Nooit Off-topic - Pagina 536 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 534 535 536 537 538 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Nooit Off-topic
Ik heb 2 keer gestemd 1x op stadion FC dingskes en 1x op de moskee van aalst :lol:

Mijn hart is wit en zwart !

14 Okt 2009, 20:01
forumlegende

ik em op den moskee in oilsjt gestemd ;
'k mag er zelfs né binnen van dei benje
zoeloes (en ik was pertank elken dag
men voeten)

14 Okt 2009, 20:37
Ancien

jowwan schreef:
men voeten)

:plat:

14 Okt 2009, 20:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
jowwan schreef:
men voeten)

Die moskee es toch in de BINNENstraat ! :lol: :D

14 Okt 2009, 22:01

Leeftijd: 37
ook gestemd op het stinkkot van de rendac en op men netlog gezwierd...

ps: merci vo de felicitaties ;)

15 Okt 2009, 0:57
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Ik op dat van Anderlecht. Voor mij is het zeker en vast het mooiste stadion van België, maar ik wil een nieuw...

15 Okt 2009, 2:27

Leeftijd: 11
Bomber schreef:
Twan schreef:
Done.

Blijkbaar hebben ze ons stadion ook toegevoegd ;)

Ge moet ni vragen hoe die ons forum hier zitten te volgen e

die mannen kamperen hier blijkbaar, als ze zelfs den off-topic al komen lezen.... dat moet ginder nen triestigen boel zijn op hun forum

15 Okt 2009, 9:10
Ancien

Ex-vrouw Gascoigne: 'Hij eiste 10 keer per dag seks'
Sheryl, de ex-vrouw van de Engelse voetballegende Paul Gascoigne, heeft een autobiografie geschreven en daarin doet ze een boekje open over haar leven met de ex-voetballer. 'Wel tien keer per dag eiste hij seks.'
Stronger. Het boek van Sheryl Gascoigne vertelt over de 12 turbulente jaren dat ze samen was met Paul Gascoigne. 'Het eerste waar hij aan dacht toen hij thuiskwam, was seks. Hij hield daarbij helemaal geen rekening met mijn gevoelens. Ook al had ik geen zin, toch dwong hij me. Hij heeft me verschillende keren misbruikt. Ook toen ik in het ziekenhuis lag, moest ik seks met hem hebben', vertelt ze openhartig in haar biografie.
De verhalen in de Britse tabloids over de orgieën van Paul maakten haar leven nog meer tot een hel. 'Ik wist gewoon dat de verhalen juist waren. Er stonden altijd zoveel details in, details die gewoon niet gefantaseerd konden zijn.'
Ook Mason (20), de zoon van Sheryl en Paul, is op het slechte pad. Hij is verslaafd aan drugs, Gascoigne zelf was trouwens ook niet vies van een lijntje. Toch wil Sheryl haar ex-man niet de schuld geven voor de cocaïneverslaving van hun zoon, omdat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn gedrag. 'Paul hiervan de schuld geven, zou te gemakkelijk zijn', zegt ze.
Tegenwoordig heeft Sheryl geen contact meer met Gascoigne. 'Ik heb het bellen opgegeven. Hij is er zo slecht aan toe dat hij zich het laatste telefoontje toch niet herinnert. Het is dus zinloos. Ik vrees nu al de dag waarop de politie belt om te melden dat hij overleden is', besluit Sheryl.

15 Okt 2009, 13:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
De Braziliaanse voetbalbond gaat een partij in de tweede klasse van Braziliaanse regio Maranhão aan een onderzoek onderwerpen. In de wedstrijd tussen titelkandidaat Viana Esporte Clube werden de netten in negen minuten maar liefst negen keer bol gezet. Na 80 minuten stond het nog 2-0, voor Viana een paar doelpunten te weinig om rivaal Moto Clube van de promotie te houden. In de daaropvolgende negen minuten werden negen geruststellende treffers gemaakt, goed voor 11-0 én de titel.

Beide teams vielen uit de lucht toen de vreemde goals ter sprake kwamen. "We hadden plots te kampen met kortsluiting", aldus Chapadinha-voorzitter Gil Lopes. Viana-trainer Braide Ribeiro was zich van geen kwaad bewust. "Viana heeft zijn plicht gedaan. Wilt u ons bestraffen omdat we gewonnen hebben?" Rivaal Moto Clube had er nochtans ook alles aan gedaan om veel doelpunten te netten en gooide het op een akkoordje met de scheids. Ze wonnen met 5-1, na een wedstrijd waarin ze vier strafschoppen kregen.

http://www.youtube.com/watch?v=p5_OZPsb ... r_embedded

:plat: :plat: :plat: :plat: :plat: :plat:

20 Okt 2009, 10:54

Leeftijd: 37
Romario schreef:
De Braziliaanse voetbalbond gaat een partij in de tweede klasse van Braziliaanse regio Maranhão aan een onderzoek onderwerpen. In de wedstrijd tussen titelkandidaat Viana Esporte Clube werden de netten in negen minuten maar liefst negen keer bol gezet. Na 80 minuten stond het nog 2-0, voor Viana een paar doelpunten te weinig om rivaal Moto Clube van de promotie te houden. In de daaropvolgende negen minuten werden negen geruststellende treffers gemaakt, goed voor 11-0 én de titel.

Beide teams vielen uit de lucht toen de vreemde goals ter sprake kwamen. "We hadden plots te kampen met kortsluiting", aldus Chapadinha-voorzitter Gil Lopes. Viana-trainer Braide Ribeiro was zich van geen kwaad bewust. "Viana heeft zijn plicht gedaan. Wilt u ons bestraffen omdat we gewonnen hebben?" Rivaal Moto Clube had er nochtans ook alles aan gedaan om veel doelpunten te netten en gooide het op een akkoordje met de scheids. Ze wonnen met 5-1, na een wedstrijd waarin ze vier strafschoppen kregen.

http://www.youtube.com/watch?v=p5_OZPsb ... r_embedded

:plat: :plat: :plat: :plat: :plat: :plat:

ongelooflijk! nog nooit gezien zoiets! :crazy:

20 Okt 2009, 11:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Die mannen die daar met 11-0 verloren, deden anders wel niet veel moeite om het te verbergen zeg :lol: .

20 Okt 2009, 11:10
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Die mannen die daar met 11-0 verloren, deden anders wel niet veel moeite om het te verbergen zeg :lol: .

Jah :lol:
Op een bepaald moment geraakt een verdediger 'per ongeluk' in balbezit, staat hij daar twee seconden te twijfelen van 'oei, wa nu gedaan'. Om dan vervolgens de bal gewoon te passen naar een van zijn tegenstanders :crazy:

20 Okt 2009, 11:27
forumlegende

Nog erger als den Eendracht in den tijd op Union of vele jaren later op Charleroi en thuis tegen Germinal.

20 Okt 2009, 14:39
Ancien

Leeftijd: 65
De Jean schreef:
Bartos schreef:

Jah :lol:
Op een bepaald moment geraakt een verdediger 'per ongeluk' in balbezit, staat hij daar twee seconden te twijfelen van 'oei, wa nu gedaan'. Om dan vervolgens de bal gewoon te passen naar een van zijn tegenstanders :crazy:

Wat is dat zeg... Ik zou graag de weddenschappen op die match eens willen zien... :lol:

20 Okt 2009, 19:05

Leeftijd: 68
Amaai met 1 oeig ziet ge da van ver dat ze een voet terugtrokken. ;)
Het ligt er dubbel en dik op dat dit omgekocht is (n)

20 Okt 2009, 21:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 534 535 536 537 538 885