijn punt wel hé.

01 Sep 2009, 19:01
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Aande mensen die het niet opzettelijk vinden: Bekijk de beelden. Witsel tackelt, kijkt naar het been van Wasyl en loopt weg. Als de fout (NIET de aarde van de blessure) per ongeluk is, dan ga je je excuseren of toch tenminste kijken naar de speler die aangetrapt werd. Maar nee, gewoon weg lopen...

Ik heb Wasilewski anders ook nog nooit zien gaan kijken naar een speler waar hij een fout heeft opgemaakt. Hij staat er zelfs voor bekend na een charge of tackle nooit de hand van de tegenstander te drukken.
Iedere Anderlecht-supporter mag van mij moord en brand schreeuwen. Dat zou ik ook doen mocht een speler van de ploeg waarvoor ik supporter zoiets voor hebben. Maar hoe er van Wasilewski in ene keer een heilige gemaakt wordt, hoe die elleboogstoten (noem het soms zelfs eerder vuistslagen), gewoon geminimaliseerd worden... walgelijk.
+ daarboven op het zo extreem mogelijk mediatiseren van gans de zaak... Witsel gaat zwaar en vuil in duel, maar als je iedere Anderlecht-supporter moet geloven, wist Witsel voor de fout al exact wat de gevolgen gingen zijn van zijn fout. Ik moet de eerste Anderlecht-supporter nog tegenkomen die ook eens een hand in eigen boezem kan steken, of eens iets een klein klein beetje kan relativeren.

Euhm, dat is wel dikke zever.

Ik ben de eerste om te zeggen dat Wasilewski een vuile speler is. Maar zijn fouten zijn niet bestraft geworden. Lees het forum van RSCA maar eens na elke keer als Wasyl zoiets doet. Die wordt ook neergesabeld door heel dat forum.

En ik blijf erbij, Witsel wist wat hij deed. De gevolgen kon hij nooit weten maar hij wou 'revanche'

01 Sep 2009, 19:05
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Maessie schreef:
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Aande mensen die het niet opzettelijk vinden: Bekijk de beelden. Witsel tackelt, kijkt naar het been van Wasyl en loopt weg. Als de fout (NIET de aarde van de blessure) per ongeluk is, dan ga je je excuseren of toch tenminste kijken naar de speler die aangetrapt werd. Maar nee, gewoon weg lopen...

Ik krijg het hier echt op mijn zenuwen van sommige reacties!
Ik keur Wasyl zijn gedrag (ellebogen) zeker niet goed, maar nu doen sommigen precies of 't is zijn eigen schuld. Had De Camargo ook in de testmatchen een elleboog gegeven aan Wasyl, had ik da inderdaad zijn eigen schuld gevonden.
Maar dit is iets van 4 jaar geleden waarvoor hij OPZETTELIJK revange pakt...?!
Laten we elken Duitser da we tegen komen ook afslaan, want 70 jaar geleden hebben die hier ook lelijk komen doen. :?
En de straf is ook om te lachen, 2500€? Das toch 45min spelen en 't is betaald....
Degoutante maffiaploeg!

Ik vind zeker niet dat het zijn eigen schuld is, mocht je dat afleiden uit mijn tekst.
En dat van die vier jaar en de revanche... Sarr bedoelde daar eerder mee dat Wasyl ook geen doetje is, dan dat hij effectief wou zeggen dat die trap enkel en alleen pure revanche was. Vrij domme reactie natuurlijk wel, want je weet zo dat daar een verhaal rond ontstaat.
De financiële straf is inderdaad om te lachen, maar dat is voor rekening van de bond. Daar verschieten we al lang van niets meer.

01 Sep 2009, 19:06
Ancien

Leeftijd: 38
Sven KSK Opwijk schreef:

Ik ben de eerste om te zeggen dat Wasilewski een vuile speler is. Maar zijn fouten zijn niet bestraft geworden. Lees het forum van RSCA maar eens na elke keer als Wasyl zoiets doet. Die wordt ook neergesabeld door heel dat forum.

En ik blijf erbij, Witsel wist wat hij deed. De gevolgen kon hij nooit weten maar hij wou 'revanche'

Maak u daar niet meer druk in Sven, sommigen willen het niet zien. Ik krijg het hier ook op mijn zenuwen van sommige reacties te lezen.

Als je als speler een actie inzet met een gestrekt been en je voet volledig dwars zet, dan is dat doelbewust, niet meer of minder. Moest een speler van Anderlecht het gedaan hebben, ik zou net hetzelfde zeggen.

01 Sep 2009, 19:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
Gilles schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Maak u daar niet meer druk in Sven, sommigen willen het niet zien. Ik krijg het hier ook op mijn zenuwen van sommige reacties te lezen.

