|
|
| Pagina 120 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 118 119 120 121 122 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Artikels
Kort: Oudenaarde haalt Ode Thompson.De bijna 29-jarige Nigeriaanse spits Ode Thompson tekende deze avond een contract bij het in puntennood verkerende KSV Oudenaarde.
Thompson kwam op 19-jarige leeftijd als spits naar AA Gent, maar kon zich daar niet doorzetten. Na een tussenstop bij Standaard Wetteren, kende hij zijn beste periode bij KRC Harelbeke. Na de degradatie van Harelbeke uit 1ste klasse, speelde hij achtereenvolgens voor Anderlecht, KVC Westerlo en RAA Louviéroise. Na een tussenstop in Nederland, koos hij weer voor België, waar hij achtereenvolgens bij KV Oostende, Royale Union Saint-Gilloise, KVSK United en KMSK Deinze speelde. Uteindelijk kwam hij opnieuw in de Eerste Klasse terecht bij KSV Roeselare, waar hij momenteel einde contract was. Thompson werd aangetrokken om het gebrekkige scorend vermogen van het zwalpende Oudenaarde op te krikken. De Oost-Vlamingen staan momenteel laatste met slechts 2 punten uit 8 wedstrijden. Bron: KSV Oudenaarde |
| 15 Okt 2009, 1:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, daarmee is alles gezegd zeker. De enige waarvoor ik totaal respect heb en die ook telkens 1 van de uitblinkers is en zich als een echte prof gedraagt zowel op het plein als ernaast is flippo.
Trouwens iedereen mag het met mij oneens zijn over de trainer maar een aantal kenners waarvan ik de naam uit respect zeker niet ga noemen bevestigen mijn vermoeden. Een uitstekende veldtrainer maar te weinig voor de rest !!! En inderdaad , ik heb ook al zijn trainingen in de week overschouwd en de rest dus ook al ..... Maargoed, zoals zo dikwijls zal ik de debiel zijn en de kenners de zotten ! ![]() |
| 15 Okt 2009, 2:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
marc2 schreef: Nja, daarmee is alles gezegd zeker. De enige waarvoor ik totaal respect heb en die ook telkens 1 van de uitblinkers is en zich als een echte prof gedraagt zowel op het plein als ernaast is flippo. Trouwens iedereen mag het met mij oneens zijn over de trainer maar een aantal kenners waarvan ik de naam uit respect zeker niet ga noemen bevestigen mijn vermoeden. Een uitstekende veldtrainer maar te weinig voor de rest !!! En inderdaad , ik heb ook al zijn trainingen in de week overschouwd en de rest dus ook al ..... Maargoed, zoals zo dikwijls zal ik de debiel zijn en de kenners de zotten ! ![]() waarschijnlijk wel hé _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Okt 2009, 8:59 |
|
|
Nationale Ploeg
marc2 schreef: Ik vind dat die smiley wel goed bij u past, marc. |
| 15 Okt 2009, 10:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Citeer: Predrag Filipovic onder zware druk met zwalpend Eendracht 'Alleen punten tellen nu' Predrag Filipovic speelde zondag een dijk van een wedstrijd, maar opnieuw zag de aanvoerder in de slotfase een wenkende driepunter naar de haaien gaan. De linksachter klinkt ten einde raad bij de gang van zaken in Aalst. Aalst domineerde, op het duel tegen Rupel-Boom na, elke match, maar verkeert intussen in acuut degradatiegevaar? Predrag Filipovic: 'De voorbije weken verdienden we zes op zes, maar we bleven telkens met lege handen achter. Gedurende een uur tot zeventig minuten overvleugelen we de tegenstand. Tegen Temse stond er slechts één ploeg op het veld, maar een speler kreeg een bal ongelukkig op het been en plots stonden de bordjes in evenwicht. Zoveel pech maakte ik nooit eerder mee.' 