Eerste klasse - Pagina 177 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 175 176 177 178 179 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Eerste klasse
Necky schreef:
Schorsing van Witsel is teruggebracht van elf naar 8 speeldagen en de boete van 29500 euro naar 250 euro. :stom:

Ben benieuwd naar de reacties van het kleinzielige Standard.

Standard Maffia

04 Sep 2009, 18:30
Ancien

Leeftijd: 38
Schandalig, gewoonweg schandalig. Weer een prima voorbeeld naar de jeugd toe.

04 Sep 2009, 18:32
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Necky schreef:
Schorsing van Witsel is teruggebracht van elf naar 8 speeldagen en de boete van 29500 euro naar 250 euro. :stom:

van 2500 naar 250 zeker...

de boete : die is belachelijk laag, maar dat was ze ook al voor een voetballer.
De terugbrenging van de speeldagen lijkt me redelijk correct. 11 speeldagen was wel immens veel.
Taylor werd in Engeland uiteindelijk drie wedstrijden geschorst voor het aantrappen van Eduardo. Een zeer gelijkaardige situatie. Dat was dan natuurlijk veel te weinig, maar 11 lijkt me daarentegen wat overdreven.

04 Sep 2009, 18:35
Scholier

Leeftijd: 47
Als je weet dat je voor spuwen (Dirar) al 3 matchen schorsing krijgt, ondertussen in beroep al teruggebracht tot 2 en voor een doodschop maar 8 :?

04 Sep 2009, 18:36
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Stijn schreef:
Necky schreef:

van 2500 naar 250 zeker...

de boete : die is belachelijk laag, maar dat was ze ook al voor een voetballer.
De terugbrenging van de speeldagen lijkt me redelijk correct. 11 speeldagen was wel immens veel.
Taylor werd in Engeland uiteindelijk drie wedstrijden geschorst voor het aantrappen van Eduardo. Een zeer gelijkaardige situatie. Dat was dan natuurlijk veel te weinig, maar 11 lijkt me daarentegen wat overdreven.

Ok, dat het dossier niet is doorgestuurd naar de UEFA, daarmee kan ik nog akkoord gaan. Maar dat ge als voetballiefhebber hiermee tevreden kunt zijn versta ik toch niet. Als je in beroep gaat in België zal uw straf altijd verminderd worden, ongelooflijk.

04 Sep 2009, 18:58
Ancien

Hij mag blijkbaar, buiten de eerste schorsingsdag, wel met de reserven meespelen. Dat is pas onbegrijpelijk.

04 Sep 2009, 19:01
Ancien

Leeftijd: 42
De herziening van de straf van Witsel is gewoon om te :kots: !

04 Sep 2009, 19:47
Nationale Ploeg

Ik vind de uitspraak in beroep al een pak realistischer!

Om de woorden van Beenhakker (toch ook geen amateur me dunkt) eens te herhalen. Die tackels zie je op alle velden. Wordt de speler niet geraakt, dan zal geen mens er een probleem van maken, nu er wel een speler geraakt werd is het ineens oorlog....

Ik hoop dat die gast met zn familie ondertussen ook gespaard blijft van het crapuul dat hem thuis gaat opwachten en terroriseert. Zo'n acties vind ik nog veel verder gaan!

04 Sep 2009, 20:02
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik vind ook dat de uitspraak nu een stuk normaler is. Blijkbaar werd de uitspraak nu gedaan door iemand met een veel nuchterdere kijk op de zaken. En bovendien kan hij in de CL spelen, want het zou toch te belachelijk zijn dat de bond zelf onze enige Belgische ploeg in de CL (in jaren) doelbewust zou verzwakken.

Het zal trouwens nog steeds zowat de zwaarste schorsing zijn die in België ooit voor een overtreding uitgesproken is, ik versta dus niet waarom sommigen dit nog niet zwaar genoeg zouden vinden.

En die boete, mja, das inderdaad belachelijk, maar 250 of 2500 euro, das in beide gevallen maar wa wisselgeld voor iemand als Witsel hé.

04 Sep 2009, 20:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Dat het dossier niet doorgestuurd wordt naar UEFA en FIFA vind ik OK, maar de vermindering van 11 matchen naar 8 vind ik niet terecht. Bovendien is het compleet belachelijk dat hij wel met de reserven mag spelen.

04 Sep 2009, 20:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Citeer:
Opvallend: in zijn pleidooi gaf Standard-directeur François plots toe dat de fout die Steven Defour op Mbark Boussoufa maakte wél vrijwillig was. "Dat geef ik grif toe", zei hij. "We moeten ook voor eigen deur vegen."

Bron: Sporza.be

Dit lijkt me trouwens reden genoeg om Defour ook een week of twee schorsing te geven. Ik vond al dat de fout rood verdiende.

04 Sep 2009, 21:28
Ancien

Smetje schreef:
Citeer:
Opvallend: in zijn pleidooi gaf Standard-directeur François plots toe dat de fout die Steven Defour op Mbark Boussoufa maakte wél vrijwillig was. "Dat geef ik grif toe", zei hij. "We moeten ook voor eigen deur vegen."

Dit lijkt me trouwens reden genoeg om Defour ook een week of twee schorsing te geven. Ik vond al dat de fout rood verdiende.

mja, we kunnen dan op den duur beginnen van iedere maandagavond alle beelden van het ganse weekend te herbekijken, om te zien wie we waar allemaal nog wat schorsingen kunnen bezorgen.
Het moet niet beginnen uitdraaien op een heksenjacht.

04 Sep 2009, 21:41
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
Citeer:

Als ge iedereen die vrijwillig een overtreding begaat een week of twee schorsing wilt geven, peis ek dat er serieus wat ploegen problemen zullen hebben om nog aan elf man te geraken.

Bovendien denk ik dat Defour geel kreeg voor die overtreding, dus kan daar geen verder gevolg aan gegeven worden.

04 Sep 2009, 23:22
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Mja, de successupporters van Standard zullen hier uiteraard wel blij mee zijn. Of dit samen hangt met een meer nuchtere kijk op de zaken is voor interpretatie vatbaal. De kwijtschelding van het doorsturen van het dossier, daar kan ik nog mee akkoord gaan maar de strafvermindering is een klap in het gezicht van de voetballiefhebbers.

05 Sep 2009, 7:40
toevallige voorbijganger

Hoe het er nu naar uit ziet, wordt hun volgende ontmoeting weer een veldslag. Standard heeft nog niets anders gedaan dan de feiten minimaliseren en de fout zoveel mogelijk bij een ander proberen te leggen.

05 Sep 2009, 8:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 175 176 177 178 179 500