|
|
| Pagina 9 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Met deze resultaten tegen ploegen als hoogstraten, temse, heist ...
hoor je zeker en vast thuis in derde klasse en ook in de onderste regionen er van. Maar ja het ligt alleen aan de pech die we wel hebben en zeker niet aan de sportief verantwoordelijk mensen. Wake up en durf e realiteit onder ogebn zien! Back to glory in 20..! |
| 11 Okt 2009, 18:31 |
|
|
Freak
de 2e helft zakken onze 2 verde
|
| 11 Okt 2009, 18:32 |
|
|
Freak
oeps
|
| 11 Okt 2009, 18:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Diegene die vonden dat wij zeer goed spelen en de ene kans na de andere hadden mogen toch is een brillek kopen. We zijn rap content tegenwoordig.
|
| 11 Okt 2009, 18:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Goed spelen of niet goed spelen, het doet niks uit.
Er moet iets veranderen. We beginnen het seizoen als favoriet en staan nu zo goed als laatste. Schandalig voor al onze supporters. Volgende week naar Deinze en daar zie ik geen verandering plaatsvinden. Als we geen resultaat boeken moeten we ons als supporters laten horen aan de kantine. Misschien krijg ik na dit bericht veel tegenkanting, maar daar veeg ik vierkant mijn kloten aan. Er moet dringend iets veranderen. Anders spelen we volgend seizoen weer in 4de. Dit moet het diepste punt zijn dat we bereikt hebben in jaren ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Okt 2009, 18:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
en het ergste van al waren degene die moesten posvatten aan de uitgang voor de bezoekers
ik hoop dat het rustig is gebleven... enkelen konden ni rap genoeg buiten zijn om daar te gaan staan, triestig wat betreft de match, erg, heel erg, meer kan ik ni zeggen. Ik bespaar me alvast een ritje naar Deinze _________________
|
| 11 Okt 2009, 19:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: Diegene die vonden dat wij zeer goed spelen en de ene kans na de andere hadden mogen toch is een brillek kopen. We zijn rap content tegenwoordig. we hebben genoeg kansen gehad vandaag , de eerste 10 min moesten we al 2-0 voor hebben gestaan .er is maar 1 die het moet aftrappen en tis krisken , wa voor ne schijter is da zeg.als ge u twee centrale middenvelders iedere week den tweede helft stopper en voorstopper laat spelen dan ben je ne sukkel. bol het af. |
| 11 Okt 2009, 19:07 |
|
|
Tijd om als supporters ons te laten horen ... trieste boel tegenwoordig.
Voeger wou ik kost wat kost vroeg op den iendracht zijn, nu ben ik blij als we naar huis gaan. Mijn vrienden zijn het enige wat mij nog aantrekt, het mag eens dringend gaan veranderen ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Okt 2009, 19:10 |
|
|
Vaste Waarde
[quote = "Casual1919"] Tijd om als supporters ons te laten horen ... trieste boel tegenwoordig.
Voeger wou ik kost wat kost vroeg op den iendracht zijn, nu ben ik blij als we naar huis gaan. Mijn vrienden zijn het ENIGE wat mij nog aantrekt, mag het eens dringend gaan veranderen ...[/ quote] Ik vond het zelfs niet meer erg stadion verbod te hebben. Het bespaarde me elke week enkele euro's Misschien bestuur voor dilemma zetten trainer buiten of supps blijven buiten want het is duidelijk dat het met kris ondanks zijn enthousiasme niet zal lukken en vierde klasse wankt! |
| 11 Okt 2009, 19:15 |
|
|
Vaste Waarde
Miljaar kem ier nen google toolbar op staan en da spel verneukt ier telkens mijn berichten;
|
| 11 Okt 2009, 19:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: Tijd om als supporters ons te laten horen ... trieste boel tegenwoordig. Voeger wou ik kost wat kost vroeg op den iendracht zijn, nu ben ik blij als we naar huis gaan. Mijn vrienden zijn het enige wat mij nog aantrekt, het mag eens dringend gaan veranderen ... Ik vind het vooral triestig dat ze het nodig vonden om na de match weer eens fars te staan doen ,de meeste kunnen zelfs niet eens meer op hun benen staan van zattigheid en vinden het blijkbaar leuk om een grote mond op te zetten.Ze beseffen niet eens dat hun ploeg in de problemen zit en dat ze dat niet gaan oplossen met onnozel te staan doen .Voor de rest is het waar dat we ons als supporters moeten laten horen,maar als ik sommige gasten bezig zie ,vraag ik mij af of dat er ooit van gaat komen. |
| 11 Okt 2009, 19:18 |
|
|
Gelijk,heb je.
