|
|
| Pagina 176 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 174 175 176 177 178 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eerste klasse
Iedereen die voetbalt of gevoetbald heeft ziet dat witsel zijn intentie is om de tegenstander te kwetsen. Het enige waar hij in zijn pure uitzinnigheid geen rekening mee gehouden heeft is dat het bilan zeer zwaar was.
Zijn straf vind ik daarom schadalig licht.... Maar wat black and white hierbij komt doen is een misterie .... |
| 03 Sep 2009, 1:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bomber schreef: Stijn schreef: Bomber schreef: Voor ge de discussie sluit wil ik nog even zeggen dat ik uw redenering niet volg ze BVW mss voor den beker tegen B&W spelen ze int mtsa, en dan efkes 1 van uw maten zen been doormidden schoppen, 't is toch mor 10 speeldagen... Is da nu puur om ons te laten zeggen da we uitgeschakeld zijn in den beker ![]() mja, wa wilt ge, ik heb gezien hoe jullie eeen bal afblokken, mietjes!!! Ballen afblokken doet ge toch gelijk Witzel zeker? ![]() Ge hebt dan ook enkel enkel den tweeden time gezien toen er een ganse nieuwe ploeg opstond. Dat we 3-0 voorstonden met de rust met prachtig voetbal, is u waarschijnlijk ontglipt Beenhard dat we waren toen ![]() |
| 03 Sep 2009, 8:58 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Deef schreef: Bomber schreef: Stijn schreef: Is da nu puur om ons te laten zeggen da we uitgeschakeld zijn in den beker ![]() mja, wa wilt ge, ik heb gezien hoe jullie eeen bal afblokken, mietjes!!! Ballen afblokken doet ge toch gelijk Witzel zeker? ![]() Ge hebt dan ook enkel enkel den tweeden time gezien toen er een ganse nieuwe ploeg opstond. Dat we 3-0 voorstonden met de rust met prachtig voetbal, is u waarschijnlijk ontglipt Beenhard dat we waren toen ![]() Twas maar 2-0 met den time, nadien van 2-0 naar 2-4 en als slot nog de 3-4 ![]() _________________ FC Dender |
| 03 Sep 2009, 14:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Fredster schreef: Deef schreef: Bomber schreef: mja, wa wilt ge, ik heb gezien hoe jullie eeen bal afblokken, mietjes!!! Ballen afblokken doet ge toch gelijk Witzel zeker? ![]() Ge hebt dan ook enkel enkel den tweeden time gezien toen er een ganse nieuwe ploeg opstond. Dat we 3-0 voorstonden met de rust met prachtig voetbal, is u waarschijnlijk ontglipt Beenhard dat we waren toen ![]() Twas maar 2-0 met den time, nadien van 2-0 naar 2-4 en als slot nog de 3-4 ![]() Wat nog prachtig is |
| 03 Sep 2009, 14:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Liever een """"mietje""""" die weet tot hoever hij mag gaan op een plein , ingegeven onder meer door de ervaring die hij bezit...... surplus bijkomend door de goeie relatie die hij heeft opgebouwd in het liefhebbersverbond van het voetbal dan een dolgedraaide zot aangevuld met weinig brains die logischerwijze een slechte reputatie bezit.....
No hard feelings naar niemand, voor elke tegenstander respect ....... maar tis maar om te zeggen...... "zotgedraaide en gefrustreerde spelers vind je overal ....... van in het liefhebbersvoetbal tot en met eerste klasse......" |
| 03 Sep 2009, 14:55 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
marc2 schreef: Liever een """"mietje""""" die weet tot hoever hij mag gaan op een plein , ingegeven onder meer door de ervaring die hij bezit...... surplus bijkomend door de goeie relatie die hij heeft opgebouwd in het liefhebbersverbond van het voetbal dan een dolgedraaide zot aangevuld met weinig brains die logischerwijze een slechte reputatie bezit..... No hard feelings naar niemand, voor elke tegenstander respect ....... maar tis maar om te zeggen...... "zotgedraaide en gefrustreerde spelers vind je overal ....... van in het liefhebbersvoetbal tot en met eerste klasse......" Al bekomen van zaterdagnacht marc? ![]() _________________ FC Dender |
| 03 Sep 2009, 15:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jaat, tis der allemaal al afgetraind
|
| 03 Sep 2009, 16:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
[quote][/quote]mja, wa wilt ge, ik heb gezien hoe jullie eeen bal afblokken, mietjes!!!
Ballen afblokken doet ge toch gelijk Witzel zeker? Dat heb ik toch begrepen Maar ....... dat verandert bij mij niks aan de zaak..... respect voor iedere tegenstander, nekeer een fout maken mag maar dat van zondag dat was gewoon gefrutreerde schopperij..... En in liefhebbersvoetbal zeker niet op zijn plaats ......daar speel je voor een bierbongsken.... |
| 03 Sep 2009, 17:14 |
|
|
forumlegende |
der is nu al genoeg over gezeverd zeker? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 03 Sep 2009, 17:18 |
|
|
forumlegende |
Bomber schreef: marc2 schreef: Citeer: Ballen afblokken doet ge toch gelijk Witzel zeker? Dat heb ik toch begrepen Maar ....... dat verandert bij mij niks aan de zaak..... respect voor iedere tegenstander, nekeer een fout maken mag maar dat van zondag dat was gewoon gefrutreerde schopperij..... En in liefhebbersvoetbal zeker niet op zijn plaats ......daar speel je voor een bierbongsken.... ironie? kent ge da? ![]() die jongen kent tussen veel dingen het verschil niet mer denk ik zo ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 03 Sep 2009, 17:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
As ieder na match op zen twee benen de kantine haalt ist goed zeker ?
Azo goed , bomber ? ![]() |
| 03 Sep 2009, 17:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
marc2 schreef: Liever een """"mietje""""" die weet tot hoever hij mag gaan op een plein , ingegeven onder meer door de ervaring die hij bezit...... surplus bijkomend door de goeie relatie die hij heeft opgebouwd in het liefhebbersverbond van het voetbal dan een dolgedraaide zot aangevuld met weinig brains die logischerwijze een slechte reputatie bezit..... No hard feelings naar niemand, voor elke tegenstander respect ....... maar tis maar om te zeggen...... "zotgedraaide en gefrustreerde spelers vind je overal ....... van in het liefhebbersvoetbal tot en met eerste klasse......" Ge moet u eens een nieuw toetsenbord aanschaffen. Uw . (punt) blijft een beetje hangen. |
| 03 Sep 2009, 20:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Achter elk punt schuilt een betekenis...
![]() |
| 03 Sep 2009, 20:28 |
|
|
forumlegende |
marc2 schreef: Achter elk punt schuilt een betekenis... ![]() leg dan eens eindelijk de betekenis van sommige van u posts uit ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 03 Sep 2009, 21:58 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43 Berichten: 152 Leeftijd: 47 |
Schorsing van Witsel is teruggebracht van elf naar 8 speeldagen en de boete van 29500 euro naar 250 euro.
Ben benieuwd naar de reacties van het kleinzielige Standard. |
| 04 Sep 2009, 18:28 |
|
| Pagina 176 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 174 175 176 177 178 … 500 Volgende |