Als je als speler een actie inzet met een gestrekt been en je voet volledig dwars zet, dan is dat doelbewust, niet meer of minder. Moest een speler van Anderlecht het gedaan hebben, ik zou net hetzelfde zeggen.

Net als dat ik het op mn zenuwen krijg van de reacties van mensen die het als een doodschop, revanche en zo veel meer zien. Ik las ergens dat De Bilde zijn straf zonder morren heeft aanvaard en dat Witsel dat nu ook maar moet doen. Komaan hé seg. De vergelijking tussen die 2 gaat van geen kanten op! Een groot verschil tussen enen effectief bewust ne patat op zn oog te geven en enen die bruusk in duel gaat met de ondertussen wel gekende gevolgen. In voetbal gebeuren (spijtig genoeg!) nu eenmaal zo'n zaken.

Zet die oogkleppen eens af en bekijk de situatie eens iets ruimer dan het beeld van de open dubbele beenbreuk. Das nu eenmaal het risico van de sport. Ik keur het niet goed hé, maar als ge een plein opstapt weet ge nu eenmaal dat ge er evengoe kunt afgedragen worden als dat ga eraf stapt.

Mijne kozzen, paar jaar terug. Alleen op keeper af, keeper komt met gestrekte benen vooruit plak op zenne knie terecht. Rode kaart, 2 speeldagen schorsing en mijnen kozzen knie grat af en fin de carriere. En dat als dakwerker. Waarom stond da nie op de voorpagina in de gazet onder de kop "doodschop"? Omdat het maar provincale was en omdat mijne kozzen maar speelde voor een bierbongsken?

Ik durf te wedden dat Wasyl zelf die hele zaak nuchterder bekijkt dan alle anderlechtsupporters samen!

01 Sep 2009, 19:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
BVW schreef:
Gilles schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Net als dat ik het op mn zenuwen krijg van de reacties van mensen die het als een doodschop, revanche en zo veel meer zien. Ik las ergens dat De Bilde zijn straf zonder morren heeft aanvaard en dat Witsel dat nu ook maar moet doen. Komaan hé seg. De vergelijking tussen die 2 gaat van geen kanten op! Een groot verschil tussen enen effectief bewust ne patat op zn oog te geven en enen die bruusk in duel gaat met de ondertussen wel gekende gevolgen. In voetbal gebeuren (spijtig genoeg!) nu eenmaal zo'n zaken.

Zet die oogkleppen eens af en bekijk de situatie eens iets ruimer dan het beeld van de open dubbele beenbreuk. Das nu eenmaal het risico van de sport. Ik keur het niet goed hé, maar als ge een plein opstapt weet ge nu eenmaal dat ge er evengoe kunt afgedragen worden als dat ga eraf stapt.

Mijne kozzen, paar jaar terug. Alleen op keeper af, keeper komt met gestrekte benen vooruit plak op zenne knie terecht. Rode kaart, 2 speeldagen schorsing en mijnen kozzen knie grat af en fin de carriere. En dat als dakwerker. Waarom stond da nie op de voorpagina in de gazet onder de kop "doodschop"? Omdat het maar provincale was en omdat mijne kozzen maar speelde voor een bierbongsken?

Ik durf te wedden dat Wasyl zelf die hele zaak nuchterder bekijkt dan alle anderlechtsupporters samen!

De straf is nu toch behoorlijk normaal, het was dan ook wel een doodschop he, als ge zo naar iemand zijn been vliegt. Maar dat gebeurt elk weekend 2 a 3 keer en Wasylewski zelf heb ik dat ook al weten te doen. Dat ze vanaf nu consequent zijn en ook een serieuze schorsing opleggen wanneer er niet iemand geblesseerd geraakt.

Want hoe je het draait of keert, wat er zondag gebeurde was allesbehalve waar voetbal voor staat he.

01 Sep 2009, 19:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik vind het belachelijk dat Standard in beroep gaat. Dit lijkt me een correcte straf. Langer is niet nodig, maar minder ook niet.

01 Sep 2009, 19:42
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
BVW schreef:
Gilles schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Zet die anti-Anderlecht oogkleppen is af en zeg ook waar het om gaat. De mensen die mij kennen weten dat ik dingen veroordeel of ze nu voor of tegen Anderlecht zijn, maar dat schijnen de meesten hier niet door te hebben. Ieder zijn mening hé en ik ken u, gij kent mij maar volgens mij slaat ge hier de bal volledig mis. Al of niet opzettelijk dan (hangt af van jouw interpretatie).

