|
|
| Pagina 122 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Artikels
Gaskonijn schreef: Een beetje vriendelijk blijven hé jean... ![]() Ik doe mijn best maar ben altijd recht voor de raap en soms wat impulsief. |
| 22 Okt 2009, 11:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Chelsea, nog nooit de CL gewonnen, dat is toch geen topper zeker
![]() |
| 22 Okt 2009, 12:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Gaskonijn schreef: Een beetje vriendelijk blijven hé jean... ![]() Ik doe mijn best maar ben altijd recht voor de raap en soms wat impulsief. Onbeschoft was eerder het woord waar ik aan dacht. |
| 22 Okt 2009, 12:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Jean schreef: Gaskonijn schreef: Een beetje vriendelijk blijven hé jean... ![]() Ik doe mijn best maar ben altijd recht voor de raap en soms wat impulsief. Onbeschoft was eerder het woord waar ik aan dacht. ah gij ook al ![]() |
| 22 Okt 2009, 12:32 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jean schreef: Chelsea is geen topper of wat? Stront in uw ogen? Ik vind dat geen goeie club voor hem nee. En stront in uw ogen, tis niet omdat ze uw favoriete club aanvallen dat ge daarvoor zo uit den hoek moet komen hé... Ik kom uit de hoek zoals ik dat wil, gesnopen! Helemaal gesnopen... ![]() _________________
|
| 22 Okt 2009, 14:48 |
|
|
forumlegende
Gelbe_wand schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Ik doe mijn best maar ben altijd recht voor de raap en soms wat impulsief. Onbeschoft was eerder het woord waar ik aan dacht. ah gij ook al ![]() Ja, ik begrijp het. De nieuwe intellectuelen blijven altijd vriendelijk en likken mekaars kont. |
| 22 Okt 2009, 16:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Effe verduidelijken dat De Jean =/= Jean.
Sebiet gaan de mensen denken dat ik ook zo 'impulsief' ben. ![]() Laatst gewijzigd door De Jean op 22 Okt 2009, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Okt 2009, 16:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Jean schreef: Gelbe_wand schreef: Bartos schreef: Onbeschoft was eerder het woord waar ik aan dacht. ah gij ook al ![]() Ja, ik begrijp het. De nieuwe intellectuelen blijven altijd vriendelijk en likken mekaars kont. Neen, toch niet. Ik apprecieer zelfs mensen die recht voor de raap zijn en nie rond de pot draaien maar ge kunt wel zien hoe ge iets gaat verwoorden he. |
| 22 Okt 2009, 16:21 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jean schreef: Gelbe_wand schreef: Bartos schreef: Onbeschoft was eerder het woord waar ik aan dacht. ah gij ook al ![]() Ja, ik begrijp het. De nieuwe intellectuelen blijven altijd vriendelijk en likken mekaars kont. Neen, maar ge kunt wel uw gedacht zeggen op een gewone, niet-kinderachtige manier. _________________
|
| 22 Okt 2009, 16:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Jean schreef: zwawi schreef: Jean schreef: Ik kom uit de hoek zoals ik dat wil, gesnopen! Voor de rest scheelt er u niks hoop ik? Wat is't moet ik weer vriendelijk en lief en pseudo-intellectueel overkomen? Zo zijn er hier al genoeg op dit forum. |
|
|
forumlegende
zwawi schreef: Jean schreef: Gelbe_wand schreef: ah gij ook al ![]() Ja, ik begrijp het. De nieuwe intellectuelen blijven altijd vriendelijk en likken mekaars kont. Neen, toch niet. Ik apprecieer zelfs mensen die recht voor de raap zijn en nie rond de pot draaien maar ge kunt wel zien hoe ge iets gaat verwoorden he. Ja, eigenlijk wel maar ge moet soms cru zijn om de mensen wakker te schudden. Maar het is zeker nooit persoonlijk want ik ken niemand, maar dan ook niemand van dit forum. |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jean schreef: zwawi schreef: Jean schreef: Ja, ik begrijp het. De nieuwe intellectuelen blijven altijd vriendelijk en likken mekaars kont. Neen, toch niet. Ik apprecieer zelfs mensen die recht voor de raap zijn en nie rond de pot draaien maar ge kunt wel zien hoe ge iets gaat verwoorden he. Ja, eigenlijk wel maar ge moet soms cru zijn om de mensen wakker te schudden. Maar het is zeker nooit persoonlijk want ik ken niemand, maar dan ook niemand van dit forum. Mij kunt ge toch ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Okt 2009, 17:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Onderkroiper schreef: Jean schreef: zwawi schreef: Neen, toch niet. Ik apprecieer zelfs mensen die recht voor de raap zijn en nie rond de pot draaien maar ge kunt wel zien hoe ge iets gaat verwoorden he. Ja, eigenlijk wel maar ge moet soms cru zijn om de mensen wakker te schudden. Maar het is zeker nooit persoonlijk want ik ken niemand, maar dan ook niemand van dit forum. Mij kunt ge toch ![]() wie kent er u nie? ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 22 Okt 2009, 18:06 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: Jean schreef: zwawi schreef: Voor de rest scheelt er u niks hoop ik? Wat is't moet ik weer vriendelijk en lief en pseudo-intellectueel overkomen? Zo zijn er hier al genoeg op dit forum. nu het eens goed gaat met de club beginnen jullie ruzie te maken met elkaar ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 22 Okt 2009, 20:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
24/10/2009
Kris Van Der Haegen: ‘Ontslagen om Aalsterse fans te sussen 3DE KLASSE Kris Van Der Haegen verborg nooit dat hij het naar zijn zin had bij een traditieclub als Aalst, maar zijn gedwongen vertrek laat een wrang gevoel achter. ‘Ik werd ontslagen om de fans te sussen. Na de nederlaag op Deinze werd ik fysiek bedreigd. Het is jammer dat het bestuur zwichtte onder de druk van de supporters. Met Willebroek dient zich nu een zwakke tegenstrever aan waartegen iedereen met de vingers in de neus kan winnen. Ik voel me in de steek gelaten door enkele spelers. Uiteindelijk word ik afgerekend op de voorbije 0 op 9, waarbij ik twee van de drie matchen moest uitpakken zonder de sleutelspelers Troch en Depoitre. Tegen Waregem en Temse verdienden we een 6 op 6, en dan was er niets aan de hand geweest.' ‘Ik werd intussen al gepolst om de U17 en U19 te begeleiden bij een eersteklasser, maar ik houd nog even de boot af.' ontslagen worden is niet plezant.....maar als trainer weet ge dat er een dag komt dat ge moet vertrekken....spijtig maar het is zo in het voetbal...maar nadien natrappen op alles en iedereen na een ontslag is wel zeer laag hoor.... ![]() |
| 24 Okt 2009, 12:41 |
|
| Pagina 122 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 497 Volgende |