|
|
| Pagina 18 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 13 Sep 2009, 20:25 Berichten: 8 |
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Neutralboy schreef: Dit weten alleen de echte supps zoals lot ,en nog vele anderen, die er elke week staan al 15 jaar lang of nog veel langer. Ze hadden dit "boven" duidelijk niet verwacht blijkbaar zijn ze er van overtuigd dat we schitterend bezig zijn en er geen vuiltje aan de lucht is. ********* |
| 13 Sep 2009, 21:28 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
1234 schreef: lot schreef: 1234 schreef: waar is uwen echte naam misschien? ik denk dat iedereen toch wel weet wie neutralboy is zeker ja ik heb hem gisteren ook zat bezig gezien ja 4321.................. |
| 13 Sep 2009, 21:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
1234 schreef: Neutralboy schreef: Dit weten alleen de echte supps zoals lot ,en nog vele anderen, die er elke week staan al 15 jaar lang of nog veel langer. Ze hadden dit "boven" duidelijk niet verwacht blijkbaar zijn ze er van overtuigd dat we schitterend bezig zijn en er geen vuiltje aan de lucht is. had gy geen stadionverbod? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Sep 2009, 21:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: 1234 schreef: Neutralboy schreef: Dit weten alleen de echte supps zoals lot ,en nog vele anderen, die er elke week staan al 15 jaar lang of nog veel langer. Ze hadden dit "boven" duidelijk niet verwacht blijkbaar zijn ze er van overtuigd dat we schitterend bezig zijn en er geen vuiltje aan de lucht is. had gy geen stadionverbod? ![]() ook wel het toppunt dat jij met het bordje 'off-topic' afkomt... |
| 13 Sep 2009, 21:31 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bomber schreef: CeltiC1919 schreef: 1234 schreef: ja ik heb hem gisteren ook zat bezig gezien ja 4321.................. haha, een goeken ik heb nog een betere.......... hij heeft ROOD! ROOD zeg ik u! ![]() |
| 13 Sep 2009, 21:31 |
|
|
Ancien
Hoe durven ze de Eendrachtfans slechte supporters noemen na alles wat ze al mee gemaakt hebben en nog zullen meemaken.
Zij hebben toch het volste recht om hun ongenoegen te uiten of vergeten de heren dat wij betalen om voetbal te zien en zij goed betaald worden om hun geliefde hobby uit te oefenen. Wees gelukkig dat de club over zo een trouwe supportersschare beschikt. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 21:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: Onderkroiper schreef: 1234 schreef: had gy geen stadionverbod? ![]() ook wel het toppunt dat jij met het bordje 'off-topic' afkomt... Daarom noemen ze mij Den Onderkroiper Zie recente oproep van toepassing van het reglement ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Sep 2009, 21:34 |
|
|
Vaste Waarde
Inderdaad ja HAD en dit opgelopen door een actie tegen een vorige "voorzitter" die dacht ea eens eventjes kapot te maken. Let op ik heb niks tegen het bestuur hoegenaamd niet maar de persoon die gisteren eventjes de supps voor het vuil van de straat verweet mag voor mijn part
1234 schreef: Neutralboy schreef: Dit weten alleen de echte supps zoals lot ,en nog vele anderen, die er elke week staan al 15 jaar lang of nog veel langer. Ze hadden dit "boven" duidelijk niet verwacht blijkbaar zijn ze er van overtuigd dat we schitterend bezig zijn en er geen vuiltje aan de lucht is. had gy geen stadionverbod? |
| 13 Sep 2009, 21:35 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
1234 schreef: Neutralboy schreef: Dit weten alleen de echte supps zoals lot ,en nog vele anderen, die er elke week staan al 15 jaar lang of nog veel langer. Ze hadden dit "boven" duidelijk niet verwacht blijkbaar zijn ze er van overtuigd dat we schitterend bezig zijn en er geen vuiltje aan de lucht is. had gy geen stadionverbod? weet niet wie je bent, maar als je een van de bestuursleden bent of ergens in de buurt eraan hangt, ben je echt een ongelooflijke arrogante, hypocriete klootzak. Misschien dat je volgend jaar in 4de klasse nog een grotere bek kunt opzetten als we nog eens voor de titel bij de kleuters spelen, omhooggevallen rotzak. Supporters die al jaren komen kijken hier zo een beetje belachelijk komen maken... is een beetje als de een speler die zich al lachend na een prachtige 4-2 prestatie in de kantine komt aanbieden "voor een praatje"... we dachten inderdaad dat we een ploeg voor promotie hadden, maar het blijkt niet te draaien. Geen verwijt aan het bestuur. Maar dat men nog altijd aan hetzelfde systeem en dezelfde tamzakken in de ploeg blijft vasthouden, dat is wraakroepend. De volgende thuismatch zou eens voor 0,0 supporters moeten gespeeld worden ,eens zien hoe lang je nog de omhooggevallen arrogante klootzak zult kunnen spelen. get a fucking life, fuck off, and see you never again !!! PS : mijn naam is Ronny de Lange. En nu jij... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 13 Sep 2009, 21:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ge voelt zo dat er iets borrelt (bij mij is het een Duvelken) want op een zondag avond is het hier anders veel rustiger.