Nieuwe trainer of niet het zal misschien niet veel uitmaken. Maar laten begaan doet nog minder uit. Het enige wat misschien iets kan veranderen, is een trainerswissel, en dat is dan nog geen zekerheid. Maar op dit moment zou je haast jaloers zijn op mensen met stadionverbod. Wij als supporters verdienen dit niet ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Okt 2009, 19:20 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: Tijd om als supporters ons te laten horen ... trieste boel tegenwoordig. Voeger wou ik kost wat kost vroeg op den iendracht zijn, nu ben ik blij als we naar huis gaan. Mijn vrienden zijn het enige wat mij nog aantrekt, het mag eens dringend gaan veranderen ... Ik vind het vooral triestig dat ze het nodig vonden om na de match weer eens fars te staan doen ,de meeste kunnen zelfs niet eens meer op hun benen staan van zattigheid en vinden het blijkbaar leuk om een grote mond op te zetten.Ze beseffen niet eens dat hun ploeg in de problemen zit en dat ze dat niet gaan oplossen met onnozel te staan doen .Voor de rest is het waar dat we ons als supporters moeten laten horen,maar als ik sommige gasten bezig zie ,vraag ik mij af of dat er ooit van gaat komen. Juist! Die gasten van Temse mochten van mij zelfst door Aalst rijden met hun sjaals buiten. Ze verdienen het misschien niet helemaal, maar die 3 punten zijn ook niet gestolen. Geen verwijt aan die gasten dus. Maar misschien heeft het wel te maken met wat wij als supporters zijn tegengekomen op Temse in 4de. Dat was ook verre van fair ... Enfin, volgende week 3punten of kot mag ontploffen. En ik vrees voor optie nr 2! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Okt 2009, 19:23 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Gunther schreef: en het ergste van al waren degene die moesten posvatten aan de uitgang voor de bezoekers ik hoop dat het rustig is gebleven... enkelen konden ni rap genoeg buiten zijn om daar te gaan staan, triestig wat betreft de match, erg, heel erg, meer kan ik ni zeggen. Ik bespaar me alvast een ritje naar Deinze om zich dan te laten wegdrummen door 4 stewards en 2 flikken met ne poedel, maak je maar geen zorgen over die 'hooligans' ![]() _________________ iendracht! |
| 11 Okt 2009, 19:23 |
|
|
Nationale Ploeg
dat een aantal supporters gefrustreerd zijn door de gang van zaken, kan je hen niet kwalijk nemen. Of je zo iets moet afreageren op wat gepeupel dat met temse mee komt, het is vatbaar voor discussie. Als je't mij vraagt zou beter eens flink "gepraat" worden in het restaurant waar de spelers rustig een pintje drinken na de match.
't Is al veel later dan vijf voor twaalf. Ons seizoen waarin we kampioen gingen worden, zit er op. Dat is niet "onze" fout, maar als je't mij vraagt wél van de spelers en staff die zichzelf voor het seizoen al kampioen liet noemen. Revolutie? Goh ... er moet wel iets gebeuren. |
| 11 Okt 2009, 19:29 |
|
| Pagina 9 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Volgende |