01 Sep 2009, 19:42
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:

De straf is nu toch behoorlijk normaal, het was dan ook wel een doodschop he, als ge zo naar iemand zijn been vliegt. Maar dat gebeurt elk weekend 2 a 3 keer en Wasylewski zelf heb ik dat ook al weten te doen. Dat ze vanaf nu consequent zijn en ook een serieuze schorsing opleggen wanneer er niet iemand geblesseerd geraakt.

Want hoe je het draait of keert, wat er zondag gebeurde was allesbehalve waar voetbal voor staat he.

Ben het 100% eens met wat je zegt en met die schorsing al vind ik het doorsturen naar fifa en uefa wel wa vergaand. Alsof het een persoon is die ge binnen de 10 weken absoluut moet vermijden of ge zijt er geweest.

En dat het "gevolg" allesbehalve is waar voetbal voor staat. Absoluut! Maar dat soort tackels gaat ge er nooit uitkrijgen. Ze zijn hier in België nog nie consequent bij nen tackel langs achter...

Ook het zogenaamde "voorbeeld" stellen. Belachelijk. Straffen voor de bewuste fase ja, niet wat verzwaren om anderen af te schrikken. En dat is nu wel gebeurd. Vandaar hoogstwaarschijnlijk het beroep van Standard. En wat mij betreft: terecht!

*** Com'on you Spurs ***

01 Sep 2009, 19:46
Nationale Ploeg

Sven KSK Opwijk schreef:
BVW schreef:
Gilles schreef:

Zet die anti-Anderlecht oogkleppen is af en zeg ook waar het om gaat. De mensen die mij kennen weten dat ik dingen veroordeel of ze nu voor of tegen Anderlecht zijn, maar dat schijnen de meesten hier niet door te hebben. Ieder zijn mening hé en ik ken u, gij kent mij maar volgens mij slaat ge hier de bal volledig mis. Al of niet opzettelijk dan (hangt af van jouw interpretatie).

Moest ik zo anti-anderlecht zijn dan zou ik niet geregeld eens een match meepikken in het cvds-stadion ;)
IHad zelfs een abonnement voor de europese wedstrijden vorig seizoen. Dus zo erg zal mijn anti-gevoel wel nie zijn zeker hé... (Buiten de match tegen Tottenham dan :D )
Relativeren is natuurlijk iets makkelijker voor iemand die het van afstand bekijkt dan iemand die zijn hart verloren heeft aan die club.

Ik heb respect voor anderen hun mening, geen probleem, zolang men ook respekt opbrengt voor een mening die ook wel eens contra kan zijn, nie meer of nie min. Maar dat ligt precies nogal gevoelig.

*** Com'on you Spurs ***

01 Sep 2009, 19:53
Ancien

Leeftijd: 38
BVW schreef:

Net als dat ik het op mn zenuwen krijg van de reacties van mensen die het als een doodschop, revanche en zo veel meer zien.

Het is dan ook een doodschop én het is revanche als je Sarr hoort spreken na de match weet je genoeg. Ik vraag mij af wie hier zijn oogkleppen moet afzetten. :hmm:

Ge kunt u misschien aansluiten bij de Léonard clan.

Soit nutteloze discussie.

01 Sep 2009, 19:54
Nationale Ploeg

Gilles schreef:

Soit nutteloze discussie.

Idd hebben daar onderling nogal ervaring mee, niewaar...
Kan evengoe tegen ne muur klappen ;)

Soit, eindeloze discussie dus. Zal ik het er hier wel bij laten. Ieder zijn gedacht.

*** Com'on you Spurs ***

01 Sep 2009, 19:57
Nationale Ploeg

Bomber schreef:
Voor ge de discussie sluit wil ik nog even zeggen dat ik uw redenering niet volg ze BVW

mss voor den beker tegen B&W spelen ze int mtsa, en dan efkes 1 van uw maten zen been doormidden schoppen, 't is toch mor 10 speeldagen...

Ah neen hé want dan stapt ge op da veld mét de intentie dat been doormidden te shotten.

Groot verschil me dunkt. Opt gerecht geraken ze er nog nie uit een beeld op te maken van een geangster zijn intenties. Hoe zouden wij het dan nu op 5 minuten wel kunnen doen?

Allé kben ier weg, thuis begint :plat:

*** Com'on you Spurs ***

01 Sep 2009, 20:11
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Bomber schreef:
Voor ge de discussie sluit wil ik nog even zeggen dat ik uw redenering niet volg ze BVW

mss voor den beker tegen B&W spelen ze int mtsa, en dan efkes 1 van uw maten zen been doormidden schoppen, 't is toch mor 10 speeldagen...

Is da nu puur om ons te laten zeggen da we uitgeschakeld zijn in den beker ;)

01 Sep 2009, 21:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 173 174 175 176 177 500