Wel raar dat er nu niemand met inside info komt. Het was ooit anders. |
| 13 Sep 2009, 21:40 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: eintracht frankfurt schreef: PS : mijn naam is Ronny de Lange. pfff, stoeffer ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2009, 21:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Na 2 minuten had het 0-1 moeten staan en ik had dan eindelijk het gevoel dat ze ervoor gingen beginnen strijden.
Wat we daarna te zien kregen Kwaliteit is er zeker, maar er staan gewoon 11 individuen op het plein, laat dat net de taak van de trainer zijn om er een ploeg van te maken. Pffff kwas na de match echt misselijk van de match te zien. Laat je fans maar in de steek!! Ik heb toch heel veel medelijden voor spelers als Depoitre,Filipovic en Van Damme ze. Zo een inzet iedere en dan uw teammaats bezig zien die geen poot verzetten. Tzit heel erg diep, tegen Oudenaarde weer op post. _________________ Iendracht till i die!! |
| 13 Sep 2009, 21:45 |
|
|
forumlegende |
Kerstman schreef: Dries schreef: seejdrik schreef: wa van hauwermeiren? achterlijke janetten ik dacht da gij al een gele kaart had? ik zou mor schonekes myn toot ougen supporters vn myn kleujten godverdomme eje da va ze leven gewetn dazz een vn de sympathiekste mensen datr is hy spant em zo hard in voor onze ploeg en da is zennen bedank awel eeh kust myn kleujten ten ze vanhauwermeiren BLIJFT EN VANDERHAEGEN OOKik vroeg me gewoon af of het nodig en slim was om in dat geval nog zo'n praat te blijven uitslaan maar blijkbaar heeft gezond verstand hier al meerdere keren gezegevierd tegenover u vandaag ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Sep 2009, 21:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Mijn gedacht: gedaan met de hoge maandlonen en prestatiegericht betalen (winstpremies).
Kortweg: tamzak op het veld, platzak daarbuiten ! |
| 13 Sep 2009, 21:46 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
josken schreef: Na 2 minuten had het 0-1 moeten staan en ik had dan eindelijk het gevoel dat ze ervoor gingen beginnen strijden. Wat we daarna te zien kregen Kwaliteit is er zeker, maar er staan gewoon 11 individuen op het plein, laat dat net de taak van de trainer zijn om er een ploeg van te maken. Pffff kwas na de match echt misselijk van de match te zien. Laat je fans maar in de steek!! Ik heb toch heel veel medelijden voor spelers als Depoitre,Filipovic en Van Damme ze. Zo een inzet iedere en dan uw teammaats bezig zien die geen poot verzetten. Tzit heel erg diep, tegen Oudenaarde weer op post. idd, de schutter wel nie vergeten he bij de spelers met wie je medelijden hebt |
| 13 Sep 2009, 21:46 |
|
| Pagina 18 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 30 Volgende |