'Ik blijf ervan overtuigd dat Eendracht over de kwaliteit beschikt voor de top drie, maar we staan wel onderin en moeten punten pakken. Het heeft geen zin om de hoofdjes te laten zakken. Met de borst vooruit moeten we naar Deinze trekken waar we desnoods met rotslecht voetbal uitpakken, maar punten verzamelen is nu een must. Wie slecht voetbalt en verliest, heeft pas echt een probleem. Bij Aalst ontbreken enkel de resultaten.' Coach Van Der Haegen maakte de voorbije weken logische keuzes en valt niets te verwijten, maar bij sommige fans valt hij stilaan uit de gratie? 'De spelersgroep staat 100% achter de coach en van een trainerswissel is geen sprake. De technische staf valt niets te verwijten. Niet de coach maar de spelers moeten de ploeg op het veld doen draaien. Als je zeventig minuten lang goed voetbal kan brengen, mag je nadien niet wegzakken. Een verplaatsing naar Deinze is niet makkelijk, maar ook uit tegen een titelkandidaat moeten we punten pakken om de achterstand weg te werken.' Hoe staat het met de praatsessies om het gedeukte vertrouwen op te monteren? 'Er werd deze week opnieuw veel gepraat. Vorige week haalde ik zwaar uit om iedereen wakker te schudden en we speelden een goede partij tegen Temse. Enkel het resultaat bleef weer achterwege. Rupel-Boom speelde ons bijwijlen zoek en staat niet toevallig bovenin, maar voorts maakte nog geen enkele ploeg indruk. Samen met andere anciens als Troch en Verheyden probeer ik op training de groep op sleeptouw te nemen. Iedereen beseft dat het al vijf na twaalf is.' _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Okt 2009, 11:29 |
|
|
Freak
davy1919 schreef: Citeer: Predrag Filipovic onder zware druk met zwalpend Eendracht 'Alleen punten tellen nu' Predrag Filipovic speelde zondag een dijk van een wedstrijd, maar opnieuw zag de aanvoerder in de slotfase een wenkende driepunter naar de haaien gaan. De linksachter klinkt ten einde raad bij de gang van zaken in Aalst. Aalst domineerde, op het duel tegen Rupel-Boom na, elke match, maar verkeert intussen in acuut degradatiegevaar? Predrag Filipovic: 'De voorbije weken verdienden we zes op zes, maar we bleven telkens met lege handen achter. Gedurende een uur tot zeventig minuten overvleugelen we de tegenstand. Tegen Temse stond er slechts één ploeg op het veld, maar een speler kreeg een bal ongelukkig op het been en plots stonden de bordjes in evenwicht. Zoveel pech maakte ik nooit eerder mee.' 'Ik blijf ervan overtuigd dat Eendracht over de kwaliteit beschikt voor de top drie, maar we staan wel onderin en moeten punten pakken. Het heeft geen zin om de hoofdjes te laten zakken. Met de borst vooruit moeten we naar Deinze trekken waar we desnoods met rotslecht voetbal uitpakken, maar punten verzamelen is nu een must. Wie slecht voetbalt en verliest, heeft pas echt een probleem. Bij Aalst ontbreken enkel de resultaten.' Coach Van Der Haegen maakte de voorbije weken logische keuzes en valt niets te verwijten, maar bij sommige fans valt hij stilaan uit de gratie? 'De spelersgroep staat 100% achter de coach en van een trainerswissel is geen sprake. De technische staf valt niets te verwijten. Niet de coach maar de spelers moeten de ploeg op het veld doen draaien. Als je zeventig minuten lang goed voetbal kan brengen, mag je nadien niet wegzakken. Een verplaatsing naar Deinze is niet makkelijk, maar ook uit tegen een titelkandidaat moeten we punten pakken om de achterstand weg te werken.' Hoe staat het met de praatsessies om het gedeukte vertrouwen op te monteren? 'Er werd deze week opnieuw veel gepraat. Vorige week haalde ik zwaar uit om iedereen wakker te schudden en we speelden een goede partij tegen Temse. Enkel het resultaat bleef weer achterwege. Rupel-Boom speelde ons bijwijlen zoek en staat niet toevallig bovenin, maar voorts maakte nog geen enkele ploeg indruk. Samen met andere anciens als Troch en Verheyden probeer ik op training de groep op sleeptouw te nemen. Iedereen beseft dat het al vijf na twaalf is.' Daar komt dus mijn haar van recht van zo ne zever hé! ![]() |
| 16 Okt 2009, 18:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Welk haar
Getj gien ![]() |
| 16 Okt 2009, 18:18 |
|
|
Freak
chunga schreef: Welk haar Getj gien ![]() moin hoar groeitj vedrom, mor anen kop bloift even lelek hein... zondag trainink? |
| 16 Okt 2009, 19:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
El Corredor schreef: chunga schreef: Welk haar Getj gien ![]() moin hoar groeitj vedrom, mor anen kop bloift even lelek hein... zondag trainink? |
| 17 Okt 2009, 12:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: Aalst domineerde, op het duel tegen Rupel-Boom na, elke match, maar verkeert intussen in acuut degradatiegevaar? Daar komt dus mijn haar van recht van zo ne zever hé! ![]() Dad es natierlek het gedacht van de reporter hé, eerder dan een uitspraak van Filipovic... en de laatste drie matchen was het wel zo feitelijk, zonder veel kansen af te dwingen uiteraard. Maar als ge de goals zo weggeeft zoals de laatste weken, dan kom je altijd in de problemen... Ik hoop alvast dat ze deze week goed getraind hebben op hoekschoppen... Seffens naar Deinze zie... |
| 17 Okt 2009, 17:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Interview met de voorzitter:
http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Ar ... tCode=9300 |
| 20 Okt 2009, 8:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Gijzegem Vaneigest schreef: Interview met de voorzitter: http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Ar ... tCode=9300 Dirk De Bruecker: 'We stelden een budget op waarmee de schulden tegen het einde van het seizoen helemaal aangezuiverd zijn. a ik dacht dat dat tegen 2012 ging zijn? |
| 20 Okt 2009, 9:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
witteken schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Interview met de voorzitter: http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Ar ... tCode=9300 Dirk De Bruecker: 'We stelden een budget op waarmee de schulden tegen het einde van het seizoen helemaal aangezuiverd zijn. a ik dacht dat dat tegen 2012 ging zijn? Zouden ze het zelf weten? En ik denk dat ze nog een serieus stukje budget gaan opgebruiken als ze ne spits zoeken die uit 5 kansen 3 goals maakt ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 20 Okt 2009, 9:18 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Citeer: We zoeken een aanvaller die optimaal kan renderen aan de zijde van diepe spits Depoitre. Deze week zitten we samen met de scoutingscel. De nieuwe spits moet uit vijf volwaardige kansen drie goals kunnen puren. We zoeken het type speler dat optimaal kan profiteren van het vele werk van Depoitre die vaak twee verdedigers aan de praat houdt en zo ruimte creëert voor de medemaats.' waar gaan ze diejen spits halen of zijn ze lukaku zenne kop ont zot maken ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Okt 2009, 9:59 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
davy1919 schreef: Citeer: We zoeken een aanvaller die optimaal kan renderen aan de zijde van diepe spits Depoitre. Deze week zitten we samen met de scoutingscel. De nieuwe spits moet uit vijf volwaardige kansen drie goals kunnen puren. We zoeken het type speler dat optimaal kan profiteren van het vele werk van Depoitre die vaak twee verdedigers aan de praat houdt en zo ruimte creëert voor de medemaats.' waar gaan ze diejen spits halen of zijn ze lukaku zenne kop ont zot maken ![]() Ik heb het al gezegd: Baras of Mukendi... Spelen bij de reserven van Anderlecht heel goed. Of Badibanga (die juist een contract tekende) maar dat is meer voor de rechtse flank. En bij andere eersteklassers moet er toch ook iets te rapen zijn. Werk een samenwerkingsakkoord uit verdomme... _________________
|
| 20 Okt 2009, 13:38 |
|
| Pagina 120 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 118 119 120 121 122 … 497 Volgende |